Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...quote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!
Wat mezelf betreft: Nee, ben nog niet naar HA geweest. Ik vind het een beetje vroeg, zelf. Ik ga eerst drie cyclussen tempen, en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook wel gewoon stress hoor. Ik heb best een zware baan met veel stress. En dan die zwangerschapsperikelen er nog bij....
Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontjequote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...
Maar word je er niet tureluurs van dat je na bijna 8 maanden nog geen normale cyclus hebt? Ik zou dat wel worden, maar ik ben ook iemand die als ik iets wil het meteen nu wil. En ik heb echt nog nooit ergens moeite voor hoeven doen en dan valt het wel tegen als het allemaal niet vanzelf en meteen direct zoals ik wil gaat.
Ik weet niet in hoeverre een zware baan er invloed op heeft. Wat doe je als ik vragen mag? Ik ga over anderhalve week weer regelmatig werken ipv onregelmatig en ik moet zeggen dat dat veel beter is voor mijn lijf en wellicht heeft dat op meer dingen een positieve invloed, we zullen zien.
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontjeMaar mijn gevoel zegt me dat het wel iets met stress te maken heeft. En ik ben ook ontzettend ongeduldig, hoor. Tot in den extreme zelfs. Maar de enige die ik daar mee heb, ben ik zelf (en mijn man natuurlijk niet te vergeten...)
Ja, die onzekerheid is wel echt moordend. Geen mens die je aan antwoorden kan helpenquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ja maar, dan weet je tenminste dat er een baby in aantocht is, dan kan ik best 9 maanden wachten.
Maar nu weet ik niet wanneer ik zwanger zal zijn en óf ik ooit zwanger zal zijn. Ik zou er een moord voor doen om te weten wanneer ik zwanger zal worden. En als dat over een half jaar is, is dat ook geen probleem, maar dan weet ik in ieder geval dat het gaat gebeuren. Nu moeten we dealen met die stomme onzekerheid, bah.
Nee OUD is helemaal nieuw voor mequote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef Poezebeest het volgende:
Ben je een kloontje van een vaste poster op OUD?
Ik zou er ook niet te mechanisch inzitten. Eerst gewoon lekker genieten zonder er teveel bij na te denkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaarDaarna was het weg.
Morgenavond is mannetje weer thuis, dus dan ga ik het weer heel gezellig maken.
Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch
Daarom. Gewoon zorgen dat het leuk blijft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaarDaarna was het weg.
Morgenavond is mannetje weer thuis, dus dan ga ik het weer heel gezellig maken.
Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch
Nee dank je, ik ben niet zo van de meetsquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:
Lief MODje mag mijnNOD naar 29 oktober?
zijn eindelijk doorgebroken (met een aanloop van een week
) Voel me ook gelijk weer een stuk minder emo. We gaan er weer voor!
Minniemin wat balen dat het zo onwijs regelmatig is. Zo weet je echt niet waar je aan toe bent....![]()
CP, goed dat je er zo in staat. Lekker relaxed + regelmatige sex is nog altijd het beste recept (voor alles trouwens haha)
Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
Je moet ook niet zo vroeg testenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
Heb vanmorgen een test gedaan....kwam een heeeeel licht streepje....
Maar misschien was het mijn verbeelding en is het geen streep
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek![]()
Dus ik denk dat ik over een dag of 2 weer eens ga testen
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.
Hcg verdubbelt meestal elke 2 dagen he, dus die ene dag kan een wereld van verschil maken bij een prille zwangerschapquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef PinkPrincess het volgende:
Nou ja ik had de 30e gegokt als NOD.
Dus die ene dag maakt dan toch niet zoveel uit...?
Toch...??![]()
Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg kleinquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
en als je nu morgen eens een digitale test doet, das makkelijker. Je kunt je geen streepjes inbeelden en er zitten er 3 in. (kun je weer een paar dagen mee toe) Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg klein
Ik heb ook 2 testen gedaan. Voor de zekerheid. Stel dat er net eentje niet goed is
Owh, wist niet dat dat zo wekte johquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
Spannendquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek![]()
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.
Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
Ik was eerlijk gezegd nog het meest relaxed toen ik naar Jette ging (dit in tegenstelling tot het jaar aanmodderen bij mijn gyn in Aalst). En idd, vanaf Jette was het seks om de seksquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben niet zo van de meets
En van relaxed is bij ons nooit sprake geweest, want we zaten vanaf dag 0 in de MMMMaar als ik het dan goed bekijk zijn we juist heel relaxed, want seks staat bij ons volledig los van zwanger worden
Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?
dus vorige eruit, nieuwe erin?
Ja, maar ik heb nu zoiets van: laat ik maar niet te hard van stapel lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef prinseszondererwt het volgende:
PP, heel spannend hoor. Maarre... een streep is een streep hoor.
Ik ga niet komen, de weekenden zijn op dit moment de enige dagen die mijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:
Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh spannend dus..Ga jij zorgen dat er weer een streepjes regen komt??quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.Ben je al wel een keer ongesteld geweest sinds je miskraam?? Of moet dit weer de eerste keer worden??quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier nog steeds geen spoor vanwel een beetje irritant maar het zal vanzelf wel los komen.
(sta ik toch nog een tijdje bovenaan een lijstje)
O ja sorry dat ik zo ineens weer binnen kom vallen.. Had een tijdje terug gepost dat ik niet meer zoveel mee zou posten omdat we het rustig aan zouden doen maar vind het toch wel weer leuk om af en toe te posten, lurkte wel geregeld mee.
Dat rustig aan doen, doen we nog steeds wel... Ik sta er sinds een tijdje ook veel positiever in en kan het goed loslaten.. Voorheen echt dagen van slag omdat het niet gelukt was, nu is het van, Oke en op naar de volgende ronde.. We vrijen daarentegen ook heel onregelmatig en vaak ook nog eens ruim naar de eisprong, dus sta er ook niet heel verbaast van te kijken dat het nog niet raak is..Be happy with the little things in life
Aah, op die manier...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |