Het is gewoon zo. Zoek zelf de release date van PES op. Hoeven wij niet voor je te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je voor je normale reactie. In jou omgeving zal zo´n reactie wel normaal zijn, in de mijne gelukkig niet
Waarschijnlijk router instellingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd een nieuwe squad file downloaden als je online gaat spelen, was in 09 ook al zo.
Dat daarna de sessie niet beschikbaar meer is, dat kan meerdere oorzaken hebben.
ik heb af en toe dat de sessie niet langer beschikbaar is, heb jij dat nooit dan, of ook heel af en toe?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Waarschijnlijk router instellingen.
Ik had gister ook paar vieze dingen. Ik omspeel de keeper, keeper raakt mij waardoor mijn speler uit balans komt (valt niet) en verdediger is net eerder bij de bal, in het echt dus 100% penalty maar de scheids doet nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het een kwestie van oefening baart kunst is...
Ik heb af en toe echt meesterlijk mooi lopende aanvallen.
Edit: Waar ik WEL moe van wordt, is dat de scheids mij om elk klein tackeltje terug fluit, terwijl de tegenstander flinke overtredingen mag begaan. Zo werd ik gisteren in de 16 van achteren onderuit gehaald, maar kreeg geen penalty.
Je kan als je een online game opzet de maximale DNF% van een tegenstander kiezen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Scooter2002 het volgende:
speel sinds kort fifa 10 ONLINE , dus met xboxlive, maar mijn god zeg, heb er spijt van dat ik het aangeschaft heb, van de 10 wedstrijden dat je voor staat of zelfs iemand afstraft wordt er 8 keer de verbinding verbroken...
is toch geen zak aan zo, dat mensen zo maar het spel kunnen stoppen omdat ze niet tegen hun verlies kunnen :S, erg jammer!
hmm is dat zo ja? misschien wat voorbarig van mij dan, deed steeds Head to Head match....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je kan als je een online game opzet de maximale DNF% van een tegenstander kiezen toch?
zooo dat ging al een stuk beter vandaagquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren leuke potjes jpg97.
Zijn goed aan elkaar gewaagd
Same here. Vooral de overtredingen erger ik me kapot aan. Das de reden dat ik het spel al een week niet meer heb gespeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef Godtje het volgende:
Als die paal ballen en die overtredingen waar ze alleen voor de tegenstander niet voor fluiten er niet uit gaan dan denk ik dat fifa er weer uit gaat. Nog wel wat kleine ergenissen maar dat zijn wel de ergste.
Dat wel, daar heeft PES nog altijd de overhand in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Godtje het volgende:
Oh ja het maakt voor de gameplay niet uit maar hoe de spelers er uit zien moeten ze zich toch echt heel ernstig schamen!
Ik heb nog nooit op een sneeuwveld gespeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef Godtje het volgende:
Een witte bal op een sneeuwveld is natuurlijk ook heel erg prettig!
Niet Voltooid? Gewoon het aantal keren dat iemand voortijdig gestopt is in verhouding met het aantal gespeelde wedstrijden. Bij mij is het 20%quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef GieJay het volgende:
Wat is dat max. NV-%?
Hoe kun je zien hoeveel je hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Niet Voltooid? Gewoon het aantal keren dat iemand voortijdig gestopt is in verhouding met het aantal gespeelde wedstrijden. Bij mij is het 20%maar kan er niks aandoen want ik disconnecte
Omdat het de toffe clubs zijn om mee te spelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:19 schreef Roberto258 het volgende:
R3 en dan statistieken. Of bij de stand van de GAM League op je eigen naam gaan staan, dan komen rechtsboven willekeurig je statistieken te staan.
Ik zit nu op niveau 6 maar de tegenstanders worden nu wel lastig, zeker omdat iedereen Barca, Chelsea of Real kiest
Ik verloor met Barcaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat het de toffe clubs zijn om mee te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |