abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73276671
Gefeliciteerd PP, wat goed zeg!

Mijsje, je bent toch vandaag naar de gyn geweest? Vertel eens, als je er tenminste zin in hebt.
Edit; al gelezen. Heftig allemaal, maar ik hoop dat het nu ook voor jullie gaat lukken. Zet em op
pi_73277689
ik zal even een crosspost doen... ik was even gaan liggen nadat ik dit had gepost in het andere topic...
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
zo, het gesprek gehad. was voor mij wel emotioneel, aangezien we nu echt gaan behandelen, en het tijdperk van zelf proberen en daarin afwachten dus echt over is. voor manlief was dat wat minder.
ik ben deze cyclus te laat om wat te kunnen doen, maar komende cyclus gaan we starten met IUI (kunstmatige inseminatie) ik krijg geen hormonen in de rit naar de ovulatie toe, maar ik moet vanaf dag 10 komen voor de echo's om te zien hoe groot het eitje is. als het groot genoeg is, moet ik wel een spuit met pregnyl om met anderhalve dag de eisprong te hebben. dan moet ik dus anderhalve dag later terug voor de inseminatie. de eerste 3 rondes doen we sowieso dus zonder extra hormonen. daarna wil hij eventueel kijken of het zin heeft om het een paar rondes te proberen met extra hormonen dagelijks te spuiten.
ik wil wel in de OP als dat mag...
Mijsje: augustus 2007 gestopt met de pil. in juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. in september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. vanaf komende cyclus bezig met IUI. (eerste IUI ongeveer eind oktober)
KoninginJuliana, dank je. ik heb weer iets van hoop, maar ben nog steeds niet helemaal optimistisch...
pi_73277887
Mijsje Ik hoop dat de behandeling snel aanslaat voor je!
pi_73278095
Mijsje, wat spannend, nou maar hopen dat het met alleen de pregnyl wel lukt.
pi_73279178
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?

Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van

donderdag 1 oktober 2009 @ 17:10:37 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73279472
Soneal,vreemd idd als je wel een positieve ovutest had.Van welke site heb je dit kaartje? Ik vulde em altijd in bij Fertilityfriend,daar staat duidelijk aangegeven als je een eisprong hebt gehad en dus ook als je em niet had.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73279636
Gewoon zelf gemaakt met Excel op basis van de temperaturen die ik gemeten heb.
pi_73279641
PP gefeliciteerd met je streepje en je theorieles
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73279970
Mijsje, ik ga ontzettend hard voor je duimen dat dit snel een mooi babietje als gevolg heeft
pi_73280895
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:53 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

Oehhhhhhh spannend
Wanneer zou je dan mogen testen?Of ben je net zo eigenwijs als ik
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
pi_73281153
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Soneal het volgende:
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?

Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van

[ afbeelding ]
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
pi_73281504
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef becky1983 het volgende:
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
sorry was ik helemaal vergeten.
pi_73281582
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten
pi_73281604
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

sorry was ik helemaal vergeten.

geeft niet je kan ook niet overal aan denken;)
hoe voel je je nou?
al last van de zwangerschapkwaaltjes?
pi_73281734
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:31 schreef PinkPrincess het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten
dank je. ik hoop het ook...
Hoe voel jij je? Helemaal blij en al een roze wolk in zicht? of moet je het nog even laten bezinken?
pi_73284200
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
Dat was wel iets anders dan normaal maar niet heel erg draderig ofzo....
Zul je net zien; zijn we serieus bezig, begin ik in de overgang te raken
Nah, met hot flashes gaat je temperatuur ook vast omhoog
pi_73287068
Soneal, kan het niet gewoon zijn dat je eisprong nog moet komen? (zo gek is het niet dat deze pas na dag 17 komt)
Becky nog 1 dagje, spannend
pi_73287663
ik zit weer eens mee te lurken naar wat bekenden hier, maar wil jullie allemaal succes wensen
pi_73288409
Soneal, ik denk ook dat je eisprong nog niet is geweest... iets anders kan ik er niet van maken...
Becky, ik duim voor je!
pi_73290028
mijsje kan me voorstellen dat het gesprek dubbel was! ik wil jullie ontzettend veel succes wensen op naar een mooi resultaat
pi_73296984
bij mij nog steeds geen teken van voelde me vanochtend niet zo lekker.... het liefs zou ik nu al een test doen , misschien dat ik er vanmiddag wel 1 koop en anders na het weekend!
pi_73297238
dank je freubelmuts.

Becky, waarom koop je niet gewoon een test, zodat als je in het weekend zou willen testen, je er eentje hebt liggen? je hoeft het niet te gebruiken als je het niet wil, maar als je het wel wil, dan kan het... ik duim nog steeds voor je meid!
pi_73297525
Oohh Becky wat spannend!Als ik jou was zou ik alvast een test kopen, wat Mijsje ook al zegt.
@ Becky en Mijsje: heb (nog) geen kwaaltjes, voel me nog precies hetzelfde als in het begin van de week.
Voel me lekker fris en fruitig
Hopelijk blijft dat zo!
pi_73297595
ik hoop het ook voor je PinkPrincess! klinkt goed!
pi_73299429
Becky spannend zeg. Het zou wel helemaal super zijn. Ik duim voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')