Volgens mij is die nog niet actief.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:49 schreef Wessiej het volgende:
Vast al eens gevraagd, maar ik wil die Live seasons kopen uit de Fifa Store, krijg alleen altijd een foutmelding als ik ze wil kopen, is er al een oplossing voor?
okquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Ammi het volgende:
Zwaar bevochten overwinning terwijl ik veel slechter was:
ADO Den Haag - Feyenoord 1-0
L1 ingedrukt houden bij het passen dacht ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:30 schreef Ammi het volgende:
Domme vraag misschien maar hoe zet je een 1-2tje op zodat die gozert naar voren loopt zegmaar, heb t boekie niet in dit huis liggen
op de xbox360 trouwens
Ja. Maar de set-plays werken niet online.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Iemand al eigen set-plays in elkaar gezet trouwens?
Ik speel ze allemaal...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:21 schreef jpg97 het volgende:
Spelen jullie de wedstrijden in manager mode zelf, of doen jullie deze simuleren?
Hmm. ik heb ook een aantal wedstrijden gespeeld, maar op LEGENDARISCH scoor ik bijna nooitquote:
Ik speel met Heracles op Wereldklasse. Eindigde het eerste seizoen als 10e. Ga nu aan het 2e seizoen beginnen. Wilde eigenlijk naar een beter team... maar niemand wilde me hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hmm. ik heb ook een aantal wedstrijden gespeeld, maar op LEGENDARISCH scoor ik bijna nooit
Ja maar wereldklasse is volgens mij een stapje lager.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik speel met Heracles op Wereldklasse. Eindigde het eerste seizoen als 10e. Ga nu aan het 2e seizoen beginnen. Wilde eigenlijk naar een beter team... maar niemand wilde me hebben.
6 wedstrijden voor het einde van het seizoen stond ik 2e en kon eigenlijk geen kampioen meer worden en ook geen 3e.. dus toen simuleerde ik wel 5 van die wedstrijden ja.. Gaat dan toch nergens overquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:21 schreef jpg97 het volgende:
Spelen jullie de wedstrijden in manager mode zelf, of doen jullie deze simuleren?
Ja dat doe ik ook. Zodra ik kampioen ben of geen plaatsen meer kan stijgen, dan simuleer ik. De rest speel ik alles!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
6 wedstrijden voor het einde van het seizoen stond ik 2e en kon eigenlijk geen kampioen meer worden en ook geen 3e.. dus toen simuleerde ik wel 5 van die wedstrijden ja.. Gaat dan toch nergens over
Leuke toevoeging. Je hoeft ze niet te halen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Waarom geilen zoveel mensen toch op die achievements..Zie het nut er echt niet van in.
16 potjes gespeeld in de manager mode, geen bugs gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Kriegel het volgende:
Heeft iemand hier tot nu toe last gehad van gamebreakende dingen?
Ik heb last van een bug waardoor ik niet kan scoren op LEGENDARISCHquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Kriegel het volgende:
Zeg, ik wil zometeen ook eens aan Manager Mode beginnen nu ik de boel een beetje onder de knie krijg (werd in het begin gewoon gewhooped op World Class en dat als 09-veteraan, de AI is echt veel creatiever geworden), maar ik hoor dus van alle kanten over tientallen bugs waarvan sommige het zwaar verkloten. Er is ergens een lijst te vinden waar er wel ruim 50 op staan samengebundeld. Schijnt echt schandalig te zijn.![]()
Heeft iemand hier tot nu toe last gehad van gamebreakende dingen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:36 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik vind het ook veel moeilijker dan 09 hoor. Niet door de bugs (zelf amper tot geen last van eigenlijk) maar gewoon door de moeilijkheid. Speel nu op World class, en in 09 speelde ik op Legendary.
Die pressing van de tegenstander is inderdaad al gemeld op dat eaforum ofzo, zei iemand tegen me.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Kriegel het volgende:
Wat me ook tot nu toe erg opvalt is de (misschien wel wat overdreven) agressie van de tegenstander. Je kunt achterin een bal nog geen seconde vasthouden of er komt alweer zo'n gast op je af gesprint, en omdat deze versie zo fysiek is ingesteld betekend dat vrijwel meteen gevaarlijk balverlies.
Je hebt echt schijt in je hoofd en ogen als je nu nog PES gaat spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De moeite waard?
Wanneer komt de PES versie?
ok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je voor je normale reactie. In jou omgeving zal zo´n reactie wel normaal zijn, in de mijne gelukkig niet
Bij mij is die ook heel vaak niet beschikbaar maar als k nog n keer probeer zit er altijd wel een bij die t wel doet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef satecl het volgende:
[..]
ok.
Ik heb een probleem jongens.. Eerst speelde ik telkens online, maar dan niet voor het klassement. Omdat ik nu veel wedstrijden begin te winnen wil ik nu voor het klassement spelen.
Maar als ik dat wil opstarten moet ik telkens de nieuwe spelersselecties downloaden. En als dat gedaan is is de gamesessie niet meer beschikbaar.
Nu heb ik de nieuwe selecties ook al in het menu gedownload. Maar als ik dan weer online ga moet ik het nogmaals doen.. met hetzelde gevolg.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of hebben jullie allemaal schijt in je hoofd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren leuke potjes jpg97.
Zijn goed aan elkaar gewaagd
Is dit op de Xbox of op de PS3.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:44 schreef Ammi het volgende:
[..]
Bij mij is die ook heel vaak niet beschikbaar maar als k nog n keer probeer zit er altijd wel een bij die t wel doet.
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het een kwestie van oefening baart kunst is...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef jpg97 het volgende:
Nee zonder dollen. Alleen maar zsm proberen te passen omdat anders de bal 12.000.000 keer wordt afgepakt. Mooie, vloeiende aanvallen ho maar
Wat dat betreft voelt dit FIFA een beetje kramp achtig aan.
Denk dat ik toch ff PES ga proberen als ie uit is, en als ik daar beter mee overweg kan koop ik die.
Niet lullig opgevatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat het een kwestie van oefening baart kunst is...
Ik heb af en toe echt meesterlijk mooi lopende aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |