Marike klinkt goed! Of ehm, nouja.... Spannend in ieder geval!
Mijn menstruatie is nog niet echt doorgebroken, maar verwacht hem any minute. Zere boobs, af en toe nieuw&oud bloed, temp-verlaging en vooral harstikke emo. Was van het weekend bij mn ouders, vertelde mn schoonzusje dat ze 10 weken zwanger was maar net een miskraam had gehad. Zij en mijn broer waren niet echt bezig, ze hadden te horen gekregen dat het waarschijnlijk niet of niet snel zou lukken bij hen (medisch probleem) dus was zij alvast gestopt met anticonceptie. Twee maanden later was ze zwanger, maar ging helaas mis. Ik vond het heel erg voor haar, maar zij was er heel nuchter onder omdat ze nog niet echt bezig waren. Ze heeft nog steeds zoiets van: als het niet lukt is het ook goed, want allebei hebbenze nooit echt zeker geweten of ze kinderen willen. Toch was ze wel een beetje emo (en ik ook) maar toen zei mijn moeder iets heel raars tegen mij: Dat het niet leuk zou zijn voor haar als ik nu zwanger zou zijn/worden, en dat dat maar even moest wachten...Mijn ouders weten niet dat we bezig zijn, al 10 maanden! Waar slaat dat nou op? Wij willen het ZO graag maar nu moet ik ook maar niet zwanger raken? Het viel echt even koud op mijn dak. Ik dacht: je hebt je zin hoor, ik ben nog steeds niet zwanger! Moest echt even janken thuis.

Ben blij dat ik dit verhaal aan jullie kwijt kan..