Volgens mij is die nog niet actief.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:49 schreef Wessiej het volgende:
Vast al eens gevraagd, maar ik wil die Live seasons kopen uit de Fifa Store, krijg alleen altijd een foutmelding als ik ze wil kopen, is er al een oplossing voor?
okquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Ammi het volgende:
Zwaar bevochten overwinning terwijl ik veel slechter was:
ADO Den Haag - Feyenoord 1-0
L1 ingedrukt houden bij het passen dacht ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:30 schreef Ammi het volgende:
Domme vraag misschien maar hoe zet je een 1-2tje op zodat die gozert naar voren loopt zegmaar, heb t boekie niet in dit huis liggen
op de xbox360 trouwens
Ja. Maar de set-plays werken niet online.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Iemand al eigen set-plays in elkaar gezet trouwens?
Ik speel ze allemaal...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:21 schreef jpg97 het volgende:
Spelen jullie de wedstrijden in manager mode zelf, of doen jullie deze simuleren?
Hmm. ik heb ook een aantal wedstrijden gespeeld, maar op LEGENDARISCH scoor ik bijna nooitquote:
Ik speel met Heracles op Wereldklasse. Eindigde het eerste seizoen als 10e. Ga nu aan het 2e seizoen beginnen. Wilde eigenlijk naar een beter team... maar niemand wilde me hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hmm. ik heb ook een aantal wedstrijden gespeeld, maar op LEGENDARISCH scoor ik bijna nooit
Ja maar wereldklasse is volgens mij een stapje lager.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik speel met Heracles op Wereldklasse. Eindigde het eerste seizoen als 10e. Ga nu aan het 2e seizoen beginnen. Wilde eigenlijk naar een beter team... maar niemand wilde me hebben.
6 wedstrijden voor het einde van het seizoen stond ik 2e en kon eigenlijk geen kampioen meer worden en ook geen 3e.. dus toen simuleerde ik wel 5 van die wedstrijden ja.. Gaat dan toch nergens overquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:21 schreef jpg97 het volgende:
Spelen jullie de wedstrijden in manager mode zelf, of doen jullie deze simuleren?
Ja dat doe ik ook. Zodra ik kampioen ben of geen plaatsen meer kan stijgen, dan simuleer ik. De rest speel ik alles!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
6 wedstrijden voor het einde van het seizoen stond ik 2e en kon eigenlijk geen kampioen meer worden en ook geen 3e.. dus toen simuleerde ik wel 5 van die wedstrijden ja.. Gaat dan toch nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |