Die heb ik nog niet gehoord, maar hij is erg sterk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef Pritt het volgende:
Ajax - Liverpool doet me terugdenken aan de mistwedstrijd, kan jij je daar nog iets van herinneren Yoerie?
Nou, ik was erg jong en dus was het wazig, en dan door de mist was het dubbel wazig.
Moet je dat eens gaan proberen met een kut-team. Volgens mij wordt het dan al wat lastiger hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Tim86 het volgende:
Spelen tegen de computer blijft saai..Als ik me ook maar een beetje concentreer met Ajax win ik alles op Legendarisch of hoe het ook heet
CL finale tegen Milan: 5-0
Enige leuke is dat ik nu wat betere spelers heb en het voetbal wat mooier begint te worden. Was bijna alleen maar schaken wat ik kon doen en alle goals leken op elkaar bij wijze van spreken.
Naja als je met Ajax steeds met 5-0 wint van teams als Real, Barca en Milan is het niveau-verschil toch ook al wel duidelijk aanwezig lijkt me. Andere jaren was ik wel een tijdje zoet met de spelmodus tegen de computer en ging ik daarna online aan de gang, nu ben ik er in 3 weken klaar mee. Ben verder erg enthousiast over het spel, maar de moeilijkheidsgraad stelt in mijn ogen gewoon niks voor als je al wat teveel uurtjes in 09 had gestokenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef Masegate het volgende:
[..]
Moet je dat eens gaan proberen met een kut-team. Volgens mij wordt het dan al wat lastiger hoor.
Ja, maar Ajax heeft 4 sterren? Als je dan 2 tot 3 seizoenen speelt en je alles upgrade en je spelers worden beter, dan snap ik wel dat je van zulke teams wint. Als je met een team met 1 ster begint, duurt dat allemaal wat langer. Ik heb na 2 jaar ook nog geen aanbiedingen gehad van redelijke clubs.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja als je met Ajax steeds met 5-0 wint van teams als Real, Barca en Milan is het niveau-verschil toch ook al wel duidelijk aanwezig lijkt me. Andere jaren was ik wel een tijdje zoet met de spelmodus tegen de computer en ging ik daarna online aan de gang, nu ben ik er in 3 weken klaar mee. Ben verder erg enthousiast over het spel, maar de moeilijkheidsgraad stelt in mijn ogen gewoon niks voor als je al wat teveel uurtjes in 09 had gestoken
In de arena.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand waar ik die set piece creator kan vinden?
Nee hoor, ook tegen live tegenstandersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef Masegate het volgende:
Heeft EA overigens ooit al eens gereageerd op die irritante scheidsrechter?
Of vinden ze dat wel normaal zo?
Blijft het meest frustrerende aan het spel. Is overigens alleen het geval als je tegen de CPU speelt.
Zet de controls eens op manual, of heb je dat al ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Tim86 het volgende:
Spelen tegen de computer blijft saai..Als ik me ook maar een beetje concentreer met Ajax win ik alles op Legendarisch of hoe het ook heet
CL finale tegen Milan: 5-0
Enige leuke is dat ik nu wat betere spelers heb en het voetbal wat mooier begint te worden. Was bijna alleen maar schaken wat ik kon doen en alle goals leken op elkaar bij wijze van spreken.
Dat is nasty.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zet de controls eens op manual, of heb je dat al ?
Je kan het ook als positief zien. Als jij je tegenstander dik aan het inmaken bent en hij weggaat na de 1e helft scheelt het je tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef GieJay het volgende:
Vandaag 3 potjes online gedaan:
Ac Milan Barca 2-0 (na 80 min haakte hij af)
Parma - Koln 3-0 (na 45 min haakte hij af)
Schalke - Man City 3-2 (na 90 min haakte hij af)
Dit is zoo zielig.. Doe er gvd wat aan EA.. Zo is het gewoon niet leuk meer.. Wie wil me toevoegen zodat we potjes kunenn doen? Nick = giejay
Owja, keb NV al op 10 procent max
Maar je krijgt de punten dus wel? Ik dacht dat je de punten ook niet kreeg omdat je dat schermpje dan nooit te zien krijgt, maar nu zie ik dat ik in level 5,5 zit..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan het ook als positief zien. Als jij je tegenstander dik aan het inmaken bent en hij weggaat na de 1e helft scheelt het je tijd.
Maar ik ken me je ergernis wel voorstellen, als het een leuke spannende pot is bijvoorbeeld.
Ik zal je even toevoegen
Dat vroeg je me de vorige keer ook alquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zet de controls eens op manual, of heb je dat al ?
dan zit je in het verkeerde topic...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef Verduijnovic het volgende:
heren,
Is het nog mogelijk mee te doen aan de online competitie?
Graag ontvang ik dan de gegevens als nog mogelijk uiteraard!
Thanks!
Al gevondenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Lyzio het volgende:
Vind dat hele set pieces custom gebeuren maar goed verstopt!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vroeg je me de vorige keer ook al
Nee, jij was gewoon te laat met je voorzet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef Maravilla het volgende:
Youri Mulder kan in de tijd vooruitzien! Ik ben op het middenveld aan het pielen, vervolgens zegt 'ie "wat een fantastische voorzet!" En dat gebeurde dus pas een seconde of 10 later.![]()
Neequote:
Je IQ is lager dan je schoenmaat? Als je een set piece maakt voor een bepaalt gedeelte, en je krijgt dan een vrije trap in dat gedeelte, druk je gewoon op use set piece wat niet echt levensgroot in beeld staat ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
NeeJa, het zit 'in de arena', maar waar!? En het is ook nog niet helemaal duidelijk -als ik het forum mag geloven- hoe je het dan in een wedstrijd gebruikt. Kijk EA, het is leuk dat je wat nieuws maakt. Maar verstop het dan niet
Da's zooo zonde!
Ga eens lekker naar de arena... en doe eventjes niets... Een paar seconden maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
NeeJa, het zit 'in de arena', maar waar!? En het is ook nog niet helemaal duidelijk -als ik het forum mag geloven- hoe je het dan in een wedstrijd gebruikt. Kijk EA, het is leuk dat je wat nieuws maakt. Maar verstop het dan niet
Da's zooo zonde!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Droathoah het volgende:
Mensen die deze game op de een Wii hebben?
Teringquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11649080
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11649080
Hij kon em niet vinden op live. Dus zal wel PSN zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:51 schreef GieJay het volgende:
[..]
NiceHeb je me al toegevoegd trouwens? Anders voeg ik jouw wel ff toe
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij kon em niet vinden op live. Dus zal wel PSN zijn?
Ja heeft te maken met portforwarding op je router. Google is your friend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vraagje:
Zojuist heeft vriend van mij ook fifa 10 gekocht,
Als ik hem uitnodig voor een online spel komt er bij hem te staan: Spelsessie niet langer beschikbaar.
stuurt hij mij een uitnodiging dan krijg ik die melding!
Weet iemand hoe dit kan, ik heb verder met andere mensen geen problemen om online te gaan, bij vrienden niet en bij onbekende niet. Hij ook niet
Bekend probleem. Was in 09 ook vaak het geval bij mij. Het heeft inderdaad iets te maken met je ports.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vraagje:
Zojuist heeft vriend van mij ook fifa 10 gekocht,
Als ik hem uitnodig voor een online spel komt er bij hem te staan: Spelsessie niet langer beschikbaar.
stuurt hij mij een uitnodiging dan krijg ik die melding!
Weet iemand hoe dit kan, ik heb verder met andere mensen geen problemen om online te gaan, bij vrienden niet en bij onbekende niet. Hij ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |