Ik heb geen hele duidelijke eisprong gezien op testjes, en ook volgens het tempen kan het best iets later zijn geweest, dan fertility friend denkt. Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik nu naar strohalmen grijp... Maar ja, temperatuur is nog steeds hoog, dus dat is op zich wel nog een hoopvol teken...quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:44 schreef Poezebeest het volgende:
Isla; wat jammer dat de voortekenen van deer zijn, ondanks dat je wist dat de kans klein.
![]()
Minnie; wat stom dat de test negatief was en je ook nog niet ongesteld bent. Zit je nu precies 14 dagen na je eisprong? Als dat niet zo is kan het zijn dat je te vroeg hebt getest.![]()
KJ; spannend is dat hè, mijn lief heeft ze afgelopen week ingeleverd, maar ik heb niet geholpen, vond ik toch wel een beetje raar. Maar weten dat hij het potje vol zit te maken is ook best gek....
Hier nog geen nieuws...
Ik was al 40+ en tijdens de vakantie ook nog jarig.... dus nu nog erger 40+quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef IslaBonita het volgende:
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.![]()
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
Gefeli!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:31 schreef Soneal het volgende:
Ik was al 40+ en tijdens de vakantie ook nog jarig.... dus nu nog erger 40+![]()
![]()
Thnxquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Is er veel verschil tussen 35+ en 40+ wat betreft kansen?
Ik dacht dat dat nog wel meeviel en dat alleen eerste menstruatie, 35 en de overgang echte grenzen waren.![]()
Nou ja, boeit ook niet: je moet gewoon goede timing en geluk hebben. Leeftijd is alleen belangrijk voor de statistieken, niet voor jezelf.
Wat spannendquote:Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
Bah, da's wel echt balen zeg. Zowel de negatieve test als de onregelmatige cyclusquote:Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!![]()
Wat spannend is het toch allemaal! Ik leef met jullie mee![]()
Ben dus weer terug van mijn heerlijke vakantietjeWas heel erg fijn.
Maar niet ongesteld gewordenVoor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
![]()
Vind het echt balendat ik nu dus niet regelmatig ongesteld of zwanger ben!!
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...
En even voor allemaal:
Ik hoop het zo voor je.quote:Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
Vervelend Suuzzz. Hopelijk heb je snel meer zekerheid!quote:Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!![]()
Wat spannend is het toch allemaal! Ik leef met jullie mee![]()
Ben dus weer terug van mijn heerlijke vakantietjeWas heel erg fijn.
Maar niet ongesteld gewordenVoor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
![]()
Vind het echt balendat ik nu dus niet regelmatig ongesteld of zwanger ben!!
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...
En even voor allemaal:
Joh gewoon blijven hopen hoor. Hier beide keren meteen bij de eerste poging zwangerquote:Op maandag 28 september 2009 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duim ook mee!
Morgen mijn eisprong als het goed isVolgens de kalender.... Maar het gaat de eerste keer toch niet lukken denk ik
Ik dacht dat ik m zaterdagavond voelde (drammerige, stekende pijn, rechts deze keer) maar zowel vrijdag als zaterdag waren de ovu-tests niet positief, zondag welquote:Op maandag 28 september 2009 10:19 schreef -Nienna- het volgende:
Even een vraagje voor de dames die duidelijk hun eisprong kunnen voelen.
Hoe lang voel je dat?
Ik heb sinds gisteravond een stekende pijn rechts onderin en dat is er nu nog.
Heb ik nog nooit eerder gevoeld, dus vroeg me af of dat mijn ei kon zijn of voel je dat dan veel korter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, zou dat een innestelingsbloeding kunnen zijn, of is je "paar dagen terug" nog maar letterlijk 2 dagen geleden? Dan zou het wel heul snel zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Guess. het volgende:
Pezebeest wat balen![]()
Isla zo'n opmerking van je moeder is niet leuk,maar ze zal het idd niet zo bedoeld hebben.
Jullie gaan beide voor vruchtbaarheidsonderzoeken,als daar niks uit komt gaan jullie dan wel door in de mmm of wil je het 1st nog wat langer wachten?
Hier iets raars,paar dagen terug eisprong gehad en vanaochtend beetje helderrood bloedverlies
Geen kleur, juist doorzichtig, als rauw eiwit, en tussen je vingers kun je er draden van trekken,is dus plakkerig EN heel elastisch.quote:Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nog effe een vraagje, die eisprong, sommige merken het aan de afscheiding. Maar hoe ziet het er ook al weer uit? Beetje plakkerig?? Nog een vreemde kleur ofzo?
Tegen die tijd zijn mn vent en ik een jaar bezig, ben ook 35+, dus ga dan de MMM in. En dat kan ook even duren, dus ondertussen blijven we het gewoon proberen.quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Guess. het volgende:
Pezebeest wat balen![]()
Isla zo'n opmerking van je moeder is niet leuk,maar ze zal het idd niet zo bedoeld hebben.
Jullie gaan beide voor vruchtbaarheidsonderzoeken,als daar niks uit komt gaan jullie dan wel door in de mmm of wil je het 1st nog wat langer wachten?
Bij mij was het net plakkerig en wittig. Moet zo weer plassen, dan ga ik weer effe checkenquote:Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Geen kleur, juist doorzichtig, als rauw eiwit, en tussen je vingers kun je er draden van trekken,is dus plakkerig EN heel elastisch.
Wat is een Pregnyl-inspuiting?quote:Op maandag 28 september 2009 14:42 schreef leonieke het volgende:
Die afscheiding heb je niet altijd, hoor.
Door de Pregnyl-inspuiting kon ik bijna op de minuut zeggen wanneer ik mijn eisprong ging hebben, maar ik heb nooit of te nimmer een andere afscheiding gehad.
Vanavond dus vroeg naar bedquote:Op maandag 28 september 2009 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij was het net plakkerig en wittig. Moet zo weer plassen, dan ga ik weer effe checkenBeetje raar gevoel in mijn buik
Hmmzzz. mannetje is vanavond thuis, en hoeft dus niet te werken, dus dat komt goed uit
denk ik? Of beter morgen? Ow ik vind het zo moeilijk in te schatten, zeker omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil. (09-09)
Zelf ook even gegoogled
Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn.CHECK Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten.CHECK
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 14:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Vanavond dus vroeg naar bedEn overmorgen weer
Damn ik voel me echt een kneusje! Whahaha, zit ik net op de wc op mijn werk, effe checken, weer plakkerig, idd beetje eiwittig, rook niet zuur ofzo (las ergens dat dat ook een goed teken is)quote:
Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het klonk zo hoopvol poezebeest
Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?
Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..
onsmakelijk? Nee joh vind ik van nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:
CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
Zoiets?:quote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:
CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk niet. Hoe korter je hier bent hoe beterquote:Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
onsmakelijk? Nee joh vind ik van nietGelukkig hebben we het forum
![]()
Ik heb nu allemaal een beetje veel vragen, maar goed ben net bezig, sorry daarvoor. Straks weet ik net zoveel als jullie, hoop ik
quote:Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zoiets?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik iets kleinere draadjes dan
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 15:25:51 ]
quote:Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zoiets?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Hoe dan ook. Eet smakelijk vanavond metquote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik iets kleinere draadjes dan
Ik hoop hetquote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?
Nou, ik dénk het niet. Maar ga pas woensdag nog eens voor de zekerheid testen. Je weet het immers maar nooit. Maar ik denk dat ik echt nu pas mijn eisprong heb... De 20ste cyclusdag had ik namelijk wel een donkere teststreep, maar niet heel overtuigend. En daarnaast nog spotting, zodat mijn cervixslijm moeilijk was in te schatten. Ik had wel weer een temperatuurstijging, maar dat kwam misschien omdat we vanaf die datum de blazer niet meer aanhadden in de slaapkamer...quote:Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poezebeest... wat balen zeg. Ik had het je zeer gegund, zo vlak voor het hele MMM circus.![]()
Isla, moeilijk he als mensen die niet weten dat je bezig bent opmerkingen plaatsen? Ze kunnen er weinig aan doen, bedoelen het vaak niet kwaad... maar soms jank je de ogen even uit je hoofd.![]()
Minnie, dat is gek! Maarre, die positieve ovutest is geen teken van iets anders? (Niet om valse hoop te geven, maar dat hoor je regelmatig...)
quote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Knap dat je kunt afwachten! Ik zou er meteen een test achteraan gooien...
Ik hoop dat het toch niet je eisprong is.
Ik ben zwanger geraakt via kunstmatige inseminatie (IUI). 36 uur voor de inseminatie moest ik mezelf een inspuiting geven met Pregnyl om een eisprong op te wekken. Aangezien ik ondertussen zwanger ben, ben ik dus ook zeker dat die Pregnyl z'n werk heeft gedaan, maar een andere vorm van afscheiding heb ik nooit of te nimmer gehad (en ik heb toch verschillende keren die Pregnyl gekregen).quote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is een Pregnyl-inspuiting?
Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!quote:Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Poezebeest het volgende:
Wat gaan jullie snel met z'n allen!
Dank jullie voor alle lieve berichtjes, dat doet wel goed![]()
Isla; Ik hoop dat we voordat we echt de mmm ingaan gewoon lekker zwanger zijn!
Wat gaaf die foto's van de eisprong, echt nooit gedacht dat het er zo uit ziet. Ben ook wel heel benieuwd wat ik volgende week op de echo ga zien...
Guess; het is helemaal afhankelijk van wat er uit de onderzoeken komt of we verder gaan. Op dit moment wil ik wel meteen de mmm in als er iets aan de hand is. Is er niets aan de hand zullen we gewoon rustig moeten afwachten. Ergens heb ik het gevoel dat de zwemmers van mijnniet goed zijn.
Charmed-Angel: veel plezier vanavondEn vraag maar zoveel je wilt, er bestaan geen stomme vragen!
CP;Als het er zo uit ziet moet je toch echt wel snel naar de ha
![]()
Minniemin; die cyclus van jou doet echt rare dingen. Je maakt het in ieder geval spannend. Was jij al eens bij de ha geweest vanwege die rare cyclus?
Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...quote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!
Wat mezelf betreft: Nee, ben nog niet naar HA geweest. Ik vind het een beetje vroeg, zelf. Ik ga eerst drie cyclussen tempen, en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook wel gewoon stress hoor. Ik heb best een zware baan met veel stress. En dan die zwangerschapsperikelen er nog bij....
Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontjequote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...
Maar word je er niet tureluurs van dat je na bijna 8 maanden nog geen normale cyclus hebt? Ik zou dat wel worden, maar ik ben ook iemand die als ik iets wil het meteen nu wil. En ik heb echt nog nooit ergens moeite voor hoeven doen en dan valt het wel tegen als het allemaal niet vanzelf en meteen direct zoals ik wil gaat.
Ik weet niet in hoeverre een zware baan er invloed op heeft. Wat doe je als ik vragen mag? Ik ga over anderhalve week weer regelmatig werken ipv onregelmatig en ik moet zeggen dat dat veel beter is voor mijn lijf en wellicht heeft dat op meer dingen een positieve invloed, we zullen zien.
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontjeMaar mijn gevoel zegt me dat het wel iets met stress te maken heeft. En ik ben ook ontzettend ongeduldig, hoor. Tot in den extreme zelfs. Maar de enige die ik daar mee heb, ben ik zelf (en mijn man natuurlijk niet te vergeten...)
Ja, die onzekerheid is wel echt moordend. Geen mens die je aan antwoorden kan helpenquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ja maar, dan weet je tenminste dat er een baby in aantocht is, dan kan ik best 9 maanden wachten.
Maar nu weet ik niet wanneer ik zwanger zal zijn en óf ik ooit zwanger zal zijn. Ik zou er een moord voor doen om te weten wanneer ik zwanger zal worden. En als dat over een half jaar is, is dat ook geen probleem, maar dan weet ik in ieder geval dat het gaat gebeuren. Nu moeten we dealen met die stomme onzekerheid, bah.
Nee OUD is helemaal nieuw voor mequote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef Poezebeest het volgende:
Ben je een kloontje van een vaste poster op OUD?
Ik zou er ook niet te mechanisch inzitten. Eerst gewoon lekker genieten zonder er teveel bij na te denkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaarDaarna was het weg.
Morgenavond is mannetje weer thuis, dus dan ga ik het weer heel gezellig maken.
Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch
Daarom. Gewoon zorgen dat het leuk blijft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaarDaarna was het weg.
Morgenavond is mannetje weer thuis, dus dan ga ik het weer heel gezellig maken.
Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch
Nee dank je, ik ben niet zo van de meetsquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:
Lief MODje mag mijnNOD naar 29 oktober?
zijn eindelijk doorgebroken (met een aanloop van een week
) Voel me ook gelijk weer een stuk minder emo. We gaan er weer voor!
Minniemin wat balen dat het zo onwijs regelmatig is. Zo weet je echt niet waar je aan toe bent....![]()
CP, goed dat je er zo in staat. Lekker relaxed + regelmatige sex is nog altijd het beste recept (voor alles trouwens haha)
Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
Je moet ook niet zo vroeg testenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
Heb vanmorgen een test gedaan....kwam een heeeeel licht streepje....
Maar misschien was het mijn verbeelding en is het geen streep
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek![]()
Dus ik denk dat ik over een dag of 2 weer eens ga testen
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.
Hcg verdubbelt meestal elke 2 dagen he, dus die ene dag kan een wereld van verschil maken bij een prille zwangerschapquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef PinkPrincess het volgende:
Nou ja ik had de 30e gegokt als NOD.
Dus die ene dag maakt dan toch niet zoveel uit...?
Toch...??![]()
Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg kleinquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
en als je nu morgen eens een digitale test doet, das makkelijker. Je kunt je geen streepjes inbeelden en er zitten er 3 in. (kun je weer een paar dagen mee toe) Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg klein
Ik heb ook 2 testen gedaan. Voor de zekerheid. Stel dat er net eentje niet goed is
Owh, wist niet dat dat zo wekte johquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
Spannendquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek![]()
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.
Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
Ik was eerlijk gezegd nog het meest relaxed toen ik naar Jette ging (dit in tegenstelling tot het jaar aanmodderen bij mijn gyn in Aalst). En idd, vanaf Jette was het seks om de seksquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben niet zo van de meets
En van relaxed is bij ons nooit sprake geweest, want we zaten vanaf dag 0 in de MMMMaar als ik het dan goed bekijk zijn we juist heel relaxed, want seks staat bij ons volledig los van zwanger worden
Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?
dus vorige eruit, nieuwe erin?
Ja, maar ik heb nu zoiets van: laat ik maar niet te hard van stapel lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef prinseszondererwt het volgende:
PP, heel spannend hoor. Maarre... een streep is een streep hoor.
Ik ga niet komen, de weekenden zijn op dit moment de enige dagen die mijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:
Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh spannend dus..Ga jij zorgen dat er weer een streepjes regen komt??quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.Ben je al wel een keer ongesteld geweest sinds je miskraam?? Of moet dit weer de eerste keer worden??quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier nog steeds geen spoor vanwel een beetje irritant maar het zal vanzelf wel los komen.
(sta ik toch nog een tijdje bovenaan een lijstje)
O ja sorry dat ik zo ineens weer binnen kom vallen.. Had een tijdje terug gepost dat ik niet meer zoveel mee zou posten omdat we het rustig aan zouden doen maar vind het toch wel weer leuk om af en toe te posten, lurkte wel geregeld mee.
Dat rustig aan doen, doen we nog steeds wel... Ik sta er sinds een tijdje ook veel positiever in en kan het goed loslaten.. Voorheen echt dagen van slag omdat het niet gelukt was, nu is het van, Oke en op naar de volgende ronde.. We vrijen daarentegen ook heel onregelmatig en vaak ook nog eens ruim naar de eisprong, dus sta er ook niet heel verbaast van te kijken dat het nog niet raak is..Be happy with the little things in life
Aah, op die manier...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.
[ Bericht 51% gewijzigd door droomvrouwtje op 29-09-2009 21:52:30 ]Be happy with the little things in life
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
Dubbel gefeliciteerd voor PinkPrincessquote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef PinkPrincess het volgende:
OK, ik ben dus eigenwijs, zou niet testen vandaag, maar af en toe eigenwijs zijn is wel goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik ben ook nog geslaagd voor mijn theorie-examen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vreemd gevoel in buik, ik heb zo'n gevoel dat mijn eisprongetje eraan zit te komen![]()
Voel me ook heel vaag vandaag.Dacht dat ik misschien wel ongesteld ging worden (beetje te vroeg dan), dus ik ging even checken, maar niks noppa nada….
Kaasdradenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jeeeeeeeee kaasdraden
Dat wordt genieten vanavond
Het is zeker snel gegaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:07 schreef leonieke het volgende:
PinkPrincess wat goedProficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op
)
Oehhhhhhh spannendquote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef becky1983 het volgende:
jaja van het weekend zo ongeveer me nod erg spannend..weinig last nog alleen af en toe pijnlijke borsten...we zien het wel!![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
zo, het gesprek gehad. was voor mij wel emotioneel, aangezien we nu echt gaan behandelen, en het tijdperk van zelf proberen en daarin afwachten dus echt over is. voor manlief was dat wat minder.
ik ben deze cyclus te laat om wat te kunnen doen, maar komende cyclus gaan we starten met IUI (kunstmatige inseminatie) ik krijg geen hormonen in de rit naar de ovulatie toe, maar ik moet vanaf dag 10 komen voor de echo's om te zien hoe groot het eitje is. als het groot genoeg is, moet ik wel een spuit met pregnyl om met anderhalve dag de eisprong te hebben. dan moet ik dus anderhalve dag later terug voor de inseminatie. de eerste 3 rondes doen we sowieso dus zonder extra hormonen. daarna wil hij eventueel kijken of het zin heeft om het een paar rondes te proberen met extra hormonen dagelijks te spuiten.
ik wil wel in de OP als dat mag...
Mijsje: augustus 2007 gestopt met de pil. in juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. in september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. vanaf komende cyclus bezig met IUI. (eerste IUI ongeveer eind oktober)
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:53 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
Oehhhhhhh spannend
Wanneer zou je dan mogen testen?Of ben je net zo eigenwijs als ik
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Soneal het volgende:
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?
Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef becky1983 het volgende:
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
geeft niet je kan ook niet overal aan denken;)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry was ik helemaal vergeten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:31 schreef PinkPrincess het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten![]()
![]()
Dat was wel iets anders dan normaal maar niet heel erg draderig ofzo....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
| |quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
dis is echt te bizal voor woorden... IK BEN ZWANGER
Gematigd positief zijn. Als je je nu alleen maar zorgen gaat maken en alles gaat goed heb je later misschien juist wel spijt dat je niet genoten hebt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
@mijsje:hopen dat het zonder de hormonen lukt en dat het binnen die 3 keren raak is.. Wel fijn dat ze meteen tot actie overgaan en dat je niet van voor af aan hoeft te beginnen... Ik zal aan je denken en voor je duimen..
Meid, probeer vooral te genieten. De kans dat het ook deze keer fout gaat, is zo minimaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
Oh, het zal toch nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Soneal het volgende:
Haal anders even een paar van die Kruidvat tests Suuzzz..... 2 voor 5 euro is de moeite niet. Ik zou gewoon nog even testen als ik jou was.
Ik ben trouwens al 2 dagen helemaal kapot van vermoeidheid, ben misselijk (het soort misselijk als je heel erge honger hebt, maar ik heb helemaal geen honger) en het ergste: ik ben een onuitstaanbaar kreng, en dat terwijl mijnzo verschrikkelijk lief is, zelfs nu ik onmogelijker dan onmogelijk ben
Nou je doet me naquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef suuzzz het volgende:
Voor becky![]()
Voor mijsje Heel veel succes![]()
ik ben nog steeds niet ongesteldBaal als een stekker
zit nu op 39 dagen.
Meiden met ervaring met onregelmatige cyclus: Hebben/hadden jullie ook steeds zo'n onrustig gevoel? Ik denk steeds: moet ik nou nog een test doen? Of gewoon maar afwachten... anders kun je wel blijven testen, toch? zaterdag 26 voor het laatst negatief getest.
Hoop (?) open snel graag!!!! of natuurlijk de andere optie, maar lijkt me onwaarschijnlijk!
Ik gebruik ze samen. De pillen had ik nog omdat ik altijd zo'n last heb van menstruatiepijn en ik dacht laat ik ze maar eens gebruiken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef Guess. het volgende:
Bora,gebruik je de Etos zwanger worden en Menstruasan samen?
De Etos zw-worden zorgen ook voor een regelmatige cyclus.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
dis is echt te bizal voor woorden... IK BEN ZWANGER
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Borra het volgende:
Alle NOD's zijn allemaal keurig aangegeven in dit topic om nu opnieuw deze door te geven vind ik ook zoiets...
Ik heb even gegoogld en het helpt ook tegen pms. Mijn nod is aangepast dus gewoon doorgeven via pm of nog een keer hier. De mods hebben het druk met de kinderen en ik begrijp best dat het soms wat langer kan duren ..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef Guess. het volgende:
Oke helpen ze ook goed tegen PMS want daar heb ik echt heel veel last van
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik weet ook dat de mods (in ieder geval BE en Rocka) het ook heel druk hebben gehad met hun zoontjes... als je van jezelf de NOD mist, dacht ik, kun je hem gewoon nog een keer doorgeven... maar ja, ik sta er ook niet meer bij, waar bemoei ik me ook mee... sorry...![]()
tuurlijk mag datquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
mag mijn NOD naar 5 November?
Ik was daar ook erg bang voor. Ik heb voor een jongen een spaanse naam in gedachten (quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef clovertje het volgende:
even van andere orde en in het klein, want totaal niet onwijs boeiend ofzo vergeleken met andere dingen hier. Mijn zus had me laatst een lijstje met namen gestuurd, en mijn zwager had er commentaar bij gezet. Bij de meisjesnamen zijn er tot nu toe 2 die hij goedgekeurd heeft. En "onze" naam staat daar dus ook bij. grrr. Hehe gebeurd het straks weer als het een meisje wordt... Bij mijn nichtje had mijn vriend haar naam ook staan als hele leuke naam voor ons ooit (toen waren we totaal nog niet bezig met kinderen ofzo). En nu dus weerEigenlijk hebben we dus een hele goede smaak volgens mijn zus. Onze jongensnaam staat er gelukkig niet bij haha. Toch baal ik eigenlijk best wel een beetje ervan.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Lief!
Ik beken idd dat ik weinig online ben en als ik er ben scan ik een aantal topics even snel en deze schiet er nog wel eens bij in.![]()
Dus als mensen het graag nog eens door zouden willen geven hoeven we niet terug te kijken in deze en het vorige topic om te zien wat we over het hoofd gezien hebben.
Excuses, ik zal vaker langs komen.Ik zie nu allemaal NOD's in Okt staan dus ik gok erop dat Rocka alles gedaan heeft nu?
![]()
Thanks!
manlief en ik gingen voor het eerst in maand 11 van het proberen, toen er dus een miskraam was... vanaf toen is het balletje blijven rollen... (nieuwsgierig is niet erg hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
fijn dat je al zo snel terecht kunt.. hoop dat ze wat voor je kunnen doen...
Misschien een domme vraag, maar ik lees dat verschillende dames hier al een keer/vaker bij de gyn zijn geweest of nu voor de eerste keer gaan. Hoe snel gingen jullie eigelijk?? Ik ben hier namelijk gewoon ontzettend nieuwsgierig naarWas er een reden voor om eerder al te gaan?? of zei je gevoel het?? (meestal klopt dat gevoel eigelijk ook wel hoor)...
sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |