Ik heb geen hele duidelijke eisprong gezien op testjes, en ook volgens het tempen kan het best iets later zijn geweest, dan fertility friend denkt. Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik nu naar strohalmen grijp... Maar ja, temperatuur is nog steeds hoog, dus dat is op zich wel nog een hoopvol teken...quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:44 schreef Poezebeest het volgende:
Isla; wat jammer dat de voortekenen van deer zijn, ondanks dat je wist dat de kans klein.
![]()
Minnie; wat stom dat de test negatief was en je ook nog niet ongesteld bent. Zit je nu precies 14 dagen na je eisprong? Als dat niet zo is kan het zijn dat je te vroeg hebt getest.![]()
KJ; spannend is dat hè, mijn lief heeft ze afgelopen week ingeleverd, maar ik heb niet geholpen, vond ik toch wel een beetje raar. Maar weten dat hij het potje vol zit te maken is ook best gek....
Hier nog geen nieuws...
Ik was al 40+ en tijdens de vakantie ook nog jarig.... dus nu nog erger 40+quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef IslaBonita het volgende:
Wat jammer Kolonia.... op naar de volgende ronde.![]()
Jij bent toch een jaar of 36? Ik ben 35, probeer voor het eerst zwanger te raken, dus ik let extra op de dames van 35+, omdat we onze leeftijd al niet echt mee hebben.... Ik weet dat Soneal 40 is, maar verder? Zijn er nog meer dames boven de 35?
Gefeli!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:31 schreef Soneal het volgende:
Ik was al 40+ en tijdens de vakantie ook nog jarig.... dus nu nog erger 40+![]()
![]()
Thnxquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Is er veel verschil tussen 35+ en 40+ wat betreft kansen?
Ik dacht dat dat nog wel meeviel en dat alleen eerste menstruatie, 35 en de overgang echte grenzen waren.![]()
Nou ja, boeit ook niet: je moet gewoon goede timing en geluk hebben. Leeftijd is alleen belangrijk voor de statistieken, niet voor jezelf.
Wat spannendquote:Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
Bah, da's wel echt balen zeg. Zowel de negatieve test als de onregelmatige cyclusquote:Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!![]()
Wat spannend is het toch allemaal! Ik leef met jullie mee![]()
Ben dus weer terug van mijn heerlijke vakantietjeWas heel erg fijn.
Maar niet ongesteld gewordenVoor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
![]()
Vind het echt balendat ik nu dus niet regelmatig ongesteld of zwanger ben!!
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...
En even voor allemaal:
Ik hoop het zo voor je.quote:Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
Vervelend Suuzzz. Hopelijk heb je snel meer zekerheid!quote:Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!![]()
Wat spannend is het toch allemaal! Ik leef met jullie mee![]()
Ben dus weer terug van mijn heerlijke vakantietjeWas heel erg fijn.
Maar niet ongesteld gewordenVoor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
![]()
Vind het echt balendat ik nu dus niet regelmatig ongesteld of zwanger ben!!
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...
En even voor allemaal:
Joh gewoon blijven hopen hoor. Hier beide keren meteen bij de eerste poging zwangerquote:Op maandag 28 september 2009 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duim ook mee!
Morgen mijn eisprong als het goed isVolgens de kalender.... Maar het gaat de eerste keer toch niet lukken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |