SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door droomvrouwtje op 29-09-2009 21:52:30 ]Be happy with the little things in life
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Al was ik er toen van overtuigd toen er ZWANGER stond dat het woordje NIET kapot was.
Dubbel gefeliciteerd voor PinkPrincessquote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef PinkPrincess het volgende:
OK, ik ben dus eigenwijs, zou niet testen vandaag, maar af en toe eigenwijs zijn is wel goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik ben ook nog geslaagd voor mijn theorie-examen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vreemd gevoel in buik, ik heb zo'n gevoel dat mijn eisprongetje eraan zit te komen![]()
Voel me ook heel vaag vandaag.Dacht dat ik misschien wel ongesteld ging worden (beetje te vroeg dan), dus ik ging even checken, maar niks noppa nada….
Kaasdradenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jeeeeeeeee kaasdraden
Dat wordt genieten vanavond
Het is zeker snel gegaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:07 schreef leonieke het volgende:
PinkPrincess wat goedProficiat! En wat fijn dat het zo snel is gegaan (of heb ik het nu verkeerd op
)
Oehhhhhhh spannendquote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef becky1983 het volgende:
jaja van het weekend zo ongeveer me nod erg spannend..weinig last nog alleen af en toe pijnlijke borsten...we zien het wel!![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
zo, het gesprek gehad. was voor mij wel emotioneel, aangezien we nu echt gaan behandelen, en het tijdperk van zelf proberen en daarin afwachten dus echt over is. voor manlief was dat wat minder.
ik ben deze cyclus te laat om wat te kunnen doen, maar komende cyclus gaan we starten met IUI (kunstmatige inseminatie) ik krijg geen hormonen in de rit naar de ovulatie toe, maar ik moet vanaf dag 10 komen voor de echo's om te zien hoe groot het eitje is. als het groot genoeg is, moet ik wel een spuit met pregnyl om met anderhalve dag de eisprong te hebben. dan moet ik dus anderhalve dag later terug voor de inseminatie. de eerste 3 rondes doen we sowieso dus zonder extra hormonen. daarna wil hij eventueel kijken of het zin heeft om het een paar rondes te proberen met extra hormonen dagelijks te spuiten.
ik wil wel in de OP als dat mag...
Mijsje: augustus 2007 gestopt met de pil. in juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. in september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. vanaf komende cyclus bezig met IUI. (eerste IUI ongeveer eind oktober)
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:53 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
Oehhhhhhh spannend
Wanneer zou je dan mogen testen?Of ben je net zo eigenwijs als ik
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:59 schreef Soneal het volgende:
Nog even een vraagje trouwens over temperaturen.... je temperatuur hoort toch weer te stijgen na de eisprong?
Bij mij ziet het er nu zo uit, en op dag 12 was de ovu-test postief, dus die daling van dag 13 kan ik begrijpen, maar dat het daarna niet omhoog gaat (maar zelfs nog verder daalt) daar snap ik dan weer niks van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef becky1983 het volgende:
ik ga nog niet testen aangezien ik een miskraam heb gehad is het maar gokken wanneer ik ongesteld moet worden dus ik wacht zeker nog een paar dagen
geeft niet je kan ook niet overal aan denken;)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:28 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry was ik helemaal vergeten.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:31 schreef PinkPrincess het volgende:
Mijsje, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je over een tijdje een beebje in je/jullie armen mag sluiten![]()
![]()
Dat was wel iets anders dan normaal maar niet heel erg draderig ofzo....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:15 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Jep, temperatuur hoort inderdaad te stijgen. Een belangrijkere aanwijzing dan een positieve ovulatietest. Hoe is het met het cervicslijm?
| |quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
dis is echt te bizal voor woorden... IK BEN ZWANGER
Gematigd positief zijn. Als je je nu alleen maar zorgen gaat maken en alles gaat goed heb je later misschien juist wel spijt dat je niet genoten hebt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
@mijsje:hopen dat het zonder de hormonen lukt en dat het binnen die 3 keren raak is.. Wel fijn dat ze meteen tot actie overgaan en dat je niet van voor af aan hoeft te beginnen... Ik zal aan je denken en voor je duimen..
Meid, probeer vooral te genieten. De kans dat het ook deze keer fout gaat, is zo minimaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef becky1983 het volgende:
ik weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik met me gevoelens om moet gaan ..ben zo bang dat het weer mis gaat!
Oh, het zal toch nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Soneal het volgende:
Haal anders even een paar van die Kruidvat tests Suuzzz..... 2 voor 5 euro is de moeite niet. Ik zou gewoon nog even testen als ik jou was.
Ik ben trouwens al 2 dagen helemaal kapot van vermoeidheid, ben misselijk (het soort misselijk als je heel erge honger hebt, maar ik heb helemaal geen honger) en het ergste: ik ben een onuitstaanbaar kreng, en dat terwijl mijnzo verschrikkelijk lief is, zelfs nu ik onmogelijker dan onmogelijk ben
Nou je doet me naquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef suuzzz het volgende:
Voor becky![]()
Voor mijsje Heel veel succes![]()
ik ben nog steeds niet ongesteldBaal als een stekker
zit nu op 39 dagen.
Meiden met ervaring met onregelmatige cyclus: Hebben/hadden jullie ook steeds zo'n onrustig gevoel? Ik denk steeds: moet ik nou nog een test doen? Of gewoon maar afwachten... anders kun je wel blijven testen, toch? zaterdag 26 voor het laatst negatief getest.
Hoop (?) open snel graag!!!! of natuurlijk de andere optie, maar lijkt me onwaarschijnlijk!
Ik gebruik ze samen. De pillen had ik nog omdat ik altijd zo'n last heb van menstruatiepijn en ik dacht laat ik ze maar eens gebruiken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef Guess. het volgende:
Bora,gebruik je de Etos zwanger worden en Menstruasan samen?
De Etos zw-worden zorgen ook voor een regelmatige cyclus.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef becky1983 het volgende:
dis is echt te bizal voor woorden... IK BEN ZWANGER
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Borra het volgende:
Alle NOD's zijn allemaal keurig aangegeven in dit topic om nu opnieuw deze door te geven vind ik ook zoiets...
Ik heb even gegoogld en het helpt ook tegen pms. Mijn nod is aangepast dus gewoon doorgeven via pm of nog een keer hier. De mods hebben het druk met de kinderen en ik begrijp best dat het soms wat langer kan duren ..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef Guess. het volgende:
Oke helpen ze ook goed tegen PMS want daar heb ik echt heel veel last van
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik weet ook dat de mods (in ieder geval BE en Rocka) het ook heel druk hebben gehad met hun zoontjes... als je van jezelf de NOD mist, dacht ik, kun je hem gewoon nog een keer doorgeven... maar ja, ik sta er ook niet meer bij, waar bemoei ik me ook mee... sorry...![]()
tuurlijk mag datquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
mag mijn NOD naar 5 November?
Ik was daar ook erg bang voor. Ik heb voor een jongen een spaanse naam in gedachten (quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef clovertje het volgende:
even van andere orde en in het klein, want totaal niet onwijs boeiend ofzo vergeleken met andere dingen hier. Mijn zus had me laatst een lijstje met namen gestuurd, en mijn zwager had er commentaar bij gezet. Bij de meisjesnamen zijn er tot nu toe 2 die hij goedgekeurd heeft. En "onze" naam staat daar dus ook bij. grrr. Hehe gebeurd het straks weer als het een meisje wordt... Bij mijn nichtje had mijn vriend haar naam ook staan als hele leuke naam voor ons ooit (toen waren we totaal nog niet bezig met kinderen ofzo). En nu dus weerEigenlijk hebben we dus een hele goede smaak volgens mijn zus. Onze jongensnaam staat er gelukkig niet bij haha. Toch baal ik eigenlijk best wel een beetje ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Lief!
Ik beken idd dat ik weinig online ben en als ik er ben scan ik een aantal topics even snel en deze schiet er nog wel eens bij in.![]()
Dus als mensen het graag nog eens door zouden willen geven hoeven we niet terug te kijken in deze en het vorige topic om te zien wat we over het hoofd gezien hebben.
Excuses, ik zal vaker langs komen.Ik zie nu allemaal NOD's in Okt staan dus ik gok erop dat Rocka alles gedaan heeft nu?
![]()
Thanks!
manlief en ik gingen voor het eerst in maand 11 van het proberen, toen er dus een miskraam was... vanaf toen is het balletje blijven rollen... (nieuwsgierig is niet erg hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
fijn dat je al zo snel terecht kunt.. hoop dat ze wat voor je kunnen doen...
Misschien een domme vraag, maar ik lees dat verschillende dames hier al een keer/vaker bij de gyn zijn geweest of nu voor de eerste keer gaan. Hoe snel gingen jullie eigelijk?? Ik ben hier namelijk gewoon ontzettend nieuwsgierig naarWas er een reden voor om eerder al te gaan?? of zei je gevoel het?? (meestal klopt dat gevoel eigelijk ook wel hoor)...
sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |