abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73155233
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
Wat spannend
pi_73155302
Spannend Poezebeest, ik duim voor je
pi_73157929
Oeh poezebeest! Dinsdag testen???
pi_73158453
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Borra het volgende:
Spannend Poezebeest, ik duim voor je
Ik ook
pi_73158662
Poezebeest, spannend hoor ook hier draaien m'n duimen mee!
pi_73161625
Hello lady's!

Wat spannend is het toch allemaal! Ik leef met jullie mee
Ben dus weer terug van mijn heerlijke vakantietje Was heel erg fijn.
Maar niet ongesteld geworden Voor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
Vind het echt balen dat ik nu dus niet regelmatig ongesteld of zwanger ben!!
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...

En even voor allemaal:
pi_73161803
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!

Maar niet ongesteld geworden Voor de zekerheid toch nog een testje(een 1 euro dipstick) gedaan gistere, maar deze was ook negatief
Ik kan nix anders doen dan afwachten.....en regelmatig sexen voor de zekerheid...
Naja...

En even voor allemaal:
Bah, da's wel echt balen zeg. Zowel de negatieve test als de onregelmatige cyclus
pi_73162174
Bah suuzz, dat schiet niet op. Een helpt misschien een ieniminiebeetje...
pi_73162404
Help wel een beetje Dankjewel!!!!
pi_73162517
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel tussendoor, hier nog steeds geen nieuws, begin nu wel al een beetje te hyperen, het zou toch niet?!?!
Ik hoop het zo voor je.
Ik laat mijn duimen weer wat overuren maken hoor
pi_73166154
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef suuzzz het volgende:
Hello lady's!

Naja...

En even voor allemaal:
Vervelend Suuzzz. Hopelijk heb je snel meer zekerheid!

Hier nog steeds niets. Geen nieuws verder...
pi_73167550
Poezebeest, ik blijf aan je denken hoor, ik hoop dat het gauw dinsdag is voor je, dat morgen maar snel voorbij mag gaan...
pi_73171542
hoop dat dit helpt
pi_73171585
Mogen is het dinsdag poezebeest.... jeetje, wat spannend!! Ik duim voor je!!
pi_73172127
Ik duim ook mee!
Morgen mijn eisprong als het goed is Volgens de kalender.... Maar het gaat de eerste keer toch niet lukken denk ik
pi_73172168
Oeh tis weer spannend hier!! Ik duim mee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73172413
Poezebeest spannend! Ik duim mee voor jou!
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duim ook mee!
Morgen mijn eisprong als het goed is Volgens de kalender.... Maar het gaat de eerste keer toch niet lukken denk ik
Joh gewoon blijven hopen hoor. Hier beide keren meteen bij de eerste poging zwanger
pi_73172631
Oeh, even duimen voor Poezebeest:
pi_73172678
Mijn duimen draaien hier ook vol op !!

Poezebeest, wat maak je het spannend
pi_73173861
Even een vraagje voor de dames die duidelijk hun eisprong kunnen voelen.
Hoe lang voel je dat?

Ik heb sinds gisteravond een stekende pijn rechts onderin en dat is er nu nog.
Heb ik nog nooit eerder gevoeld, dus vroeg me af of dat mijn ei kon zijn of voel je dat dan veel korter?
pi_73174280
Poezebeest, spannend Ik duim voor je!

Suuz vervelend is dat he!

Nou hier geen nieuws hehe, is weer wachten op de klusdagen
pi_73174312
Borra en Soneal, jammer!
Minniemin en Suuuz... wat vervelend, die onzekerheid... toch blijf ik duimen voor jullie!

Poezebeest je houdt het spannend! Zou weer echt zo'n verhaal zijn: manlief levert zaad in omdat het niet wil lukken...en dan....streepjes?!!!! Ik duim megahard door!

Nienna ik voel mijn eisprong niet altijd maar wat jij beschrijft klopt wel. Het duurt meestal een halfuur tot een uur bij mij maar het schijnt een paar uur en zelfs een dag aan te kunnen houden. Goed teken dus!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73174532
niena, ik voel hem ook duidelijk als een steek. Kan bij mij echt een paar dagen zelfs aanhouden. Beetje vaag spierpijnachtig gevoel.

Ondanks lurk-mode toch even een berichtje.
Ik voel me al een week raar. Ovulatiegevoel terwijl ik 2 weken terug ovulatie had (idee mijn baarmoeder te voelen), superemotioneel (gister inglorious bastards gezien, vond hem zo vies en gewelddadig dat ik moest janken heb ik echt nooit. Ben al paar dagen misselijk, brandend maagzuur....) Ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Nog niks gezien....

erg vaag.... . maar goed. we zien wel....
pi_73175158
Marike klinkt goed! Of ehm, nouja.... Spannend in ieder geval!

Mijn menstruatie is nog niet echt doorgebroken, maar verwacht hem any minute. Zere boobs, af en toe nieuw&oud bloed, temp-verlaging en vooral harstikke emo. Was van het weekend bij mn ouders, vertelde mn schoonzusje dat ze 10 weken zwanger was maar net een miskraam had gehad. Zij en mijn broer waren niet echt bezig, ze hadden te horen gekregen dat het waarschijnlijk niet of niet snel zou lukken bij hen (medisch probleem) dus was zij alvast gestopt met anticonceptie. Twee maanden later was ze zwanger, maar ging helaas mis. Ik vond het heel erg voor haar, maar zij was er heel nuchter onder omdat ze nog niet echt bezig waren. Ze heeft nog steeds zoiets van: als het niet lukt is het ook goed, want allebei hebbenze nooit echt zeker geweten of ze kinderen willen. Toch was ze wel een beetje emo (en ik ook) maar toen zei mijn moeder iets heel raars tegen mij: Dat het niet leuk zou zijn voor haar als ik nu zwanger zou zijn/worden, en dat dat maar even moest wachten...Mijn ouders weten niet dat we bezig zijn, al 10 maanden! Waar slaat dat nou op? Wij willen het ZO graag maar nu moet ik ook maar niet zwanger raken? Het viel echt even koud op mijn dak. Ik dacht: je hebt je zin hoor, ik ben nog steeds niet zwanger! Moest echt even janken thuis. Ben blij dat ik dit verhaal aan jullie kwijt kan..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73175196
Ondanks alle lieve posters die voor me duimen vanmorgen toch de op bezoek.

Het is heel dubbel, van de ene kant de enorme teleurstelling omdat ik toch wel hoop had, van de andere kant een fijn gevoel dat ik geen tussentijds bloedverlies had en mijn luteale fase gewoon 13 dagen was.
Op naar ronde 9 alweer en ik ga deze maand de onderzoeken in en stiekem had ik gehoopt dat dat niet nodig zou zijn want zie er wel een beetje tegen op

Modje; mag mijn NOD naar 28 oktober? Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')