SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door droomvrouwtje op 29-09-2009 21:52:30 ]Be happy with the little things in life
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
Dubbel gefeliciteerd voor PinkPrincessquote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef PinkPrincess het volgende:
OK, ik ben dus eigenwijs, zou niet testen vandaag, maar af en toe eigenwijs zijn is wel goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik ben ook nog geslaagd voor mijn theorie-examen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vreemd gevoel in buik, ik heb zo'n gevoel dat mijn eisprongetje eraan zit te komen![]()
Voel me ook heel vaag vandaag.Dacht dat ik misschien wel ongesteld ging worden (beetje te vroeg dan), dus ik ging even checken, maar niks noppa nada….
Kaasdradenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jeeeeeeeee kaasdraden
Dat wordt genieten vanavond
Het is zeker snel gegaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:07 schreef leonieke het volgende:
PinkPrincess wat goedProficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op
)
Oehhhhhhh spannendquote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef becky1983 het volgende:
jaja van het weekend zo ongeveer me nod erg spannend..weinig last nog alleen af en toe pijnlijke borsten...we zien het wel!![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
zo, het gesprek gehad. was voor mij wel emotioneel, aangezien we nu echt gaan behandelen, en het tijdperk van zelf proberen en daarin afwachten dus echt over is. voor manlief was dat wat minder.
ik ben deze cyclus te laat om wat te kunnen doen, maar komende cyclus gaan we starten met IUI (kunstmatige inseminatie) ik krijg geen hormonen in de rit naar de ovulatie toe, maar ik moet vanaf dag 10 komen voor de echo's om te zien hoe groot het eitje is. als het groot genoeg is, moet ik wel een spuit met pregnyl om met anderhalve dag de eisprong te hebben. dan moet ik dus anderhalve dag later terug voor de inseminatie. de eerste 3 rondes doen we sowieso dus zonder extra hormonen. daarna wil hij eventueel kijken of het zin heeft om het een paar rondes te proberen met extra hormonen dagelijks te spuiten.
ik wil wel in de OP als dat mag...
Mijsje: augustus 2007 gestopt met de pil. in juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. in september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. vanaf komende cyclus bezig met IUI. (eerste IUI ongeveer eind oktober)
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:53 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
Oehhhhhhh spannend
Wanneer zou je dan mogen testen?Of ben je net zo eigenwijs als ik
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Soneal het volgende:
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?
Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef becky1983 het volgende:
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
geeft niet je kan ook niet overal aan denken;)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry was ik helemaal vergeten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:31 schreef PinkPrincess het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten![]()
![]()
Dat was wel iets anders dan normaal maar niet heel erg draderig ofzo....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |