abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72729934
Wachten op het tweede streepje deel 153

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:
18 september vrouwtje-theelepel (10-2009)
22 september suuzzz
26 september MinnieMin (02-2009)
26 september Poezebeest (03-2009)
27 september Borra (06-2009)
27 september IslaBonita (12-2008)
30 september PinkPrincess (08-2009)
02 oktober Becky1983 (07-2009)
12 oktober charmed_angel
13 oktober Guess. (09-2008
13 oktober Ciscostar (12-2008)
14 oktober Mardis (08-2009)
14 oktober Kolonia (04-2009)
15 oktober Nienna (06-2009)
18 oktober Koningin Juliana (03-2009)

Droomvrouwtje (11-2008)
prinseszondererwt (11-2007)
Soneal
Mijsje (08-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 21-09-2009 11:28:51 ]
pi_72729989
Gefeliciteerd met je tweede streepje freubelmuts!!!!
pi_72730036
ik had niet door dat ik het vorige deel sloot
ik hoop dat lijstje zo klopt

nog even een keer de pup van guess spammen
pi_72730079
Wat een dotje.

Hoe is je echo gegaan Becky?
pi_72730093
dank je wel vrouwtje theelepel (en nogmaals bedankt allemaal)

Hoop dat jullie allemaal zelf snel volgen hoor!
pi_72730614
Becky, hoe is het nu met je? En hoe is de echo gegaan?

En jouw freubelmuts, zien we spoedig in Z&G, onder je kloon of 'echte' nickname
pi_72730717
Gefeliciteerd Freubelmuts
  maandag 14 september 2009 @ 15:58:54 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_72731844
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef becky1983 het volgende:
JIPPIE en nog 1 Gefeliciteerd

ik hoop dat ik misschien vanmiddag ook nog goed nieuws kan brengen! heb om half 5 de echo.
Ik denk dat becky nog niets weet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72732659
Freubelmuts!!! gefeliciteerd meid!

Becky, je moet zometeen voor de echo, dus je zult dit zeker niet meer lezen van te voren, maar heel veel sterkte voor de echo, en ik hoop op alle geluk voor erna...

Guess, wat een schatje! Heel veel geluk met jullie nieuwe aanwinst! Wie weet, wordt je daar ook al genoeg door afgeleid!
pi_72732711
Freubel en Baldria van harte gefeliciteerd
En wat een scheetje die puppy
Becky, hoe is het met je?
Deze maand voor mij geen streepje aangezien deze week weg is.Net in de vruchtbare week
pi_72733193
Freubelmuts

Wat super!!! Dit moet wel het begin van een streepjes regen zijn dusseh... wie volgt?

En oja, Guess... wat lie-hief!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72733529
Freubel, wat een goed nieuws !! Gefeliciteerd

En Guess, wat een lieverdje zeg!
  maandag 14 september 2009 @ 17:03:42 #13
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72733757
Hey, Freubelmuts, wat leuk! Heel erg gefeliciteerd!!

Het gaat goed met die streepjes, keep 'em coming, dames!

Ow, en Guess, wat een ontzéttend lief koppie! Oh, om helemaal van weg te smelten
3!
pi_72733759
Guess wat een liefje!

heb daarnet de echo gehad en er was niks meer te zien helaas..maar goed ik was helemaal schoon dus dan maar zo zien op voor de volgende poging! genoeg getreurd en weer doorgaan!
vraag me alleen af wanneer ik nou ongesteld ga worden... of zou ik de bloeding gewoon als ongesteldheid moeten zien iemand ervaring?

iedereen heel erg bedankt dat jullie zo aan me dachten voor iedereen
  maandag 14 september 2009 @ 17:06:37 #15
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72733833
Becky, fijn dat je in elk geval goed schoon was, ik hoop dat je deze goede moed erin kunt blijven, ik hoop voor jou dat de streepjes zich snel weer laten zien aan jou..
3!
  maandag 14 september 2009 @ 17:08:28 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_72733887
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef becky1983 het volgende:
Guess wat een liefje!

heb daarnet de echo gehad en er was niks meer te zien helaas..maar goed ik was helemaal schoon dus dan maar zo zien op voor de volgende poging! genoeg getreurd en weer doorgaan!
vraag me alleen af wanneer ik nou ongesteld ga worden... of zou ik de bloeding gewoon als ongesteldheid moeten zien iemand ervaring?

iedereen heel erg bedankt dat jullie zo aan me dachten voor iedereen
Je kan de bloeding zien als een menstruatie. Tenminste, dat was uiteindelijk bij mij zo, want toen we uiteindelijk voor controle bij de gyn waren bleek er al weer een eicel op knappen te staan en dat was precies de cyclus zeg maar

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72734367
Becky

Freubelstreepjes! Gefeliciteerd!
pi_72735100
Becky, van mij ook even een
  maandag 14 september 2009 @ 17:54:15 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72735198
Ach becky, wat jammer...
Maar wel een voor je positieve instelling!
Ik ga verder met duimen...
  maandag 14 september 2009 @ 18:15:52 #20
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72735931
freubelmuts en Baldria! 2 streepjes! Van harte gefeliciteerd! Hoe voelen jullie je?

Guess wat een heerlijke pup! Hoe heet 'ie?

Becky: Wat verdrietig! Wel fijn dat je helemaal schoon bent. Hoe voel je je? Neem je wel de tijd om dit verdriet een plekje te geven?
A grand adventure has begun.
pi_72735947
Freubelmuts!

Van Harte!

pi_72735987
@Becky, wat vervelend zeg en verdrietig. Sterkte meid.
pi_72736220
Freubelmuts gefeliciteerd, het gaat lekker hier, kom maar op met die streepjesregen

Becky, balen meid, op naar de volgende ronde
pi_72736721
jaaaaaaah nog eentje!! gefeliciteerd freubelmuts!!!

kom je ook naar Z&G/???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 september 2009 @ 20:05:37 #25
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_72739476
een streepjes regen wie volgt??
Van harte gefeliciteerd freubelmuts..

en voor becky
Be happy with the little things in life
pi_72739538
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Keshet het volgende:
freubelmuts en Baldria! 2 streepjes! Van harte gefeliciteerd! Hoe voelen jullie je?
Dankje! Ik voel me verder tot nu toe helemaal top. Soms een klein beetje misselijk, maar ik mag echt niet klagen. Ook heb ik erge dorst, maar voor de rest merk ik er vrij weinig van.

En oja, Becky, heel veel sterkte
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72739888
jammer zeg, Becky... echt balen! Ik hoop dat een volgend klompje cellen beter blijft plakken bij je!
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan de bloeding zien als een menstruatie. Tenminste, dat was uiteindelijk bij mij zo, want toen we uiteindelijk voor controle bij de gyn waren bleek er al weer een eicel op knappen te staan en dat was precies de cyclus zeg maar

zo was dat bij mij ook ongeveer, maar dan gezien vanaf de currettage, dus dan ook weer niet helemaal wat je zegt... vanaf het moment dat je "schoon gemaakt bent/wordt" kun je tellen volgens mij...
pi_72740338
becky helaas, maar je klinkt echt heel dapper!
pi_72741777
Is freubelmuts een kloon? Proficiat, hoor

Becky wat een verdrietig nieuws. Sterkte hoor
pi_72742765
Freubelmuts: Gefeliciteerd!

Becky: Erg jammer, maar vol goede moed naar de nieuwe ronde
pi_72742845
Dat wist ik ook niet van Freubelmuts geloof ik... zie door de klonen het bos niet meer.

Ik had trouwens alweer een behoorlijk ovustreepje op dag 12, hopelijk deze maand weer op dag 13 positief.
  maandag 14 september 2009 @ 21:48:08 #32
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72744322
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Keshet het volgende:

Guess wat een heerlijke pup! Hoe heet 'ie?

Teun

Becky Wel fijn dat je helemaal schoon bent!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72756847
Al die kloons ook he

Maaruh gefeliciteerd freubelmuts en baldria

Hier nog geen nieuws. Denk dat mijn cyclus weer wat langer is, ach we wachten t maar af Heb stiekem toch getest (vanochtend) en die was negatief. Dus of te vroeg getest of moet gewoon ongesteld worden

En dan vergeet ik nog teun, de ubercute pup van guess Wat een droppie zeg!

Oh ja en becky, idd fijn dat je schoon bent. Op naar de volgende ronde en en naar twee nieuwe streepjes!
pi_72756944
Becky wat verdrietig! Gelukkig weet je positief te blijven. En je moet maar zo denken: Er WAS een bevruchting, dus jullie zijn vruchtbaar en kunnen zwanger worden! Volgende keer blijft het gewoon plakken!

Ah PZE, jij bent ook lekker aan de klus (geweest). Mijn ei moet ook morgen of overmorgen springen. Zou gaaf zijn als we samen de twee streepjes plassen... weet jij je NOD?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72756969
Clovertje, we blijven duimen hoor!

Inderdaad Guess, Teun is echt een lekker dingetje!
pi_72757422
Jammer Becky, maar wat knap dat je zo positief bent.

Wil een modje mijn nieuwe NOD naar 14 oktober zetten?
Hier niet gelukt dus, maar voor Clovertje blijf ik nog even duimen.
pi_72757547
iedereen erg bedankt voor de lieve reacties dat doet een mens goed

ik heb 2 zware weken gehad en voor mij was het gewoon na de echo doorgaan kan niet meer bij de pakken neer blijven zitten!
ga nu weer veder heb er ook weer zin in!
heb gister even een ovu test gedaan maar nog weinig te zien dus over 2 dgn nog maar is kijken!

voor iedereen
pi_72758682
ooo Becky, ik had helemaal over je heen gelezen gister.....
maar bij deze een hele dikke knuffel en sterkte en succes met de volgende poging...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72759995
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
pi_72760417
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef IslaBonita het volgende:
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
Inderdaad 36 en aan het proberen voor de eerste en (waarschijnlijk) enige).
Ik hoop echt dat het lukt, maar hou er serieus rekening mee dat ik te lang gewacht heb.
Afgelopen maand hadden we niet echt goed ons best gedaan vanwege een hectische tijd rond dé dagen, maar aankomende maand weer een serieuse poging.
Eigenlijk hebben we pas twee keer een serieuse poging gedaan en ik vermoed dat het in augustus raak was maar niet wilde plakken. Was toen ook drie dagen overtijd wat me normaal nooit gebeurt.
Aan de ene kant heb ik goede hoop dat het wel goed komt, maar aan de andere kant ben ik bang dat het niet gaat lukken en dat dat mijn eigen schuld is.
Hebben de andere dames van >35 ook het idee dat het je eigen schuld is als het niet gaat lukken?
pi_72760809
Ja natuurlijk, dat gevoel heb ik altijd haha... Maar niet alleen door de leeftijd. Ik denk ook dat het niet lukte door medicijnen die ik gebruikte/slaaptekort/alcoholgebruik/geen sex op het juiste tijdsip etc etc. Terwijl ik weet dat het voornamelijk om een toevalstreffer moet gaan.... (m.a.w we hebben er niet zoveel invloed op als we denken, moeder natuur doet toch wel haar ding)
Genoeg vrouwen in mijn omgeving van 35+ en zelfs 40+ die redelijk snel (en natuurlijk) zwanger zijn geraakt. Dus ik zie het wel positief in. Je moet het zo zien: vrouwen van 35+ raken MOEILIJKER zwanger. Er staat nergens dat ze NIET zwanger raken. Dus we RAKEN wel zwanger, maar doen er wat langer over dan vrouwen onder de 35. (als verder alles goed is dus) Dus ga er nou maar gewoon vanuit dat het lukt. (en dat helpt ook! Positief denken!)
pi_72762366
Freubel en Baldria, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor jullie.

Isla; Ik ben nu 34. Van de 1e was ik direct zwanger, maar nu 10 jaar verder willen we er graag nog een. Ik was er van overtuigd dat ik nu ook snel zwanger zou raken, maar dat blijkt niet zo te zijn helaas. Ik bedacht me laatst opeens dat ik lang geleden een soa (chlamydia) heb gehad die ik waarschijnlijk lang bij me heb 'gedragen'. Deze zou ook best wel eens de veroorzaker kunnen zijn, van de uitblijvende zwangerschap. Ik heb een periode ook enorme buikkrampen gehad, wat zou kunnen wijzen op een eierstok ontsteking. Pas na de geboorte van de eerste ontdekte de huisarts die chlamydia. Maar die buikkrampen had ik al ruim voor de zwangerschap. Begrijp je het nog?

Dat is dan ook de reden dat ik na deze ronde eens een bezoekje aan de huisarts ga brengen, als ik nu weer niet zwanger blijk te zijn (waar ik ook vanuit ga). Ik wil graag duidelijkheid. Als het niet mogelijk is, vanwege verkleefde eierstokken oid, dan kunnen we het gewoon uit ons hoofd zetten of er in ieder geval rekening mee houden dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren..

Zo, dat is een beschamend verhaaltje, maar ach, er komt hier toch van alles op tafel
pi_72771817
Allemaal bedankt voor het duimen, ik duim zelf ook mee. Maar verwacht niets hehe. Maar blijf hoop houden tot ik ongesteld word
Dit was ook pas de eerste serieuze poging, dus is het alleen jammer, maar niet erg.
Alleen als t deze maand niet raak is en volgende maand wel, dan ben ik uitgerekend rond mijn vriend en schoonmoeders verjaardag. Maar daar laat ik me niet door tegenhouden haha.

Kolonia ik hoop dat je snel zwanger ben! Lijkt me naar het gevoel te hebben dat je er te laat bij ben en dat het je eigen schuld is als het niet lukt.
En IslaBonita en KoninginJuliana
Hopelijk weet je snel meer KJ
pi_72773925
Koningin Juliana, dat is helemaal niet iets om je voor te schamen. Maar wel goed dat je je even laat checken. En het hoeft helemaal niets te zijn, misschien duurt het deze keer gewoon even wat langer voor je zwanger bent. Je weet in ieder geval dat jullie vruchtbaar zijn, dat is al mooi. Niet stressen hoor!
pi_72773978
Heb trouwens een knalpositieve ovutest, dus ik ga lekker aan de slag vanavond!
pi_72774568
Mijn ovutest was niet zo knal als ik gehoopt had, dus weet ik mijn NOD ook nog niet Isla.
Hup, vroeg naar bed jij!
pi_72775398
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef IslaBonita het volgende:
Heb trouwens een knalpositieve ovutest, dus ik ga lekker aan de slag vanavond!
Dan heb je een kortere lutuele fase want we hebben beide een NOD op 27 september (ik meestal 12/13 dagen). Ik had zondagochtend een knalpositieve ovulatietest en denk mijn eisprong maandag. We hebben deze keer maar eens om de dag geklust wie weet helpt het

Prinseszondererwt en IslaBonita veel plezier
pi_72776525
Hoi Allemaal!!
Heb even niet gereageerd. Even ook met andere dingen bezig geweest. Hier weer de klusperiode. Ben benieuwd. btw: ik ben 32 dus ook niet piep meer...

groetjes marike

ps: proficiat aan alle streepjes-plassers en veel sterkte voor de meiden met tegenvallende resultaten...
pi_72781634
Gefeliciteerd voor de meiden met dubbele streepjes!

ik verlies sinds gistere steeds een iniminie beetje donker/oud bloed(slijm). Nu zou ik ongeveer nu een innesteling kunnen hebben. Zou dat donkere bloed(slijm) dan daarvan kunnen komen? Volgens mijn vriend zie ik ze vliegen Hij denkt dat ik nu bij elk krampje of misselijk vlaagje denk dat ik zwanger ben:P
Hij wil voorkomen dat ik heel teleurgesteld ben als het niet zo blijkt te zijn
Maar dat "ik voel van alles" zal er wel bij horen denk ik
pi_72784564
@Borra: Nee hoor mijn ei is weer eens wat later dan verwacht. Mijn luteale fase is altijd 14 dagen. Dus NOD zal ook later vallen dan 27 september...Hoe dan ook wordt het weer een spannende week!

@ Marike: Jawel jij bent ook piep haha... 35 is de "officile leeftijd" waarop je verminderd vruchtbaar bent. Sort of.

@PZE: Heb net heel erg mijn best gedaan (maar mijn vent nog meer!)
Ben jij ook al aan de slag geweest?

@Suuz: Heeeeeeeel herkenbaar. Ja het zou kunnen, innestelingsbloed, maar maak jezelf niet gek: Ik heb sinds we aan het proberen zijn (daarvoor nooit) elke maand bruinverlies gehad, soms een klein bloedvlekje, een week voor NOD. En elke keer werd ik ongesteld.. Nu hoop ik gewoon helemaal niets te zien deze maand...behalve streepjes! Maar ik ga zeker voor je duimen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')