Eensch, sowieso fluiten ze vaak om niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de scheidsrechters te veel pro-CPU zijn. Iemand anders dit ook ondervonden?
Bekijk de replays en zoom een beetje inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Eensch, sowieso fluiten ze vaak om niks
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de scheidsrechters te veel pro-CPU zijn. Iemand anders dit ook ondervonden?
Ga ik de volgende keer doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bekijk de replays en zoom een beetje in
Dat lijkt me ook wel leuk om te doen. Maar dan ben je wel een tijdje bezig of niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:27 schreef Darkzell het volgende:
Ik blijf bezig met Coach nog met PSV met mijn eigen virtual pro erin. Dit seizoen kampioen worden en dan ga ik overstappen naar een clubje uit de coca league 2 en die proberen naar de premier league te loodsen. Heb eigenlijk nog geen online wedstrijd gespeeld.
hoe heb je hem genomen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:16 schreef MB23 het volgende:
Zo, ik schiet me daar toch eens een vrije trap erin met Hondaheb een filmpje, maar is met telefoon genomen dus redelijke slechte kwaliteit
In ieder geval weet ik nu wel hoe ik ze moet nemen
En alles op manual neem ik aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Jezus wat is die computer slecht bij deze FIFA. Coach mode begonnen met Ajax, nu na 14 wedstrijden stijf bovenaan met 41 doelpunten voor en 1 tegen en alles gewonnen.
Oja, op het hoogste niveau
Op schieten en crosses na..die gaan compleet mis andersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:49 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
En alles op manual neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |