quote:
Kan hem wel even uploaden. Ik richtte naar de muur, met R1 ingedrukt. Toen schieten, en linkerstick omhoog (voor de topspin). Ik was blij toen hij er in ging, omdat het ongeveer de eerste vrije trap ooit is die ik in FIFA scoordequote:
Ja, ga 'm even uitzetten binnenkort ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand anders dat nummer opgevallen waar in het lijkt dat in het refrein 10x SULEJMANI SULEJMANI etc wordt geroepen?
Die zit mijn broer telkens te zingen over de microfoon en schijnbaar zit die in de soundtrack.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand anders dat nummer opgevallen waar in het lijkt dat in het refrein 10x SULEJMANI SULEJMANI etc wordt geroepen?
Inderdaad, irritant nummer welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
www.fifafootballworld.comquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef MB23 het volgende:
Team voor de PS3 is er al? Ik wil daar ook wel bij dan
[..]
Kan hem wel even uploaden. Ik richtte naar de muur, met R1 ingedrukt. Toen schieten, en linkerstick omhoog (voor de topspin). Ik was blij toen hij er in ging, omdat het ongeveer de eerste vrije trap ooit is die ik in FIFA scoorde
edit;
wat een drama die kwaliteit
Weet ik, maar ik was op dat moment niet ingelogd. En je moet van tevoren ingelogd zijn, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
www.fifafootballworld.com
account aanmaken -> inloggen -> EA games inloggen op je console -> filmpje versturen = goede kwaliteit
ja dat was het probleem nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:49 schreef emokid het volgende:
Spelers met rode kaarten en blessures mogen ook niet op de bank zitten he, kijk daar ook even. Ik weet dat je zegt dat je die niet hebt maar kijk daar ook even.![]()
Wie moet ik in reservers zetten? Niemand heeft rood in mijn team, niemand is geblesseerd...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:20 schreef emokid het volgende:
Ja vaak genoeg, maar dan zet ik ze even in de reserves.
Je moet ook van de reserve bank halen..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:28 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Wie moet ik in reservers zetten? Niemand heeft rood in mijn team, niemand is geblesseerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |