abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73180674
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:

Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?
pi_73180749
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het klonk zo hoopvol poezebeest

Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73180762
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?
pi_73180933
poezebeest wat vreselijk balen

en voor isla gewoon ook een knuffel

eigenlijk gewoon even voor jullie allemaal

guess het kan nog wel van de eisprong zijn, voor de rest zou ik alleen een innesteling kunnen bedenken, al zou dat ook weer te snel zijn eigenlijk, he toch weer zo spannend (zie is ook weer een waard)

CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
pi_73180991
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..
Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?
pi_73181037
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:

CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
onsmakelijk? Nee joh vind ik van niet Gelukkig hebben we het forum
Ik heb nu allemaal een beetje veel vragen, maar goed ben net bezig, sorry daarvoor. Straks weet ik net zoveel als jullie, hoop ik
pi_73181068
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:
Zoiets?:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73181075
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

onsmakelijk? Nee joh vind ik van niet Gelukkig hebben we het forum
Ik heb nu allemaal een beetje veel vragen, maar goed ben net bezig, sorry daarvoor. Straks weet ik net zoveel als jullie, hoop ik
Hopelijk niet. Hoe korter je hier bent hoe beter
pi_73181213
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zoiets?:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik iets kleinere draadjes dan

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 15:25:51 ]
pi_73181253
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zoiets?:
SPOILER

pi_73181334
crazy princess, ik moest echt heel hard lachen
maar inderdaad wel een beetje minder, maar af en toe stond ik er wel van te kijken
pi_73181359
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik iets kleinere draadjes dan
Hoe dan ook. Eet smakelijk vanavond met
pi_73183297
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?
Ik hoop het
Vooralsnog geen in het zicht.....
pi_73183401
balen zeg dat het toch is gekomen dan heb je zoveel hoop

veder aan het duimen voor de rest en me zelf
pi_73186512
Ik eh... denk... dat mijn nod naar over 14 dagen mag

Opeens een tweede ovulatiestreepje en eh... pizzabeleg, vooral veel eh... kaas gisteren (eiwit-achtig-cervixslijm dus)

Vandaag een zwaar afnemende ovulatietest.
En waterig slijm in plaats van eiwittig. Als morgen ook mijn temp stijgt, dan heb ik nu dus pas mijn eisprong.
Heb ook weer wat pukkeltjes en vettig haar, en gevoelige boobs, wat ik vorige keer ook steeds rond eisprong had... Vreemd, maar ik denk het echt. Het goede nieuws is, dat alles nog kan...
SPOILER
pi_73186529
Poezebeest, meid, wat jammer dat het nu toch nog is gekomen...
pi_73186694
Poezebeest... wat balen zeg. Ik had het je zeer gegund, zo vlak voor het hele MMM circus.

Isla, moeilijk he als mensen die niet weten dat je bezig bent opmerkingen plaatsen? Ze kunnen er weinig aan doen, bedoelen het vaak niet kwaad... maar soms jank je de ogen even uit je hoofd.

Minnie, dat is gek! Maarre, die positieve ovutest is geen teken van iets anders? (Niet om valse hoop te geven, maar dat hoor je regelmatig...)
pi_73186837
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poezebeest... wat balen zeg. Ik had het je zeer gegund, zo vlak voor het hele MMM circus.

Isla, moeilijk he als mensen die niet weten dat je bezig bent opmerkingen plaatsen? Ze kunnen er weinig aan doen, bedoelen het vaak niet kwaad... maar soms jank je de ogen even uit je hoofd.

Minnie, dat is gek! Maarre, die positieve ovutest is geen teken van iets anders? (Niet om valse hoop te geven, maar dat hoor je regelmatig...)
Nou, ik dénk het niet. Maar ga pas woensdag nog eens voor de zekerheid testen. Je weet het immers maar nooit. Maar ik denk dat ik echt nu pas mijn eisprong heb... De 20ste cyclusdag had ik namelijk wel een donkere teststreep, maar niet heel overtuigend. En daarnaast nog spotting, zodat mijn cervixslijm moeilijk was in te schatten. Ik had wel weer een temperatuurstijging, maar dat kwam misschien omdat we vanaf die datum de blazer niet meer aanhadden in de slaapkamer...

Ik wacht het wel even af

Het klinkt alsof ik overal wel een smoesje voor heb...
pi_73186953
Knap dat je kunt afwachten! Ik zou er meteen een test achteraan gooien...
Ik hoop dat het toch niet je eisprong is.
pi_73187025
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Knap dat je kunt afwachten! Ik zou er meteen een test achteraan gooien...
Ik hoop dat het toch niet je eisprong is.
Ik hoop het ook, maar aangezien de test van vandaag lang zo donker niet was als gister, kan ik het me niet voorstellen
pi_73189262
Wat gaan jullie snel met z'n allen!

Dank jullie voor alle lieve berichtjes, dat doet wel goed

Isla; Ik hoop dat we voordat we echt de mmm ingaan gewoon lekker zwanger zijn!

Wat gaaf die foto's van de eisprong, echt nooit gedacht dat het er zo uit ziet. Ben ook wel heel benieuwd wat ik volgende week op de echo ga zien...

Guess; het is helemaal afhankelijk van wat er uit de onderzoeken komt of we verder gaan. Op dit moment wil ik wel meteen de mmm in als er iets aan de hand is. Is er niets aan de hand zullen we gewoon rustig moeten afwachten. Ergens heb ik het gevoel dat de zwemmers van mijn niet goed zijn.

Charmed-Angel: veel plezier vanavond En vraag maar zoveel je wilt, er bestaan geen stomme vragen!

CP; Als het er zo uit ziet moet je toch echt wel snel naar de ha

Minniemin; die cyclus van jou doet echt rare dingen. Je maakt het in ieder geval spannend. Was jij al eens bij de ha geweest vanwege die rare cyclus?
  maandag 28 september 2009 @ 19:36:34 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73189500
balen poezebeest.. maar wel fijn dat je dit keer geen tussendoor bloedverlies hebt gehad..
Ik hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen als je straks de afspraak bij de gyn hebt....
Be happy with the little things in life
pi_73190904
Balen Poezebeest..

tja slijm.. ik heb dat de afgelopen 1.5 week regelmatig.. ik kan daar niks mee zeg maar...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73192509
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat is een Pregnyl-inspuiting?
Ik ben zwanger geraakt via kunstmatige inseminatie (IUI). 36 uur voor de inseminatie moest ik mezelf een inspuiting geven met Pregnyl om een eisprong op te wekken. Aangezien ik ondertussen zwanger ben, ben ik dus ook zeker dat die Pregnyl z'n werk heeft gedaan, maar een andere vorm van afscheiding heb ik nooit of te nimmer gehad (en ik heb toch verschillende keren die Pregnyl gekregen).
pi_73193915
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Poezebeest het volgende:
Wat gaan jullie snel met z'n allen!

Dank jullie voor alle lieve berichtjes, dat doet wel goed

Isla; Ik hoop dat we voordat we echt de mmm ingaan gewoon lekker zwanger zijn!

Wat gaaf die foto's van de eisprong, echt nooit gedacht dat het er zo uit ziet. Ben ook wel heel benieuwd wat ik volgende week op de echo ga zien...

Guess; het is helemaal afhankelijk van wat er uit de onderzoeken komt of we verder gaan. Op dit moment wil ik wel meteen de mmm in als er iets aan de hand is. Is er niets aan de hand zullen we gewoon rustig moeten afwachten. Ergens heb ik het gevoel dat de zwemmers van mijn niet goed zijn.

Charmed-Angel: veel plezier vanavond En vraag maar zoveel je wilt, er bestaan geen stomme vragen!

CP; Als het er zo uit ziet moet je toch echt wel snel naar de ha

Minniemin; die cyclus van jou doet echt rare dingen. Je maakt het in ieder geval spannend. Was jij al eens bij de ha geweest vanwege die rare cyclus?
Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!

Wat mezelf betreft: Nee, ben nog niet naar HA geweest. Ik vind het een beetje vroeg, zelf. Ik ga eerst drie cyclussen tempen, en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook wel gewoon stress hoor. Ik heb best een zware baan met veel stress. En dan die zwangerschapsperikelen er nog bij....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')