abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73209295
Bedankt allemaal, wat lief
pi_73209375
@pink-prinsess: spannend!
Hier nog steeds geen spoor van wel een beetje irritant maar het zal vanzelf wel los komen.
(sta ik toch nog een tijdje bovenaan een lijstje )
pi_73209400
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef PinkPrincess het volgende:
Heb vanmorgen een test gedaan....kwam een heeeeel licht streepje....
Maar misschien was het mijn verbeelding en is het geen streep
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek
Dus ik denk dat ik over een dag of 2 weer eens ga testen
Wat betreft die meet; ik weet nu nog niet of ik kan, dat horen jullie wel.
Je moet ook niet zo vroeg testen
Spannend hoor
pi_73209491
Nou ja ik had de 30e gegokt als NOD.
Dus die ene dag maakt dan toch niet zoveel uit... ?
Toch...??
pi_73209754
en als je nu morgen eens een digitale test doet, das makkelijker. Je kunt je geen streepjes inbeelden en er zitten er 3 in. (kun je weer een paar dagen mee toe) Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
pi_73209767
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef PinkPrincess het volgende:
Nou ja ik had de 30e gegokt als NOD.
Dus die ene dag maakt dan toch niet zoveel uit... ?
Toch...??
Hcg verdubbelt meestal elke 2 dagen he, dus die ene dag kan een wereld van verschil maken bij een prille zwangerschap
Maar ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar die extra vroeg testen zijn

En dan nog: je moet doen wat je niet laten kan
En dus overmorgen nog een keer
pi_73209803
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
en als je nu morgen eens een digitale test doet, das makkelijker. Je kunt je geen streepjes inbeelden en er zitten er 3 in. (kun je weer een paar dagen mee toe) Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg klein
Ik heb ook 2 testen gedaan. Voor de zekerheid. Stel dat er net eentje niet goed is
pi_73209858
@ Vrouwtje Theelepel ; dat is een goed idee!Ga denk ik die ook maar halen!
@CP: ja je hebt gelijk.Misschien was het idd te vroeg.Zal overmorgen testen met een digitale tester!!
pi_73209938
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Gelukkig zitten er 3 in een pak. En de kans dat er bij 3 het woordje 'niet' kapot is is wel erg klein
Ik heb ook 2 testen gedaan. Voor de zekerheid. Stel dat er net eentje niet goed is
Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
pi_73210207
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Het zijn wel 3 testen maar dr zit maar een digitaal stokje bij zeg maar.(waar je die testdingkies in doet). Ik heb dus maar een heel nieuw pak gehaald toen....
Owh, wist niet dat dat zo wekte joh
Ja, dan kan je beter een nieuw pakje kopen
pi_73210808
quote:
En net een Predictor vroege zwangerschapstest gedaan en daar is ook heeeeel lichtjes een streep te zien..of toch niet...Whaaaaa ik word gek
Spannend
pi_73210913
pink princess ik kan natuurlijk niet bekijken of jij denkt dat er een streepje staat of dat er een streepje staat!
je maakt het wel spannend zo!
misschien idd zo'n digitale test doen?

succes en ik duim dat er gewoon een streepje stond/ staat
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:53:30 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73210997
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?
dus vorige eruit, nieuwe erin?
pi_73211338
Pink Princess, wat spannend.
Ik hou mijn duimen in de aanslag.
pi_73211423
Ik ook!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73211991
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Nee dank je, ik ben niet zo van de meets
En van relaxed is bij ons nooit sprake geweest, want we zaten vanaf dag 0 in de MMM Maar als ik het dan goed bekijk zijn we juist heel relaxed, want seks staat bij ons volledig los van zwanger worden
Ik was eerlijk gezegd nog het meest relaxed toen ik naar Jette ging (dit in tegenstelling tot het jaar aanmodderen bij mijn gyn in Aalst). En idd, vanaf Jette was het seks om de seks
pi_73212071
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb nooit met zo'n digitale getest maar is het dan niet zo dat je dan het 'testdingkie' moet vervangen door een verse?
dus vorige eruit, nieuwe erin?
Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:44:43 #143
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73214385
ChilllayD welkom
PP stannend hoor,ik duim voor je
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73216209
Isla, jammer toch gekomen...

ChillayD welkom, veel plezier met seksen.

PP, heel spannend hoor. Maarre... een streep is een streep hoor.
pi_73216912
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef prinseszondererwt het volgende:
PP, heel spannend hoor. Maarre... een streep is een streep hoor.
Ja, maar ik heb nu zoiets van: laat ik maar niet te hard van stapel lopen.
Loop ik helemaal in de wolken te zijn terwijl er geen 2e streepje is
Jullie horen het eind deze week wel
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:26:09 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73218982
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef IslaBonita het volgende:

Ik had me al gemeld bij het "wachten op het tweede streepje meet" voor 17 oktober maar ik vroeg me af, zijn er nog (oude en nieuwe) dames die ook willen komen? Kolonia, Koningin Juliana, Crazy Princess, Soneal, Becky, Charmed angel, Borra, Pink Princess, Minniemin, Vrouwtje theelepel, Suuuzzz, Droomvrouwtje, Mardis, Nienna en Pink princess?
Ik ga niet komen, de weekenden zijn op dit moment de enige dagen die mijn en ik samen vrij hebben doorde weeks zien we elkaar weinig..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oeh spannend dus..Ga jij zorgen dat er weer een streepjes regen komt??
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier nog steeds geen spoor van wel een beetje irritant maar het zal vanzelf wel los komen.
(sta ik toch nog een tijdje bovenaan een lijstje )
Ben je al wel een keer ongesteld geweest sinds je miskraam?? Of moet dit weer de eerste keer worden??

O ja sorry dat ik zo ineens weer binnen kom vallen.. Had een tijdje terug gepost dat ik niet meer zoveel mee zou posten omdat we het rustig aan zouden doen maar vind het toch wel weer leuk om af en toe te posten, lurkte wel geregeld mee.
Dat rustig aan doen, doen we nog steeds wel... Ik sta er sinds een tijdje ook veel positiever in en kan het goed loslaten.. Voorheen echt dagen van slag omdat het niet gelukt was, nu is het van, Oke en op naar de volgende ronde.. We vrijen daarentegen ook heel onregelmatig en vaak ook nog eens ruim naar de eisprong, dus sta er ook niet heel verbaast van te kijken dat het nog niet raak is..
Be happy with the little things in life
pi_73219653
Droomvrouwtje, je bent altijd welkom hoor. Elke dag of gewoon wat minder. Het is gewoon fijn om elkaar te steunen, het gaat niet altijd om de frequentie. Fijn dat het wat relaxter gaat allemaal.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:50:35 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73219727
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Dat klopt maar ik had het idee dat zeg maar het digitale stokje waar je die testdingkies in doet stuk was, vandaar.
Aah, op die manier...
pi_73219895
ChillayD, welkom hier

PinkPrincess, wat maak je het spannend zeg
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:59:58 #150
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73219999
Ik voel me ook welkom ook omdat we hier allemaal posten om dezelfde reden want wachten op het einde van je cyclus en hopen dat je overtijd gaat is soms best een uitdaging en dat kan je dan hier dan lekker delen.. de ups en downs enrvan.. maar wou toch ff laten weten dat ik weer mee post.. en idd de ene keer wat meer dan de andere... voor mij helpt dat juist om er niet te veel mee bezig te zijn.. werd daar echt super gestresst van.. Vind het daarom ook echt knap dat er hier dames zijn die ovu-testjes doen en tempen.. Neem daar echt mijn petje voor af ... ik zou knettergek worden.. zeker omdat ik dan weet wanneer ik zou ''moeten'' vrijen en ik dan ontzettend kwaad zou worden als het dan niet zou gebeuren.. want het gaat hier niet altijd.. Ik werk in de zorg en soms met zeer onregelmatig werkdagen en tijden.. mijn maakt hele lange dagen en is vrij laat thuis of heeft overnachtingen (is een beetje afhankelijk van het project) dus hij/ik soms zo moe dat het er gewoon niet van komt.... En dat is ook de reden waarom het dan ook gewoon wat langer gaat duren.. maar we hebben ons wel voorgenomen is het volgend jaar rond deze tijd nog niet raak dan gaan we toch ff naar de huisarts
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')