abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73489429
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie trouwens al problemen gehad met de Honda bug.. ?
Ik probeer honda te kopen die kost namelijk zo goed als niets. En hij wil voor 81 procent naar mijn club toe.

En toch komt meneer niet. En er staat niets geen reden bij.
Wat is dat voor onzin ?
Ik heb steeds 'VVV heeft te weinig spelers' pff.
pi_73489439
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie trouwens al problemen gehad met de Honda bug.. ?
Ik probeer honda te kopen die kost namelijk zo goed als niets. En hij wil voor 81 procent naar mijn club toe.

En toch komt meneer niet. En er staat niets geen reden bij.
Wat is dat voor onzin ?
Er is een verschil tussen een speler die wil komen en een club die hem wil verkopen..ze willen gewoon meer geld zien.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73489806
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:52 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik heb steeds 'VVV heeft te weinig spelers' pff.
Zet er dan voordat je begint wat spelers bij die je toch nooit ziet, haha.
pi_73490198
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

www.fifafootballworld.com

account aanmaken -> inloggen -> EA games inloggen op je console -> filmpje versturen = goede kwaliteit
Kan zoiets ook voor de pc of alleen voor xbox/playstation enz.?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73491431
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:00 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het verdedigen best een stuk minder leuk geworden.

Elke keer als ik assistentie vraag van de compuuter met verdedigen (dus de rode knop bij de 360) word ik dit poppetje ipv dattie druk gaat zetten. Hierdoor raak ik vaak genoeg het overzicht kwijt.

Ik fifa09 was dit veel beter geprogrammeerd.
Ik vind daarom 2009 leuker en beter :$
Huh, nou dat klopt echt niet nee. Maar ik heb dat nog nooit gehad. Heb je die assistentie op heel hoog staan bij het selecteren van je poppetje? (Bij de controller instelling kijken). Want die kun je het beste op 1 tikje maar aanzetten.
Of speel je het op de pc want dan weet ik het ook niet en dat is een klote versie, dus tja...
Dus...
pi_73492974
Wie kan al items kopen in de store? Werkt bij mij nog niet en ik wilde de code activeren voor mijn prof die in het hoesje zat..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:19:09 #107
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_73496309
Iemand een idee wat de melding deze game sessie is niet beschikbaar meer beschikbaar betekend. Had er gisteren geen last van online maar vandaag al de hele tijd.
pi_73496347
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een idee wat de melding deze game sessie is niet beschikbaar meer beschikbaar betekend. Had er gisteren geen last van online maar vandaag al de hele tijd.
Geen idee, heeft misschien te maken met firewall van je tegenstander? Bij FIFA09 was dit echt een hel. Op dit moment valt het wel een beetje mee.
pi_73497387
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb er ook constant last van, zeer irritant, moet je constant opnieuw h2h aanklikken..

Iemand zin in een potje op de ps3? Nickname is zelfde als foknaam
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_73498277
Weet iemand hoe je de online-widget aan de praat kan krijgen in de PC-versie?
Kan er niets aanvinken, maar heb bij de installatie niets kunnen kiezen qua installatie. Alles zou dus geinstalleerd moeten zijn.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:46:10 #111
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_73499638
Ik heb nu iets van 60 wedstrijden gespeeld en 100 doelpunten gemaakt. En nog steeds niet via de paal gescoord ( waar je een achievement voor krijgt) Best apart doe ik iets fout of gebeurt het gewoon bijna nooit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spougle op 08-10-2009 20:52:17 ]
pi_73499740
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Spougle het volgende:
Ik heb nu iets van 60 wedstrijden gespeeld en 100 doelpunten gemaakt. En nog steeds niet via de paal gescoord ( waar voor je een achievement voor krijgt) Best apart doe ik iets fout of gebeurt het gewoon bijna nooit.
M'n eerste doelpunt was op die manier
pi_73499813
Fuck heb echt moeite met benutten van mn kansen. Net ontslagen bij Arsenal, na een paar gelijke spelen. Domineer de tegenstander bijna altijd, maar krijg de bal er gewoon niet in.
pi_73500718
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Fuck heb echt moeite met benutten van mn kansen. Net ontslagen bij Arsenal, na een paar gelijke spelen. Domineer de tegenstander bijna altijd, maar krijg de bal er gewoon niet in.
Heb ik ook erg last van..

krijg per wedstrijd zeker 4 of 5 ,,, 100% kansen maar ik mis ze gewoon te vaak.

Daarom speel ik nu maar 5 minuten per helf ipv 4 minuten.. zo heb ik wat langer de tijd om een goal te maken.
pi_73509007
Inmiddels weer wat verder in mijn Ajax game, voorbij de winterstop. Ook ik krijg Honda niet onder contract. Mijn negotiator heeft 8/10, bied 7.5m en zijn interesse op 81% daarnaast maar het lukt nog niet. Op zich geen probleem, maar wat wel zwaar kut is, is dat Pantelic niet wil verlengen. Hij speelt altijd, is dik topscorer en ik bied hem het maximale salaris en 15% goal bonus. Heb alles gedaan, maar het wil maar niet...3 months left nu..meer mensen last van?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73509033
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels weer wat verder in mijn Ajax game, voorbij de winterstop. Ook ik krijg Honda niet onder contract. Mijn negotiator heeft 8/10, bied 7.5m en zijn interesse op 81% daarnaast maar het lukt nog niet. Op zich geen probleem, maar wat wel zwaar kut is, is dat Pantelic niet wil verlengen. Hij speelt altijd, is dik topscorer en ik bied hem het maximale salaris en 15% goal bonus. Heb alles gedaan, maar het wil maar niet...3 months left nu..meer mensen last van?
Nee, had Honda meteen de 1e week binnen en Pantelic heeft ook verlengd. Overigens heb ik ook Douglas overgenomen van Twente, wat een held bij de corners
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73509481
Binnenkort maar weer eens wat proberen met Juventus ofzo Maar eerst ff online wat proberen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:03:35 #118
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_73509560
Ik heb met PSV:

- Douglas
- Ruiz
- Honda

overgenomen,, allemaal in een keer zonder dat ze moeilijk deden dus ik heb er geen problemen mee..

vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:09:21 #119
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_73510661
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Vaak kun je aan het einde van het jaar nog de contracten verlengen van de spelers die een aflopend contract hebben (alleen niet bij spelers die stoppen natuurlijk). Dus aan het einde van het seizoen (komt er bij mij) altiijd een lijstje met de spelers die aflopende contracten hebben, en dan kan je de spelers aanvinken die je nog wilt verlengen. Wel zijn de eissen dan door de computer bepaald, zoals loon etc.
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_73516370

Waarom kom ik toch altijd zo langzaam op gang?
Niet heel boeiend screentje, maar je moet wat op je vrije dag
pi_73516478
Waren die Piqué goals uit corners ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_73516813
1tje wel, en een afstandsschot doordat de keeper idioot wegbokste.
pi_73517343
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef -J-D- het volgende:
1tje wel, en een afstandsschot doordat de keeper idioot wegbokste.
Koop een console.
pi_73518587
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:43:26 #125
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_73518893
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Spougle het volgende:
Ik heb nu iets van 60 wedstrijden gespeeld en 100 doelpunten gemaakt. En nog steeds niet via de paal gescoord ( waar je een achievement voor krijgt) Best apart doe ik iets fout of gebeurt het gewoon bijna nooit.
Zal je altijd zien ik klaag hier. En de eerste wedstrijd die ik daarna speel scoor ik via de paal
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:49:00 #126
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73519047
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:58:25 #127
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_73519304
The truth is relative, pick one that works!
pi_73520100
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:55 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Koop een console.
Ga ergens anders lopen zeuren
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:23:02 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73521812
Wat ik nu toch mee maak.
Heb ik afgelopen zomerstop Pranic gekocht van fc bayern.
Speelt ie bij mij verder niets aan de hand. Krijg ik een vaag mailtje dat ik zijn contract moet verlengen.
Ik denk ja doe ik lekker aan het einde van het seizoen natuurlijk.
Zit meneer na de winterstop opeens bij Fiorentina .
Ik heb verder geen melding gehad niets. Maar Hij zit niet meer in mijn selectie en wel in die van Fiorentina.
Of ik er wel eens geld voor heb bij gekregen weet ik niet.

Maar wtf is dit een bug of is dit normaal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_73524480
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nu toch mee maak.
Speelt ie bij mij verder niets aan de hand. Krijg ik een vaag mailtje dat ik zijn contract moet verlengen.
Ik heb verder geen melding gehad niets. Maar Hij zit niet meer in mijn selectie en wel in die van Fiorentina.

Gebeurd in het echt ook wel eens, haha.
pi_73528867
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nu toch mee maak.

Is een bug dat hij zomaar ergens heen is. Had ik ook
Gelukkig was die lang niet zo duur als Pranjic .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:46:47 #132
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_73533211
Ik word een beetje moe van mijn laatste man. Er ligt soms gewoon een gat van 10 tot 15 meter tussen mijn verdedigende linie en hem (soms de centrale verdediger dan weer de links of rechtsback). In een counter ben je dus altijd de zak een dieptepass en zijn aanvaller staat met 1 verdediger in zijn rug..., met 3 verdedigers gebeurt het trouwens ietsje minder.

Iemand anders ook last van of opgevallen, want hoe dit door de QC is gekomen....

Voor de rest is die wel iets beter dan FIFA 09
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_73533366
Daarom speel ik ook altijd op vol defensief. Ik fuck het altijd op met mijn verdediging.
pi_73534755
Hehe ja mijn verdediging staat ook vaak kut. Daarbij komt ook nog eens dat ik totaal niet kan verdedigen, ik wil veel te snel die bal afpakken dus vallen er nóg grotere gaten
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:50:30 #135
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_73535241
Het verdedigen ging bij mij eerst ook echt slecht.. Toen ben ik me daar volledig op gaan richten en nu gaat het verdedigen erg goed... Met PSV nu in 17 wedstrijden maar 4 tegengoals..
pi_73546210
Zeg, weet iemand of er een overzicht bestaat met de gewonnen prijzen in Fifa 2010? Want ik zou het wel leuk vinden om dat ergens terug te kunnen vinden...
pi_73552983
Pro club voor xbox 360 is opgezet

geef maar een gil met je gamertag... en ik stuur een invite.
In de ban van de mods.
pi_73553201
Online speelt echt heerlijk zeg..ben nog ongeslagen na 5 games. Gespeeld met Ajax (5-0 vManU), Napoli (6-0 v Chelsea), Wolfsburg (4-2 v ManU), Juve (2-0 v Villa) en Sevilla (2-0 v Inter)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_73553514
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef rihago het volgende:
Pro club voor xbox 360 is opgezet

geef maar een gil met je gamertag... en ik stuur een invite.
Zit erin

Je virtual pro wordt beter naar mate er meer accomplishments behaald worden? Zit al een tijdje op 67 nu en krijg vrij veel accomplishments, maar daar blijft ie
pi_73554564
Ik ben nu weer bezig om een aantal potjes online te spelen, het is echt zo irritant als mensen aan het verliezen zijn en dan de controller niet meer aanraken. Doen ze dit uit de hoop dat je weggaat ofzo?
Hier moeten ze snel wat op vinden, dit is inmiddels 2 keer voorkomen in 1 uurtje. Zeer frustrerend,
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:44:50 #141
244271 WJE11
pi_73555801
Maak ik een lekkere goal, ik uploaden zit EA te kloten. Ik kom niet ingelogd daar? Iemand daar ook problemen mee?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:53:43 #142
244271 WJE11
pi_73556104
pi_73563659
Be a pro is wederom erg tegenvallend, vind ik persoonlijk. Speelde ff met Pantelic, je staat daar maar een beetje voorin waarbij je geen enkele bal krijgt en je alleen maar loopt te ergeren aan de rechts- en linksback die constant de bal over de zijlijn lopen bv.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:27:28 #144
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_73564060
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Nou, wat dat betreft is het toch best een realistische Arsenal-simulatie?
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef Roberto258 het volgende:
Be a pro is wederom erg tegenvallend, vind ik persoonlijk. Speelde ff met Pantelic, je staat daar maar een beetje voorin waarbij je geen enkele bal krijgt en je alleen maar loopt te ergeren aan de rechts- en linksback die constant de bal over de zijlijn lopen bv.
Nou, wat dat betreft is het toch best een realistische Ajax-simulatie?

[ Bericht 15% gewijzigd door Kriegel op 12-10-2009 14:21:42 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_73568468
Aangezien ik echt 1 goal per 4-5 wedstrijden maakte, ben ik overgestapt van pro naar semi-pro, maar zelfs dan kom ik tot de 16 van de tegenstander waarna de bal altijd wordt afgepakt, of een pass wordt onderschept.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73572773
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef WJE11 het volgende:
Ah ik heb het al

Hier nog de goal http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11074484
Zo die zit er lekker in.

Heb ook wel een lekker gemaakt maar die is iig niet zo mooi!
http://www.easports.com/media/play/video/9889675
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:57:28 #147
244271 WJE11
pi_73575288
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef AtseBenjamin het volgende:

[..]

Zo die zit er lekker in.

Heb ook wel een lekker gemaakt maar die is iig niet zo mooi!
http://www.easports.com/media/play/video/9889675
Dank u, ik heb alweer een nieuwe http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11177183 . Ik snap alleen niet waarom die op amateur staat, elke keer als ik opnieuw fifa opstart start die op met amateur :/
pi_73575322
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef WJE11 het volgende:

[..]

Dank u, ik heb alweer een nieuwe http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11177183 . Ik snap alleen niet waarom die op amateur staat, elke keer als ik opnieuw fifa opstart start die op met amateur :/
Dat heb je dan ingesteld toen je voor het eerst FIFA10 ging spelen, je hebt dan namelijk de keuze op welke moeilijkheidsgraad hij moet staan.
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:03:04 #149
244271 WJE11
pi_73575452
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat heb je dan ingesteld toen je voor het eerst FIFA10 ging spelen, je hebt dan namelijk de keuze op welke moeilijkheidsgraad hij moet staan.
Nee toen ik begon had ik hem meteen op ervaren gezet (Wereld klasse geloof ik). Heb tussendoor wel een keertje de moeilijkheidsgraad voor mijn broertje verlaagd naar Amateur.. maar dat ie hierdoor steeds met amateur begint is me een raadsel
pi_73575519
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef WJE11 het volgende:

[..]

Nee toen ik begon had ik hem meteen op ervaren gezet (Wereld klasse geloof ik). Heb tussendoor wel een keertje de moeilijkheidsgraad voor mijn broertje verlaagd naar Amateur.. maar dat ie hierdoor steeds met amateur begint is me een raadsel
Raar inderdaad. Ik zou het dan ook niet weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')