abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:42:41 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73120471
Wachten op het tweede streepje deel 154

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:
12 oktober charmed_angel
13 oktober Guess. (09-2008
13 oktober Ciscostar (12-2008)
14 oktober Mardis (08-2009)
14 oktober Kolonia (04-2009)
15 oktober Nienna (06-2009)
18 oktober Koningin Juliana (03-2009)
28 oktober Poezebeest (03-2009)
29 oktober IslaBonita (12-2008)
30 oktober Borra (06-2009)
05 november vrouwtje-theelepel (10-2009)

suuzzz
MinnieMin (02-2009)
Droomvrouwtje (11-2008)
prinseszondererwt (11-2007)
Soneal
Mijsje (08-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 05-10-2009 15:12:22 ]
pi_73120496
Isla; wat jammer dat de voortekenen van de er zijn, ondanks dat je wist dat de kans klein.

Minnie; wat stom dat de test negatief was en je ook nog niet ongesteld bent. Zit je nu precies 14 dagen na je eisprong? Als dat niet zo is kan het zijn dat je te vroeg hebt getest.

KJ; spannend is dat hè, mijn lief heeft ze afgelopen week ingeleverd, maar ik heb niet geholpen, vond ik toch wel een beetje raar. Maar weten dat hij het potje vol zit te maken is ook best gek....

Hier nog geen nieuws...
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:45:33 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73120511
En ik zei dus:
wat jammer dat er nog geen extra streepjes zijn verschenen...

pi_73121032
Helaas geen tweede streepje voor mij, vandaag zijn de gekomen. Mijn nieuwe NOD kan naar 30 oktober. Gister wel lekker van mijn biertje genoten op een feestje. We gaan weer vrolijk naar de volgende ronde.

Minniemin balen van de negatieve test, maar er is nog hoop.
IslaBonita, bruinverlies.. pff, hopelijk zet het niet door.
Poezebeest spannend, maandagochtend testen als er nog geen zijn?
Prinseszondererwt, hoe voel jij je? volgens mij wordt het ook weer spannend voor je de komende dagen.
pi_73121060
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:44 schreef Poezebeest het volgende:
Isla; wat jammer dat de voortekenen van de er zijn, ondanks dat je wist dat de kans klein.

Minnie; wat stom dat de test negatief was en je ook nog niet ongesteld bent. Zit je nu precies 14 dagen na je eisprong? Als dat niet zo is kan het zijn dat je te vroeg hebt getest.

KJ; spannend is dat hè, mijn lief heeft ze afgelopen week ingeleverd, maar ik heb niet geholpen, vond ik toch wel een beetje raar. Maar weten dat hij het potje vol zit te maken is ook best gek....

Hier nog geen nieuws...
Ik heb geen hele duidelijke eisprong gezien op testjes, en ook volgens het tempen kan het best iets later zijn geweest, dan fertility friend denkt. Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik nu naar strohalmen grijp... Maar ja, temperatuur is nog steeds hoog, dus dat is op zich wel nog een hoopvol teken...

Ach ja, we zien het wel, even afwachten. Ik hou jullie op de hoogte. Mocht ik niet ongesteld worden, dan doen we over vier daagjes weer een testje.
pi_73121139
@Poezebeest: Wanneer ga je testen?

@Borra: balen, op naar de volgende ronde!
pi_73121288
Ik test op z'n vroegst pas dinsdag, dan is het 14 dagen na ovulatie. Ik ben veel te bang om voor die tijd negatief te testen.
pi_73121417
Jammer Borra.

Voor Minniemin blijf ik nog even duimen dat de test te vroeg was.
pi_73121932
Poezebeest, spannend tijd voor je
Succes met afwachten. En hopelijk voor jouw dinsdag een positieve test.

*duimt duimt duimt*
pi_73124183
Goedemiddag dames,
Wij zijn weer terug van vakantie, waarin er sprake was van over tijd, misselijkheid en van een heel ienie mini vaag schaduw-achtig tweede streepje, maar de volgende dag begon een menstruatie die meer weg had van een wervelstorm dan van wat anders.... zo heftig heb ik het nog maar weinig meegemaakt de afgelopen 30 jaar dus ik gok op een gevalletje afgekeurd of niet genoeg bisonkit.
Komt vast nog wel goed

Heb net even het updatetopic gelezen en doe dus in één keer de felicitaties voor Baldria, Freubelmuts (toch de handwas? ), CrazyPrincess en Morretje.

En dan ben ik nu even helemaal bijlezen
pi_73124462
@soneal
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73126054
Thnx BJ
En weer bijgelezen, een voor de dames met
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef IslaBonita het volgende:
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
Ik was al 40+ en tijdens de vakantie ook nog jarig.... dus nu nog erger 40+
Mijn "voordeel" is gevoelsmatig echter wel dat het niet mijn eerste is, en hoewel mijn eerste al bijna volwassen is weet ik iig dat er bij mij geen sprake is van totale onvruchtbaarheid, als het niet lukt dan ligt het idd aan de leeftijd en niet aan het feit dat het sowieso al nooit gewerkt heeft (of het ligt dan helemaal niet aan mij maar dat is van een andere orde).

En dan nog even over "vroeger".... als ik nu al dat baby-spul bekijk dan voel ik me al bijna als mijn moeder toen mijn zusje en ik zwanger waren. Dat "dat was er in mijn tijd niet" gevoel steekt bij mij al de kop op (en als het lukt om zwanger te worden dan zal ik er vast nog wel een topic over openen, waarin alle moeders met recentere ervaring me even in het zwanger/moeder zijn in de 21ste eeuw mogen brengen).
In feite maakt het niets uit wat er "vroeger" allemaal wel of niet was; ik slikte bij mijn eerste ook geen foliumzuur omdat het simpelweg nog niet bekend was dat het nut had, inmiddels is het wel bekend, dus waarom zou je het risico nemen terwijl je weet dat je het risico kunt verkleinen? Omdat men in je moeders tijd nog niet wist dat het nut had??
pi_73126154
Jammer Soneal.
Maar ergens voelt het wel prettig dat het even raak is geweest, niet?
Dat geeft in ieder geval hoop dat het kán. Deed het bij mij tenminste.
pi_73126286
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:31 schreef Soneal het volgende:
Ik was al 40+ en tijdens de vakantie ook nog jarig.... dus nu nog erger 40+
Gefeli!

Is er veel verschil tussen 35+ en 40+ wat betreft kansen?
Ik dacht dat dat nog wel meeviel en dat alleen eerste menstruatie, 35 en de overgang echte grenzen waren.
Nou ja, boeit ook niet: je moet gewoon goede timing en geluk hebben. Leeftijd is alleen belangrijk voor de statistieken, niet voor jezelf.
  zaterdag 26 september 2009 @ 22:06:32 #15
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73135739
Balen voor degene die ongi zijn geworden
Ik had gisteren een positieve ovu-test dus daar zijn we weer goed gebruik van aan het maken
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73139031
Jammer Minnie...

Borra, het gaat hier idd weer richting nod. Ik denk zaterdag. Probeer er niet teveel aan te denken.

Guess, have fun!
pi_73142498
Borra op naar de volgende ronde

Bij minniemin toch nog een beetje spannend al die onzekerheid met toch een negatieve test

soneal welkom terug van vakantie, een warrige met schaduw streepjes enzo
wel gefeliciteerd nog met je verjaardag

guess succes en veel plezier

poezebeest hoe is het nu bij jou? En met de andere dames?
pi_73142769
Ow hier zijn jullie
pi_73145319
voor de dames die geen 2e streepje hebben deze maand.
Hier nog zo'n 3 dagen te gaan...
pi_73145926
Hej meiden... ik dacht ik laat ook maar even van me horen.
Hier nog 2 weken wachten nog tot de dag.. dus nog niks te melden

Ik leef nog.. maar wel ontzettend druk met werk en andere verplichtingen in het weekend.
Gelukkig wel tijd af en toe voor een heerlijke vrijpartij

Voor alle streepjes dames
Voor de negatieve testen en duivels
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73145947
ik ben nog steeds in duimstand hoor

bij mij duurt het nog ongeveer een week denk ik! voel niks..
pi_73149193
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:42 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Gefeli!

Is er veel verschil tussen 35+ en 40+ wat betreft kansen?
Ik dacht dat dat nog wel meeviel en dat alleen eerste menstruatie, 35 en de overgang echte grenzen waren.
Nou ja, boeit ook niet: je moet gewoon goede timing en geluk hebben. Leeftijd is alleen belangrijk voor de statistieken, niet voor jezelf.
Thnx

Ik denk dat het wel uitmaakt trouwens; naar mate je ouder wordt worden je eitjes ook ouder, en kwalitatief steeds minder, ik denk dat dat ook een van de redenen is dat het risico op een kindje met Down zo snel groter wordt naar mate je ouder bent (en zeker als je 40+ bent)... maar ik ben geen wetenschapper, dus dat ik denk dat het een van de oorzaken is heeft geen enkele wetenschappelijke waarde

Hoe dan ook: het risico op een kindje met een afwijking mag dan groter zijn dan wanneer je midden twintig bent, de kans dat je een gezond kind krijgt is ook nog steeds vele malen groter dan de kans dat het kind niet gezond is.

* Soneal duimt met Becky mee
pi_73151043
Wat jammer dat er nog geen nieuwe tweede streepjes zijn.
Een voor alle dames die een nieuwe rond in gaan en ook voor de dames waarvoor de spannende tijden weer aanbreken.
pi_73155095
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
  zondag 27 september 2009 @ 18:37:18 #25
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73155168
spannend!!!

mijn duimen draaien overuren hier
Be happy with the little things in life
pi_73155233
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
Wat spannend
pi_73155302
Spannend Poezebeest, ik duim voor je
pi_73157929
Oeh poezebeest! Dinsdag testen???
pi_73158453
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Borra het volgende:
Spannend Poezebeest, ik duim voor je
Ik ook
pi_73158662
Poezebeest, spannend hoor ook hier draaien m'n duimen mee!
pi_73161625
Hello lady's!

Wat spannend is het toch allemaal! Ik leef met jullie mee
Ben dus weer terug van mijn heerlijke vakantietje Was heel erg fijn.
Maar niet ongesteld geworden Voor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
Vind het echt balen dat ik nu dus niet regelmatig ongesteld of zwanger ben!!
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...

En even voor allemaal:
pi_73161803
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!

Maar niet ongesteld geworden Voor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...

En even voor allemaal:
Bah, da's wel echt balen zeg. Zowel de negatieve test als de onregelmatige cyclus
pi_73162174
Bah suuzz, dat schiet niet op. Een helpt misschien een ieniminiebeetje...
pi_73162404
Help wel een beetje Dankjewel!!!!
pi_73162517
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Ik hoop het zo voor je.
Ik laat mijn duimen weer wat overuren maken hoor
pi_73166154
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!

Naja...

En even voor allemaal:
Vervelend Suuzzz. Hopelijk heb je snel meer zekerheid!

Hier nog steeds niets. Geen nieuws verder...
pi_73167550
Poezebeest, ik blijf aan je denken hoor, ik hoop dat het gauw dinsdag is voor je, dat morgen maar snel voorbij mag gaan...
pi_73171542
hoop dat dit helpt
pi_73171585
Mogen is het dinsdag poezebeest.... jeetje, wat spannend!! Ik duim voor je!!
pi_73172127
Ik duim ook mee!
Morgen mijn eisprong als het goed is Volgens de kalender.... Maar het gaat de eerste keer toch niet lukken denk ik
pi_73172168
Oeh tis weer spannend hier!! Ik duim mee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73172413
Poezebeest spannend! Ik duim mee voor jou!
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duim ook mee!
Morgen mijn eisprong als het goed is Volgens de kalender.... Maar het gaat de eerste keer toch niet lukken denk ik
Joh gewoon blijven hopen hoor. Hier beide keren meteen bij de eerste poging zwanger
pi_73172631
Oeh, even duimen voor Poezebeest:
pi_73172678
Mijn duimen draaien hier ook vol op !!

Poezebeest, wat maak je het spannend
pi_73173861
Even een vraagje voor de dames die duidelijk hun eisprong kunnen voelen.
Hoe lang voel je dat?

Ik heb sinds gisteravond een stekende pijn rechts onderin en dat is er nu nog.
Heb ik nog nooit eerder gevoeld, dus vroeg me af of dat mijn ei kon zijn of voel je dat dan veel korter?
pi_73174280
Poezebeest, spannend Ik duim voor je!

Suuz vervelend is dat he!

Nou hier geen nieuws hehe, is weer wachten op de klusdagen
pi_73174312
Borra en Soneal, jammer!
Minniemin en Suuuz... wat vervelend, die onzekerheid... toch blijf ik duimen voor jullie!

Poezebeest je houdt het spannend! Zou weer echt zo'n verhaal zijn: manlief levert zaad in omdat het niet wil lukken...en dan....streepjes?!!!! Ik duim megahard door!

Nienna ik voel mijn eisprong niet altijd maar wat jij beschrijft klopt wel. Het duurt meestal een halfuur tot een uur bij mij maar het schijnt een paar uur en zelfs een dag aan te kunnen houden. Goed teken dus!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73174532
niena, ik voel hem ook duidelijk als een steek. Kan bij mij echt een paar dagen zelfs aanhouden. Beetje vaag spierpijnachtig gevoel.

Ondanks lurk-mode toch even een berichtje.
Ik voel me al een week raar. Ovulatiegevoel terwijl ik 2 weken terug ovulatie had (idee mijn baarmoeder te voelen), superemotioneel (gister inglorious bastards gezien, vond hem zo vies en gewelddadig dat ik moest janken heb ik echt nooit. Ben al paar dagen misselijk, brandend maagzuur....) Ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Nog niks gezien....

erg vaag.... . maar goed. we zien wel....
pi_73175158
Marike klinkt goed! Of ehm, nouja.... Spannend in ieder geval!

Mijn menstruatie is nog niet echt doorgebroken, maar verwacht hem any minute. Zere boobs, af en toe nieuw&oud bloed, temp-verlaging en vooral harstikke emo. Was van het weekend bij mn ouders, vertelde mn schoonzusje dat ze 10 weken zwanger was maar net een miskraam had gehad. Zij en mijn broer waren niet echt bezig, ze hadden te horen gekregen dat het waarschijnlijk niet of niet snel zou lukken bij hen (medisch probleem) dus was zij alvast gestopt met anticonceptie. Twee maanden later was ze zwanger, maar ging helaas mis. Ik vond het heel erg voor haar, maar zij was er heel nuchter onder omdat ze nog niet echt bezig waren. Ze heeft nog steeds zoiets van: als het niet lukt is het ook goed, want allebei hebbenze nooit echt zeker geweten of ze kinderen willen. Toch was ze wel een beetje emo (en ik ook) maar toen zei mijn moeder iets heel raars tegen mij: Dat het niet leuk zou zijn voor haar als ik nu zwanger zou zijn/worden, en dat dat maar even moest wachten...Mijn ouders weten niet dat we bezig zijn, al 10 maanden! Waar slaat dat nou op? Wij willen het ZO graag maar nu moet ik ook maar niet zwanger raken? Het viel echt even koud op mijn dak. Ik dacht: je hebt je zin hoor, ik ben nog steeds niet zwanger! Moest echt even janken thuis. Ben blij dat ik dit verhaal aan jullie kwijt kan..
pi_73175196
Ondanks alle lieve posters die voor me duimen vanmorgen toch de op bezoek.

Het is heel dubbel, van de ene kant de enorme teleurstelling omdat ik toch wel hoop had, van de andere kant een fijn gevoel dat ik geen tussentijds bloedverlies had en mijn luteale fase gewoon 13 dagen was.
Op naar ronde 9 alweer en ik ga deze maand de onderzoeken in en stiekem had ik gehoopt dat dat niet nodig zou zijn want zie er wel een beetje tegen op

Modje; mag mijn NOD naar 28 oktober? Alvast bedankt!
pi_73175232
Isla; Wat vervelend dat je moeder zoiets tegen je zegt en ik kan me zo goed voorstellen dat het je op dat moment heel hard raakt, ik zou dat ook niet tof vinden. Dikke knuffel voor jou!
pi_73175450
Spannend Marike!
Ik duim voor je

Isla, ik hoop heel hard dat het niet doorzet.
Wat erg van je schoonzusje zeg.
Nare opmerking van je moeder, maar dat zal ze ongetwijfeld niet zo vervelend bedoeld hebben. Ze weet immers niet dat jullie aan het proberen zijn.

Poezebeest, wat vreselijk jammer.
Maar fijn dat je lichaam nu een volle cyclus draait, nu is het vast volgende maand wel raak.
pi_73175517
Darn Poezebeest
Het was zo mooi geweest als het net nu toch gelukt was

Djeez Isla, wat bot van je moeder, ongeacht of ze wel of niet weet of jullie bezig zijn komt dit gewoon heel rot over. Gewoon laten gaan... hoe lastig dat soms ook is
pi_73175544
Ah, Poezebeest wat vreselijk jammer

Isla, ik kan me voorstellen dat die opmerking je even vreselijk raakt, ook al weet ze niet dat jullie al zo lang bezig zijn
pi_73175638
@ IslaBonita : Ik zou dat ook hebben hoor, jeetje, ik zou in huilen uitbarsten thuis. Ook al is het erg sneu voor je schoonzusje dat ze een miskraam heeft gehad. Maar geen reden dat jij opeens moet stoppen zwanger te raken. Ik zou me daar gewoon niks van aantrekken hoor, gewoon lekker doorgaan.

@ Poezebeest : Wat jammer zeg. Mijn duimen doen zo zeer, en het heeft helaas niet geholpen
pi_73175693
Poezebeest.... wat jammer... Ik ga samen met jou de onderzoeken in... We hebben wel hier en daar wat onderzocht maar in december gaan we voor het eerst naar de gyn. Ik hoop dat we allebei zwanger zijn voor we echt de MMM in moeten. Tussen onderzoeken en MMM zit nog een hele tijd dus..gewoon lekker aan de slag! Wel fijn dat je geen bloedverlies hebt gehad.

Kolonia mn moeder is heel lief en ze zal het idd niet zo bedoeld hebben... maar ze had het gewoon helemaal niet hoeven zeggen, het ging niet over mij...maar dit maakte me wel weer wat alerter op wat ik zelf misschien zeg tegen mensen, want je weet idd niet wat mensen bezig houdt..
pi_73175719
Meiden jullie zijn lief!
pi_73175837
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:19 schreef -Nienna- het volgende:
Even een vraagje voor de dames die duidelijk hun eisprong kunnen voelen.
Hoe lang voel je dat?

Ik heb sinds gisteravond een stekende pijn rechts onderin en dat is er nu nog.
Heb ik nog nooit eerder gevoeld, dus vroeg me af of dat mijn ei kon zijn of voel je dat dan veel korter?
Ik dacht dat ik m zaterdagavond voelde (drammerige, stekende pijn, rechts deze keer) maar zowel vrijdag als zaterdag waren de ovu-tests niet positief, zondag wel

Geen flauw idee wat ik zaterdagavond wel gevoeld heb, maar op basis van de teststaafjes zou het dus geen eisprong kunnen zijn geweest

Overigens zijn de foto's van een eisprong hieronder in een kwartier tijd genomen (de arts stond op het punt een gedeeltelijke hysterectomy bij een 45-jarige vrouw te doen en toen kwam dit kodak-momentje voorbij) dus als de werkelijke eisprong al zo lang duurt dan kan ik me voorstellen dat de "pijn" die je voelt wat langer duurt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73176424
Yakkie.... hahaha ziet dat er zo uit
pi_73176992
Ongelooflijk.. gaaf om te zien hoor! Dus DAT moet ik me erbij voorstellen....
pi_73177045
Mmm zelfs bij een operatie gaat een eisprong gewoon door... nou geloof ik helemaal niet meer dat je door stress geen eisprong kunt hebben..

(Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten hoor! Maar ons wordt zoveel wijsgemaakt...)

[ Bericht 27% gewijzigd door IslaBonita op 28-09-2009 12:44:02 ]
  maandag 28 september 2009 @ 14:06:24 #62
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73179306
Pezebeest wat balen
Isla zo'n opmerking van je moeder is niet leuk,maar ze zal het idd niet zo bedoeld hebben.
Jullie gaan beide voor vruchtbaarheidsonderzoeken,als daar niks uit komt gaan jullie dan wel door in de mmm of wil je het 1st nog wat langer wachten?

Hier iets raars,paar dagen terug eisprong gehad en vanaochtend beetje helderrood bloedverlies
pi_73179707
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Guess. het volgende:
Pezebeest wat balen
Isla zo'n opmerking van je moeder is niet leuk,maar ze zal het idd niet zo bedoeld hebben.
Jullie gaan beide voor vruchtbaarheidsonderzoeken,als daar niks uit komt gaan jullie dan wel door in de mmm of wil je het 1st nog wat langer wachten?

Hier iets raars,paar dagen terug eisprong gehad en vanaochtend beetje helderrood bloedverlies
Oeh, zou dat een innestelingsbloeding kunnen zijn, of is je "paar dagen terug" nog maar letterlijk 2 dagen geleden? Dan zou het wel heul snel zijn.
pi_73179790
Nog effe een vraagje, die eisprong, sommige merken het aan de afscheiding. Maar hoe ziet het er ook al weer uit? Beetje plakkerig?? Nog een vreemde kleur ofzo?
pi_73179826
Dat zou wel vroeg zijn ja.. Ik heb ook wel ergens gelezen dat sommige vrouwen rond de eisprong wat bloedverlies hebben (weet even niet meer waardoor maar het is niet ernstig)
pi_73179869
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nog effe een vraagje, die eisprong, sommige merken het aan de afscheiding. Maar hoe ziet het er ook al weer uit? Beetje plakkerig?? Nog een vreemde kleur ofzo?
Geen kleur, juist doorzichtig, als rauw eiwit, en tussen je vingers kun je er draden van trekken,is dus plakkerig EN heel elastisch.
pi_73179940
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Guess. het volgende:
Pezebeest wat balen
Tegen die tijd zijn mn vent en ik een jaar bezig, ben ook 35+, dus ga dan de MMM in. En dat kan ook even duren, dus ondertussen blijven we het gewoon proberen.
pi_73180010
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Geen kleur, juist doorzichtig, als rauw eiwit, en tussen je vingers kun je er draden van trekken,is dus plakkerig EN heel elastisch.
Bij mij was het net plakkerig en wittig. Moet zo weer plassen, dan ga ik weer effe checken Beetje raar gevoel in mijn buik Hmmzzz. mannetje is vanavond thuis, en hoeft dus niet te werken, dus dat komt goed uit denk ik? Of beter morgen? Ow ik vind het zo moeilijk in te schatten, zeker omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil. (09-09)

Zelf ook even gegoogled

Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn.CHECK Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten.CHECK

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 14:40:08 ]
pi_73180178
Die afscheiding heb je niet altijd, hoor.
Door de Pregnyl-inspuiting kon ik bijna op de minuut zeggen wanneer ik mijn eisprong ging hebben, maar ik heb nooit of te nimmer een andere afscheiding gehad.
pi_73180232
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:42 schreef leonieke het volgende:
Die afscheiding heb je niet altijd, hoor.
Door de Pregnyl-inspuiting kon ik bijna op de minuut zeggen wanneer ik mijn eisprong ging hebben, maar ik heb nooit of te nimmer een andere afscheiding gehad.
Wat is een Pregnyl-inspuiting?
pi_73180373
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Bij mij was het net plakkerig en wittig. Moet zo weer plassen, dan ga ik weer effe checken Beetje raar gevoel in mijn buik Hmmzzz. mannetje is vanavond thuis, en hoeft dus niet te werken, dus dat komt goed uit denk ik? Of beter morgen? Ow ik vind het zo moeilijk in te schatten, zeker omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil. (09-09)

Zelf ook even gegoogled

Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn.CHECK Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten.CHECK

Vanavond dus vroeg naar bed En overmorgen weer
pi_73180433
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Vanavond dus vroeg naar bed En overmorgen weer
Okidoki! Ymne

nu heb ik kriebels in mijn buik, van de zenuwachtigheid
pi_73180471
CA have fun!
pi_73180599
Het klonk zo hoopvol poezebeest

Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
pi_73180637
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:55 schreef IslaBonita het volgende:
CA have fun!
Damn ik voel me echt een kneusje! Whahaha, zit ik net op de wc op mijn werk, effe checken, weer plakkerig, idd beetje eiwittig, rook niet zuur ofzo (las ergens dat dat ook een goed teken is)
Voor de rest daar beneden ook vochtiger dan normaal.

Dus het wordt een leuke avond Gelukkig moet mijn niet werken
pi_73180674
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:

Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?
pi_73180749
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het klonk zo hoopvol poezebeest

Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..
pi_73180762
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?
pi_73180933
poezebeest wat vreselijk balen

en voor isla gewoon ook een knuffel

eigenlijk gewoon even voor jullie allemaal

guess het kan nog wel van de eisprong zijn, voor de rest zou ik alleen een innesteling kunnen bedenken, al zou dat ook weer te snel zijn eigenlijk, he toch weer zo spannend (zie is ook weer een waard)

CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
pi_73180991
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..
Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?
pi_73181037
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:

CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
onsmakelijk? Nee joh vind ik van niet Gelukkig hebben we het forum
Ik heb nu allemaal een beetje veel vragen, maar goed ben net bezig, sorry daarvoor. Straks weet ik net zoveel als jullie, hoop ik
pi_73181068
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:
Zoiets?:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73181075
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

onsmakelijk? Nee joh vind ik van niet Gelukkig hebben we het forum
Ik heb nu allemaal een beetje veel vragen, maar goed ben net bezig, sorry daarvoor. Straks weet ik net zoveel als jullie, hoop ik
Hopelijk niet. Hoe korter je hier bent hoe beter
pi_73181213
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zoiets?:
SPOILER

ik iets kleinere draadjes dan

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 15:25:51 ]
pi_73181253
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zoiets?:
SPOILER

pi_73181334
crazy princess, ik moest echt heel hard lachen
maar inderdaad wel een beetje minder, maar af en toe stond ik er wel van te kijken
pi_73181359
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik iets kleinere draadjes dan
Hoe dan ook. Eet smakelijk vanavond met
pi_73183297
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?
Ik hoop het
Vooralsnog geen in het zicht.....
pi_73183401
balen zeg dat het toch is gekomen dan heb je zoveel hoop

veder aan het duimen voor de rest en me zelf
pi_73186512
Ik eh... denk... dat mijn nod naar over 14 dagen mag

Opeens een tweede ovulatiestreepje en eh... pizzabeleg, vooral veel eh... kaas gisteren (eiwit-achtig-cervixslijm dus)

Vandaag een zwaar afnemende ovulatietest.
En waterig slijm in plaats van eiwittig. Als morgen ook mijn temp stijgt, dan heb ik nu dus pas mijn eisprong.
Heb ook weer wat pukkeltjes en vettig haar, en gevoelige boobs, wat ik vorige keer ook steeds rond eisprong had... Vreemd, maar ik denk het echt. Het goede nieuws is, dat alles nog kan...
SPOILER
pi_73186529
Poezebeest, meid, wat jammer dat het nu toch nog is gekomen...
pi_73186694
Poezebeest... wat balen zeg. Ik had het je zeer gegund, zo vlak voor het hele MMM circus.

Isla, moeilijk he als mensen die niet weten dat je bezig bent opmerkingen plaatsen? Ze kunnen er weinig aan doen, bedoelen het vaak niet kwaad... maar soms jank je de ogen even uit je hoofd.

Minnie, dat is gek! Maarre, die positieve ovutest is geen teken van iets anders? (Niet om valse hoop te geven, maar dat hoor je regelmatig...)
pi_73186837
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poezebeest... wat balen zeg. Ik had het je zeer gegund, zo vlak voor het hele MMM circus.

Isla, moeilijk he als mensen die niet weten dat je bezig bent opmerkingen plaatsen? Ze kunnen er weinig aan doen, bedoelen het vaak niet kwaad... maar soms jank je de ogen even uit je hoofd.

Minnie, dat is gek! Maarre, die positieve ovutest is geen teken van iets anders? (Niet om valse hoop te geven, maar dat hoor je regelmatig...)
Nou, ik dénk het niet. Maar ga pas woensdag nog eens voor de zekerheid testen. Je weet het immers maar nooit. Maar ik denk dat ik echt nu pas mijn eisprong heb... De 20ste cyclusdag had ik namelijk wel een donkere teststreep, maar niet heel overtuigend. En daarnaast nog spotting, zodat mijn cervixslijm moeilijk was in te schatten. Ik had wel weer een temperatuurstijging, maar dat kwam misschien omdat we vanaf die datum de blazer niet meer aanhadden in de slaapkamer...

Ik wacht het wel even af

Het klinkt alsof ik overal wel een smoesje voor heb...
pi_73186953
Knap dat je kunt afwachten! Ik zou er meteen een test achteraan gooien...
Ik hoop dat het toch niet je eisprong is.
pi_73187025
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Knap dat je kunt afwachten! Ik zou er meteen een test achteraan gooien...
Ik hoop dat het toch niet je eisprong is.
Ik hoop het ook, maar aangezien de test van vandaag lang zo donker niet was als gister, kan ik het me niet voorstellen
pi_73189262
Wat gaan jullie snel met z'n allen!

Dank jullie voor alle lieve berichtjes, dat doet wel goed

Isla; Ik hoop dat we voordat we echt de mmm ingaan gewoon lekker zwanger zijn!

Wat gaaf die foto's van de eisprong, echt nooit gedacht dat het er zo uit ziet. Ben ook wel heel benieuwd wat ik volgende week op de echo ga zien...

Guess; het is helemaal afhankelijk van wat er uit de onderzoeken komt of we verder gaan. Op dit moment wil ik wel meteen de mmm in als er iets aan de hand is. Is er niets aan de hand zullen we gewoon rustig moeten afwachten. Ergens heb ik het gevoel dat de zwemmers van mijn niet goed zijn.

Charmed-Angel: veel plezier vanavond En vraag maar zoveel je wilt, er bestaan geen stomme vragen!

CP; Als het er zo uit ziet moet je toch echt wel snel naar de ha

Minniemin; die cyclus van jou doet echt rare dingen. Je maakt het in ieder geval spannend. Was jij al eens bij de ha geweest vanwege die rare cyclus?
  maandag 28 september 2009 @ 19:36:34 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73189500
balen poezebeest.. maar wel fijn dat je dit keer geen tussendoor bloedverlies hebt gehad..
Ik hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen als je straks de afspraak bij de gyn hebt....
pi_73190904
Balen Poezebeest..

tja slijm.. ik heb dat de afgelopen 1.5 week regelmatig.. ik kan daar niks mee zeg maar...
pi_73192509
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat is een Pregnyl-inspuiting?
Ik ben zwanger geraakt via kunstmatige inseminatie (IUI). 36 uur voor de inseminatie moest ik mezelf een inspuiting geven met Pregnyl om een eisprong op te wekken. Aangezien ik ondertussen zwanger ben, ben ik dus ook zeker dat die Pregnyl z'n werk heeft gedaan, maar een andere vorm van afscheiding heb ik nooit of te nimmer gehad (en ik heb toch verschillende keren die Pregnyl gekregen).
pi_73193915
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Poezebeest het volgende:
Wat gaan jullie snel met z'n allen!

Dank jullie voor alle lieve berichtjes, dat doet wel goed

Isla; Ik hoop dat we voordat we echt de mmm ingaan gewoon lekker zwanger zijn!

Wat gaaf die foto's van de eisprong, echt nooit gedacht dat het er zo uit ziet. Ben ook wel heel benieuwd wat ik volgende week op de echo ga zien...

Guess; het is helemaal afhankelijk van wat er uit de onderzoeken komt of we verder gaan. Op dit moment wil ik wel meteen de mmm in als er iets aan de hand is. Is er niets aan de hand zullen we gewoon rustig moeten afwachten. Ergens heb ik het gevoel dat de zwemmers van mijn niet goed zijn.

Charmed-Angel: veel plezier vanavond En vraag maar zoveel je wilt, er bestaan geen stomme vragen!

CP; Als het er zo uit ziet moet je toch echt wel snel naar de ha

Minniemin; die cyclus van jou doet echt rare dingen. Je maakt het in ieder geval spannend. Was jij al eens bij de ha geweest vanwege die rare cyclus?
Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!

Wat mezelf betreft: Nee, ben nog niet naar HA geweest. Ik vind het een beetje vroeg, zelf. Ik ga eerst drie cyclussen tempen, en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook wel gewoon stress hoor. Ik heb best een zware baan met veel stress. En dan die zwangerschapsperikelen er nog bij....
pi_73194332
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!

Wat mezelf betreft: Nee, ben nog niet naar HA geweest. Ik vind het een beetje vroeg, zelf. Ik ga eerst drie cyclussen tempen, en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook wel gewoon stress hoor. Ik heb best een zware baan met veel stress. En dan die zwangerschapsperikelen er nog bij....
Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...

Maar word je er niet tureluurs van dat je na bijna 8 maanden nog geen normale cyclus hebt? Ik zou dat wel worden, maar ik ben ook iemand die als ik iets wil het meteen nu wil. En ik heb echt nog nooit ergens moeite voor hoeven doen en dan valt het wel tegen als het allemaal niet vanzelf en meteen direct zoals ik wil gaat.
Ik weet niet in hoeverre een zware baan er invloed op heeft. Wat doe je als ik vragen mag? Ik ga over anderhalve week weer regelmatig werken ipv onregelmatig en ik moet zeggen dat dat veel beter is voor mijn lijf en wellicht heeft dat op meer dingen een positieve invloed, we zullen zien.
pi_73194687
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...

Maar word je er niet tureluurs van dat je na bijna 8 maanden nog geen normale cyclus hebt? Ik zou dat wel worden, maar ik ben ook iemand die als ik iets wil het meteen nu wil. En ik heb echt nog nooit ergens moeite voor hoeven doen en dan valt het wel tegen als het allemaal niet vanzelf en meteen direct zoals ik wil gaat.
Ik weet niet in hoeverre een zware baan er invloed op heeft. Wat doe je als ik vragen mag? Ik ga over anderhalve week weer regelmatig werken ipv onregelmatig en ik moet zeggen dat dat veel beter is voor mijn lijf en wellicht heeft dat op meer dingen een positieve invloed, we zullen zien.
Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontje Maar mijn gevoel zegt me dat het wel iets met stress te maken heeft. En ik ben ook ontzettend ongeduldig, hoor. Tot in den extreme zelfs. Maar de enige die ik daar mee heb, ben ik zelf (en mijn man natuurlijk niet te vergeten...)
pi_73194983
Ben je een kloontje van een vaste poster op OUD?
pi_73194996
Echt, ben jij een kloon?! Nu ben ik nieuwsgierig... of wist ik het al?
pi_73195048
Poezebeest, ik ben wat laat met mijn reactie (ook een drukke baan) maar ik vind het erg jammer voor je dat het niet raak is
Minniemin, balen van je vreemde cyclus, als je eisprong er bijna is, wat doe je hier nog Volgens mij hebben we hier aardig wat klonen rondlopen, best grappig. Hoe lang zit je al op Fok! Minniemin?
pi_73195104
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontje Maar mijn gevoel zegt me dat het wel iets met stress te maken heeft. En ik ben ook ontzettend ongeduldig, hoor. Tot in den extreme zelfs. Maar de enige die ik daar mee heb, ben ik zelf (en mijn man natuurlijk niet te vergeten...)
Geduld is een schone zaak.
Maar dat hele zwanger worden is het vervelende dat als je eenmaal besloten hebt er klaar voor te zijn , het nog wel een tijdje kan duren voor je eindelijk eens zwanger bent. En dan ben je eindelijk zwanger, moet je nog 9 maanden wachten

[ Bericht 1% gewijzigd door CrazyPrincess op 28-09-2009 22:07:22 ]
pi_73195188
Ja maar, dan weet je tenminste dat er een baby in aantocht is, dan kan ik best 9 maanden wachten.
Maar nu weet ik niet wanneer ik zwanger zal zijn en óf ik ooit zwanger zal zijn. Ik zou er een moord voor doen om te weten wanneer ik zwanger zal worden. En als dat over een half jaar is, is dat ook geen probleem, maar dan weet ik in ieder geval dat het gaat gebeuren. Nu moeten we dealen met die stomme onzekerheid, bah.
pi_73195400
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ja maar, dan weet je tenminste dat er een baby in aantocht is, dan kan ik best 9 maanden wachten.
Maar nu weet ik niet wanneer ik zwanger zal zijn en óf ik ooit zwanger zal zijn. Ik zou er een moord voor doen om te weten wanneer ik zwanger zal worden. En als dat over een half jaar is, is dat ook geen probleem, maar dan weet ik in ieder geval dat het gaat gebeuren. Nu moeten we dealen met die stomme onzekerheid, bah.
Ja, die onzekerheid is wel echt moordend. Geen mens die je aan antwoorden kan helpen
pi_73198640
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef Poezebeest het volgende:
Ben je een kloontje van een vaste poster op OUD?
Nee OUD is helemaal nieuw voor me
Ik ben een jaartje of 5/6 op fok.

@Borra: Manlief is er niet
pi_73205386
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaar Daarna was het weg.

Morgenavond is mannetje weer thuis, dus dan ga ik het weer heel gezellig maken.

Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2009 11:27:47 ]
pi_73205992
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaar Daarna was het weg.

Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch
Ik zou er ook niet te mechanisch inzitten. Eerst gewoon lekker genieten zonder er teveel bij na te denken
pi_73206643
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:

Daarom. Gewoon zorgen dat het leuk blijft.
En regelmatig je man verleiden rond deze tijd
pi_73207167
Lief MODje mag mijnNOD naar 29 oktober?
zijn eindelijk doorgebroken (met een aanloop van een week ) Voel me ook gelijk weer een stuk minder emo. We gaan er weer voor!

Minniemin wat balen dat het zo onwijs regelmatig is. Zo weet je echt niet waar je aan toe bent....

CP, goed dat je er zo in staat. Lekker relaxed + regelmatige sex is nog altijd het beste recept (voor alles trouwens haha)

Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
pi_73207264
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:
Lief MODje mag mijnNOD naar 29 oktober?
zijn eindelijk doorgebroken (met een aanloop van een week ) Voel me ook gelijk weer een stuk minder emo. We gaan er weer voor!

Minniemin wat balen dat het zo onwijs regelmatig is. Zo weet je echt niet waar je aan toe bent....

CP, goed dat je er zo in staat. Lekker relaxed + regelmatige sex is nog altijd het beste recept (voor alles trouwens haha)

Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
Nee dank je, ik ben niet zo van de meets
En van relaxed is bij ons nooit sprake geweest, want we zaten vanaf dag 0 in de MMM Maar als ik het dan goed bekijk zijn we juist heel relaxed, want seks staat bij ons volledig los van zwanger worden
pi_73207300
Balen Isla.
Is volgende maand nu je laatste kans voor je de MMM ingaat?

Ik geloof niet dat mijn kloon zin heeft om te meeten en zelf heb ik geen tijd.
pi_73207603
Whooooo ik mag me hier nu ook melden
pi_73207777
Isla, wat jammer dat de er zijn
En ik kan niet niet op de meet komen, omdat wij de 17e op vakantie gaan.
pi_73207999
He verdorie, ik haal ook iedereen door elkaar. CP, ik bedoelde natuurlijk CA, want CP jij bent zwanger... Maar goed dat die meet komt, als ik wat gezichten zie weet ik wie wie is..
pi_73208022
ChilllayD, welkom!

Nienna lekker, vakantie! Die van mij is morgen voorbij.
pi_73208276
Kolonia, in december hebben we een afspraak bij de gyn. Dus nog twee rondes te gaan. Maar hoe lang het dan duurt voor we geholpen worden weet ik niet, dus hebben we misschien nog wel meer rondes om het "natuurlijk" te proberen.
pi_73208363
Welkom ChilllayD!
Hopelijk mogen we je snel weer uitzwaaien.

IslaB, alleen al de dreiging van een naderende MMM kan wonderen doen, vraag maar aan Tierr.
Ik hoop heel hard voor je dat je het lekker toch niet nodig hebt en volgende maand twee streepjes plast!
pi_73208480
Kolonia, lief van je! En voor jou hoop ik dat ook! (voor alle dames hier natuurijk)
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:37:43 #123
267232 FuchsiaRoze
...of DelftsBlauw
pi_73208720
*

[ Bericht 29% gewijzigd door FuchsiaRoze op 29-09-2009 16:27:03 ]
pi_73208747
Welkom ChilllayD

Jammer Isla de Hoop voor je dat het de komende 2 maanden gaat lukken, we blijven duimen voor je

En een meet? Ik moet dan werken
pi_73209019
Heb vanmorgen een test gedaan....kwam een heeeeel licht streepje....
Maar misschien was het mijn verbeelding en is het geen streep
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek
Dus ik denk dat ik over een dag of 2 weer eens ga testen
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.
pi_73209295
Bedankt allemaal, wat lief
pi_73209375
@pink-prinsess: spannend!
Hier nog steeds geen spoor van wel een beetje irritant maar het zal vanzelf wel los komen.
(sta ik toch nog een tijdje bovenaan een lijstje )
pi_73209400
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek
Je moet ook niet zo vroeg testen
Spannend hoor
pi_73209491
Nou ja ik had de 30e gegokt als NOD.
Dus die ene dag maakt dan toch niet zoveel uit... ?
Toch...??
pi_73209754
en als je nu morgen eens een digitale test doet, das makkelijker. Je kunt je geen streepjes inbeelden en er zitten er 3 in. (kun je weer een paar dagen mee toe) Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
pi_73209767
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef PinkPrincess het volgende:
Nou ja ik had de 30e gegokt als NOD.
Dus die ene dag maakt dan toch niet zoveel uit... ?
Toch...??
Hcg verdubbelt meestal elke 2 dagen he, dus die ene dag kan een wereld van verschil maken bij een prille zwangerschap
Maar ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar die extra vroeg testen zijn

En dan nog: je moet doen wat je niet laten kan
En dus overmorgen nog een keer
pi_73209803
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
en als je nu morgen eens een digitale test doet, das makkelijker. Je kunt je geen streepjes inbeelden en er zitten er 3 in. (kun je weer een paar dagen mee toe) Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg klein
Ik heb ook 2 testen gedaan. Voor de zekerheid. Stel dat er net eentje niet goed is
pi_73209858
@ Vrouwtje Theelepel ; dat is een goed idee!Ga denk ik die ook maar halen!
@CP: ja je hebt gelijk.Misschien was het idd te vroeg.Zal overmorgen testen met een digitale tester!!
pi_73209938
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg klein
Ik heb ook 2 testen gedaan. Voor de zekerheid. Stel dat er net eentje niet goed is
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
pi_73210207
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
Owh, wist niet dat dat zo wekte joh
Ja, dan kan je beter een nieuw pakje kopen
pi_73210808
quote:
Spannend
pi_73210913
pink princess ik kan natuurlijk niet bekijken of jij denkt dat er een streepje staat of dat er een streepje staat!
je maakt het wel spannend zo!
misschien idd zo'n digitale test doen?

succes en ik duim dat er gewoon een streepje stond/ staat
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:53:30 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73210997
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?
dus vorige eruit, nieuwe erin?
pi_73211338
Pink Princess, wat spannend.
Ik hou mijn duimen in de aanslag.
pi_73211423
Ik ook!!!
pi_73211991
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Nee dank je, ik ben niet zo van de meets
En van relaxed is bij ons nooit sprake geweest, want we zaten vanaf dag 0 in de MMM Maar als ik het dan goed bekijk zijn we juist heel relaxed, want seks staat bij ons volledig los van zwanger worden
Ik was eerlijk gezegd nog het meest relaxed toen ik naar Jette ging (dit in tegenstelling tot het jaar aanmodderen bij mijn gyn in Aalst). En idd, vanaf Jette was het seks om de seks
pi_73212071
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?
dus vorige eruit, nieuwe erin?
Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:44:43 #143
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73214385
ChilllayD welkom
PP stannend hoor,ik duim voor je
pi_73216209
Isla, jammer toch gekomen...

ChillayD welkom, veel plezier met seksen.

PP, heel spannend hoor. Maarre... een streep is een streep hoor.
pi_73216912
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef prinseszondererwt het volgende:
PP, heel spannend hoor. Maarre... een streep is een streep hoor.
Ja, maar ik heb nu zoiets van: laat ik maar niet te hard van stapel lopen.
Loop ik helemaal in de wolken te zijn terwijl er geen 2e streepje is
Jullie horen het eind deze week wel
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:26:09 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73218982
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:

Ik ga niet komen, de weekenden zijn op dit moment de enige dagen die mijn en ik samen vrij hebben doorde weeks zien we elkaar weinig..
SPOILER
quote:
Oeh spannend dus..Ga jij zorgen dat er weer een streepjes regen komt??
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier nog steeds geen spoor van wel een beetje irritant maar het zal vanzelf wel los komen.
(sta ik toch nog een tijdje bovenaan een lijstje )
Ben je al wel een keer ongesteld geweest sinds je miskraam?? Of moet dit weer de eerste keer worden??

O ja sorry dat ik zo ineens weer binnen kom vallen.. Had een tijdje terug gepost dat ik niet meer zoveel mee zou posten omdat we het rustig aan zouden doen maar vind het toch wel weer leuk om af en toe te posten, lurkte wel geregeld mee.
Dat rustig aan doen, doen we nog steeds wel... Ik sta er sinds een tijdje ook veel positiever in en kan het goed loslaten.. Voorheen echt dagen van slag omdat het niet gelukt was, nu is het van, Oke en op naar de volgende ronde.. We vrijen daarentegen ook heel onregelmatig en vaak ook nog eens ruim naar de eisprong, dus sta er ook niet heel verbaast van te kijken dat het nog niet raak is..
pi_73219653
Droomvrouwtje, je bent altijd welkom hoor. Elke dag of gewoon wat minder. Het is gewoon fijn om elkaar te steunen, het gaat niet altijd om de frequentie. Fijn dat het wat relaxter gaat allemaal.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:50:35 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73219727
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.
Aah, op die manier...
pi_73219895
ChillayD, welkom hier

PinkPrincess, wat maak je het spannend zeg
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:59:58 #150
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73219999
Ik voel me ook welkom ook omdat we hier allemaal posten om dezelfde reden want wachten op het einde van je cyclus en hopen dat je overtijd gaat is soms best een uitdaging en dat kan je dan hier dan lekker delen.. de ups en downs enrvan.. maar wou toch ff laten weten dat ik weer mee post.. en idd de ene keer wat meer dan de andere... voor mij helpt dat juist om er niet te veel mee bezig te zijn.. werd daar echt super gestresst van.. Vind het daarom ook echt knap dat er hier dames zijn die ovu-testjes doen en tempen.. Neem daar echt mijn petje voor af ... ik zou knettergek worden.. zeker omdat ik dan weet wanneer ik zou ''moeten'' vrijen en ik dan ontzettend kwaad zou worden als het dan niet zou gebeuren.. want het gaat hier niet altijd.. Ik werk in de zorg en soms met zeer onregelmatig werkdagen en tijden.. mijn maakt hele lange dagen en is vrij laat thuis of heeft overnachtingen (is een beetje afhankelijk van het project) dus hij/ik soms zo moe dat het er gewoon niet van komt.... En dat is ook de reden waarom het dan ook gewoon wat langer gaat duren.. maar we hebben ons wel voorgenomen is het volgend jaar rond deze tijd nog niet raak dan gaan we toch ff naar de huisarts
pi_73220369
Charmed-Angel; zorg er voor dat het vooral leuk blijft en ga niet teveel nadenken en plannen en doen. Gewoon seksen alsof je leven er van af hangt en verspreid het over de weken dat je niet menstrueert zodat er altijd een kans is dat je goed zit. Jullie zijn net pas bezig, dus geniet er van, als het over een tijdje nog niet raak is kun je wat meer op de dingen gaan letten...

Isla; wat vervelend dat je een aanloop van een week hebt gehad! En wel fijn dat de emo-bui weer is gezakt en jullie er met goede moet weer tegen aan gaan. Hier gister ook erg teleurgesteld en wat traantjes, maar dat is vandaag ook weer voorbij. Leuk dat je naar de meet komt!

ChillayD; Welkom hier, dat je maar snel weer weg mag zijn naar Z&G

PP; wat spannend! Een streepje is een streepje, maar de test waar letterlijk zwanger of niet zwanger op staat geeft wel wat meer duidelijkheid... Ik duim voor je!

Vrouwtje-theelepel; moest wel erg lachen dat je bang was dat het woordje 'niet' kapot was

Droomvrouwtje; fijn dat het nu allemaal wat relaxter gaat! Hopelijk heeft het snel resultaat!

Ik vraag het gewoon nog een keertje wat volgens mij is het niet doorgekomen:modje, mag mijn NOD naar 28 oktober Merci beaucoup!
pi_73220839
@ Droomvrouwtje: Ik heb geen miskraam gehad, ik heb mijn zwangerschap moeten afbreken omdat het kindje een aandoening had niet niet met het leven verenigbaar is. Ik ben gecuretteerd en 4 weken daarna weer ongesteld geworden. Nu had ik 18 september weer ongesteld moeten worden. Het zal allemaal wel een beetje ontregeld zijn nog.
Leuk dat je hier vaker komt posten!
pi_73221875
'Veel plezier met seksen'

hehehe, bedankt
Eerst maar eens kijken hoe mijn lichaam gaat reageren op het niet nemen van pil na mijn ongi
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:56:35 #154
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73221916
Aah oke dat had ik niet helemaal begrepen en meegekregen.. wel heftig zeg... Maar 18 september?? En nog niet getest volgens mij had ik er al 4 tegen aan gegooid moet me nu wel eens inhouden als ik niet meteen klokslag ongesteld word. (het schommelt hier nog wel eens een dag eerder of later).. Of wil je toch nog ff wachten met testen.. Is dus wel spannend....
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:58:53 #155
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73221997
en bijna vergeten: ChillayD van harte welkom.. Hoop dat je snel door mag naar Z&G
pi_73222498
Dat was inderdaad even een hele moeilijke tijd. Vooral omdat je op de monitor een levend beweeglijk kindje ziet. Ik ben nog niet officieel begonnen omdat ik minstens 4 weken van te voren foliumzuur 5 mg moet slikken om de kans op herhaling te verkleinen. Ik gebruik het nu zo'n 2,5 week.
Daarom ben ik zo fel op foliumzuur gebruiken nu
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:26:25 #157
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73223094
Dat is inderdaad heftig, je ziet iets wat leeft en beweegt.... 5 mg is toch meer dan de normale dosis toch?? Als je daarmee de kans op herhaling verkleint zou ik daar ook zo fel op zijn, zeker omdat je weet welke gevolgen het kan hebben als je het niet doet.. Nou weet ik dat ook, maar vaak denk ik dan ach joh er komen meer gezonde kindjes zonder te wereld dan met het slikken van.. aan de andere kant denk ik, waarom het lot tarten..

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet slik.. Heb ik wel een tijdje gedaan maar dat zat dan in een vitaminesuplement.. maar ik ben daar op een gegeven moment mee gestopt omdat we toen besloten hadden het even voorzichtig aan te doen.. (we gaan trouwen in Mei en zag het niet zitten om in die periode uitgerekend te zijn) van voorzichtig aan doen is het nu naar rustig aan doen gegaan.. Ben op dit moment wel aan het twijfelen om het weer te gaan slikken..
pi_73223414
0,4 mg is bij gewone zwangerschappen de juiste dosering.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:39:20 #159
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73223586
Ah oke... bedankt voor de info.. ja dan snap ik nog wel dat je nog wel even wil wachten tot dat die 4 weken om zijn.. Hopen dat het daarna gauw raak is
SPOILER

[ Bericht 51% gewijzigd door droomvrouwtje op 29-09-2009 21:52:30 ]
pi_73235480
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.

Geweldig Precies wat ik zou kunnen denken

Spannend PP, succes
  woensdag 30 september 2009 @ 12:34:06 #161
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73238637
Vrouwtje-theelepel dat heb ik helemaal niet meegekregen,wat moet dat ontzettend zwaar zijn geweest,hopelijk mag je snel zwanger zijn van een gezond kindje

Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten maar ik begrijp echt niet dat er vrouwen zijn die geen foliumzuur slikken als ze weten dat ze zwanger kunnen/willen worden.Voor mij is dat hetzelfde als roken of drinken tijdens de zwangerschap,je wilt toch bij voorbaat al het beste voor je (ongeboren-nog in de maak) kind,vind ook niet dat we moeten overdrijven maar zoiets als foliumzuur slikken hoort er voor mij gewoon bij (zet t potje naast je tandenborstel kun je het ook niet vergeten).

Hier is het weer Miss PMS in de house,pijn in mijn benen,borsten en spierpijn,ben weer net een oud wijf Dus ook deze ronde heb ik weinig hoop dat het raak zou zijn

Hoest met PP? Nog een test gedaan of wacht je nog even? (denk niet dat ik dat zou kunnen!)
pi_73238853
Sinds 1 dag gestopt met de pil en slik nu al 3 dagen Etos Zwanger worden incl. folium.
Dat zit er standaard ingebakken bijj mij om dat te gaan slikken.

Meer mensen overigens die hier een Persona monitor gebruiken\? (juist om zwanger te worden).
http://www.persona.info/nl/
pi_73239998
OK, ik ben dus eigenwijs, zou niet testen vandaag, maar af en toe eigenwijs zijn is wel goed:

En ik ben ook nog geslaagd voor mijn theorie-examen
pi_73240059
Gefeliciteerdddd!!!!! Wat fijn voor jullie!
  woensdag 30 september 2009 @ 13:22:04 #165
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73240104
van harte gefeliciteerd
pi_73240352
Wow, Pink Princess!
Gefeliciteerd!

Ook met je theorie trouwens.
pi_73240365
Yessssssssssssss

Feli PinkPrincess
  woensdag 30 september 2009 @ 13:32:03 #168
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73240397
Streepjes!!!! PinkP! Van harte gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 30 september 2009 @ 13:38:54 #169
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73240598
Gefeliciteerd!!!!

Ik moet lachen om je theorie, dat lijkt dan ineens niet meer belangrijk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_73240744
Nee inderdaad, maar ik dacht ik zeg het ff
Bedankt allemaal
pi_73241102
PinkPrincess, wat goed!!

Gefeliciteerd
pi_73241372
PinkPrincess, gefeliciteerd. Nog voor je NOD maar hardstikke zwanger!! Geniet ervan!!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:11:36 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73241690
Gefeliciteerd PP!

ChillayD, wij zijn na een paar maanden de persona aan gebruiken. Ik kon hem van een vriendin lenen en het leek ons wel een handige manier om de vruchtbare dagen wat in kaart te brengen. Uiteindelijk duurde het daar na nog maanden voor ik zwanger raakte, dus voor ons was het niet HET wondermiddel. Maar dat zal eerder aan mijn lichaam dan aan dat ding gelegen hebben.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:34:00 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73242551
Jaa, pink princess! Dubbel gefeliciteerd!!!
pi_73243130
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef PinkPrincess het volgende:
OK, ik ben dus eigenwijs, zou niet testen vandaag, maar af en toe eigenwijs zijn is wel goed:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En ik ben ook nog geslaagd voor mijn theorie-examen
Dubbel gefeliciteerd voor PinkPrincess
pi_73243776
Pink Princess van harte gefeliciteerd met zowel je theorie examen als je zwangerschap
  woensdag 30 september 2009 @ 15:19:04 #177
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73244073
PinkPrincess, jeej! Geweldig, van harte met die mooie streepjes!!
3!
pi_73244405
Dubbel van harte PP!
pi_73244543
Jaaaaah PP gefeliciteerd!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73245372
wow super gefeliciteerd PP voor je theorie maar zeker niet te vergeten je zwangerschap!!!
pi_73246424
Meiden, volgens mij heb ik nu wel de juiste afscheiding
SPOILER
Beetje vreemd gevoel in buik, ik heb zo'n gevoel dat mijn eisprongetje eraan zit te komen
Voel me ook heel vaag vandaag.Dacht dat ik misschien wel ongesteld ging worden (beetje te vroeg dan), dus ik ging even checken, maar niks noppa nada….
pi_73246764
Jeeeeeeeee kaasdraden
Dat wordt genieten vanavond
pi_73247405
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jeeeeeeeee kaasdraden
Dat wordt genieten vanavond
Kaasdraden

Dat werd het toch al
  woensdag 30 september 2009 @ 17:15:29 #184
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73248144
PinkPrincess gefeliciteerd En ook zo lekker snel
pi_73249594
En we hebben weer een tweede streepje !!!
Gefeliciteerd PinkPrincess
pi_73251590
PinkPrincess wat goed Proficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op )
  woensdag 30 september 2009 @ 19:50:54 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_73253056
PP gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73253276
PP, gefeliciteerd!!! Fijn dat je al zo gauw door kan naar Z&G!
pi_73254074
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:07 schreef leonieke het volgende:
PinkPrincess wat goed Proficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op )
Het is zeker snel gegaan
Charmed_angel, begrijp ik nou goed dat jij de komende dagen mag gaan klussen ?
Succes
En ook voor de andere dames
pi_73254211
Ik zie trouwens in de OP dat Becky bijna haar NOD heeft.
Spannend
pi_73254359
PP

gefeliciteerd meid!
pi_73254960
een tweede streepje voor PP, gefeliciteerd!

Charmed-angel; have fun
pi_73257106
jaja van het weekend zo ongeveer me nod erg spannend..weinig last nog alleen af en toe pijnlijke borsten...we zien het wel!
pi_73257316
Pink Princess van harte gefeliciteerd met je 2de streepje en je theorie examen!
pi_73257348
hoop dat snel 1 van de andere (lang) wachtende snel volgt
pi_73258233
PP. Een streepje.
Gefeliciteerd. Hopelijk volgt Becky of één van de andere hier, je snel

voor alle wachtende.
pi_73265189
PP gefeliciteerd!!!!!!!!
pi_73265233
PinkPrincess wat geweldig!
Gefeliciteerd

En ik was gisteren vergeten CilllayD welkom te heten
Bij deze dan
pi_73267126
Dankjewel en de rest ook!!
Lief dat daar nog aan gedacht wordt tijdens zulk goed nieuws.

Gefeliciteerd x 2 voor degene met het 2e streepje
pi_73268044
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef becky1983 het volgende:
jaja van het weekend zo ongeveer me nod erg spannend..weinig last nog alleen af en toe pijnlijke borsten...we zien het wel!
Oehhhhhhh spannend
Wanneer zou je dan mogen testen?Of ben je net zo eigenwijs als ik
pi_73276671
Gefeliciteerd PP, wat goed zeg!

Mijsje, je bent toch vandaag naar de gyn geweest? Vertel eens, als je er tenminste zin in hebt.
Edit; al gelezen. Heftig allemaal, maar ik hoop dat het nu ook voor jullie gaat lukken. Zet em op
pi_73277689
ik zal even een crosspost doen... ik was even gaan liggen nadat ik dit had gepost in het andere topic...
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
zo, het gesprek gehad. was voor mij wel emotioneel, aangezien we nu echt gaan behandelen, en het tijdperk van zelf proberen en daarin afwachten dus echt over is. voor manlief was dat wat minder.
ik ben deze cyclus te laat om wat te kunnen doen, maar komende cyclus gaan we starten met IUI (kunstmatige inseminatie) ik krijg geen hormonen in de rit naar de ovulatie toe, maar ik moet vanaf dag 10 komen voor de echo's om te zien hoe groot het eitje is. als het groot genoeg is, moet ik wel een spuit met pregnyl om met anderhalve dag de eisprong te hebben. dan moet ik dus anderhalve dag later terug voor de inseminatie. de eerste 3 rondes doen we sowieso dus zonder extra hormonen. daarna wil hij eventueel kijken of het zin heeft om het een paar rondes te proberen met extra hormonen dagelijks te spuiten.
ik wil wel in de OP als dat mag...
Mijsje: augustus 2007 gestopt met de pil. in juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. in september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. vanaf komende cyclus bezig met IUI. (eerste IUI ongeveer eind oktober)
KoninginJuliana, dank je. ik heb weer iets van hoop, maar ben nog steeds niet helemaal optimistisch...
pi_73277887
Mijsje Ik hoop dat de behandeling snel aanslaat voor je!
pi_73278095
Mijsje, wat spannend, nou maar hopen dat het met alleen de pregnyl wel lukt.
pi_73279178
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?

Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van

donderdag 1 oktober 2009 @ 17:10:37 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73279472
Soneal,vreemd idd als je wel een positieve ovutest had.Van welke site heb je dit kaartje? Ik vulde em altijd in bij Fertilityfriend,daar staat duidelijk aangegeven als je een eisprong hebt gehad en dus ook als je em niet had.
pi_73279636
Gewoon zelf gemaakt met Excel op basis van de temperaturen die ik gemeten heb.
pi_73279641
PP gefeliciteerd met je streepje en je theorieles
pi_73279970
Mijsje, ik ga ontzettend hard voor je duimen dat dit snel een mooi babietje als gevolg heeft
pi_73280895
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:53 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

Oehhhhhhh spannend
Wanneer zou je dan mogen testen?Of ben je net zo eigenwijs als ik
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
pi_73281153
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Soneal het volgende:
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?

Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van

[ afbeelding ]
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
pi_73281504
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef becky1983 het volgende:
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
sorry was ik helemaal vergeten.
pi_73281582
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten
pi_73281604
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

sorry was ik helemaal vergeten.

geeft niet je kan ook niet overal aan denken;)
hoe voel je je nou?
al last van de zwangerschapkwaaltjes?
pi_73281734
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:31 schreef PinkPrincess het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten
dank je. ik hoop het ook...
Hoe voel jij je? Helemaal blij en al een roze wolk in zicht? of moet je het nog even laten bezinken?
pi_73284200
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
Dat was wel iets anders dan normaal maar niet heel erg draderig ofzo....
Zul je net zien; zijn we serieus bezig, begin ik in de overgang te raken
Nah, met hot flashes gaat je temperatuur ook vast omhoog
pi_73287068
Soneal, kan het niet gewoon zijn dat je eisprong nog moet komen? (zo gek is het niet dat deze pas na dag 17 komt)
Becky nog 1 dagje, spannend
pi_73287663
ik zit weer eens mee te lurken naar wat bekenden hier, maar wil jullie allemaal succes wensen
pi_73288409
Soneal, ik denk ook dat je eisprong nog niet is geweest... iets anders kan ik er niet van maken...
Becky, ik duim voor je!
pi_73290028
mijsje kan me voorstellen dat het gesprek dubbel was! ik wil jullie ontzettend veel succes wensen op naar een mooi resultaat
pi_73296984
bij mij nog steeds geen teken van voelde me vanochtend niet zo lekker.... het liefs zou ik nu al een test doen , misschien dat ik er vanmiddag wel 1 koop en anders na het weekend!
pi_73297238
dank je freubelmuts.

Becky, waarom koop je niet gewoon een test, zodat als je in het weekend zou willen testen, je er eentje hebt liggen? je hoeft het niet te gebruiken als je het niet wil, maar als je het wel wil, dan kan het... ik duim nog steeds voor je meid!
pi_73297525
Oohh Becky wat spannend!Als ik jou was zou ik alvast een test kopen, wat Mijsje ook al zegt.
@ Becky en Mijsje: heb (nog) geen kwaaltjes, voel me nog precies hetzelfde als in het begin van de week.
Voel me lekker fris en fruitig
Hopelijk blijft dat zo!
pi_73297595
ik hoop het ook voor je PinkPrincess! klinkt goed!
pi_73299429
Becky spannend zeg. Het zou wel helemaal super zijn. Ik duim voor je
pi_73302047
dis is echt te bizal voor woorden... IK BEN ZWANGER
pi_73302288
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
| |

Gefeliciteerd Becky
pi_73302361
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
pi_73302377
Becky, wat goed, gefeliciteerd
pi_73302473
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
Gematigd positief zijn. Als je je nu alleen maar zorgen gaat maken en alles gaat goed heb je later misschien juist wel spijt dat je niet genoten hebt.

Hoe dan ook, het blijft altijd lastig
pi_73302478
@ Borra & Mijsje: dat zou je wel bijna denken, ware het niet dat ik normaal een cyclus heb van ± 25/26 dagen, en toen het spiraaltje verwijderd werd (paar maanden geleden dus) zagen we op de echo ook al een follikel die op spingen stond en dat was 9 dagen na het begin van die cylcus.
Dus op zich zou het normaal wel kunnen, maar het lijkt me niet logisch dat mijn cyclus na jaren vrij strak op ± 25/26 dagen ineens zo gaat veranderen dat de eisprong op dag 17 nog niet geweest is

Ik was trouwens vanmorgen zo moe dat ik niet eens met mee naar beneden gegaan ben, en werd om 11.30 pas wakker (07.45 uur: Lieverd, ik voel me vandaag 93)

Gefeliciteerd Becky
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:44:19 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73302491
Gefeliciteerd Becky1983!
pi_73303130
Becky Gefeliciteerd meid
Ik weet precies hoe je je voelt...maar probeer te genieten
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:11:24 #234
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73303215
Becky 1983 van harte met je tweede streepje en geniet lekker van deze tijd.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:18:26 #235
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73303390
Becky, wauw, wat een prachtig nieuws!! Heel erg gefeliciteerd, en ik hoop dat je ervan zal kunnen genieten!

Mijsje, een dikke voor jou.. Eind oktober dus de volgende stap, ik zal nu alvast wat kwartjes in de wensen-automaat doen, ok? Ik hoop het zo!

En voor alle dames hier ook een , het zou zo leuk zijn als er nog meer streepjes regenen, jullie zijn vreselijk welkom in het volgende topic!
3!
pi_73304568
Gefeliciteerd becky!
pi_73306144
Becky, gefeliciteerd , hou dat positieve gevoel vast. Voel je je ook anders?
pi_73306239
Becky
Gefeliciteerd!

Nu gaat het echt goed hoor, deze blijft plakken.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:59:05 #239
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_73306509
Gefeliciteerd Becky!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:07:46 #240
Vrouwtje-theelepel
pi_73306840
Even een klein vraagje, ik ben nog niet ongesteld. Ik begin me een beetje zorgen te maken, hoelang zou ik het moeten afwachten voor ik naar de dokter zal gaan. Ik zat altijd keurig op de 33 dagen, toen werd ik zwanger, dat ging mis, curettage, na 4 weken weer ongesteld en nu dus nog niet. Ik zit nu op de 47 dagen. Ik zit mezelf gek te maken dat ik misschien nooit meer ongesteld word enzo.
(nog even ter info, geen kans op zwangerschap)
pi_73306847
Fijn Becky! Gefeliciteerd
We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat.
pi_73306924
Vrouwtje theelepel; Ik zou nu wel even langs de huisarts gaan als ik jou was. En is er echt geen enkele kans op zwangerschap?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:13:10 #243
Vrouwtje-theelepel
pi_73307029
Die kans is er niet. Misschien dat ik het van de zenuwen ophoud ofzo.
pi_73307389
Kun je niet even met het ziekenhuis bellen? Dat geeft misschien wat rust...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:29:08 #245
Vrouwtje-theelepel
pi_73307552
Dat weet ik dus eigenlijk niet. Ik moet mijn volgende zwangerschap wel bij een gynaecoloog lopen. Ik heb nu een afspraak bij de huisarts gemaakt voor donderdag. Even een vies praatje, ik heb wel vorige week vrijdag van dat dikke slijm gedoe gehad zeg maar. Misschien komt het volgende week wel.
pi_73307743
Maar als je bent gecuretteerd dan kan ik me zo voorstellen dat ze zeggen: als je nog vragen hebt kun je altijd bellen... toch? Maar misschien kan de huisarts je ook al gerust stellen donderdag,
pi_73309553
Wat een vervelende situatie vrouwtje theelepel

Als je zeker weet dat er geen sprake kan zijn van een zwangerschap helemaal...
Hopelijk kan de huisarts meer duidelijkheid geven, misschien is je lichaam gewoon even van slag van de miskraam enz. en moet het zich weer herstellen. Komt vast wel weer goed
pi_73310272
Becky, gefeliciteerd! Helemaal fijn om weer zwanger te zijn! Ik kan me wel voorstellen dat je wat voorzichtig bent Ik hoop dat het je lukt er toch van te genieten en dat je (volgende week) net zo zwanger of nog zwangerder bent qua streepje op je test... komt wel goed schatje

Vrouwtje Theelepel, na een miskraam/currettage komt het wel vaker voor dat je of erg laat, of een maand overslaat... het hoeft niks te betekenen, maar net wat de andere meiden ook al zeggen, je mag altijd je gyn bellen als je het niet vertrouwt of als je meer zekerheid wil hebben. Misschien dat ze ook al wat onzekerheid bij je weg kunnen nemen... sterkte meid, ik kan me voorstellen hoe onzeker dit moet zijn voor je...

Incantrix, die wensmachine kan ik goed gebruiken, hou die maar warm voor me...
pi_73310362
Becky, gefeliciteerd meid!

Vrouwtje-theelepel, kan het niet zijn dat het nog even duurt voor het weer helemaal normaal is? En als je dat rekbare slijm hebt gehad, kan dat inderdaad een goed teken zijn, dat het een weekje later is ;-)
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:48:12 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73312115
becky, van harte gefeliciteerd!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:27:26 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73313513
Wauw het begint weer op een streepjes regen te lijken.. Becky van harte gefeliciteerd

@mijsje: hopen dat het zonder de hormonen lukt en dat het binnen die 3 keren raak is.. Wel fijn dat ze meteen tot actie overgaan en dat je niet van voor af aan hoeft te beginnen... Ik zal aan je denken en voor je duimen..

@vrouwtje theelepel: Misschien toch maar even de gyn bellen.. En het kan ook idd zomaar zijn dat je een maand overslaat. Stress kan dat wel veroorzaken.. Maar als je het niet vertrouwt gewoon de gyn bellen.. want tot donderdag wachten duurt nog wel lang. En kan je bij de gyn eerder terecht..

voor alle andere meiden een dikke dat er maar gauw meer meiden mogen volgen....
pi_73313870
Vrouwtje Theelepel: ik weet niet of het normaal is om na een curettage eerst wel menstruatie te hebben en dan ineens weer niet....
Maar als je zeker weet dat je niet zwanger bent, zou ik de huisarts/gynaecoloog bellen.
Misschien is je cyclus in de war..?
pi_73320304
Becky gefeliciteerd, tis en blijft een dubbel en onzeker gevoel, hoop dat je er toch ook een beetje van kan genieten!

vrouwtje theelepel, als je het niet vertrouwt of je ongerust bent, of gewoon navraag wil doen zou ik gewoon gaan bellen!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:13:09 #254
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73320471
becky,wat goed,gefeliciteerd!!!
pi_73322836
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
@mijsje: hopen dat het zonder de hormonen lukt en dat het binnen die 3 keren raak is.. Wel fijn dat ze meteen tot actie overgaan en dat je niet van voor af aan hoeft te beginnen... Ik zal aan je denken en voor je duimen..
dank je
pi_73335430
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
Meid, probeer vooral te genieten. De kans dat het ook deze keer fout gaat, is zo minimaal.
Ik weet het, het is zo makkelijk gezegt. Maar ook ik heb bij deze zwangerschap na de miskraam dus, op een gegeven moment de knop om gezet, en ben gaan genieten. En de angst dat het mis gaat, of dat er iets niet goed is, blijf je altijd wel iets houden. Ook als je kind al geboren is hoor.

Voor nu vooral
pi_73335568
Voor becky
Voor mijsje Heel veel succes

ik ben nog steeds niet ongesteld Baal als een stekker zit nu op 39 dagen.
Meiden met ervaring met onregelmatige cyclus: Hebben/hadden jullie ook steeds zo'n onrustig gevoel? Ik denk steeds: moet ik nou nog een test doen? Of gewoon maar afwachten... anders kun je wel blijven testen, toch? zaterdag 26 voor het laatst negatief getest.
Hoop (?) op en snel graag!!!! of natuurlijk de andere optie, maar lijkt me onwaarschijnlijk!
pi_73336019
26 kan natuurlijk nog te vroeg zijn geweest voor een test.
Een test zou in iedergeval nu duidelijkheid geven, of je zwanger bent of niet, op dit moment. Anders je HA eens bellen voor een afspraak.
pi_73336119
Haal anders even een paar van die Kruidvat tests Suuzzz..... 2 voor 5 euro is de moeite niet. Ik zou gewoon nog even testen als ik jou was.

Ik ben trouwens al 2 dagen helemaal kapot van vermoeidheid, ben misselijk (het soort misselijk als je heel erge honger hebt, maar ik heb helemaal geen honger) en het ergste: ik ben een onuitstaanbaar kreng, en dat terwijl mijn zo verschrikkelijk lief is, zelfs nu ik onmogelijker dan onmogelijk ben
pi_73336248
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Soneal het volgende:
Haal anders even een paar van die Kruidvat tests Suuzzz..... 2 voor 5 euro is de moeite niet. Ik zou gewoon nog even testen als ik jou was.

Ik ben trouwens al 2 dagen helemaal kapot van vermoeidheid, ben misselijk (het soort misselijk als je heel erge honger hebt, maar ik heb helemaal geen honger) en het ergste: ik ben een onuitstaanbaar kreng, en dat terwijl mijn zo verschrikkelijk lief is, zelfs nu ik onmogelijker dan onmogelijk ben
Oh, het zal toch niet
pi_73336337
Nou, als het zo zou zijn, dan zou nu ongeveer net de innesteling zijn geweest gok ik, dus als dit de voorbode is, dan wordt het iig een heel andere zwangerschap dan 18 jaar geleden.
Maar goed, toen was ik natuurlijk ook geen oud wijf
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:54:00 #262
190853 RockabeIIa
pi_73336647
Goeiesmiddags!
Spannende tijden hier weer! Succes dames! Ik ga weer duimen!

En voor de streepjesplassers: van harte gefeliciteerd!!!!!
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:31:27 #263
Vrouwtje-theelepel
pi_73354101
Hier eindelijk , Zou een van de modjes mijn nieuwe NOD naar 5 November willen zetten?
pi_73354948
vrouwtje theelepel, van een kant is ongesteld zijn vervelend, maar ik kan me voorstellen (herinneren) dat na afbreken van zwangerschap (in mijn geval currettage na miskraam) het een opluchting is dat je dan ongesteld wordt...
pi_73363122
Zijn er nou zoveel NODjes voorbij gegaan waarvan we nog niks weten, of is de OP gewoon lang niet bijgewerkt?
pi_73363526
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef suuzzz het volgende:
Voor becky
Voor mijsje Heel veel succes

ik ben nog steeds niet ongesteld Baal als een stekker zit nu op 39 dagen.
Meiden met ervaring met onregelmatige cyclus: Hebben/hadden jullie ook steeds zo'n onrustig gevoel? Ik denk steeds: moet ik nou nog een test doen? Of gewoon maar afwachten... anders kun je wel blijven testen, toch? zaterdag 26 voor het laatst negatief getest.
Hoop (?) op en snel graag!!!! of natuurlijk de andere optie, maar lijkt me onwaarschijnlijk!
Nou je doet me na Das niet de bedoeling he.
Ik had vorige maand een cyclus van 45 dagen en deze maand was het 39 dagen.
Maar het gevoel dat je beschrijft had ik vooral de eerste maand heel erg. Deze maand al wat minder, ging er toen vanuit dat het niet raak was. Maar je kan altijd een test doen, dan weet je het iig zeker!

Oh en vergeet Becky en PP helemaal te feliciteren!!!!!! Hopelijk tot gauw in Z&G
pi_73363800
Ik denk dat het aan de OP ligt...
misschien iedereen even opnieuw de NOD doorgeven als het nog niet is bijgewerkt door een MODje...
(de OP is bij het andere topic ook nog niet bijgewerkt...)
pi_73366875
Het is rustig hier... 12 oktober is de eerst volgende NOD van charmed angel en dat duurt nog wel even..
Ik ben deze cyclus voor het eerst aan het temperaturen alleen vliegt mijn temperatuur alle kanten op, van 36,2 tot 36,7 en toch elke ochtend hetzelfde tijdstip (wel vervelend in het weekend trouwens ) Dat schommelen van je temperatuur is dat normaal?

Vorige week ook weer een slimme actie, ik had per ongeluk de 'Zwanger zijn' pillen gekocht ipv 'Zwanger worden' heb ik een paar dagen de verkeerde pillen zitten slikken Ik slik er trouwens ook nog een extra pil bij: Menstruasan . Dit zorgt er een regelmatige cyclus. Het is homeopatisch dus kan geen kwaad.

Alle NOD's zijn allemaal keurig aangegeven in dit topic om nu opnieuw deze door te geven vind ik ook zoiets...
pi_73367021
Hebben de zwanger zijn-pillen niet gewoon wat extra vitaminen? Of zit er geen foliumzuur in?
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:15:17 #270
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73367278
Bora,gebruik je de Etos zwanger worden en Menstruasan samen?
De Etos zw-worden zorgen ook voor een regelmatige cyclus.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:18:14 #271
190853 RockabeIIa
pi_73367388
oh, ik wil de OP wel weer aanpassen geef maar door!
pi_73367439
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef Guess. het volgende:
Bora,gebruik je de Etos zwanger worden en Menstruasan samen?
De Etos zw-worden zorgen ook voor een regelmatige cyclus.
Ik gebruik ze samen. De pillen had ik nog omdat ik altijd zo'n last heb van menstruatiepijn en ik dacht laat ik ze maar eens gebruiken.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:58:16 #273
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73369725
Oke helpen ze ook goed tegen PMS want daar heb ik echt heel veel last van
pi_73370501
becky gefeliciteerd! Wat super dat het zo snel weer raak is
pi_73370922
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
Gefeliciteerd!

Mijn nod is 12/10 nog een weekje
pi_73373190
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Borra het volgende:

Alle NOD's zijn allemaal keurig aangegeven in dit topic om nu opnieuw deze door te geven vind ik ook zoiets...

ik weet het, maar ik weet ook dat de mods (in ieder geval BE en Rocka) het ook heel druk hebben gehad met hun zoontjes... als je van jezelf de NOD mist, dacht ik, kun je hem gewoon nog een keer doorgeven... maar ja, ik sta er ook niet meer bij, waar bemoei ik me ook mee... sorry...
pi_73374040
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef Guess. het volgende:
Oke helpen ze ook goed tegen PMS want daar heb ik echt heel veel last van
Ik heb even gegoogld en het helpt ook tegen pms. Mijn nod is aangepast dus gewoon doorgeven via pm of nog een keer hier. De mods hebben het druk met de kinderen en ik begrijp best dat het soms wat langer kan duren ..
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:02:16 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73374371
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik weet het, maar ik weet ook dat de mods (in ieder geval BE en Rocka) het ook heel druk hebben gehad met hun zoontjes... als je van jezelf de NOD mist, dacht ik, kun je hem gewoon nog een keer doorgeven... maar ja, ik sta er ook niet meer bij, waar bemoei ik me ook mee... sorry...
Lief!

Ik beken idd dat ik weinig online ben en als ik er ben scan ik een aantal topics even snel en deze schiet er nog wel eens bij in.
Dus als mensen het graag nog eens door zouden willen geven hoeven we niet terug te kijken in deze en het vorige topic om te zien wat we over het hoofd gezien hebben.
Excuses, ik zal vaker langs komen.

Ik zie nu allemaal NOD's in Okt staan dus ik gok erop dat Rocka alles gedaan heeft nu? Thanks!
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:11:23 #279
190853 RockabeIIa
pi_73374970
Yep, ik ben er gelijk mee bezig gegaan, we willen geen klachten hebben he?
Meer kan ik er niet vinden trouwens. Met iets in de trant van 'Mijn NOD mag, denk ik, naar over 14 dagen' doe ik niks

Misschien is het toch wat overzichtelijker om een NOD bovenin je post aan te geven in dikke lettertjes?
Om eerlijk te zijn kijk ik er anders gewoon wel es over heen...
pi_73375297
Thnx Rocka
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:51:17 #281
Vrouwtje-theelepel
pi_73384341
mag mijn NOD naar 5 November?
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:12:54 #282
190853 RockabeIIa
pi_73392198
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
mag mijn NOD naar 5 November?
tuurlijk mag dat
pi_73393582
Meiden, was even een paar dagen weg....zie dat ik alweer veel gemist heb...

Becky gefeliciteerd!!! Wat fantastisch meid! Geniet er lekker van!

Mijsje wat fijn dat er nu wat gaat gebeuren (al snap ik het gevoel van 'ja maar ik had het zo graag "anders" gewild'... ) Je moet afscheid nemen van het idee dat je op een natuurlijke manier zwanger wordt.. en dat is moeilijk. Daar worstel ik ook mee. Maar als het wel lukt met een beetje hulp...ben je dat zo vergeten. Het ljkt mij wel fijn dat je nog even geen hormonen hoeft te gebruiken. Dat lijkt me nog wat zwaarder. En ik heb in tegenstelling tot jou er wel een goed gevoel over. Je weet al dat je wel een eisprong hebt, dus het is mogelijk. Hoop houden hoor!! Ik ga voor je duimen.

Mijn vent heeft vandaag een tweede zaadtest bij de HA gedaan. Deze was beter dan de eerste. Niet helemaal fantastisch geweldig goed, maar de HA zei dat het hiermee gewoon moest lukken. Dat het nog niet gelukt is wijtte hij aan "pech hebben" en niet aan een vruchtbaarheidsprobleem. Ergens een hele opluchting, maar toch ben ik nog niet helemaal gerust. Een slechte zaadtest, een negatieve samenlevingstest, daarna een redelijk goede zaadtest, maar ook een echo waarop iets te zien was wat op pco lijkt. Maar daar gaat de gyn in december naar kijken... Dus al met al weet ik niet wat ik ervan moet denken... Maar weer gewoon aan de slag dan maar!

Kus voor alle dames hier!
pi_73395523
Vervelend zeg Isla Hopelijk is er snel meer duidelijkheid! Want dit lijkt me echt heel vervelend, weet je niet waar je aan toe bent.

even van andere orde en in het klein, want totaal niet onwijs boeiend ofzo vergeleken met andere dingen hier. Mijn zus had me laatst een lijstje met namen gestuurd, en mijn zwager had er commentaar bij gezet. Bij de meisjesnamen zijn er tot nu toe 2 die hij goedgekeurd heeft. En "onze" naam staat daar dus ook bij. grrr. Hehe gebeurd het straks weer als het een meisje wordt... Bij mijn nichtje had mijn vriend haar naam ook staan als hele leuke naam voor ons ooit (toen waren we totaal nog niet bezig met kinderen ofzo). En nu dus weer Eigenlijk hebben we dus een hele goede smaak volgens mijn zus. Onze jongensnaam staat er gelukkig niet bij haha. Toch baal ik eigenlijk best wel een beetje ervan.
pi_73396536
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef clovertje het volgende:

even van andere orde en in het klein, want totaal niet onwijs boeiend ofzo vergeleken met andere dingen hier. Mijn zus had me laatst een lijstje met namen gestuurd, en mijn zwager had er commentaar bij gezet. Bij de meisjesnamen zijn er tot nu toe 2 die hij goedgekeurd heeft. En "onze" naam staat daar dus ook bij. grrr. Hehe gebeurd het straks weer als het een meisje wordt... Bij mijn nichtje had mijn vriend haar naam ook staan als hele leuke naam voor ons ooit (toen waren we totaal nog niet bezig met kinderen ofzo). En nu dus weer Eigenlijk hebben we dus een hele goede smaak volgens mijn zus. Onze jongensnaam staat er gelukkig niet bij haha. Toch baal ik eigenlijk best wel een beetje ervan.
Ik was daar ook erg bang voor. Ik heb voor een jongen een spaanse naam in gedachten ( is spaans)
Nu was mijn schoonzusje zwanger van een jongen, en ik dacht NEEEEEEE nu maar hopen dat ze onze naam niet kiest! Want het stond wel op haar namenlijstje.... Gelukkig is het Roan geworden, omdat haar geen spaanse naam wilde. Pfieeeuw, dat was wel een opluchting voor ons.

Dus ik snap dat je er een beetje van baalde, want ik had hetzelfde
pi_73396779
Gelukkig ben ik niet de enige. Voelde me echt een beetje stom dat ik zo dacht. nou ja ook wel begrijpelijk, maar merk dat ik ook heel anders blij voor mijn zus nu ben enzo, En dat vind ik eigenlijk ook niet leuk. En dan ook een zwangere schoonzus. IK WIL OOK!
pi_73402680
Hey meiden. Ik moet 12 oktober ongesteld worden (of niet!, liever niet! hahaha) Maar net had ik een heel klein vleugje bloedverlies.

Het is nou ook gelijk weer weg, ook een beetje steekjes in mijn onderbuik.

Dus ik hoop maar niet dat ik eerder ongesteld wordt. Van mij mag het namelijk wegblijven, hihi. Maar ik heb dat nooit, steken in mijn onderbuik als ik ongesteld moet worden.

Dus erg vaag. Maar dat moest ik even kwijt, want ik kan het niet plaatsen
pi_73404457
@C_A: misschien een implantatiebloeding? Ik hoop het... Duimduim

@Isla: Vervelend die onzekerheid. En wat duurt dat dan nog lang zeg, december...

kus voor alle anderen....
SPOILER
pi_73405518
Och Minnie, wat vervelend voor je. Als je er zo van in de war raakt zou ik zeker even aar de ha gaan, die is er immers ook voor om je gerust te stellen...
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:25:21 #290
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73406200
oh minniemin.. zo vervelend als je lichaam je zo in de war maakt.. maar wat prinseszondererwt ook al zei misschien toch maar ff langs de huisarts gaan.. die kan je dan idd geruststellen

@c_a misschien een innestellingsbloeding??

I@sla: pff december pas?? kon je niet eerder terecht?? Misschien dat het toch nog raak is voor die tijd. Las dat deze keer de uitslag van de spermatest beter was dan de laatste keer

@clovertje: dat gevoel ken ik ook wel hoor.. mijn en ik hebben de namen eigelijk al in ons hoofd. Het kwam gewoon een keer te spraken en toen riepen we beide het zelfde.. Nou is de jongensnaam een naam die niet heel snel voorkomt en de meisjesnaam een naam die qua schrijfwijze afwijkt van normaal.. Maar was ook bang hoor dat toen mijn vriendin vertelde dat ze een meisje kregen dat ze voor die naam zouden gaan omdat ze het ook een leuke naam vond.. Maar gelukkig is het niet zo, binnen nu en 4 weekjes zullen we weten hoe ze wel heet

voor de rest van de dames
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:32:17 #291
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73406556
@IslaBonita,begrijp dat het verwarrend is met die uitslagen en uitleg,hopelijk worden jullie in december wat wijzer.
@clovertje,is je zus zwanger of er ook mee bezig dat ze een namenlijstje stuurt?
@charmed_angel,spannend hoor,hopelijk is het goed nieuws
@MinnieMin,wat verveelend zeg

Wij hebben een nieuwe afspraak bij de gynecoloog,wilde 1st wachten tot januari,maar omdat ik ook zo ontzettend last van pms heb en we al ruim een jaar verder zijn gaan we toch nu,gelukkig kunnen we volgende week donderdag al terecht.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:40:48 #292
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73407023
fijn dat je al zo snel terecht kunt.. hoop dat ze wat voor je kunnen doen...

Misschien een domme vraag, maar ik lees dat verschillende dames hier al een keer/vaker bij de gyn zijn geweest of nu voor de eerste keer gaan. Hoe snel gingen jullie eigelijk?? Ik ben hier namelijk gewoon ontzettend nieuwsgierig naar Was er een reden voor om eerder al te gaan?? of zei je gevoel het?? (meestal klopt dat gevoel eigelijk ook wel hoor)...

sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
pi_73411218
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lief!

Ik beken idd dat ik weinig online ben en als ik er ben scan ik een aantal topics even snel en deze schiet er nog wel eens bij in.
Dus als mensen het graag nog eens door zouden willen geven hoeven we niet terug te kijken in deze en het vorige topic om te zien wat we over het hoofd gezien hebben.
Excuses, ik zal vaker langs komen.

Ik zie nu allemaal NOD's in Okt staan dus ik gok erop dat Rocka alles gedaan heeft nu? Thanks!
ik zou hetzelfde hebben denk ik hoor
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
fijn dat je al zo snel terecht kunt.. hoop dat ze wat voor je kunnen doen...

Misschien een domme vraag, maar ik lees dat verschillende dames hier al een keer/vaker bij de gyn zijn geweest of nu voor de eerste keer gaan. Hoe snel gingen jullie eigelijk?? Ik ben hier namelijk gewoon ontzettend nieuwsgierig naar Was er een reden voor om eerder al te gaan?? of zei je gevoel het?? (meestal klopt dat gevoel eigelijk ook wel hoor)...

sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
manlief en ik gingen voor het eerst in maand 11 van het proberen, toen er dus een miskraam was... vanaf toen is het balletje blijven rollen... (nieuwsgierig is niet erg hoor )
pi_73415917
@IslaBonita, fijn dat de zaadtest nu beter was maar alle ander factoren blijven natuurlijk lastig, en pas in december naar de gyn is helemaal vervelend

@charmed_angel, het zou fantastisch zijn als het gelijk raak is, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam na x jaar pilgebruik even in een eigen cyclus moet komen, en die kan wel korter zijn dan 28 dagen.

@MinnieMin, wat verschrikkelijk balen dat je cyclus zo'n rommeltje is dat je geen flauw idee meer hebt waneer je ovuleert, en dan ook nog zo verschrikkelijk lang

@Guess, succes volgende week
pi_73416017
Isla, fijn dat de test nu een veel beter resultaat geeft.
Hopelijk lukt het nu ook spontaan en ziet de gyn in december een zwangere Isla.

Even duimen dat C_A een innestelingsbloeding heeft.

Fijn dat jullie zo snel terecht kunnen Guess!

Minniemin, lijkt me heel frustrerend en ik zou als ik jou was een afspraak maken bij de ha.
pi_73416075
@Soneal ja dat denk ik ook, want ik voel gewoon dat het niet in 1 keer raak is. Maar gisteren dus een vleugje bloedverlies gehad, daarna beetje bruinig slijmpie. En nu helemaal niks nada. We wachten gewoon vrolijk af.
pi_73416537
Mwah, dat je het niet voelt zegt dan weer niets, bij mijn vorige zwangerschap was ik er zelfs van overtuigd dat het niet zo kon zijn (anders was ik wel even een morning afterpil gaan halen waarschijnlijk) en toen ik 3 dagen over tijd een negatieve test had was dat voor mij dus ook een bevestiging van wat ik al dacht: dat ik niet zwanger was.
En toen bleek uiteindelijk toch anders

@Pubertje: ben wel blij dat ik die MAP niet gehaald heb hoor
pi_73416676
ik ga zo naar de dokter om te vertellen dat ik zwanger ben..ben zo benieuwd! kan er nog steeds niet zo van genieten iedere kee rdenk ik weer dat het mis gaat!! hopenlijk krijg ik snel een echo!

voor iedereen
pi_73416722
Succes Becky, enne.... deze plakt gewoon, dus die blijft wel zitten
pi_73417282
Succes en veel plezier bij dokter becky
pi_73418537
Ik heb erg pijn daar beneden. En het voelt als ongesteldheidspijn, dus ik denk dat ik ongesteld moet worden. Dan iets te vroeg inderdaad, maar dat heeft te maken met wat Soneal zei.

Krijg ook een beetje rugpijn, en die klachten heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Du sik ga nu even checken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')