Freubel en Baldria, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor jullie.
Isla; Ik ben nu 34. Van de 1e was ik direct zwanger, maar nu 10 jaar verder willen we er graag nog een. Ik was er van overtuigd dat ik nu ook snel zwanger zou raken, maar dat blijkt niet zo te zijn helaas. Ik bedacht me laatst opeens dat ik lang geleden een soa (chlamydia) heb gehad

die ik waarschijnlijk lang bij me heb 'gedragen'. Deze zou ook best wel eens de veroorzaker kunnen zijn, van de uitblijvende zwangerschap. Ik heb een periode ook enorme buikkrampen gehad, wat zou kunnen wijzen op een eierstok ontsteking. Pas na de geboorte van de eerste ontdekte de huisarts die chlamydia. Maar die buikkrampen had ik al ruim voor de zwangerschap. Begrijp je het nog?
Dat is dan ook de reden dat ik na deze ronde eens een bezoekje aan de huisarts ga brengen, als ik nu weer niet zwanger blijk te zijn (waar ik ook vanuit ga). Ik wil graag duidelijkheid. Als het niet mogelijk is, vanwege verkleefde eierstokken oid, dan kunnen we het gewoon uit ons hoofd zetten of er in ieder geval rekening mee houden dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren..
Zo, dat is een beschamend verhaaltje, maar ach, er komt hier toch van alles op tafel