abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73276671
Gefeliciteerd PP, wat goed zeg!

Mijsje, je bent toch vandaag naar de gyn geweest? Vertel eens, als je er tenminste zin in hebt.
Edit; al gelezen. Heftig allemaal, maar ik hoop dat het nu ook voor jullie gaat lukken. Zet em op
pi_73277689
ik zal even een crosspost doen... ik was even gaan liggen nadat ik dit had gepost in het andere topic...
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
zo, het gesprek gehad. was voor mij wel emotioneel, aangezien we nu echt gaan behandelen, en het tijdperk van zelf proberen en daarin afwachten dus echt over is. voor manlief was dat wat minder.
ik ben deze cyclus te laat om wat te kunnen doen, maar komende cyclus gaan we starten met IUI (kunstmatige inseminatie) ik krijg geen hormonen in de rit naar de ovulatie toe, maar ik moet vanaf dag 10 komen voor de echo's om te zien hoe groot het eitje is. als het groot genoeg is, moet ik wel een spuit met pregnyl om met anderhalve dag de eisprong te hebben. dan moet ik dus anderhalve dag later terug voor de inseminatie. de eerste 3 rondes doen we sowieso dus zonder extra hormonen. daarna wil hij eventueel kijken of het zin heeft om het een paar rondes te proberen met extra hormonen dagelijks te spuiten.
ik wil wel in de OP als dat mag...
Mijsje: augustus 2007 gestopt met de pil. in juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. in september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. vanaf komende cyclus bezig met IUI. (eerste IUI ongeveer eind oktober)
KoninginJuliana, dank je. ik heb weer iets van hoop, maar ben nog steeds niet helemaal optimistisch...
pi_73277887
Mijsje Ik hoop dat de behandeling snel aanslaat voor je!
pi_73278095
Mijsje, wat spannend, nou maar hopen dat het met alleen de pregnyl wel lukt.
pi_73279178
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?

Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van

donderdag 1 oktober 2009 @ 17:10:37 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73279472
Soneal,vreemd idd als je wel een positieve ovutest had.Van welke site heb je dit kaartje? Ik vulde em altijd in bij Fertilityfriend,daar staat duidelijk aangegeven als je een eisprong hebt gehad en dus ook als je em niet had.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73279636
Gewoon zelf gemaakt met Excel op basis van de temperaturen die ik gemeten heb.
pi_73279641
PP gefeliciteerd met je streepje en je theorieles
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73279970
Mijsje, ik ga ontzettend hard voor je duimen dat dit snel een mooi babietje als gevolg heeft
pi_73280895
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:53 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

Oehhhhhhh spannend
Wanneer zou je dan mogen testen?Of ben je net zo eigenwijs als ik
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
pi_73281153
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Soneal het volgende:
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?

Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van

[ afbeelding ]
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
pi_73281504
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef becky1983 het volgende:
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
sorry was ik helemaal vergeten.
pi_73281582
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten
pi_73281604
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

sorry was ik helemaal vergeten.

geeft niet je kan ook niet overal aan denken;)
hoe voel je je nou?
al last van de zwangerschapkwaaltjes?
pi_73281734
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:31 schreef PinkPrincess het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten
dank je. ik hoop het ook...
Hoe voel jij je? Helemaal blij en al een roze wolk in zicht? of moet je het nog even laten bezinken?
pi_73284200
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
Dat was wel iets anders dan normaal maar niet heel erg draderig ofzo....
Zul je net zien; zijn we serieus bezig, begin ik in de overgang te raken
Nah, met hot flashes gaat je temperatuur ook vast omhoog
pi_73287068
Soneal, kan het niet gewoon zijn dat je eisprong nog moet komen? (zo gek is het niet dat deze pas na dag 17 komt)
Becky nog 1 dagje, spannend
pi_73287663
ik zit weer eens mee te lurken naar wat bekenden hier, maar wil jullie allemaal succes wensen
pi_73288409
Soneal, ik denk ook dat je eisprong nog niet is geweest... iets anders kan ik er niet van maken...
Becky, ik duim voor je!
pi_73290028
mijsje kan me voorstellen dat het gesprek dubbel was! ik wil jullie ontzettend veel succes wensen op naar een mooi resultaat
pi_73296984
bij mij nog steeds geen teken van voelde me vanochtend niet zo lekker.... het liefs zou ik nu al een test doen , misschien dat ik er vanmiddag wel 1 koop en anders na het weekend!
pi_73297238
dank je freubelmuts.

Becky, waarom koop je niet gewoon een test, zodat als je in het weekend zou willen testen, je er eentje hebt liggen? je hoeft het niet te gebruiken als je het niet wil, maar als je het wel wil, dan kan het... ik duim nog steeds voor je meid!
pi_73297525
Oohh Becky wat spannend!Als ik jou was zou ik alvast een test kopen, wat Mijsje ook al zegt.
@ Becky en Mijsje: heb (nog) geen kwaaltjes, voel me nog precies hetzelfde als in het begin van de week.
Voel me lekker fris en fruitig
Hopelijk blijft dat zo!
pi_73297595
ik hoop het ook voor je PinkPrincess! klinkt goed!
pi_73299429
Becky spannend zeg. Het zou wel helemaal super zijn. Ik duim voor je
pi_73302047
dis is echt te bizal voor woorden... IK BEN ZWANGER
pi_73302288
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
| |

Gefeliciteerd Becky
pi_73302361
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
pi_73302377
Becky, wat goed, gefeliciteerd
pi_73302473
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
Gematigd positief zijn. Als je je nu alleen maar zorgen gaat maken en alles gaat goed heb je later misschien juist wel spijt dat je niet genoten hebt.

Hoe dan ook, het blijft altijd lastig
pi_73302478
@ Borra & Mijsje: dat zou je wel bijna denken, ware het niet dat ik normaal een cyclus heb van ± 25/26 dagen, en toen het spiraaltje verwijderd werd (paar maanden geleden dus) zagen we op de echo ook al een follikel die op spingen stond en dat was 9 dagen na het begin van die cylcus.
Dus op zich zou het normaal wel kunnen, maar het lijkt me niet logisch dat mijn cyclus na jaren vrij strak op ± 25/26 dagen ineens zo gaat veranderen dat de eisprong op dag 17 nog niet geweest is

Ik was trouwens vanmorgen zo moe dat ik niet eens met mee naar beneden gegaan ben, en werd om 11.30 pas wakker (07.45 uur: Lieverd, ik voel me vandaag 93)

Gefeliciteerd Becky
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:44:19 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73302491
Gefeliciteerd Becky1983!
pi_73303130
Becky Gefeliciteerd meid
Ik weet precies hoe je je voelt...maar probeer te genieten
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:11:24 #234
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73303215
Becky 1983 van harte met je tweede streepje en geniet lekker van deze tijd.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:18:26 #235
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73303390
Becky, wauw, wat een prachtig nieuws!! Heel erg gefeliciteerd, en ik hoop dat je ervan zal kunnen genieten!

Mijsje, een dikke voor jou.. Eind oktober dus de volgende stap, ik zal nu alvast wat kwartjes in de wensen-automaat doen, ok? Ik hoop het zo!

En voor alle dames hier ook een , het zou zo leuk zijn als er nog meer streepjes regenen, jullie zijn vreselijk welkom in het volgende topic!
3!
pi_73304568
Gefeliciteerd becky!
pi_73306144
Becky, gefeliciteerd , hou dat positieve gevoel vast. Voel je je ook anders?
pi_73306239
Becky
Gefeliciteerd!

Nu gaat het echt goed hoor, deze blijft plakken.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:59:05 #239
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_73306509
Gefeliciteerd Becky!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:07:46 #240
Vrouwtje-theelepel
pi_73306840
Even een klein vraagje, ik ben nog niet ongesteld. Ik begin me een beetje zorgen te maken, hoelang zou ik het moeten afwachten voor ik naar de dokter zal gaan. Ik zat altijd keurig op de 33 dagen, toen werd ik zwanger, dat ging mis, curettage, na 4 weken weer ongesteld en nu dus nog niet. Ik zit nu op de 47 dagen. Ik zit mezelf gek te maken dat ik misschien nooit meer ongesteld word enzo.
(nog even ter info, geen kans op zwangerschap)
pi_73306847
Fijn Becky! Gefeliciteerd
We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat.
pi_73306924
Vrouwtje theelepel; Ik zou nu wel even langs de huisarts gaan als ik jou was. En is er echt geen enkele kans op zwangerschap?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:13:10 #243
Vrouwtje-theelepel
pi_73307029
Die kans is er niet. Misschien dat ik het van de zenuwen ophoud ofzo.
pi_73307389
Kun je niet even met het ziekenhuis bellen? Dat geeft misschien wat rust...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:29:08 #245
Vrouwtje-theelepel
pi_73307552
Dat weet ik dus eigenlijk niet. Ik moet mijn volgende zwangerschap wel bij een gynaecoloog lopen. Ik heb nu een afspraak bij de huisarts gemaakt voor donderdag. Even een vies praatje, ik heb wel vorige week vrijdag van dat dikke slijm gedoe gehad zeg maar. Misschien komt het volgende week wel.
pi_73307743
Maar als je bent gecuretteerd dan kan ik me zo voorstellen dat ze zeggen: als je nog vragen hebt kun je altijd bellen... toch? Maar misschien kan de huisarts je ook al gerust stellen donderdag,
pi_73309553
Wat een vervelende situatie vrouwtje theelepel

Als je zeker weet dat er geen sprake kan zijn van een zwangerschap helemaal...
Hopelijk kan de huisarts meer duidelijkheid geven, misschien is je lichaam gewoon even van slag van de miskraam enz. en moet het zich weer herstellen. Komt vast wel weer goed
pi_73310272
Becky, gefeliciteerd! Helemaal fijn om weer zwanger te zijn! Ik kan me wel voorstellen dat je wat voorzichtig bent Ik hoop dat het je lukt er toch van te genieten en dat je (volgende week) net zo zwanger of nog zwangerder bent qua streepje op je test... komt wel goed schatje

Vrouwtje Theelepel, na een miskraam/currettage komt het wel vaker voor dat je of erg laat, of een maand overslaat... het hoeft niks te betekenen, maar net wat de andere meiden ook al zeggen, je mag altijd je gyn bellen als je het niet vertrouwt of als je meer zekerheid wil hebben. Misschien dat ze ook al wat onzekerheid bij je weg kunnen nemen... sterkte meid, ik kan me voorstellen hoe onzeker dit moet zijn voor je...

Incantrix, die wensmachine kan ik goed gebruiken, hou die maar warm voor me...
pi_73310362
Becky, gefeliciteerd meid!

Vrouwtje-theelepel, kan het niet zijn dat het nog even duurt voor het weer helemaal normaal is? En als je dat rekbare slijm hebt gehad, kan dat inderdaad een goed teken zijn, dat het een weekje later is ;-)
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:48:12 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73312115
becky, van harte gefeliciteerd!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:27:26 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73313513
Wauw het begint weer op een streepjes regen te lijken.. Becky van harte gefeliciteerd

@mijsje: hopen dat het zonder de hormonen lukt en dat het binnen die 3 keren raak is.. Wel fijn dat ze meteen tot actie overgaan en dat je niet van voor af aan hoeft te beginnen... Ik zal aan je denken en voor je duimen..

@vrouwtje theelepel: Misschien toch maar even de gyn bellen.. En het kan ook idd zomaar zijn dat je een maand overslaat. Stress kan dat wel veroorzaken.. Maar als je het niet vertrouwt gewoon de gyn bellen.. want tot donderdag wachten duurt nog wel lang. En kan je bij de gyn eerder terecht..

voor alle andere meiden een dikke dat er maar gauw meer meiden mogen volgen....
Be happy with the little things in life
pi_73313870
Vrouwtje Theelepel: ik weet niet of het normaal is om na een curettage eerst wel menstruatie te hebben en dan ineens weer niet....
Maar als je zeker weet dat je niet zwanger bent, zou ik de huisarts/gynaecoloog bellen.
Misschien is je cyclus in de war..?
pi_73320304
Becky gefeliciteerd, tis en blijft een dubbel en onzeker gevoel, hoop dat je er toch ook een beetje van kan genieten!

vrouwtje theelepel, als je het niet vertrouwt of je ongerust bent, of gewoon navraag wil doen zou ik gewoon gaan bellen!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:13:09 #254
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73320471
becky,wat goed,gefeliciteerd!!!
pi_73322836
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
@mijsje: hopen dat het zonder de hormonen lukt en dat het binnen die 3 keren raak is.. Wel fijn dat ze meteen tot actie overgaan en dat je niet van voor af aan hoeft te beginnen... Ik zal aan je denken en voor je duimen..
dank je
pi_73335430
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
Meid, probeer vooral te genieten. De kans dat het ook deze keer fout gaat, is zo minimaal.
Ik weet het, het is zo makkelijk gezegt. Maar ook ik heb bij deze zwangerschap na de miskraam dus, op een gegeven moment de knop om gezet, en ben gaan genieten. En de angst dat het mis gaat, of dat er iets niet goed is, blijf je altijd wel iets houden. Ook als je kind al geboren is hoor.

Voor nu vooral
pi_73335568
Voor becky
Voor mijsje Heel veel succes

ik ben nog steeds niet ongesteld Baal als een stekker zit nu op 39 dagen.
Meiden met ervaring met onregelmatige cyclus: Hebben/hadden jullie ook steeds zo'n onrustig gevoel? Ik denk steeds: moet ik nou nog een test doen? Of gewoon maar afwachten... anders kun je wel blijven testen, toch? zaterdag 26 voor het laatst negatief getest.
Hoop (?) op en snel graag!!!! of natuurlijk de andere optie, maar lijkt me onwaarschijnlijk!
pi_73336019
26 kan natuurlijk nog te vroeg zijn geweest voor een test.
Een test zou in iedergeval nu duidelijkheid geven, of je zwanger bent of niet, op dit moment. Anders je HA eens bellen voor een afspraak.
pi_73336119
Haal anders even een paar van die Kruidvat tests Suuzzz..... 2 voor 5 euro is de moeite niet. Ik zou gewoon nog even testen als ik jou was.

Ik ben trouwens al 2 dagen helemaal kapot van vermoeidheid, ben misselijk (het soort misselijk als je heel erge honger hebt, maar ik heb helemaal geen honger) en het ergste: ik ben een onuitstaanbaar kreng, en dat terwijl mijn zo verschrikkelijk lief is, zelfs nu ik onmogelijker dan onmogelijk ben
pi_73336248
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Soneal het volgende:
Haal anders even een paar van die Kruidvat tests Suuzzz..... 2 voor 5 euro is de moeite niet. Ik zou gewoon nog even testen als ik jou was.

Ik ben trouwens al 2 dagen helemaal kapot van vermoeidheid, ben misselijk (het soort misselijk als je heel erge honger hebt, maar ik heb helemaal geen honger) en het ergste: ik ben een onuitstaanbaar kreng, en dat terwijl mijn zo verschrikkelijk lief is, zelfs nu ik onmogelijker dan onmogelijk ben
Oh, het zal toch niet
pi_73336337
Nou, als het zo zou zijn, dan zou nu ongeveer net de innesteling zijn geweest gok ik, dus als dit de voorbode is, dan wordt het iig een heel andere zwangerschap dan 18 jaar geleden.
Maar goed, toen was ik natuurlijk ook geen oud wijf
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:54:00 #262
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73336647
Goeiesmiddags!
Spannende tijden hier weer! Succes dames! Ik ga weer duimen!

En voor de streepjesplassers: van harte gefeliciteerd!!!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:31:27 #263
Vrouwtje-theelepel
pi_73354101
Hier eindelijk , Zou een van de modjes mijn nieuwe NOD naar 5 November willen zetten?
pi_73354948
vrouwtje theelepel, van een kant is ongesteld zijn vervelend, maar ik kan me voorstellen (herinneren) dat na afbreken van zwangerschap (in mijn geval currettage na miskraam) het een opluchting is dat je dan ongesteld wordt...
pi_73363122
Zijn er nou zoveel NODjes voorbij gegaan waarvan we nog niks weten, of is de OP gewoon lang niet bijgewerkt?
pi_73363526
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef suuzzz het volgende:
Voor becky
Voor mijsje Heel veel succes

ik ben nog steeds niet ongesteld Baal als een stekker zit nu op 39 dagen.
Meiden met ervaring met onregelmatige cyclus: Hebben/hadden jullie ook steeds zo'n onrustig gevoel? Ik denk steeds: moet ik nou nog een test doen? Of gewoon maar afwachten... anders kun je wel blijven testen, toch? zaterdag 26 voor het laatst negatief getest.
Hoop (?) op en snel graag!!!! of natuurlijk de andere optie, maar lijkt me onwaarschijnlijk!
Nou je doet me na Das niet de bedoeling he.
Ik had vorige maand een cyclus van 45 dagen en deze maand was het 39 dagen.
Maar het gevoel dat je beschrijft had ik vooral de eerste maand heel erg. Deze maand al wat minder, ging er toen vanuit dat het niet raak was. Maar je kan altijd een test doen, dan weet je het iig zeker!

Oh en vergeet Becky en PP helemaal te feliciteren!!!!!! Hopelijk tot gauw in Z&G
pi_73363800
Ik denk dat het aan de OP ligt...
misschien iedereen even opnieuw de NOD doorgeven als het nog niet is bijgewerkt door een MODje...
(de OP is bij het andere topic ook nog niet bijgewerkt...)
pi_73366875
Het is rustig hier... 12 oktober is de eerst volgende NOD van charmed angel en dat duurt nog wel even..
Ik ben deze cyclus voor het eerst aan het temperaturen alleen vliegt mijn temperatuur alle kanten op, van 36,2 tot 36,7 en toch elke ochtend hetzelfde tijdstip (wel vervelend in het weekend trouwens ) Dat schommelen van je temperatuur is dat normaal?

Vorige week ook weer een slimme actie, ik had per ongeluk de 'Zwanger zijn' pillen gekocht ipv 'Zwanger worden' heb ik een paar dagen de verkeerde pillen zitten slikken Ik slik er trouwens ook nog een extra pil bij: Menstruasan . Dit zorgt er een regelmatige cyclus. Het is homeopatisch dus kan geen kwaad.

Alle NOD's zijn allemaal keurig aangegeven in dit topic om nu opnieuw deze door te geven vind ik ook zoiets...
pi_73367021
Hebben de zwanger zijn-pillen niet gewoon wat extra vitaminen? Of zit er geen foliumzuur in?
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:15:17 #270
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73367278
Bora,gebruik je de Etos zwanger worden en Menstruasan samen?
De Etos zw-worden zorgen ook voor een regelmatige cyclus.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:18:14 #271
190853 RockabeIIa
pi_73367388
oh, ik wil de OP wel weer aanpassen geef maar door!
pi_73367439
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef Guess. het volgende:
Bora,gebruik je de Etos zwanger worden en Menstruasan samen?
De Etos zw-worden zorgen ook voor een regelmatige cyclus.
Ik gebruik ze samen. De pillen had ik nog omdat ik altijd zo'n last heb van menstruatiepijn en ik dacht laat ik ze maar eens gebruiken.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:58:16 #273
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73369725
Oke helpen ze ook goed tegen PMS want daar heb ik echt heel veel last van
pi_73370501
becky gefeliciteerd! Wat super dat het zo snel weer raak is
pi_73370922
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
Gefeliciteerd!

Mijn nod is 12/10 nog een weekje
pi_73373190
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Borra het volgende:

Alle NOD's zijn allemaal keurig aangegeven in dit topic om nu opnieuw deze door te geven vind ik ook zoiets...

ik weet het, maar ik weet ook dat de mods (in ieder geval BE en Rocka) het ook heel druk hebben gehad met hun zoontjes... als je van jezelf de NOD mist, dacht ik, kun je hem gewoon nog een keer doorgeven... maar ja, ik sta er ook niet meer bij, waar bemoei ik me ook mee... sorry...
pi_73374040
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef Guess. het volgende:
Oke helpen ze ook goed tegen PMS want daar heb ik echt heel veel last van
Ik heb even gegoogld en het helpt ook tegen pms. Mijn nod is aangepast dus gewoon doorgeven via pm of nog een keer hier. De mods hebben het druk met de kinderen en ik begrijp best dat het soms wat langer kan duren ..
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:02:16 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73374371
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik weet het, maar ik weet ook dat de mods (in ieder geval BE en Rocka) het ook heel druk hebben gehad met hun zoontjes... als je van jezelf de NOD mist, dacht ik, kun je hem gewoon nog een keer doorgeven... maar ja, ik sta er ook niet meer bij, waar bemoei ik me ook mee... sorry...
Lief!

Ik beken idd dat ik weinig online ben en als ik er ben scan ik een aantal topics even snel en deze schiet er nog wel eens bij in.
Dus als mensen het graag nog eens door zouden willen geven hoeven we niet terug te kijken in deze en het vorige topic om te zien wat we over het hoofd gezien hebben.
Excuses, ik zal vaker langs komen.

Ik zie nu allemaal NOD's in Okt staan dus ik gok erop dat Rocka alles gedaan heeft nu? Thanks!
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:11:23 #279
190853 RockabeIIa
pi_73374970
Yep, ik ben er gelijk mee bezig gegaan, we willen geen klachten hebben he?
Meer kan ik er niet vinden trouwens. Met iets in de trant van 'Mijn NOD mag, denk ik, naar over 14 dagen' doe ik niks

Misschien is het toch wat overzichtelijker om een NOD bovenin je post aan te geven in dikke lettertjes?
Om eerlijk te zijn kijk ik er anders gewoon wel es over heen...
pi_73375297
Thnx Rocka
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:51:17 #281
Vrouwtje-theelepel
pi_73384341
mag mijn NOD naar 5 November?
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:12:54 #282
190853 RockabeIIa
pi_73392198
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
mag mijn NOD naar 5 November?
tuurlijk mag dat
pi_73393582
Meiden, was even een paar dagen weg....zie dat ik alweer veel gemist heb...

Becky gefeliciteerd!!! Wat fantastisch meid! Geniet er lekker van!

Mijsje wat fijn dat er nu wat gaat gebeuren (al snap ik het gevoel van 'ja maar ik had het zo graag "anders" gewild'... ) Je moet afscheid nemen van het idee dat je op een natuurlijke manier zwanger wordt.. en dat is moeilijk. Daar worstel ik ook mee. Maar als het wel lukt met een beetje hulp...ben je dat zo vergeten. Het ljkt mij wel fijn dat je nog even geen hormonen hoeft te gebruiken. Dat lijkt me nog wat zwaarder. En ik heb in tegenstelling tot jou er wel een goed gevoel over. Je weet al dat je wel een eisprong hebt, dus het is mogelijk. Hoop houden hoor!! Ik ga voor je duimen.

Mijn vent heeft vandaag een tweede zaadtest bij de HA gedaan. Deze was beter dan de eerste. Niet helemaal fantastisch geweldig goed, maar de HA zei dat het hiermee gewoon moest lukken. Dat het nog niet gelukt is wijtte hij aan "pech hebben" en niet aan een vruchtbaarheidsprobleem. Ergens een hele opluchting, maar toch ben ik nog niet helemaal gerust. Een slechte zaadtest, een negatieve samenlevingstest, daarna een redelijk goede zaadtest, maar ook een echo waarop iets te zien was wat op pco lijkt. Maar daar gaat de gyn in december naar kijken... Dus al met al weet ik niet wat ik ervan moet denken... Maar weer gewoon aan de slag dan maar!

Kus voor alle dames hier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73395523
Vervelend zeg Isla Hopelijk is er snel meer duidelijkheid! Want dit lijkt me echt heel vervelend, weet je niet waar je aan toe bent.

even van andere orde en in het klein, want totaal niet onwijs boeiend ofzo vergeleken met andere dingen hier. Mijn zus had me laatst een lijstje met namen gestuurd, en mijn zwager had er commentaar bij gezet. Bij de meisjesnamen zijn er tot nu toe 2 die hij goedgekeurd heeft. En "onze" naam staat daar dus ook bij. grrr. Hehe gebeurd het straks weer als het een meisje wordt... Bij mijn nichtje had mijn vriend haar naam ook staan als hele leuke naam voor ons ooit (toen waren we totaal nog niet bezig met kinderen ofzo). En nu dus weer Eigenlijk hebben we dus een hele goede smaak volgens mijn zus. Onze jongensnaam staat er gelukkig niet bij haha. Toch baal ik eigenlijk best wel een beetje ervan.
pi_73396536
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef clovertje het volgende:

even van andere orde en in het klein, want totaal niet onwijs boeiend ofzo vergeleken met andere dingen hier. Mijn zus had me laatst een lijstje met namen gestuurd, en mijn zwager had er commentaar bij gezet. Bij de meisjesnamen zijn er tot nu toe 2 die hij goedgekeurd heeft. En "onze" naam staat daar dus ook bij. grrr. Hehe gebeurd het straks weer als het een meisje wordt... Bij mijn nichtje had mijn vriend haar naam ook staan als hele leuke naam voor ons ooit (toen waren we totaal nog niet bezig met kinderen ofzo). En nu dus weer Eigenlijk hebben we dus een hele goede smaak volgens mijn zus. Onze jongensnaam staat er gelukkig niet bij haha. Toch baal ik eigenlijk best wel een beetje ervan.
Ik was daar ook erg bang voor. Ik heb voor een jongen een spaanse naam in gedachten ( is spaans)
Nu was mijn schoonzusje zwanger van een jongen, en ik dacht NEEEEEEE nu maar hopen dat ze onze naam niet kiest! Want het stond wel op haar namenlijstje.... Gelukkig is het Roan geworden, omdat haar geen spaanse naam wilde. Pfieeeuw, dat was wel een opluchting voor ons.

Dus ik snap dat je er een beetje van baalde, want ik had hetzelfde
pi_73396779
Gelukkig ben ik niet de enige. Voelde me echt een beetje stom dat ik zo dacht. nou ja ook wel begrijpelijk, maar merk dat ik ook heel anders blij voor mijn zus nu ben enzo, En dat vind ik eigenlijk ook niet leuk. En dan ook een zwangere schoonzus. IK WIL OOK!
pi_73402680
Hey meiden. Ik moet 12 oktober ongesteld worden (of niet!, liever niet! hahaha) Maar net had ik een heel klein vleugje bloedverlies.

Het is nou ook gelijk weer weg, ook een beetje steekjes in mijn onderbuik.

Dus ik hoop maar niet dat ik eerder ongesteld wordt. Van mij mag het namelijk wegblijven, hihi. Maar ik heb dat nooit, steken in mijn onderbuik als ik ongesteld moet worden.

Dus erg vaag. Maar dat moest ik even kwijt, want ik kan het niet plaatsen
pi_73404457
@C_A: misschien een implantatiebloeding? Ik hoop het... Duimduim

@Isla: Vervelend die onzekerheid. En wat duurt dat dan nog lang zeg, december...

kus voor alle anderen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73405518
Och Minnie, wat vervelend voor je. Als je er zo van in de war raakt zou ik zeker even aar de ha gaan, die is er immers ook voor om je gerust te stellen...
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:25:21 #290
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73406200
oh minniemin.. zo vervelend als je lichaam je zo in de war maakt.. maar wat prinseszondererwt ook al zei misschien toch maar ff langs de huisarts gaan.. die kan je dan idd geruststellen

@c_a misschien een innestellingsbloeding??

I@sla: pff december pas?? kon je niet eerder terecht?? Misschien dat het toch nog raak is voor die tijd. Las dat deze keer de uitslag van de spermatest beter was dan de laatste keer

@clovertje: dat gevoel ken ik ook wel hoor.. mijn en ik hebben de namen eigelijk al in ons hoofd. Het kwam gewoon een keer te spraken en toen riepen we beide het zelfde.. Nou is de jongensnaam een naam die niet heel snel voorkomt en de meisjesnaam een naam die qua schrijfwijze afwijkt van normaal.. Maar was ook bang hoor dat toen mijn vriendin vertelde dat ze een meisje kregen dat ze voor die naam zouden gaan omdat ze het ook een leuke naam vond.. Maar gelukkig is het niet zo, binnen nu en 4 weekjes zullen we weten hoe ze wel heet

voor de rest van de dames
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:32:17 #291
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73406556
@IslaBonita,begrijp dat het verwarrend is met die uitslagen en uitleg,hopelijk worden jullie in december wat wijzer.
@clovertje,is je zus zwanger of er ook mee bezig dat ze een namenlijstje stuurt?
@charmed_angel,spannend hoor,hopelijk is het goed nieuws
@MinnieMin,wat verveelend zeg

Wij hebben een nieuwe afspraak bij de gynecoloog,wilde 1st wachten tot januari,maar omdat ik ook zo ontzettend last van pms heb en we al ruim een jaar verder zijn gaan we toch nu,gelukkig kunnen we volgende week donderdag al terecht.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:40:48 #292
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73407023
fijn dat je al zo snel terecht kunt.. hoop dat ze wat voor je kunnen doen...

Misschien een domme vraag, maar ik lees dat verschillende dames hier al een keer/vaker bij de gyn zijn geweest of nu voor de eerste keer gaan. Hoe snel gingen jullie eigelijk?? Ik ben hier namelijk gewoon ontzettend nieuwsgierig naar Was er een reden voor om eerder al te gaan?? of zei je gevoel het?? (meestal klopt dat gevoel eigelijk ook wel hoor)...

sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
pi_73411218
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lief!

Ik beken idd dat ik weinig online ben en als ik er ben scan ik een aantal topics even snel en deze schiet er nog wel eens bij in.
Dus als mensen het graag nog eens door zouden willen geven hoeven we niet terug te kijken in deze en het vorige topic om te zien wat we over het hoofd gezien hebben.
Excuses, ik zal vaker langs komen.

Ik zie nu allemaal NOD's in Okt staan dus ik gok erop dat Rocka alles gedaan heeft nu? Thanks!
ik zou hetzelfde hebben denk ik hoor
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
fijn dat je al zo snel terecht kunt.. hoop dat ze wat voor je kunnen doen...

Misschien een domme vraag, maar ik lees dat verschillende dames hier al een keer/vaker bij de gyn zijn geweest of nu voor de eerste keer gaan. Hoe snel gingen jullie eigelijk?? Ik ben hier namelijk gewoon ontzettend nieuwsgierig naar Was er een reden voor om eerder al te gaan?? of zei je gevoel het?? (meestal klopt dat gevoel eigelijk ook wel hoor)...

sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
manlief en ik gingen voor het eerst in maand 11 van het proberen, toen er dus een miskraam was... vanaf toen is het balletje blijven rollen... (nieuwsgierig is niet erg hoor )
pi_73415917
@IslaBonita, fijn dat de zaadtest nu beter was maar alle ander factoren blijven natuurlijk lastig, en pas in december naar de gyn is helemaal vervelend

@charmed_angel, het zou fantastisch zijn als het gelijk raak is, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam na x jaar pilgebruik even in een eigen cyclus moet komen, en die kan wel korter zijn dan 28 dagen.

@MinnieMin, wat verschrikkelijk balen dat je cyclus zo'n rommeltje is dat je geen flauw idee meer hebt waneer je ovuleert, en dan ook nog zo verschrikkelijk lang

@Guess, succes volgende week
pi_73416017
Isla, fijn dat de test nu een veel beter resultaat geeft.
Hopelijk lukt het nu ook spontaan en ziet de gyn in december een zwangere Isla.

Even duimen dat C_A een innestelingsbloeding heeft.

Fijn dat jullie zo snel terecht kunnen Guess!

Minniemin, lijkt me heel frustrerend en ik zou als ik jou was een afspraak maken bij de ha.
pi_73416075
@Soneal ja dat denk ik ook, want ik voel gewoon dat het niet in 1 keer raak is. Maar gisteren dus een vleugje bloedverlies gehad, daarna beetje bruinig slijmpie. En nu helemaal niks nada. We wachten gewoon vrolijk af.
pi_73416537
Mwah, dat je het niet voelt zegt dan weer niets, bij mijn vorige zwangerschap was ik er zelfs van overtuigd dat het niet zo kon zijn (anders was ik wel even een morning afterpil gaan halen waarschijnlijk) en toen ik 3 dagen over tijd een negatieve test had was dat voor mij dus ook een bevestiging van wat ik al dacht: dat ik niet zwanger was.
En toen bleek uiteindelijk toch anders

@Pubertje: ben wel blij dat ik die MAP niet gehaald heb hoor
pi_73416676
ik ga zo naar de dokter om te vertellen dat ik zwanger ben..ben zo benieuwd! kan er nog steeds niet zo van genieten iedere kee rdenk ik weer dat het mis gaat!! hopenlijk krijg ik snel een echo!

voor iedereen
pi_73416722
Succes Becky, enne.... deze plakt gewoon, dus die blijft wel zitten
pi_73417282
Succes en veel plezier bij dokter becky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')