Ik heb steeds 'VVV heeft te weinig spelers' pff.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie trouwens al problemen gehad met de Honda bug.. ?
Ik probeer honda te kopen die kost namelijk zo goed als niets. En hij wil voor 81 procent naar mijn club toe.
En toch komt meneer niet. En er staat niets geen reden bij.
Wat is dat voor onzin ?
Er is een verschil tussen een speler die wil komen en een club die hem wil verkopen..ze willen gewoon meer geld zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie trouwens al problemen gehad met de Honda bug.. ?
Ik probeer honda te kopen die kost namelijk zo goed als niets. En hij wil voor 81 procent naar mijn club toe.
En toch komt meneer niet. En er staat niets geen reden bij.
Wat is dat voor onzin ?
Zet er dan voordat je begint wat spelers bij die je toch nooit ziet, haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb steeds 'VVV heeft te weinig spelers' pff.
Kan zoiets ook voor de pc of alleen voor xbox/playstation enz.?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
www.fifafootballworld.com
account aanmaken -> inloggen -> EA games inloggen op je console -> filmpje versturen = goede kwaliteit
Huh, nou dat klopt echt niet nee. Maar ik heb dat nog nooit gehad. Heb je die assistentie op heel hoog staan bij het selecteren van je poppetje? (Bij de controller instelling kijken). Want die kun je het beste op 1 tikje maar aanzetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:00 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het verdedigen best een stuk minder leuk geworden.
Elke keer als ik assistentie vraag van de compuuter met verdedigen (dus de rode knop bij de 360) word ik dit poppetje ipv dattie druk gaat zetten. Hierdoor raak ik vaak genoeg het overzicht kwijt.
Ik fifa09 was dit veel beter geprogrammeerd.
Ik vind daarom 2009 leuker en beter :$
Geen idee, heeft misschien te maken met firewall van je tegenstander? Bij FIFA09 was dit echt een hel. Op dit moment valt het wel een beetje mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een idee wat de melding deze game sessie is niet beschikbaar meer beschikbaar betekend. Had er gisteren geen last van online maar vandaag al de hele tijd.
Ik heb er ook constant last van, zeer irritant, moet je constant opnieuw h2h aanklikken..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een idee wat de melding deze game sessie is niet beschikbaar meer beschikbaar betekend. Had er gisteren geen last van online maar vandaag al de hele tijd.
M'n eerste doelpunt was op die manierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Spougle het volgende:
Ik heb nu iets van 60 wedstrijden gespeeld en 100 doelpunten gemaakt. En nog steeds niet via de paal gescoord ( waar voor je een achievement voor krijgt) Best apart doe ik iets fout of gebeurt het gewoon bijna nooit.
Heb ik ook erg last van..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Fuck heb echt moeite met benutten van mn kansen. Net ontslagen bij Arsenal, na een paar gelijke spelen. Domineer de tegenstander bijna altijd, maar krijg de bal er gewoon niet in.
Nee, had Honda meteen de 1e week binnen en Pantelic heeft ook verlengd. Overigens heb ik ook Douglas overgenomen van Twente, wat een held bij de cornersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels weer wat verder in mijn Ajax game, voorbij de winterstop. Ook ik krijg Honda niet onder contract. Mijn negotiator heeft 8/10, bied 7.5m en zijn interesse op 81% daarnaast maar het lukt nog niet. Op zich geen probleem, maar wat wel zwaar kut is, is dat Pantelic niet wil verlengen. Hij speelt altijd, is dik topscorer en ik bied hem het maximale salaris en 15% goal bonus. Heb alles gedaan, maar het wil maar niet...3 months left nu..meer mensen last van?
Vaak kun je aan het einde van het jaar nog de contracten verlengen van de spelers die een aflopend contract hebben (alleen niet bij spelers die stoppen natuurlijk). Dus aan het einde van het seizoen (komt er bij mij) altiijd een lijstje met de spelers die aflopende contracten hebben, en dan kan je de spelers aanvinken die je nog wilt verlengen. Wel zijn de eissen dan door de computer bepaald, zoals loon etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels weer wat verder in mijn Ajax game, voorbij de winterstop. Ook ik krijg Honda niet onder contract. Mijn negotiator heeft 8/10, bied 7.5m en zijn interesse op 81% daarnaast maar het lukt nog niet. Op zich geen probleem, maar wat wel zwaar kut is, is dat Pantelic niet wil verlengen. Hij speelt altijd, is dik topscorer en ik bied hem het maximale salaris en 15% goal bonus. Heb alles gedaan, maar het wil maar niet...3 months left nu..meer mensen last van?
Koop een console.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef -J-D- het volgende:
1tje wel, en een afstandsschot doordat de keeper idioot wegbokste.
Zal je altijd zien ik klaag hier. En de eerste wedstrijd die ik daarna speel scoor ik via de paalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Spougle het volgende:
Ik heb nu iets van 60 wedstrijden gespeeld en 100 doelpunten gemaakt. En nog steeds niet via de paal gescoord ( waar je een achievement voor krijgt) Best apart doe ik iets fout of gebeurt het gewoon bijna nooit.
Ibra is baasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef stFz het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10761115
Mooi mooi mooi!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef stFz het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10761115
Ga ergens anders lopen zeurenquote:
Gebeurd in het echt ook wel eens, haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nu toch mee maak.
Heb ik afgelopen zomerstop Pranic gekocht van fc bayern.
Speelt ie bij mij verder niets aan de hand. Krijg ik een vaag mailtje dat ik zijn contract moet verlengen.
Ik denk ja doe ik lekker aan het einde van het seizoen natuurlijk.
Zit meneer na de winterstop opeens bij Fiorentina .
Ik heb verder geen melding gehad niets. Maar Hij zit niet meer in mijn selectie en wel in die van Fiorentina.
Of ik er wel eens geld voor heb bij gekregen weet ik niet.
Maar wtf is dit een bug of is dit normaal
Is een bug dat hij zomaar ergens heen is. Had ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik nu toch mee maak.
Heb ik afgelopen zomerstop Pranic gekocht van fc bayern.
Speelt ie bij mij verder niets aan de hand. Krijg ik een vaag mailtje dat ik zijn contract moet verlengen.
Ik denk ja doe ik lekker aan het einde van het seizoen natuurlijk.
Zit meneer na de winterstop opeens bij Fiorentina .
Ik heb verder geen melding gehad niets. Maar Hij zit niet meer in mijn selectie en wel in die van Fiorentina.
Of ik er wel eens geld voor heb bij gekregen weet ik niet.
Maar wtf is dit een bug of is dit normaal
Zit erinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef rihago het volgende:
Pro club voor xbox 360 is opgezet
geef maar een gil met je gamertag... en ik stuur een invite.
Nou, wat dat betreft is het toch best een realistische Arsenal-simulatie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Fuck heb echt moeite met benutten van mn kansen. Net ontslagen bij Arsenal, na een paar gelijke spelen. Domineer de tegenstander bijna altijd, maar krijg de bal er gewoon niet in.
Nou, wat dat betreft is het toch best een realistische Ajax-simulatie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef Roberto258 het volgende:
Be a pro is wederom erg tegenvallend, vind ik persoonlijk. Speelde ff met Pantelic, je staat daar maar een beetje voorin waarbij je geen enkele bal krijgt en je alleen maar loopt te ergeren aan de rechts- en linksback die constant de bal over de zijlijn lopen bv.
Zo die zit er lekker in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef WJE11 het volgende:
Ah ik heb het al![]()
Hier nog de goal http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11074484
Dank u, ik heb alweer een nieuwequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Zo die zit er lekker in.
Heb ook wel een lekker gemaakt maar die is iig niet zo mooi!
http://www.easports.com/media/play/video/9889675
Dat heb je dan ingesteld toen je voor het eerst FIFA10 ging spelen, je hebt dan namelijk de keuze op welke moeilijkheidsgraad hij moet staan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Dank u, ik heb alweer een nieuwehttp://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11177183 . Ik snap alleen niet waarom die op amateur staat, elke keer als ik opnieuw fifa opstart start die op met amateur :/
Nee toen ik begon had ik hem meteen op ervaren gezet (Wereld klasse geloof ik). Heb tussendoor wel een keertje de moeilijkheidsgraad voor mijn broertje verlaagd naar Amateur.. maar dat ie hierdoor steeds met amateur begint is me een raadselquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat heb je dan ingesteld toen je voor het eerst FIFA10 ging spelen, je hebt dan namelijk de keuze op welke moeilijkheidsgraad hij moet staan.
Raar inderdaad. Ik zou het dan ook niet weten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Nee toen ik begon had ik hem meteen op ervaren gezet (Wereld klasse geloof ik). Heb tussendoor wel een keertje de moeilijkheidsgraad voor mijn broertje verlaagd naar Amateur.. maar dat ie hierdoor steeds met amateur begint is me een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |