Eensch, sowieso fluiten ze vaak om niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de scheidsrechters te veel pro-CPU zijn. Iemand anders dit ook ondervonden?
Bekijk de replays en zoom een beetje inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Eensch, sowieso fluiten ze vaak om niks
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de scheidsrechters te veel pro-CPU zijn. Iemand anders dit ook ondervonden?
Ga ik de volgende keer doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bekijk de replays en zoom een beetje in
Dat lijkt me ook wel leuk om te doen. Maar dan ben je wel een tijdje bezig of niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:27 schreef Darkzell het volgende:
Ik blijf bezig met Coach nog met PSV met mijn eigen virtual pro erin. Dit seizoen kampioen worden en dan ga ik overstappen naar een clubje uit de coca league 2 en die proberen naar de premier league te loodsen. Heb eigenlijk nog geen online wedstrijd gespeeld.
hoe heb je hem genomen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:16 schreef MB23 het volgende:
Zo, ik schiet me daar toch eens een vrije trap erin met Hondaheb een filmpje, maar is met telefoon genomen dus redelijke slechte kwaliteit
In ieder geval weet ik nu wel hoe ik ze moet nemen
En alles op manual neem ik aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Jezus wat is die computer slecht bij deze FIFA. Coach mode begonnen met Ajax, nu na 14 wedstrijden stijf bovenaan met 41 doelpunten voor en 1 tegen en alles gewonnen.
Oja, op het hoogste niveau
Op schieten en crosses na..die gaan compleet mis andersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:49 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
En alles op manual neem ik aan?
XBox of PS3?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:01 schreef DjNivek het volgende:
Volgens mij was het in het vorige topic ook al gevraagd, maar nog geen antwoord: Wordt er ook een virtual team ding gemaakt met Fok? Dat lijkt me serieus best leuk
Ik ook. Ik had helaas al een team aangemaakt en ik zie nergens waar ik mijn team kan annuleren. anders maak ik er zelf wel eentje aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Helaasch, ben wel voorstander van hetzelfde initiatief voor de PS3.
In ieder geval een punthoofd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:54 schreef Pikhoofd het volgende:
pff, speel ik mijn eerste potje online. Sta ik 2-0 achter, kom voor de rust nog terug tot 2-2, loop na de rust uit naar een 5-2 voorsprong en dan zet hij hem uit :-(
Krijg ik hier nu nog punten voor?
Ik heb een team aangemaakt (GAM 10 vs 10).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had helaas al een team aangemaakt en ik zie nergens waar ik mijn team kan annuleren. anders maak ik er zelf wel eentje aan.
Wil ik wel aan meedoen: gamertag = PieAirquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:01 schreef DjNivek het volgende:
Volgens mij was het in het vorige topic ook al gevraagd, maar nog geen antwoord: Wordt er ook een virtual team ding gemaakt met Fok? Dat lijkt me serieus best leuk
Ik had gister ook opeens last van lag.. Stond 2-0 voor en opeens werd mijn verbinding met de server oppens verbrokenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:40 schreef Masegate het volgende:
Hebben jullie online ook last van lag? Ik heb dat in 09 nooit gehad. Nu heb ik gisteren maar 2 potjes online gespeeld, maar hij bleef best vaak even stilhangen voordat het spel weer verder ging. Erg vervelend.
Duurt nog wel even voordat ik er een kan aanmaken, en sowieso moet er genoeg animo voor zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wil ik wel aan meedoen: gamertag = PieAir
Heb het idee dat er meer animo is voor de Xbox, maar indien mensen op de PS3 een team willen maken met 10 man, kun je terecht bij 'GAM 10 vs 10'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef rihago het volgende:
zou opzich wel mee willen doen aan een team van 10 man...
Ik stuur je wel ff een friend invitequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef rihago het volgende:
Ik wil het vanavond anders wel op mij nemen om een team aan te maken op de 360...
Mijn gamertag: Kerstboom
quote:
Kan hem wel even uploaden. Ik richtte naar de muur, met R1 ingedrukt. Toen schieten, en linkerstick omhoog (voor de topspin). Ik was blij toen hij er in ging, omdat het ongeveer de eerste vrije trap ooit is die ik in FIFA scoordequote:
Ja, ga 'm even uitzetten binnenkort ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand anders dat nummer opgevallen waar in het lijkt dat in het refrein 10x SULEJMANI SULEJMANI etc wordt geroepen?
Die zit mijn broer telkens te zingen over de microfoon en schijnbaar zit die in de soundtrack.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand anders dat nummer opgevallen waar in het lijkt dat in het refrein 10x SULEJMANI SULEJMANI etc wordt geroepen?
Inderdaad, irritant nummer welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
www.fifafootballworld.comquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef MB23 het volgende:
Team voor de PS3 is er al? Ik wil daar ook wel bij dan
[..]
Kan hem wel even uploaden. Ik richtte naar de muur, met R1 ingedrukt. Toen schieten, en linkerstick omhoog (voor de topspin). Ik was blij toen hij er in ging, omdat het ongeveer de eerste vrije trap ooit is die ik in FIFA scoorde
edit;
wat een drama die kwaliteit
Weet ik, maar ik was op dat moment niet ingelogd. En je moet van tevoren ingelogd zijn, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
www.fifafootballworld.com
account aanmaken -> inloggen -> EA games inloggen op je console -> filmpje versturen = goede kwaliteit
ja dat was het probleem nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:49 schreef emokid het volgende:
Spelers met rode kaarten en blessures mogen ook niet op de bank zitten he, kijk daar ook even. Ik weet dat je zegt dat je die niet hebt maar kijk daar ook even.![]()
Wie moet ik in reservers zetten? Niemand heeft rood in mijn team, niemand is geblesseerd...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:20 schreef emokid het volgende:
Ja vaak genoeg, maar dan zet ik ze even in de reserves.
Je moet ook van de reserve bank halen..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:28 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Wie moet ik in reservers zetten? Niemand heeft rood in mijn team, niemand is geblesseerd...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:25 schreef maickeltje het volgende:
De volgende wedstrijd
als ik dit druk krijg ik de volgende melding :
Het lijkt er opdat je ploeg voor de volgende wedstrijd niet compleet is . Als je daar niets aan doet moet je de wedstrijd opgeven. Wil je nu naar teammanagement gaan?
Natuurlijk ga ik daar heen maar ik heb nergens een speler met rood staan of een speler die geblesseerd is ? Kan iemand mij helpen door te vertellen wat er dan wel is?
Is zeker een wedstrijd voor de ECC ofzo? Heb hetzelfde probleem, óf je moet heel goed nadenken wie er rood/geel heeft gepakt in je vorige wedstrijd, óf je moet iedereen apart eruithalen en dan checken of het wel lukt.quote:
Ja dat heb ik ook al paar keer gehad.... ben je aan het spelen hoor je ineens ergens vaag... HOMO !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Heeft iemand anders het ook al gehad dat er opeens iemand keihard HOMO roept, vanuit het spel dus niet online. Die hele wedstijd niet meer gestopt met lachen![]()
![]()
Ik ben volgens mij nog best wel slecht. Gisteren met me broertje Nederland - Duitsland gespeeld en we gingen net zo lang door totdat we gewonnen hadden. Wedstrijd een stuk of 6x opnieuw gespeeld
op semi-pro
KLopt is voor ECC, veel spelers hebben wel geel er zijn er 8 die geel hebben dus ik moet er een paar met geel ook op de bank zetten...maar met geel horen ze gewoon te kunnen spelen toch? Ik denk dat dit een BUG is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef MB23 het volgende:
[..]
Is zeker een wedstrijd voor de ECC ofzo? Heb hetzelfde probleem, óf je moet heel goed nadenken wie er rood/geel heeft gepakt in je vorige wedstrijd, óf je moet iedereen apart eruithalen en dan checken of het wel lukt.
En als ze nou al 3x geel hebben gehad is het toch schorsing?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
KLopt is voor ECC, veel spelers hebben wel geel er zijn er 8 die geel hebben dus ik moet er een paar met geel ook op de bank zetten...maar met geel horen ze gewoon te kunnen spelen toch? Ik denk dat dit een BUG is?
ja... die komt niet...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:24 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of FIFA nog op de Mac gaat verschijnen?
Eigelijk hoort fifa al niet op een pc thuis dus niet zo zeuren jaquote:
Dat is het probleem juist, er staat niet dat ze geschorst zijn. Als je in de competitie geschorst bent vanwege een rode kaart of teveel gele kaarten, dan staat er zo'n rode kaart voor de naam van een speler. In de ECC staat dat er niet, en weet je dus ook niet welke speler er geschorst isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En als ze nou al 3x geel hebben gehad is het toch schorsing?
Wat zeuren? Ouwehoer.. FIFA is toch op de pc man, niet zo lullen jij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigelijk hoort fifa al niet op een pc thuis dus niet zo zeuren ja
moeilijk he lezen, ik zeg dat het er eigelijk al niet thuis hoortquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zeuren? Ouwehoer.. FIFA is toch op de pc man, niet zo lullen jij.
Ja dus? Kun jij wel vinden, maar het is er toch echt voor de PCquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moeilijk he lezen, ik zeg dat het er eigelijk al niet thuis hoort
vraag niet in watvoor versiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dus? Kun jij wel vinden, maar het is er toch echt voor de PC.
Ik heb steeds 'VVV heeft te weinig spelers' pff.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie trouwens al problemen gehad met de Honda bug.. ?
Ik probeer honda te kopen die kost namelijk zo goed als niets. En hij wil voor 81 procent naar mijn club toe.
En toch komt meneer niet. En er staat niets geen reden bij.
Wat is dat voor onzin ?
Er is een verschil tussen een speler die wil komen en een club die hem wil verkopen..ze willen gewoon meer geld zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie trouwens al problemen gehad met de Honda bug.. ?
Ik probeer honda te kopen die kost namelijk zo goed als niets. En hij wil voor 81 procent naar mijn club toe.
En toch komt meneer niet. En er staat niets geen reden bij.
Wat is dat voor onzin ?
Zet er dan voordat je begint wat spelers bij die je toch nooit ziet, haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb steeds 'VVV heeft te weinig spelers' pff.
Kan zoiets ook voor de pc of alleen voor xbox/playstation enz.?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
www.fifafootballworld.com
account aanmaken -> inloggen -> EA games inloggen op je console -> filmpje versturen = goede kwaliteit
Huh, nou dat klopt echt niet nee. Maar ik heb dat nog nooit gehad. Heb je die assistentie op heel hoog staan bij het selecteren van je poppetje? (Bij de controller instelling kijken). Want die kun je het beste op 1 tikje maar aanzetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:00 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het verdedigen best een stuk minder leuk geworden.
Elke keer als ik assistentie vraag van de compuuter met verdedigen (dus de rode knop bij de 360) word ik dit poppetje ipv dattie druk gaat zetten. Hierdoor raak ik vaak genoeg het overzicht kwijt.
Ik fifa09 was dit veel beter geprogrammeerd.
Ik vind daarom 2009 leuker en beter :$
Geen idee, heeft misschien te maken met firewall van je tegenstander? Bij FIFA09 was dit echt een hel. Op dit moment valt het wel een beetje mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een idee wat de melding deze game sessie is niet beschikbaar meer beschikbaar betekend. Had er gisteren geen last van online maar vandaag al de hele tijd.
Ik heb er ook constant last van, zeer irritant, moet je constant opnieuw h2h aanklikken..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een idee wat de melding deze game sessie is niet beschikbaar meer beschikbaar betekend. Had er gisteren geen last van online maar vandaag al de hele tijd.
M'n eerste doelpunt was op die manierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Spougle het volgende:
Ik heb nu iets van 60 wedstrijden gespeeld en 100 doelpunten gemaakt. En nog steeds niet via de paal gescoord ( waar voor je een achievement voor krijgt) Best apart doe ik iets fout of gebeurt het gewoon bijna nooit.
Heb ik ook erg last van..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Fuck heb echt moeite met benutten van mn kansen. Net ontslagen bij Arsenal, na een paar gelijke spelen. Domineer de tegenstander bijna altijd, maar krijg de bal er gewoon niet in.
Nee, had Honda meteen de 1e week binnen en Pantelic heeft ook verlengd. Overigens heb ik ook Douglas overgenomen van Twente, wat een held bij de cornersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels weer wat verder in mijn Ajax game, voorbij de winterstop. Ook ik krijg Honda niet onder contract. Mijn negotiator heeft 8/10, bied 7.5m en zijn interesse op 81% daarnaast maar het lukt nog niet. Op zich geen probleem, maar wat wel zwaar kut is, is dat Pantelic niet wil verlengen. Hij speelt altijd, is dik topscorer en ik bied hem het maximale salaris en 15% goal bonus. Heb alles gedaan, maar het wil maar niet...3 months left nu..meer mensen last van?
Vaak kun je aan het einde van het jaar nog de contracten verlengen van de spelers die een aflopend contract hebben (alleen niet bij spelers die stoppen natuurlijk). Dus aan het einde van het seizoen (komt er bij mij) altiijd een lijstje met de spelers die aflopende contracten hebben, en dan kan je de spelers aanvinken die je nog wilt verlengen. Wel zijn de eissen dan door de computer bepaald, zoals loon etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels weer wat verder in mijn Ajax game, voorbij de winterstop. Ook ik krijg Honda niet onder contract. Mijn negotiator heeft 8/10, bied 7.5m en zijn interesse op 81% daarnaast maar het lukt nog niet. Op zich geen probleem, maar wat wel zwaar kut is, is dat Pantelic niet wil verlengen. Hij speelt altijd, is dik topscorer en ik bied hem het maximale salaris en 15% goal bonus. Heb alles gedaan, maar het wil maar niet...3 months left nu..meer mensen last van?
Koop een console.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef -J-D- het volgende:
1tje wel, en een afstandsschot doordat de keeper idioot wegbokste.
Zal je altijd zien ik klaag hier. En de eerste wedstrijd die ik daarna speel scoor ik via de paalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Spougle het volgende:
Ik heb nu iets van 60 wedstrijden gespeeld en 100 doelpunten gemaakt. En nog steeds niet via de paal gescoord ( waar je een achievement voor krijgt) Best apart doe ik iets fout of gebeurt het gewoon bijna nooit.
Ibra is baasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef stFz het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10761115
Mooi mooi mooi!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef stFz het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10761115
Ga ergens anders lopen zeurenquote:
Gebeurd in het echt ook wel eens, haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nu toch mee maak.
Heb ik afgelopen zomerstop Pranic gekocht van fc bayern.
Speelt ie bij mij verder niets aan de hand. Krijg ik een vaag mailtje dat ik zijn contract moet verlengen.
Ik denk ja doe ik lekker aan het einde van het seizoen natuurlijk.
Zit meneer na de winterstop opeens bij Fiorentina .
Ik heb verder geen melding gehad niets. Maar Hij zit niet meer in mijn selectie en wel in die van Fiorentina.
Of ik er wel eens geld voor heb bij gekregen weet ik niet.
Maar wtf is dit een bug of is dit normaal
Is een bug dat hij zomaar ergens heen is. Had ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nu toch mee maak.
Heb ik afgelopen zomerstop Pranic gekocht van fc bayern.
Speelt ie bij mij verder niets aan de hand. Krijg ik een vaag mailtje dat ik zijn contract moet verlengen.
Ik denk ja doe ik lekker aan het einde van het seizoen natuurlijk.
Zit meneer na de winterstop opeens bij Fiorentina .
Ik heb verder geen melding gehad niets. Maar Hij zit niet meer in mijn selectie en wel in die van Fiorentina.
Of ik er wel eens geld voor heb bij gekregen weet ik niet.
Maar wtf is dit een bug of is dit normaal
Zit erinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef rihago het volgende:
Pro club voor xbox 360 is opgezet
geef maar een gil met je gamertag... en ik stuur een invite.
Nou, wat dat betreft is het toch best een realistische Arsenal-simulatie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Fuck heb echt moeite met benutten van mn kansen. Net ontslagen bij Arsenal, na een paar gelijke spelen. Domineer de tegenstander bijna altijd, maar krijg de bal er gewoon niet in.
Nou, wat dat betreft is het toch best een realistische Ajax-simulatie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef Roberto258 het volgende:
Be a pro is wederom erg tegenvallend, vind ik persoonlijk. Speelde ff met Pantelic, je staat daar maar een beetje voorin waarbij je geen enkele bal krijgt en je alleen maar loopt te ergeren aan de rechts- en linksback die constant de bal over de zijlijn lopen bv.
Zo die zit er lekker in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef WJE11 het volgende:
Ah ik heb het al![]()
Hier nog de goal http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11074484
Dank u, ik heb alweer een nieuwequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Zo die zit er lekker in.
Heb ook wel een lekker gemaakt maar die is iig niet zo mooi!
http://www.easports.com/media/play/video/9889675
Dat heb je dan ingesteld toen je voor het eerst FIFA10 ging spelen, je hebt dan namelijk de keuze op welke moeilijkheidsgraad hij moet staan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Dank u, ik heb alweer een nieuwehttp://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11177183 . Ik snap alleen niet waarom die op amateur staat, elke keer als ik opnieuw fifa opstart start die op met amateur :/
Nee toen ik begon had ik hem meteen op ervaren gezet (Wereld klasse geloof ik). Heb tussendoor wel een keertje de moeilijkheidsgraad voor mijn broertje verlaagd naar Amateur.. maar dat ie hierdoor steeds met amateur begint is me een raadselquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat heb je dan ingesteld toen je voor het eerst FIFA10 ging spelen, je hebt dan namelijk de keuze op welke moeilijkheidsgraad hij moet staan.
Raar inderdaad. Ik zou het dan ook niet weten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Nee toen ik begon had ik hem meteen op ervaren gezet (Wereld klasse geloof ik). Heb tussendoor wel een keertje de moeilijkheidsgraad voor mijn broertje verlaagd naar Amateur.. maar dat ie hierdoor steeds met amateur begint is me een raadsel
Volgens mij is die nog niet actief.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:49 schreef Wessiej het volgende:
Vast al eens gevraagd, maar ik wil die Live seasons kopen uit de Fifa Store, krijg alleen altijd een foutmelding als ik ze wil kopen, is er al een oplossing voor?
okquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Ammi het volgende:
Zwaar bevochten overwinning terwijl ik veel slechter was:
ADO Den Haag - Feyenoord 1-0
L1 ingedrukt houden bij het passen dacht ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:30 schreef Ammi het volgende:
Domme vraag misschien maar hoe zet je een 1-2tje op zodat die gozert naar voren loopt zegmaar, heb t boekie niet in dit huis liggen
op de xbox360 trouwens
Ja. Maar de set-plays werken niet online.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Iemand al eigen set-plays in elkaar gezet trouwens?
Ik speel ze allemaal...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:21 schreef jpg97 het volgende:
Spelen jullie de wedstrijden in manager mode zelf, of doen jullie deze simuleren?
Hmm. ik heb ook een aantal wedstrijden gespeeld, maar op LEGENDARISCH scoor ik bijna nooitquote:
Ik speel met Heracles op Wereldklasse. Eindigde het eerste seizoen als 10e. Ga nu aan het 2e seizoen beginnen. Wilde eigenlijk naar een beter team... maar niemand wilde me hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hmm. ik heb ook een aantal wedstrijden gespeeld, maar op LEGENDARISCH scoor ik bijna nooit
Ja maar wereldklasse is volgens mij een stapje lager.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik speel met Heracles op Wereldklasse. Eindigde het eerste seizoen als 10e. Ga nu aan het 2e seizoen beginnen. Wilde eigenlijk naar een beter team... maar niemand wilde me hebben.
6 wedstrijden voor het einde van het seizoen stond ik 2e en kon eigenlijk geen kampioen meer worden en ook geen 3e.. dus toen simuleerde ik wel 5 van die wedstrijden ja.. Gaat dan toch nergens overquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:21 schreef jpg97 het volgende:
Spelen jullie de wedstrijden in manager mode zelf, of doen jullie deze simuleren?
Ja dat doe ik ook. Zodra ik kampioen ben of geen plaatsen meer kan stijgen, dan simuleer ik. De rest speel ik alles!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
6 wedstrijden voor het einde van het seizoen stond ik 2e en kon eigenlijk geen kampioen meer worden en ook geen 3e.. dus toen simuleerde ik wel 5 van die wedstrijden ja.. Gaat dan toch nergens over
Leuke toevoeging. Je hoeft ze niet te halen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Waarom geilen zoveel mensen toch op die achievements..Zie het nut er echt niet van in.
16 potjes gespeeld in de manager mode, geen bugs gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Kriegel het volgende:
Heeft iemand hier tot nu toe last gehad van gamebreakende dingen?
Ik heb last van een bug waardoor ik niet kan scoren op LEGENDARISCHquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Kriegel het volgende:
Zeg, ik wil zometeen ook eens aan Manager Mode beginnen nu ik de boel een beetje onder de knie krijg (werd in het begin gewoon gewhooped op World Class en dat als 09-veteraan, de AI is echt veel creatiever geworden), maar ik hoor dus van alle kanten over tientallen bugs waarvan sommige het zwaar verkloten. Er is ergens een lijst te vinden waar er wel ruim 50 op staan samengebundeld. Schijnt echt schandalig te zijn.![]()
Heeft iemand hier tot nu toe last gehad van gamebreakende dingen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:36 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik vind het ook veel moeilijker dan 09 hoor. Niet door de bugs (zelf amper tot geen last van eigenlijk) maar gewoon door de moeilijkheid. Speel nu op World class, en in 09 speelde ik op Legendary.
Die pressing van de tegenstander is inderdaad al gemeld op dat eaforum ofzo, zei iemand tegen me.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Kriegel het volgende:
Wat me ook tot nu toe erg opvalt is de (misschien wel wat overdreven) agressie van de tegenstander. Je kunt achterin een bal nog geen seconde vasthouden of er komt alweer zo'n gast op je af gesprint, en omdat deze versie zo fysiek is ingesteld betekend dat vrijwel meteen gevaarlijk balverlies.
Je hebt echt schijt in je hoofd en ogen als je nu nog PES gaat spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De moeite waard?
Wanneer komt de PES versie?
ok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je voor je normale reactie. In jou omgeving zal zo´n reactie wel normaal zijn, in de mijne gelukkig niet
Bij mij is die ook heel vaak niet beschikbaar maar als k nog n keer probeer zit er altijd wel een bij die t wel doet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef satecl het volgende:
[..]
ok.
Ik heb een probleem jongens.. Eerst speelde ik telkens online, maar dan niet voor het klassement. Omdat ik nu veel wedstrijden begin te winnen wil ik nu voor het klassement spelen.
Maar als ik dat wil opstarten moet ik telkens de nieuwe spelersselecties downloaden. En als dat gedaan is is de gamesessie niet meer beschikbaar.
Nu heb ik de nieuwe selecties ook al in het menu gedownload. Maar als ik dan weer online ga moet ik het nogmaals doen.. met hetzelde gevolg.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of hebben jullie allemaal schijt in je hoofd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren leuke potjes jpg97.
Zijn goed aan elkaar gewaagd
Is dit op de Xbox of op de PS3.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:44 schreef Ammi het volgende:
[..]
Bij mij is die ook heel vaak niet beschikbaar maar als k nog n keer probeer zit er altijd wel een bij die t wel doet.
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het een kwestie van oefening baart kunst is...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef jpg97 het volgende:
Nee zonder dollen. Alleen maar zsm proberen te passen omdat anders de bal 12.000.000 keer wordt afgepakt. Mooie, vloeiende aanvallen ho maar
Wat dat betreft voelt dit FIFA een beetje kramp achtig aan.
Denk dat ik toch ff PES ga proberen als ie uit is, en als ik daar beter mee overweg kan koop ik die.
Niet lullig opgevatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het een kwestie van oefening baart kunst is...
Ik heb af en toe echt meesterlijk mooi lopende aanvallen.
Dat lukte mij in 09 juist wel, maar nu schiet ik vaak over... Kwestie van wennen hoop ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:17 schreef Genius-F het volgende:
Ik vind het zo heerlijk dat ik bij deze fifa er regelmatig een vrije trap inschiet, gebeurde bij 09 echt niet zo vaak. Toch een extra wapen dat je hebt zeg maar.
Is er misschien iemand die hetzelfd probleem heeft ghad en weet hoe dit op te lossen is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb een probleem jongens.. Eerst speelde ik telkens online, maar dan niet voor het klassement. Omdat ik nu veel wedstrijden begin te winnen wil ik nu voor het klassement spelen.
Maar als ik dat wil opstarten moet ik telkens de nieuwe spelersselecties downloaden. En als dat gedaan is is de gamesessie niet meer beschikbaar.
Nu heb ik de nieuwe selecties ook al in het menu gedownload. Maar als ik dan weer online ga moet ik het nogmaals doen.. met hetzelde gevolg.
Hier een overzicht: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+10_PS3.htmlquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Waar kan ik FiFa10 goedkoop te halen voor PS3?
Ik heb 50euro bij de mediamarkt betaald, heb je hem vandaag nog in huis...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij gaat altijd een nieuwe squad file downloaden als je online gaat spelen, was in 09 ook al zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Is er misschien iemand die hetzelfd probleem heeft ghad en weet hoe dit op te lossen is?Want ik wil vanavond wel even gamen voor het klassement natuurlijk
mooi ga ik er ff langs straksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:34 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik heb 50euro bij de mediamarkt betaald, heb je hem vandaag nog in huis...
Het is gewoon zo. Zoek zelf de release date van PES op. Hoeven wij niet voor je te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je voor je normale reactie. In jou omgeving zal zo´n reactie wel normaal zijn, in de mijne gelukkig niet
Waarschijnlijk router instellingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd een nieuwe squad file downloaden als je online gaat spelen, was in 09 ook al zo.
Dat daarna de sessie niet beschikbaar meer is, dat kan meerdere oorzaken hebben.
ik heb af en toe dat de sessie niet langer beschikbaar is, heb jij dat nooit dan, of ook heel af en toe?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Waarschijnlijk router instellingen.
Ik had gister ook paar vieze dingen. Ik omspeel de keeper, keeper raakt mij waardoor mijn speler uit balans komt (valt niet) en verdediger is net eerder bij de bal, in het echt dus 100% penalty maar de scheids doet nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het een kwestie van oefening baart kunst is...
Ik heb af en toe echt meesterlijk mooi lopende aanvallen.
Edit: Waar ik WEL moe van wordt, is dat de scheids mij om elk klein tackeltje terug fluit, terwijl de tegenstander flinke overtredingen mag begaan. Zo werd ik gisteren in de 16 van achteren onderuit gehaald, maar kreeg geen penalty.
Je kan als je een online game opzet de maximale DNF% van een tegenstander kiezen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Scooter2002 het volgende:
speel sinds kort fifa 10 ONLINE , dus met xboxlive, maar mijn god zeg, heb er spijt van dat ik het aangeschaft heb, van de 10 wedstrijden dat je voor staat of zelfs iemand afstraft wordt er 8 keer de verbinding verbroken...
is toch geen zak aan zo, dat mensen zo maar het spel kunnen stoppen omdat ze niet tegen hun verlies kunnen :S, erg jammer!
hmm is dat zo ja? misschien wat voorbarig van mij dan, deed steeds Head to Head match....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je kan als je een online game opzet de maximale DNF% van een tegenstander kiezen toch?
zooo dat ging al een stuk beter vandaagquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren leuke potjes jpg97.
Zijn goed aan elkaar gewaagd
Same here. Vooral de overtredingen erger ik me kapot aan. Das de reden dat ik het spel al een week niet meer heb gespeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef Godtje het volgende:
Als die paal ballen en die overtredingen waar ze alleen voor de tegenstander niet voor fluiten er niet uit gaan dan denk ik dat fifa er weer uit gaat. Nog wel wat kleine ergenissen maar dat zijn wel de ergste.
Dat wel, daar heeft PES nog altijd de overhand in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Godtje het volgende:
Oh ja het maakt voor de gameplay niet uit maar hoe de spelers er uit zien moeten ze zich toch echt heel ernstig schamen!
Ik heb nog nooit op een sneeuwveld gespeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef Godtje het volgende:
Een witte bal op een sneeuwveld is natuurlijk ook heel erg prettig!
Niet Voltooid? Gewoon het aantal keren dat iemand voortijdig gestopt is in verhouding met het aantal gespeelde wedstrijden. Bij mij is het 20%quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef GieJay het volgende:
Wat is dat max. NV-%?
Hoe kun je zien hoeveel je hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Niet Voltooid? Gewoon het aantal keren dat iemand voortijdig gestopt is in verhouding met het aantal gespeelde wedstrijden. Bij mij is het 20%maar kan er niks aandoen want ik disconnecte
Omdat het de toffe clubs zijn om mee te spelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:19 schreef Roberto258 het volgende:
R3 en dan statistieken. Of bij de stand van de GAM League op je eigen naam gaan staan, dan komen rechtsboven willekeurig je statistieken te staan.
Ik zit nu op niveau 6 maar de tegenstanders worden nu wel lastig, zeker omdat iedereen Barca, Chelsea of Real kiest
Ik verloor met Barcaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat het de toffe clubs zijn om mee te spelen
Doe mij maar Arsenal:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:54 schreef Genius-F het volgende:
Ik vind Valencia onwijs relexad spelen. Villa en daarachter Silva
Ga met een bekabelde pc je router in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef jerryboy het volgende:
Ik heb Fifa 10 gekocht voor de ps3 maar ik heb net als bij fifa 09 dat probleem dat ik niet online kan spelen en nu moet ik poorten open doen van mijn speedtouch 780 modem.
Het probleem is dat het niet op www.portforwarding.com staat en alleen via die site kom ik het doen
in het fifa 10 boekje staat dat deze open moeten zijn:
TCP Ports: 80, 443, 9980-9989, 14500-14559, 42100
UDP Ports: 9570, 3659, 6000
Kan iemand mij de stappen uitleggen en zeggen wat ik in moet vullen?
Het is ook portforward.com en niet portforwarding.comquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef jerryboy het volgende:
Ik heb Fifa 10 gekocht voor de ps3 maar ik heb net als bij fifa 09 dat probleem dat ik niet online kan spelen en nu moet ik poorten open doen van mijn speedtouch 780 modem.
Het probleem is dat het niet op www.portforwarding.com staat en alleen via die site kom ik het doen
in het fifa 10 boekje staat dat deze open moeten zijn:
TCP Ports: 80, 443, 9980-9989, 14500-14559, 42100
UDP Ports: 9570, 3659, 6000
Kan iemand mij de stappen uitleggen en zeggen wat ik in moet vullen?
www.amazon.co.ukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Idem...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
www.amazon.co.uk
heb ik fifa 10 gekocht voor 32 euro incl. verzenden.
Binnen 3 dagen had ik hem binnen
Ik heb het idee dat je met corners nu ook veel meer mogeljikheden hebt. Het hard laag en hoog inschieten kon in 09 ook al, maar nu kan je tenminste fatsoenlijk doorkoppen of vanaf de rand van de vijf-meterlijn op goal koppen naar de eerste paalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Bij 09 kon je uit FK alleen maar scoren door te krullen over de muur of vanaf rand 16 een streep te geven in de lange hoek. Nu kan je echt op elke mogelijke manier scoren..ook krulbal in de lange hoek van de keeper of zelfs hard door het midden. Dat is wel tof gedaan
Die heb ik nog niet gehoord, maar hij is erg sterk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef Pritt het volgende:
Ajax - Liverpool doet me terugdenken aan de mistwedstrijd, kan jij je daar nog iets van herinneren Yoerie?
Nou, ik was erg jong en dus was het wazig, en dan door de mist was het dubbel wazig.
Moet je dat eens gaan proberen met een kut-team. Volgens mij wordt het dan al wat lastiger hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Tim86 het volgende:
Spelen tegen de computer blijft saai..Als ik me ook maar een beetje concentreer met Ajax win ik alles op Legendarisch of hoe het ook heet
CL finale tegen Milan: 5-0
Enige leuke is dat ik nu wat betere spelers heb en het voetbal wat mooier begint te worden. Was bijna alleen maar schaken wat ik kon doen en alle goals leken op elkaar bij wijze van spreken.
Naja als je met Ajax steeds met 5-0 wint van teams als Real, Barca en Milan is het niveau-verschil toch ook al wel duidelijk aanwezig lijkt me. Andere jaren was ik wel een tijdje zoet met de spelmodus tegen de computer en ging ik daarna online aan de gang, nu ben ik er in 3 weken klaar mee. Ben verder erg enthousiast over het spel, maar de moeilijkheidsgraad stelt in mijn ogen gewoon niks voor als je al wat teveel uurtjes in 09 had gestokenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef Masegate het volgende:
[..]
Moet je dat eens gaan proberen met een kut-team. Volgens mij wordt het dan al wat lastiger hoor.
Ja, maar Ajax heeft 4 sterren? Als je dan 2 tot 3 seizoenen speelt en je alles upgrade en je spelers worden beter, dan snap ik wel dat je van zulke teams wint. Als je met een team met 1 ster begint, duurt dat allemaal wat langer. Ik heb na 2 jaar ook nog geen aanbiedingen gehad van redelijke clubs.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja als je met Ajax steeds met 5-0 wint van teams als Real, Barca en Milan is het niveau-verschil toch ook al wel duidelijk aanwezig lijkt me. Andere jaren was ik wel een tijdje zoet met de spelmodus tegen de computer en ging ik daarna online aan de gang, nu ben ik er in 3 weken klaar mee. Ben verder erg enthousiast over het spel, maar de moeilijkheidsgraad stelt in mijn ogen gewoon niks voor als je al wat teveel uurtjes in 09 had gestoken
In de arena.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand waar ik die set piece creator kan vinden?
Nee hoor, ook tegen live tegenstandersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef Masegate het volgende:
Heeft EA overigens ooit al eens gereageerd op die irritante scheidsrechter?
Of vinden ze dat wel normaal zo?
Blijft het meest frustrerende aan het spel. Is overigens alleen het geval als je tegen de CPU speelt.
Zet de controls eens op manual, of heb je dat al ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Tim86 het volgende:
Spelen tegen de computer blijft saai..Als ik me ook maar een beetje concentreer met Ajax win ik alles op Legendarisch of hoe het ook heet
CL finale tegen Milan: 5-0
Enige leuke is dat ik nu wat betere spelers heb en het voetbal wat mooier begint te worden. Was bijna alleen maar schaken wat ik kon doen en alle goals leken op elkaar bij wijze van spreken.
Dat is nasty.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zet de controls eens op manual, of heb je dat al ?
Je kan het ook als positief zien. Als jij je tegenstander dik aan het inmaken bent en hij weggaat na de 1e helft scheelt het je tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef GieJay het volgende:
Vandaag 3 potjes online gedaan:
Ac Milan Barca 2-0 (na 80 min haakte hij af)
Parma - Koln 3-0 (na 45 min haakte hij af)
Schalke - Man City 3-2 (na 90 min haakte hij af)
Dit is zoo zielig.. Doe er gvd wat aan EA.. Zo is het gewoon niet leuk meer.. Wie wil me toevoegen zodat we potjes kunenn doen? Nick = giejay
Owja, keb NV al op 10 procent max
Maar je krijgt de punten dus wel? Ik dacht dat je de punten ook niet kreeg omdat je dat schermpje dan nooit te zien krijgt, maar nu zie ik dat ik in level 5,5 zit..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan het ook als positief zien. Als jij je tegenstander dik aan het inmaken bent en hij weggaat na de 1e helft scheelt het je tijd.
Maar ik ken me je ergernis wel voorstellen, als het een leuke spannende pot is bijvoorbeeld.
Ik zal je even toevoegen
Dat vroeg je me de vorige keer ook alquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zet de controls eens op manual, of heb je dat al ?
dan zit je in het verkeerde topic...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef Verduijnovic het volgende:
heren,
Is het nog mogelijk mee te doen aan de online competitie?
Graag ontvang ik dan de gegevens als nog mogelijk uiteraard!
Thanks!
Al gevondenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Lyzio het volgende:
Vind dat hele set pieces custom gebeuren maar goed verstopt!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vroeg je me de vorige keer ook al
Nee, jij was gewoon te laat met je voorzet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef Maravilla het volgende:
Youri Mulder kan in de tijd vooruitzien! Ik ben op het middenveld aan het pielen, vervolgens zegt 'ie "wat een fantastische voorzet!" En dat gebeurde dus pas een seconde of 10 later.![]()
Neequote:
Je IQ is lager dan je schoenmaat? Als je een set piece maakt voor een bepaalt gedeelte, en je krijgt dan een vrije trap in dat gedeelte, druk je gewoon op use set piece wat niet echt levensgroot in beeld staat ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
NeeJa, het zit 'in de arena', maar waar!? En het is ook nog niet helemaal duidelijk -als ik het forum mag geloven- hoe je het dan in een wedstrijd gebruikt. Kijk EA, het is leuk dat je wat nieuws maakt. Maar verstop het dan niet
Da's zooo zonde!
Ga eens lekker naar de arena... en doe eventjes niets... Een paar seconden maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
NeeJa, het zit 'in de arena', maar waar!? En het is ook nog niet helemaal duidelijk -als ik het forum mag geloven- hoe je het dan in een wedstrijd gebruikt. Kijk EA, het is leuk dat je wat nieuws maakt. Maar verstop het dan niet
Da's zooo zonde!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Droathoah het volgende:
Mensen die deze game op de een Wii hebben?
Teringquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11649080
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11649080
Hij kon em niet vinden op live. Dus zal wel PSN zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:51 schreef GieJay het volgende:
[..]
NiceHeb je me al toegevoegd trouwens? Anders voeg ik jouw wel ff toe
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij kon em niet vinden op live. Dus zal wel PSN zijn?
Ja heeft te maken met portforwarding op je router. Google is your friend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vraagje:
Zojuist heeft vriend van mij ook fifa 10 gekocht,
Als ik hem uitnodig voor een online spel komt er bij hem te staan: Spelsessie niet langer beschikbaar.
stuurt hij mij een uitnodiging dan krijg ik die melding!
Weet iemand hoe dit kan, ik heb verder met andere mensen geen problemen om online te gaan, bij vrienden niet en bij onbekende niet. Hij ook niet
Bekend probleem. Was in 09 ook vaak het geval bij mij. Het heeft inderdaad iets te maken met je ports.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vraagje:
Zojuist heeft vriend van mij ook fifa 10 gekocht,
Als ik hem uitnodig voor een online spel komt er bij hem te staan: Spelsessie niet langer beschikbaar.
stuurt hij mij een uitnodiging dan krijg ik die melding!
Weet iemand hoe dit kan, ik heb verder met andere mensen geen problemen om online te gaan, bij vrienden niet en bij onbekende niet. Hij ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |