Ik denk dat becky nog niets weetquote:Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef becky1983 het volgende:
JIPPIE en nog 1![]()
![]()
Gefeliciteerd
ik hoop dat ik misschien vanmiddag ook nog goed nieuws kan brengen! heb om half 5 de echo.
Je kan de bloeding zien als een menstruatie. Tenminste, dat was uiteindelijk bij mij zo, want toen we uiteindelijk voor controle bij de gyn waren bleek er al weer een eicel op knappen te staan en dat was precies de cyclus zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef becky1983 het volgende:
Guess wat een liefje!
heb daarnet de echo gehad en er was niks meer te zien helaas..maar goed ik was helemaal schoon dus dan maar zo zien op voor de volgende poging! genoeg getreurd en weer doorgaan!
vraag me alleen af wanneer ik nou ongesteld ga worden... of zou ik de bloeding gewoon als ongesteldheid moeten zien iemand ervaring?
iedereen heel erg bedankt dat jullie zo aan me dachten voor iedereen![]()
Dankje! Ik voel me verder tot nu toe helemaal top. Soms een klein beetje misselijk, maar ik mag echt niet klagen. Ook heb ik erge dorst, maar voor de rest merk ik er vrij weinig van.quote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Keshet het volgende:
freubelmuts en Baldria! 2 streepjes! Van harte gefeliciteerd! Hoe voelen jullie je?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan de bloeding zien als een menstruatie. Tenminste, dat was uiteindelijk bij mij zo, want toen we uiteindelijk voor controle bij de gyn waren bleek er al weer een eicel op knappen te staan en dat was precies de cyclus zeg maar
Teunquote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Keshet het volgende:
Guess wat een heerlijke pup! Hoe heet 'ie?
Inderdaad 36 en aan het proberen voor de eerste en (waarschijnlijk) enige).quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef IslaBonita het volgende:
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.![]()
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
Dan heb je een kortere lutuele fase want we hebben beide een NOD op 27 september (ik meestal 12/13 dagen). Ik had zondagochtend een knalpositieve ovulatietest en denk mijn eisprong maandag. We hebben deze keer maar eens om de dag geklust wie weet helpt hetquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef IslaBonita het volgende:
Heb trouwens een knalpositieve ovutest, dus ik ga lekker aan de slag vanavond!
Komt wel goed. Het is je al een keer geluktquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef mijsje het volgende:
Ik ben trouwens ook alweer 31 sinds een halve week... Ik heb wel twijfels of ik uberhaubt ooit een kindje in m'n armen mag houden (nou ja, van mezelf dan...) maar ik ben de hoop nog niet helemaal verloren...
Welkom C_A en leuk dat jullie het gaan proberen, hopenlijk ben je snel uit dit topic en doorgeschoven naar Zwanger en geboorte!!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi allemaal, ik ben dus charmed_angel en ik ben 31 jaar oud.
Donderdag heb ik mijn laatste pil genomen en gisteren ben ik ongesteld geworden.
Mijn man en ik hebben besloten om toch een kindje te nemen. Ik wilde al een hele lange tijd erg graag. Alleen mijn man die 2 jaar jonger is wilde nog even wachten. Nu is zijn zusje bevallen en ik denk dat het bij hem ook een beetje begint te kriebelen. We hebben het er heel goed over gehad, gepraat en nagedacht. Alles op een rijtje gezet, en we willen er helemaal voor gaan.
Alleen mijn collega weet het, ik weet van haar dat ze ook gestopt is met de pil. Maar wil er nog meer mensen over kunnen praten, dus vandaar dat ik hier reageer.
Geniet ervan en kijk gewoon wat er gebeurd de eerste maanden! Foliumzuur slikken isquote:
Nu begin ik maandag met het slikken van foliumzuur. Hebben jullie nog meer tips voor mij?
NOD is de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar dus niet hoopt te worden omdat je dan misschien wel zwanger bent. Op die dag kun je dus theoretisch een thuis test doen. Bij een regelmatige cyclus is dat dus 28 dagen na de 1e dag van je menstruatie.quote:Owja... wat betekend NOD?
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar dit vind ik altijd een rare opmerking... een kind neem je niet, een kind KRIJG je... als je geluk hebt... het mag voor een boel mensen misschien de normaalste zaak van de wereld zijn, het is en blijft een wonder..quote:Op woensdag 16 september 2009 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man en ik hebben besloten om toch een kindje te nemen.
Nee zo bedoel ik het inderdaad niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar dit vind ik altijd een rare opmerking... een kind neem je niet, een kind KRIJG je... als je geluk hebt... het mag voor een boel mensen misschien de normaalste zaak van de wereld zijn, het is en blijft een wonder..
Maargoed, welkom, ik hoop dat het jullie snel lukt!
Ik dacht dat je 26 wasquote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef becky1983 het volgende:
welkom charmed-angel!
hoe oud ben je dan ciscostar??
ik 25! maar dat is niet zo moelijk te raden met mijn naam
23 (bijnaquote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef becky1983 het volgende:
welkom charmed-angel!
hoe oud ben je dan ciscostar??
ik 25! maar dat is niet zo moelijk te raden met mijn naam
Hallo C_A, welkom bij de clubquote:Op woensdag 16 september 2009 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi allemaal, ik ben dus charmed_angel en ik ben 31 jaar oud.
Donderdag heb ik mijn laatste pil genomen en gisteren ben ik ongesteld geworden.
Mijn man en ik hebben besloten om toch een kindje te nemen. Ik wilde al een hele lange tijd erg graag. Alleen mijn man die 2 jaar jonger is wilde nog even wachten. Nu is zijn zusje bevallen en ik denk dat het bij hem ook een beetje begint te kriebelen. We hebben het er heel goed over gehad, gepraat en nagedacht. Alles op een rijtje gezet, en we willen er helemaal voor gaan.
Alleen mijn collega weet het, ik weet van haar dat ze ook gestopt is met de pil. Maar wil er nog meer mensen over kunnen praten, dus vandaar dat ik hier reageer.
Nu begin ik maandag met het slikken van foliumzuur. Hebben jullie nog meer tips voor mij?
Owja... wat betekend NOD?
Bij mij verschilt dat best tussen de vorige cyclus en deze. Vorige cyclus was veel duidelijker. Nu bleef ik redelijk hoge temperaturen houden bij de eerste dagen. Zakte daarna pas in. Maar volgens mij heeft het ook veel met het weer te maken gehad. Ach ja, we zien het vanzelf wel weerquote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ondingen, ja soms wel ja. Al ben ik wel blij dat ze er zijn hoor. Ik zal anders ook weer eens tempen, na al die maanden weet ik mijn basistemperatuur voor en na ei wel.
Welkom Charmed-angel!![]()
Ik temp nog niet lang genoeg om ook maar enig idee te hebben. En mijn cyclus is ook te variërend geweest.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Poezebeest het volgende:
Ja daar heb je wel een punt pze, bij mij varieert het ook van dag 13 tot dag 20. Daarom dus ook af en toe een ovutestje zodat we zeker weten dat we niet te laat zijn. Ik bedoelde meer dat het niet uitmaakt of je op dag 20 of dag 21 je eisprong hebt als je er om heen regelmatig seks hebt
Je hebt ook wel een hele onregelmatige cyclus en wat duren ze lang... Begrijp helemaal dat je dan aan de temp en ovutestjes gaat om zo wat inzicht te krijgen en houvast te hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Ik temp nog niet lang genoeg om ook maar enig idee te hebben. En mijn cyclus is ook te variërend geweest.
(69-34-51-37). Maar de laatste keer echt duidelijke eisprong, met per ongeluk op het juiste moment een ovutestje, duidelijke temperatuurverschuiving, en ook nog eens precies 14 dagen na ovulatie ongesteld geworden. Wel een lange cyclus, maar verder alles volgens het boekje. Nu dus iets minder duidelijk, en ik denk een iets kortere cyclus. Ik hoop het. We zullen het wel zien. Exacte wetenschap gaat het toch nooit worden, en dat is misschien maar goed ook, dan kunnen we de romantiek er nog een beetje in houden
Klopt, maar ik heb zelf het idee gewoon nog niet helemaal ontpild te zijn. Als ik nog niet die duidelijke eisprong had gehad, was ik wel echt ongerust geworden. Ik wacht nu even drie cyclussen tempen af, als ik dan nog niet regelmatig ben, ga ik toch de huisarts eens bezoeken. Dat is nu het plan...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een hele onregelmatige cyclus en wat duren ze lang... Begrijp helemaal dat je dan aan de temp en ovutestjes gaat om zo wat inzicht te krijgen en houvast te hebben.
Het is ook zo onwerkelijk dat er een kleine beebie in je buik groeit! Je merkt er zelf nog weinig van en toch is het zo. Laat het maar op je afkomen en geef het even de tijd, komt vanzelf wel!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef freubelmuts het volgende:
ik durf niet![]()
de ene keer wel en de andere keer eigenlijk helemaal niet daarom durf ik eigenlijk ook niet zo
wat wordt ik hier onzeker van zeg
Haha, gekkie. Je bent hier ook welkom hoor, maar ooit moet je er natuurlijk toch aan geloven om minimaal ook naar z&g te gaan...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef freubelmuts het volgende:
ik durf niet![]()
de ene keer wel en de andere keer eigenlijk helemaal niet daarom durf ik eigenlijk ook niet zo
Kom maar hoor meid.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef freubelmuts het volgende:
ik durf niet![]()
Mijn ervaring is, dat als je 'na NOD' zit (en volgens mij staat die bij een Tp aardig vast toch?) eigenlijk iedere test wel positief is als je zwanger bentquote:Op donderdag 17 september 2009 09:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Deze vraag zal al wel minstens 100 keer gesteld zijn, maar wat zijn jullie ervaringen met verschillende zwangerschapstesten? Ik moet namelijk maandag testen, maar heb geen idee welke ik nou het beste kan halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |