quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:25 schreef maickeltje het volgende:
De volgende wedstrijd
als ik dit druk krijg ik de volgende melding :
Het lijkt er opdat je ploeg voor de volgende wedstrijd niet compleet is . Als je daar niets aan doet moet je de wedstrijd opgeven. Wil je nu naar teammanagement gaan?
Natuurlijk ga ik daar heen maar ik heb nergens een speler met rood staan of een speler die geblesseerd is ? Kan iemand mij helpen door te vertellen wat er dan wel is?
Is zeker een wedstrijd voor de ECC ofzo? Heb hetzelfde probleem, óf je moet heel goed nadenken wie er rood/geel heeft gepakt in je vorige wedstrijd, óf je moet iedereen apart eruithalen en dan checken of het wel lukt.quote:
Ja dat heb ik ook al paar keer gehad.... ben je aan het spelen hoor je ineens ergens vaag... HOMO !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Heeft iemand anders het ook al gehad dat er opeens iemand keihard HOMO roept, vanuit het spel dus niet online. Die hele wedstijd niet meer gestopt met lachen![]()
![]()
Ik ben volgens mij nog best wel slecht. Gisteren met me broertje Nederland - Duitsland gespeeld en we gingen net zo lang door totdat we gewonnen hadden. Wedstrijd een stuk of 6x opnieuw gespeeld
op semi-pro
KLopt is voor ECC, veel spelers hebben wel geel er zijn er 8 die geel hebben dus ik moet er een paar met geel ook op de bank zetten...maar met geel horen ze gewoon te kunnen spelen toch? Ik denk dat dit een BUG is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef MB23 het volgende:
[..]
Is zeker een wedstrijd voor de ECC ofzo? Heb hetzelfde probleem, óf je moet heel goed nadenken wie er rood/geel heeft gepakt in je vorige wedstrijd, óf je moet iedereen apart eruithalen en dan checken of het wel lukt.
En als ze nou al 3x geel hebben gehad is het toch schorsing?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
KLopt is voor ECC, veel spelers hebben wel geel er zijn er 8 die geel hebben dus ik moet er een paar met geel ook op de bank zetten...maar met geel horen ze gewoon te kunnen spelen toch? Ik denk dat dit een BUG is?
ja... die komt niet...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:24 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of FIFA nog op de Mac gaat verschijnen?
Eigelijk hoort fifa al niet op een pc thuis dus niet zo zeuren jaquote:
Dat is het probleem juist, er staat niet dat ze geschorst zijn. Als je in de competitie geschorst bent vanwege een rode kaart of teveel gele kaarten, dan staat er zo'n rode kaart voor de naam van een speler. In de ECC staat dat er niet, en weet je dus ook niet welke speler er geschorst isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En als ze nou al 3x geel hebben gehad is het toch schorsing?
Wat zeuren? Ouwehoer.. FIFA is toch op de pc man, niet zo lullen jij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigelijk hoort fifa al niet op een pc thuis dus niet zo zeuren ja
moeilijk he lezen, ik zeg dat het er eigelijk al niet thuis hoortquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zeuren? Ouwehoer.. FIFA is toch op de pc man, niet zo lullen jij.
Ja dus? Kun jij wel vinden, maar het is er toch echt voor de PCquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moeilijk he lezen, ik zeg dat het er eigelijk al niet thuis hoort
vraag niet in watvoor versiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dus? Kun jij wel vinden, maar het is er toch echt voor de PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |