Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het klonk zo hoopvol poezebeest
Is er trouwens nog iemand die de OP bijwerkt? Ik begin de draad een beetje kwijt te raken
quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die data die tussenhaakjes staan, is dat de maand dat jullie zijn begonnen?
Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen een beetje de draad kwijt. Ik ben nog niet ongi, dus weet mn nieuwe NOD nog niet. Meerdere dames (Suuuzz, Minnimin) wachten ook op WOD. Of niet. Tja. Heel vaag dus haha..
onsmakelijk? Nee joh vind ik van nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:
CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
Zoiets?:quote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef freubelmuts het volgende:
CA ik had wel aextra slijm en de tweede kon ik er echt draden van trekken (sorry voor het onsmakelijke gesprek) veel plezier in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk niet. Hoe korter je hier bent hoe beterquote:Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
onsmakelijk? Nee joh vind ik van nietGelukkig hebben we het forum
![]()
Ik heb nu allemaal een beetje veel vragen, maar goed ben net bezig, sorry daarvoor. Straks weet ik net zoveel als jullie, hoop ik
quote:Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zoiets?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik iets kleinere draadjes dan
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 15:25:51 ]
quote:Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zoiets?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Hoe dan ook. Eet smakelijk vanavond metquote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik iets kleinere draadjes dan
Ik hoop hetquote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dus PinkPrincess is nu de eerste met een mogelijke NOD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik dénk het niet. Maar ga pas woensdag nog eens voor de zekerheid testen. Je weet het immers maar nooit. Maar ik denk dat ik echt nu pas mijn eisprong heb... De 20ste cyclusdag had ik namelijk wel een donkere teststreep, maar niet heel overtuigend. En daarnaast nog spotting, zodat mijn cervixslijm moeilijk was in te schatten. Ik had wel weer een temperatuurstijging, maar dat kwam misschien omdat we vanaf die datum de blazer niet meer aanhadden in de slaapkamer...quote:Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poezebeest... wat balen zeg. Ik had het je zeer gegund, zo vlak voor het hele MMM circus.![]()
Isla, moeilijk he als mensen die niet weten dat je bezig bent opmerkingen plaatsen? Ze kunnen er weinig aan doen, bedoelen het vaak niet kwaad... maar soms jank je de ogen even uit je hoofd.![]()
Minnie, dat is gek! Maarre, die positieve ovutest is geen teken van iets anders? (Niet om valse hoop te geven, maar dat hoor je regelmatig...)
quote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Knap dat je kunt afwachten! Ik zou er meteen een test achteraan gooien...
Ik hoop dat het toch niet je eisprong is.
Ik ben zwanger geraakt via kunstmatige inseminatie (IUI). 36 uur voor de inseminatie moest ik mezelf een inspuiting geven met Pregnyl om een eisprong op te wekken. Aangezien ik ondertussen zwanger ben, ben ik dus ook zeker dat die Pregnyl z'n werk heeft gedaan, maar een andere vorm van afscheiding heb ik nooit of te nimmer gehad (en ik heb toch verschillende keren die Pregnyl gekregen).quote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is een Pregnyl-inspuiting?
Pff, ik weet eigenlijk niet wat ik nu voor je moet hopen en duimen. Dat ze snel weten waar het aan ligt, of dat het nergens aan ligt, maar je gewoon veel geduld nodig hebt. Ik wens je gewoon heel veel sterkte en succes poezebeest!quote:Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Poezebeest het volgende:
Wat gaan jullie snel met z'n allen!
Dank jullie voor alle lieve berichtjes, dat doet wel goed![]()
Isla; Ik hoop dat we voordat we echt de mmm ingaan gewoon lekker zwanger zijn!
Wat gaaf die foto's van de eisprong, echt nooit gedacht dat het er zo uit ziet. Ben ook wel heel benieuwd wat ik volgende week op de echo ga zien...
Guess; het is helemaal afhankelijk van wat er uit de onderzoeken komt of we verder gaan. Op dit moment wil ik wel meteen de mmm in als er iets aan de hand is. Is er niets aan de hand zullen we gewoon rustig moeten afwachten. Ergens heb ik het gevoel dat de zwemmers van mijnniet goed zijn.
Charmed-Angel: veel plezier vanavondEn vraag maar zoveel je wilt, er bestaan geen stomme vragen!
CP;Als het er zo uit ziet moet je toch echt wel snel naar de ha
![]()
Minniemin; die cyclus van jou doet echt rare dingen. Je maakt het in ieder geval spannend. Was jij al eens bij de ha geweest vanwege die rare cyclus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |