SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vreemd gevoel in buik, ik heb zo'n gevoel dat mijn eisprongetje eraan zit te komen
Voel me ook heel vaag vandaag.Dacht dat ik misschien wel ongesteld ging worden (beetje te vroeg dan), dus ik ging even checken, maar niks noppa nada….

Kaasdradenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jeeeeeeeee kaasdraden
Dat wordt genieten vanavond

Proficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op
 Proficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op  )
 )

Het is zeker snel gegaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:07 schreef leonieke het volgende:
PinkPrincess wat goedProficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op
)

?
 ? 

voor alle wachtende.
 voor alle wachtende.

Oehhhhhhh spannendquote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef becky1983 het volgende:
jaja van het weekend zo ongeveer me nod erg spannend..weinig last nog alleen af en toe pijnlijke borsten...we zien het wel!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |