Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...quote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!
Wat mezelf betreft: Nee, ben nog niet naar HA geweest. Ik vind het een beetje vroeg, zelf. Ik ga eerst drie cyclussen tempen, en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook wel gewoon stress hoor. Ik heb best een zware baan met veel stress. En dan die zwangerschapsperikelen er nog bij....
Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontjequote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dankjewel minniemin, de tijd zal het leren...
Maar word je er niet tureluurs van dat je na bijna 8 maanden nog geen normale cyclus hebt? Ik zou dat wel worden, maar ik ben ook iemand die als ik iets wil het meteen nu wil. En ik heb echt nog nooit ergens moeite voor hoeven doen en dan valt het wel tegen als het allemaal niet vanzelf en meteen direct zoals ik wil gaat.
Ik weet niet in hoeverre een zware baan er invloed op heeft. Wat doe je als ik vragen mag? Ik ga over anderhalve week weer regelmatig werken ipv onregelmatig en ik moet zeggen dat dat veel beter is voor mijn lijf en wellicht heeft dat op meer dingen een positieve invloed, we zullen zien.
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Soms word ik hartstikke tureluurs ja. Maar ja, ik kan er toch niets aan doen verder. Ik vertel niet wat ik doe, want ik ben een kloontjeMaar mijn gevoel zegt me dat het wel iets met stress te maken heeft. En ik ben ook ontzettend ongeduldig, hoor. Tot in den extreme zelfs. Maar de enige die ik daar mee heb, ben ik zelf (en mijn man natuurlijk niet te vergeten...)
Ja, die onzekerheid is wel echt moordend. Geen mens die je aan antwoorden kan helpenquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ja maar, dan weet je tenminste dat er een baby in aantocht is, dan kan ik best 9 maanden wachten.
Maar nu weet ik niet wanneer ik zwanger zal zijn en óf ik ooit zwanger zal zijn. Ik zou er een moord voor doen om te weten wanneer ik zwanger zal worden. En als dat over een half jaar is, is dat ook geen probleem, maar dan weet ik in ieder geval dat het gaat gebeuren. Nu moeten we dealen met die stomme onzekerheid, bah.
Nee OUD is helemaal nieuw voor mequote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef Poezebeest het volgende:
Ben je een kloontje van een vaste poster op OUD?
Ik zou er ook niet te mechanisch inzitten. Eerst gewoon lekker genieten zonder er teveel bij na te denkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaarDaarna was het weg.
Morgenavond is mannetje weer thuis, dus dan ga ik het weer heel gezellig maken.
Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch
Daarom. Gewoon zorgen dat het leuk blijft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond een leuke avond gehad. Maar ik geloof toch niet dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik denk dat het kriebeltjes waren voor vandaag. Die plakkerige sliertjes waren ook maar 3 keer zichtbaarDaarna was het weg.
Morgenavond is mannetje weer thuis, dus dan ga ik het weer heel gezellig maken.
Dus geen idee wanneer mijn eisprong komt, we zien wel. Ik ben ten slotte nog maar net bezig toch
Nee dank je, ik ben niet zo van de meetsquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:
Lief MODje mag mijnNOD naar 29 oktober?
zijn eindelijk doorgebroken (met een aanloop van een week
) Voel me ook gelijk weer een stuk minder emo. We gaan er weer voor!
Minniemin wat balen dat het zo onwijs regelmatig is. Zo weet je echt niet waar je aan toe bent....![]()
CP, goed dat je er zo in staat. Lekker relaxed + regelmatige sex is nog altijd het beste recept (voor alles trouwens haha)
Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |