Ik doe het meer om te oefenen, ze maken me echt af onlinequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Montolivo is fantastisch op 10 bij mijn Ajax. Verder lijkt Gourcuff me ook wel tof, maar daar heb ik nooit mee gespeeld. Diego kan je ook nog aan denken. Is manager mode met Real nou leuk btw? Valt nog weinig te bereiken lijkt me..
Ik heb gewoon 1 jaar FIFA09 online gespeeld, de switch naar 10 is echt ontzettend groot en heb er nog steeds moeite mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:16 schreef Tim86 het volgende:
Kan je beter met een mindere ploeg aan de gang gaan, dan leer je echt hoe je met slimheid duels kan winnen en ontwijken in sommige gevallen. Met Real win je die duels moeiteloos. Tenzij je online ook alleen maar met de echte topploegen wil gaan spelen natuurlijk, maar dat lijkt me ook saai worden.
Arshavinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Kaka langzaam zeg, hij is ook niet zo goed in de fysieke duellen, ben van plan om hem te gaan verkopen. Iemand een idee wie z'n potentiële vervanger kan worden?
Hehe, nice. Maar was het een 'bewussie'?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11649080
Ik post em gewoon nog een keer
Ik heb het doelpunt niet zelf gemaakt, dat moet ik er wel bij zeggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hehe, nice. Maar was het een 'bewussie'?
Het is wat met die vriendinnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het doelpunt niet zelf gemaakt, dat moet ik er wel bij zeggen.
Een vriendin van me wou eens proberen
Je kan dus aannemen dat het niet bewust was. Ze bakte er daarna trouwens niks meer van.
Laat ze lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
Pro Evolution Soccer 2010
Kom op jongens, bashen die handel.
Ik heb de demo op de ps3 gedaan en ik schrok me helemaal wild van die graphics, tering wat ziet dat er dat mooi uit.. Neemt niet weg dat de gameplay heel houterig is. Het scoren van goals gaat trouwens wel heel erg gemakkelijk in pes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
Pro Evolution Soccer 2010
Kom op jongens, bashen die handel.
Het ziet er mooi uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik heb de demo op de ps3 gedaan en ik schrok me helemaal wild van die graphics, tering wat ziet dat er dat mooi uit.. Neemt niet weg dat de gameplay heel houterig is. Het scoren van goals gaat trouwens wel heel erg gemakkelijk in pes!
Mijn ps3 pakt geen cds, maw, probeer um nou eerst maar is zelf..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit?
Had je niet toevallig gewoon de cd van pes 6 er in zitten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |