http://www.nu.nl/algemeen(...)voor-de-rechter.htmlquote:DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders moet zich op 20 januari voor de strafrechter verantwoorden voor zijn uitspraken over moslims. Dat zei de politicus zaterdag in dagblad De Telegraaf.
Het Openbaar Ministerie vervolgt Wilders voor het aanzetten tot discriminatie en haat. De politicus is het hier niet mee eens. ''Ik wil dat de islam terecht staat en niet ik'', aldus de politicus. ''Daarom overweeg ik radicale imams en andere idioten als getuigen op te roepen.''
Wilders windt zich er over op dat hij zich moet verantwoorden voor wat hij zegt. ''Ik vind het heel erg om daar te staan. Ik ben van mening dat het een politiek proces is. Het is triest dat ik me strafrechterlijk moet verdedigen voor politieke uitspraken.'' Wilders, die bijgestaan wordt door advocaat Bram Moszkowicz, denkt dat de rechter hem vrijspreekt.
Gemeenteraadsverkiezingen
De start van het proces komt voor Wilders in een ongunstige periode. In januari is namelijk ook de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen, waaraan de PVV in Den Haag en Almere meedoet.
''Dit kost heel veel tijd en energie. Het is geen debatje, maar gaat over mijn eigen kop. Ik had liever geen proces en vijf zetels minder in de peilingen, ik wil geen verdachte zijn.''
Liever beide.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef Aartjan het volgende:
Ik had liever geen proces en vijf zetels minder in de peilingen
Moet je maar geen nazi-uitspraken doen.quote:ik wil geen verdachte zijn.
Inderdaad. Beter laten ze hem maar kletsen. Dit is alleen maar weer in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
Voer voor Wilders. Dit pakt alleen maar positief voor hem uit.
Kom maar op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
Voer voor Wilders. Dit pakt alleen maar positief voor hem uit.
Wilders in een cel, denk je dat echt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kom maar op.
Rot Wilders lekker een cel in en laat dan maar zien of de balletjes van de Wilders aanhang al zijn ingedaald.
Neuh, maar het zou het tergend langzame proces wellicht wat versnellen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wilders in een cel, denk je dat echt?!
Dat is inherent aan een politiek procesquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef Djahani het volgende:
Hij weet wel hoe die de journalisten naar zich toe moet trekken.
Oh dus als Wilders iets zegt mag iemand anders het niet meer zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Gisele het volgende:
[..]
Je blaat je leider na met je politiek proces
Klopt. Want de islam is dan ook aanleiding geweest voor zijn vervolging. De rechtszaak is ook heel makkelijk, de Koran erop na slaan, en eens die haatpassages oplezen. Nou, dat gaat een lange rechtszaak worden kan ik je melden. Dat boek staat vol met woede en haat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef Aarsjan het volgende:
[..]
''Ik wil dat de islam terecht staat en niet ik''
De islam demoniseert alle mensen die niet in het straatje passen van dat geloof, het zet aan tot haat, tot oorlog, tot marteling, onderdrukking, en is naar mijns inziens gewoon een excuus wat misdaden tegen de menselijkheid toestaat. Dat is veel erger dan wat Wilders roept (en ook terecht is). Hoeveel mensen zijn Wilders wel niet voorgeweest die hetzelfde riepen, zoniet, erger dan wat Wilders ooit heeft durven roepen over de islam in dit land?quote:Het is goed dat Wilders vervolgd wordt. Hij demoniseert 1 miljoen medelanders met zijn leugenachtige propaganda en dat mag best eens bestraft worden door de rechter.![]()
![]()
Het heeft zeker wel met politiek te maken. De islam is namelijk ook een politieke ideologie, al wordt anders beweerd. Een totalitaire islamitische staat is het gevolg als mensen als Wilders niet opstaan en hier tegenin gaan. Er zijn al zoveel boeken geschreven, deskundigen aan het woord geweest over het gevaar wat islam heet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:51 schreef Gisele het volgende:
Dè advocaat voor Nederlandse topcriminelen Moszkowicz staat hem bij. Maar Wilders' uitspraken hebben niets met politiek te maken, die uitspraken zijn gewoon onrust zaaien, mensen tegen elkaar opstoken en mensen bewust bang maken met verzonnen doem-scenario's. Wilders draagt ertoe bij dat Nederlanders steeds asocialer en onbeschofter worden, kijk maar naar zijn vele uitspraken. Hij zal er wel met een waarschuwing vanaf komen.
Liever niet...quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Oh dus als Wilders iets zegt mag iemand anders het niet meer zeggen
Heb je de Bijbel al eens gelezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:58 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Klopt. Want de islam is dan ook aanleiding geweest voor zijn vervolging. De rechtszaak is ook heel makkelijk, de Koran erop na slaan, en eens die haatpassages oplezen. Nou, dat gaat een lange rechtszaak worden kan ik je melden. Dat boek staat vol met woede en haat.
Vervolg de islam is mijn advies
Bron?quote:De islam demoniseert alle mensen die niet in het straatje passen van dat geloof, het zet aan tot haat, tot oorlog, tot marteling, onderdrukking, en is naar mijns inziens gewoon een excuus wat misdaden tegen de menselijkheid toestaat. Dat is veel erger dan wat Wilders roept (en ook terecht is). Hoeveel mensen zijn Wilders wel niet voorgeweest die hetzelfde riepen, zoniet, erger dan wat Wilders ooit heeft durven roepen over de islam in dit land?
De rest van de wereld lacht zich rot om deze aanfluiting van de rechtsstaat. Het buitenland zal deze zaak dan ook met argusogen volgen.
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef Pim Fortuyn_Cookie het volgende:
[..]
Heb je de Bijbel al eens gelezen?
Dit:quote:Bron?
quote:
Wat een onzin. Echt weer dat zwart-wit denken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Het heeft zeker wel met politiek te maken. De islam is namelijk ook een politieke ideologie, al wordt anders beweerd. Een totalitaire islamitische staat is het gevolg als mensen als Wilders niet opstaan en hier tegenin gaan. Er zijn al zoveel boeken geschreven, deskundigen aan het woord geweest over het gevaar wat islam heet.
- Berovingenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef JohannesPaulus het volgende:
Een "Reichskristallnacht" is zonder meer ook in Nederland denkbaar, indien er maar langdurig en indringend genoeg geappelleerd wordt aan het wij-zij gevoel en het verongelijkte deel van de bevolking er van overtuigd raakt dat "hun" niet deugen en de schuldigen zijn van...., ja waarvan eigenlijk
Dat doet hij niet? Hij spreekt namens zijn kiezers; iets wat andere politici niet doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar goed, die mening mag je verder hebben. Wat mij alleen irriteert is dat Wilders altijd meent te spreken voor het Nederlandse volk, terwijl een groot deel zijn mening helemaal niet deelt.
En jij bent moslim? En jij hebt de koran gelezen? En jij bent wel eens in islamitische landen geweest? Denk het niet,..quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Echt weer dat zwart-wit denken.
Dus als we niet roepen dat de Islam slecht is wordt heel Nederland een Islamitische staat waar de sharia de kepter zwaait? Kom op zeg, de meeste moslims willen dat niet eens.![]()
Wat Buschetta zegt:quote:Maar goed, die mening mag je verder hebben. Wat mij alleen irriteert is dat Wilders altijd meent te spreken voor het Nederlandse volk, terwijl een groot deel zijn mening helemaal niet deelt.
Eh, hij spreekt heel vaak namens het Nederlandse volk hoor. Dat zegt hij: 'Het Nederlandse volk is het zat, het Nederlandse volk vindt dit, en dat, enz, enz, enz'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Dat doet hij niet? Hij spreekt namens zijn kiezers; iets wat andere politici niet doen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Dat doet hij niet? Hij spreekt namens zijn kiezers; iets wat andere politici niet doen.
Ach gut.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:11 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
En jij bent moslim? En jij hebt de koran gelezen? En jij bent wel eens in islamitische landen geweest? Denk het niet, naief meisje...
[..]
Wat Buschetta zegt:
- Berovingen
- mishandelingen
- Vrouwen lastigvallen/onderdrukken
- dierenmishandeling
- hoogste aantal uitkeringen
- hoogste aantal gedetineerden
of dat gelieerd is aan de islam ? niet per definitie maar het feit is wel dat de landen waar de Islam "heerst" de menselijke ontwikkeling praktisch stil staat.
En die mening delen toch veel mensen. Het zijn feitelijkheden. Daarnaast hoef je alleen maar Opsporing Verzocht op te zetten op dinsdagavond en de licht getinte huidskleuren van Marokkaanse afkomst vliegen je om de oren. Deze islamitsiche jongens haten het westen, en juist de islam staat deze misdaden toe. Want de westerse samenleving dient te worden ontwricht. Dat wordt ook keer op keer gepredikt in o.a. moskeetjes in Rotterdam en Amsterdam. Onder welke steen kom je vandaan gekropen?
HUN? En dan ook nog tussen " ".quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef JohannesPaulus het volgende:
“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze
Een "Reichskristallnacht" is zonder meer ook in Nederland denkbaar, indien er maar langdurig en indringend genoeg geappelleerd wordt aan het wij-zij gevoel en het verongelijkte deel van de bevolking er van overtuigd raakt dat "hun" niet deugen en de schuldigen zijn van...., ja waarvan eigenlijk, oh ja, de files bv.
De bijbel is geen boek met voorschriften, maar een boek dat vertelt over hoe mensen vroeger leefden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heb je de Bijbel al eens gelezen?
Dat is me nooit opgevallen. Ik hoor wel vaker dat hij namens "de kiezer" spreekt. Maar goed, een echte leider moet namens het volk spreken. Dat is iets waar je Balkenende nooit op zult betrappen, of een Wauzer Bos. Het verkleint enkel de afstand tussen kiezer en volksvertegenwoordiging, en dat is heel belangrijk voor sommigen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, hij spreekt heel vaak namens het Nederlandse volk hoor. Dat zegt hij: 'Het Nederlandse volk is het zat, het Nederlandse volk vindt dit, en dat, enz, enz, enz'.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach gut.
Ik ben zeker al in Islamitische landen geweest. En tijdens mijn werk kom ik vaak genoeg bij moslim-gezinnen over de vloer, laat ik andere ervaringen hebben dan dat ze alleen maar stelen en in de bak zitten.
Nee, dat blijkt wel met je knuffelbezoekjes aan moslimgezinnetjes. Hoe objectief ben je dan nog?quote:Verder is het zo dat de criminele allochtone jeugd zich helemaal niet bij de moskee ophoudt. Verre van. Denk dat jij eens onder een steen vandaan moet kruipen en niet zo denigrerend moet praten, een naief meisje ben ik allang niet meer.
Tja en imams roepen op om homofilie uit te roeien. Ze vertellen aan de volgers dat het volgens de koran is toegestaan om een homo van een hoog punt naar beneden te gooien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, hij spreekt heel vaak namens het Nederlandse volk hoor. Dat zegt hij: 'Het Nederlandse volk is het zat, het Nederlandse volk vindt dit, en dat, enz, enz, enz'.
Dan zou je moeten weten dat dat net zo zeer een boek is dat oproept tot oorlogsmisdaden.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:21 schreef Gia het volgende:
[..]
De bijbel is geen boek met voorschriften, maar een boek dat vertelt over hoe mensen vroeger leefden.
Er staan slecht 10 leefregels in, die echt niet teveel gevraagd zijn. Verder is er een update van het OT voor de Christenen, namelijk het NT. Waar het NT afwijkt van het OT, geldt het NT.
Werden in het OT mensen nog gestenigd, in het NT wordt het afgeraden aan de bevolking van die tijd.
Dit in tegenstelling tot de koran, wat simpelweg een wetboek is, wat voor elke dagelijkse situatie aan de beminde gelovigen oplegt hoe te handelen. Zelfs voor het menstrueren van de vrouw wordt beschreven hoe ze moet handelen en wat wel en niet mag.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat dat net zo zeer een boek is dat oproept tot oorlogsmisdaden.
Ik ben het helemaal met je eens. Het is belachelijk dat hij vervolgd wordt. Ik ben het niet eens met wat hij zegt, maar hem vervolgen gaat te ver.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja en imams roepen op om homofilie uit te roeien. Ze vertellen aan de volgers dat het volgens de koran is toegestaan om een homo van een hoog punt naar beneden te gooien.
En omdat dat in de Koran staat, komt die achterlijke gladiool er nog mee weg ook.
Wilders zegt veel minder erge dingen, maar heeft helaas niet zo'n boekje. Maar geloof me maar, ook hij komt ermee weg. Simpelweg omdat hij niet oproept tot actie tegen mensen.
Echt waar? Kom eens met een quote uit het NT waar opgeroepen wordt tot oorlogsmisdaden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat dat net zo zeer een boek is dat oproept tot oorlogsmisdaden.
Turkije of de emiratenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach gut.
Ik ben zeker al in Islamitische landen geweest.
Je zit dus waarschijnlijk in de gezondheidszorg of onderwijs....quote:En tijdens mijn werk kom ik vaak genoeg bij moslim-gezinnen over de vloer, laat ik andere ervaringen hebben dan dat ze alleen maar stelen en in de bak zitten.
Ik irriteer me aan het CDA, GL, PVDA, VVD, D66, + nog wat baggerpartijtjes die ook namens het volk van NL spreken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar dat hij meent te spreken voor het Nederlandse volk irriteert me,
Grappig toch dat de confessionele partijen allemaal bepaalde denkbeelden proberen door onze strot te rammen die in de 10 geboden nergens terug te vinden zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:21 schreef Gia het volgende:
[..]
De bijbel is geen boek met voorschriften, maar een boek dat vertelt over hoe mensen vroeger leefden.
Er staan slecht 10 leefregels in, die echt niet teveel gevraagd zijn. Verder is er een update van het OT voor de Christenen, namelijk het NT. Waar het NT afwijkt van het OT, geldt het NT.
Werden in het OT mensen nog gestenigd, in het NT wordt het afgeraden aan de bevolking van die tijd.
De Bijbel staat VOL met passages over wat wel en niet te doen, wat wel en niet te eten en hoe je wel en niet te gedragen. Dus waar haal je die onzin vandaan?quote:Dit in tegenstelling tot de koran, wat simpelweg een wetboek is, wat voor elke dagelijkse situatie aan de beminde gelovigen oplegt hoe te handelen. Zelfs voor het menstrueren van de vrouw wordt beschreven hoe ze moet handelen en wat wel en niet mag.
Ik ben objectiever dan jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:26 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ach jee, nummer zoveel met die linkse knuffelmening... Oh, dat verklaard je nickname
Ja ach, jij beleefd het op jouw manier, en jij hebt ene bepaalde visie die je nu projecteert op fok. En jij denkt hiermee de waarheid in pacht te hebben, omdat het jouw beleving is. Wordt wakker schat, dit is niet de wereld zoals jij hem kent. Jouw bekrompen wereldje van de dagelijkse sleur van het opstaan, moslimgezinnetjes bezoeken, meehuilen en knuffelen en met de roze bril op de wereld zien zoals jij hem graag wilt zien. Ondertussen gaat het haten gewoon door, islamiseert de samenleving meer en meer, ontploft er weer eens een bom waarbij er 100 mensen omkomen uit naam van de islam.... Tja, ga eens op wereldreis en aanschouw de werkelijke wereld....
[..]
Nee, dat blijkt wel met je knuffelbezoekjes aan moslimgezinnetjes. Hoe objectief ben je dan nog?
Het is langer bekend dan vandaag dat deze islamitische criminelen zeer zeker wel handelen uit naam van het geloof. Dat wordt ze al met de paplepel ingegoten, hiervoor hoef je niet eens een moskee te bezoeken.
Hij verwoordt wel de gevoelens van ongenoegen van heel veel Nederlanders. Ook van diegenen die het niet met al zijn ideeën eens zijn. Ik heb 4 jaar geleden CDA gestemd, ook al sta ik niet achter elk standpunt van JP. Ik had persoonlijk liever gehad dat Rita zich wat meer geprofileerd had, omdat ik toch wat meer neig naar rechts en die kwal van een Marc Rutte niet kan uitstaan. Blijft er voor mij weinig keus over. Helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Het is belachelijk dat hij vervolgd wordt. Ik ben het niet eens met wat hij zegt, maar hem vervolgen gaat te ver.
Maar dat hij meent te spreken voor het Nederlandse volk irriteert me, spreek dan voor degenen die op je stemmen. Want echt niet het hele Nederlandse volk staat achter hem, integendeel. Er is net zoveel verdeeldheid.
Dit topic hebben we afgelopen maand nog gehad geloof ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt waar? Kom eens met een quote uit het NT waar opgeroepen wordt tot oorlogsmisdaden?
Of, doe er alvast één uit het OT. Ook goed. Kan ik kijken of die overruled wordt in het NT.
CDAquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij verwoordt wel de gevoelens van ongenoegen van heel veel Nederlanders. Ook van diegenen die het niet met al zijn ideeën eens zijn. Ik heb 4 jaar geleden CDA gestemd, ook al sta ik niet achter elk standpunt van JP. Ik had persoonlijk liever gehad dat Rita zich wat meer geprofileerd had, omdat ik toch wat meer neig naar rechts en die kwal van een Marc Rutte niet kan uitstaan. Blijft er voor mij weinig keus over. Helaas.
Ik ga ervan uit dat, mocht Geert winnen, zijn standpunten in de debatten en wetsontwerpen echt wel gematigd worden.
Oh, en wat was je beroep dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:31 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Turkije of de emiraten
[..]
Ik heb 5 jaar tussen moslims gezeten elke dag 10 uur minimaal met alle lagen van de bevolking. Van criminelen tot hoger geschoolden. Ik was een insider. Een van hen.
Pfff, ik heb in 2007 ook CDA gestemd. Was weinig beters, D66 was zo goed als dood.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
CDA
Je bent vast een écht fatsoensmens
Welke denkbeelden uit de bijbel, probeert het CDA zoal door onze strot te duwen? Kom eens met voorbeelden? Welke partij probeert ongelovigen zaken op te dringen die hun niet aangaan? Waar wordt opgeroepen tot haat, gebasseerd op de bijbel?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Grappig toch dat de confessionele partijen allemaal bepaalde denkbeelden proberen door onze strot te rammen die in de 10 geboden nergens terug te vinden zijn.
Waar wordt opgeroepen tot oorlogsmisdaden?quote:De Bijbel staat VOL met passages over wat wel en niet te doen, wat wel en niet te eten en hoe je wel en niet te gedragen. Dus waar haal je die onzin vandaan?
Nee, jij bent degene die tamelijk onbenullig overkomt.quote:Ja, ik weet het wel, je HEBT gewoon geen argument dus je verzint ze maar.
=edit=quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben objectiever dan jou.
Ik ben wijkverpleegkundige, en kom bij zieke mensen thuis. En afkomst speelt daarbij geen rol, in tegenstelling tot jou,
Word wakker. Het westen is in de ogen van een islamiet de vijand, staat gewoon in de koran....quote:Verder wordt criminele jongeren zeker niet geleerd in de moskee hoe ze moeten stelen.
Sterker nog, het moskee-bezoek door jongeren neemt af. Vooral oudere mensen bezoeken de moskee nog veel, en laten we daar nu juist geen last van hebben.
Genoeg, ik kom niet alleen in de aangedane pauperachterstandsvogelaarswijken, maar ook in andere landen, en ben me bewust van wat er zich echt in de wereld speelt. =edit=quote:En wat heb jij al allemaal gezien van de wereld dat je denkt de Islam zo goed te kennen?
Verplichte winkelsluiting in Elburg op zondag? (Weet niet of dat er al door is)quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke denkbeelden uit de bijbel, probeert het CDA zoal door onze strot te duwen? Kom eens met voorbeelden? Welke partij probeert ongelovigen zaken op te dringen die hun niet aangaan? Waar wordt opgeroepen tot haat, gebasseerd op de bijbel?
Je praat poep en niets anders.
Oh schatje, was wat er achter de link stond niet erg genoeg?quote:Waar wordt opgeroepen tot oorlogsmisdaden?
Hoe kom je erbij dat dit voor moslims wel geldt dan?quote:En kom eens met voorbeelden uit het NT, het boek van de Christenen, waar wordt gezegd wat wij wel of niet mogen eten. Nog NOOIT heeft een pastoor in de kerk aan de gelovigen gezegd dat ze bepaalde zaken niet mogen eten of drinken.
Dat in het OT staat dat bepaalde zaken in die tijd niet rein werden geacht en dat Joden nog steeds dat boek volgen, wil niet zeggen dat dit in onze tijd ook nog geldt voor de Christenen.
Dat is JOUW interpretatie.quote:Wij mogen gewoon alles eten en drinken. Niemand, ook de bijbel niet, verbiedt ons dat.
Dat ligt er dus maar aan wie je het vraagt.quote:Nee, jij bent degene die tamelijk onbenullig overkomt.
De regels van 4000 jaar geleden, gelden niet meer voor ons. De bijbel is geen wetboek.
Komt dat door hun leeftijd of door het feit dat ze de moskee bezoeken? Ik denk dat je het antwoord zelf wel weet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vooral oudere mensen bezoeken de moskee nog veel, en laten we daar nu juist geen last van hebben.
CDA is:quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke denkbeelden uit de bijbel, probeert het CDA zoal door onze strot te duwen? Kom eens met voorbeelden? Welke partij probeert ongelovigen zaken op te dringen die hun niet aangaan?
Ja, maar er zijn nu gelukkig genoeg mensen die wel begrijpen waar deze haat toe kan leiden en de media is niet zo eenzijdig meer als in de jaren 30. De PVV zal nooit de oplossing worden voor de verongelijkten en waarschijnlijk altijd vanuit de oppositie blijven schreeuwen. Met die idiote uitspraken zal zelfs het grootste gedeelte van het PVV stemvee vroeg of laat wel weer tot inkeer komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:14 schreef hans3000 het volgende:
Het is zeer zinvol om PVV en het fascisme te vergelijken
Wie nu nog achter Wilders aanloopt is net zo verantwoordelijk als de mensen die in de jaren dertig achter Hitler aanliepen, terwijl destijds velen ook pas de dramatische gevolgen van het nationaal-socialisme onderkenden toen het te laat was !
. Je hebt het steeds over de echte wereld, in die wereld wordt Wilders juist als een nazi gezien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ik vind jou een engerd. Jij heult met de vijand, 70 jaar geleden zouden ze je kop kaal scheren en op een kar door de straten heenrijden zodat duidelijk is dat jij wereldvreemd bent!
Dus? Wat is dat nou voor domme vergelijking tussen zieke moslims en Pinochet?quote:Oh, maar jij komt bij ziekemoslims thuis, Boehoe, zielig allemaal
![]()
Kijk, alsof wij erom vragen dat ze ziek zijn? Wat maakt hen dit dan? Pinochet was ook ziek en zielig, laatst nog die Duitser die misdaden tegen de menselijkheid had begaan en alsnog wordt berecht in Duitsland. Wat was die man ziek, boehoe
Waar staat het dan in de Koran?quote:Word wakker. Het westen is in de ogen van een islamiet de vijand, staat gewoon in de koran....
* proest* Je komt in andere landen voor vakantie. En daar baseer jij je mening op?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
=
Maar goed, je komt ook in het buitenland, andere Islamitische landen? Vertel er eens wat meer over. Je zegt er veel van te weten, dus deel die ervaringen met ons! Ben je er voor je werk geweest?
En ik kom zeker ook in het buitenland, wel voor vakantie dan, maar heb dus best wel wat van de wereld gezien. Jammer dat jij aanneemt dat dat niet zo zal zijn, alleen omdat ik je mening niet deel!
Nee, jij veegt je eigen straatje schoon als iemand uit ervaring het tegenovergestelde laat zien. Ineens geef jij niet thuis en begint over haat en woede. Sluit vooral je ogen.quote:En verder jammer dat je zo raar praat over mijn beroep. Je wordt helemaal blind van woede alleen omdat ik zeg dat ik andere ervaringen heb met moslims.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:31 schreef Buschetta het volgende:
Je zit dus waarschijnlijk in de gezondheidszorg of onderwijs....
mijn ervaring is dat jij als blanke vrouw dus zowieso al voor de gek wordt gehouden. Wie ben jij ? niemand. Een kefir. Alle mooie praatjes zijn puur gericht op wat jij horen wilt.
Waarom kom jij daar? Controlerende functie denk ik.
Ik heb 5 jaar tussen moslims gezeten elke dag 10 uur minimaal met alle lagen van de bevolking. Van criminelen tot hoger geschoolden. Ik was een insider. Een van hen.
De praatjes die loskomen op het moment dat er weer iets over moslims in het nieuws komen zijn niet misselijk. Van het ondermijnen van de NL maatschappij door diefstal en geweld. Over de Nederlanders en hoe dom ze wel niet zijn. Dat de randstad al bijna van "hen" is.
En dan heb ik het nog geeneens over de blinde haat jegens joden.
ach ja. Leuk om thuis te komen na een uurtje bij moslims thee te hebben gedronken en tegen je vriendinnetjes en man vertellen hoe leuk ze wel niet zijn..
In dezelfde tijd zit die moslima te vertellen hoe afschuwelijk jij bent
De hele PVV aanhang als getuige oproepen!quote:''Daarom overweeg ik (..) idioten als getuigen op te roepen.''
Zo doen we dat in Nederland, Geert. Misschien moet je oprotten naar een land waar ze dat niet doen. Hier kan je niet van alles en nog wat roepen zonder dat je je achteraf moet verantwoorden bij de rechter.quote:Wilders windt zich er over op dat hij zich moet verantwoorden voor wat hij zegt. ''Ik vind het heel erg om daar te staan. (...) Het is triest dat ik me strafrechterlijk moet verdedigen voor politieke uitspraken.'
Dat komt goed:quote:Wilders, die bijgestaan wordt door advocaat Bram Moszkowicz, denkt dat de rechter hem vrijspreekt.
Zoveel had hij nou ook weer niet te doen.quote:De start van het proces komt voor Wilders in een ongunstige periode. In januari is namelijk ook de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen, waaraan de PVV in Den Haag en Almere meedoet.
quote:''ik wil geen verdachte zijn.''
Wat? In jouw beleving en jouw wereld, en dat van je mede anti-Wilders symphatisanten wordt Wilders als een nazi gezien? Dat zei je toch he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:55 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over de echte wereld, in die wereld wordt Wilders juist als een nazi gezien.
=quote:Dus? Wat is dat nou voor domme vergelijking tussen zieke moslims en Pinochet?
Bewijs het tegendeel danquote:Waar staat het dan in de Koran? .
Hoezo 'christelijke dingen'? Behalve het tweede punt (en eventueel het eerste) gaat dit gewoon over algemene ethiek en die kan zowel op christelijke als op andere gronden gebaseerd zijn. M.a.w.: er zijn zat mensen zonder christelijke achtergrond die het eens zullen zijn met verschillende punten uit dit rijtje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef Igen het volgende:
[..]
CDA is:
- Tegen abortus
- Tegen homohuwelijk (Daarom heeft het grootste deel van de CDA-fractie in 2000 tegen het de openstelling van het huwelijk gestemd.)
- Tegen koopzondag
- Tegen het hergebruik van leegstaande kerken
- Tegen softdrugs
- Tegen tv-programma's die te losbandig over sex doen (voorbeeld)
Om maar eens wat te noemen.
En die willen al deze christelijke dingen, die niet op de 10 geboden zijn gebaseerd, maar al te graag andersdenkenden per wet door de strot duwen.
Tnx. Niet netjes trouwens om verpleegkundigen naar beneden te halen ik heb een groot respect voor mensen die knetterhard werken voor een hongerloontje en erg belangrijk werk. maar goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Tja, dat past niet in je straatje he? Buschetta, ervaringsdeskundige heeft het woord! En wat doe jij?
Dus? Landen met veel moslims die het goed doen, rukker.quote:
Sure...quote:Ik heb 5 jaar tussen moslims gezeten elke dag 10 uur minimaal met alle lagen van de bevolking. Van criminelen tot hoger geschoolden. Ik was een insider. Een van hen.
Wat raar dan dat de meerderheid v/d moslims niet in de cel zit... wie houd je nou voor de gek met je gore laster.quote:De praatjes die loskomen op het moment dat er weer iets over moslims in het nieuws komen zijn niet misselijk. Van het ondermijnen van de NL maatschappij door diefstal en geweld. Over de Nederlanders en hoe dom ze wel niet zijn. Dat de randstad al bijna van "hen" is.
=quote:En dan heb ik het nog geeneens over de blinde haat jegens joden.
Want jij kent ze allemaalquote:In dezelfde tijd zit die moslima te vertellen hoe afschuwelijk jij bent
Je kunt niet met droge ogen beweren dat dit geen denkbeelden zijn die je in deze samenstelling vooral in de Christelijke hoek terug zult vinden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hoezo 'christelijke dingen'? Behalve het tweede punt (en eventueel het eerste) gaat dit gewoon over algemene ethiek en die kan zowel op christelijke als op andere gronden gebaseerd zijn. M.a.w.: er zijn zat mensen zonder christelijke achtergrond die het eens zullen zijn met verschillende punten uit dit rijtje.
In de grote-mensen-wereld die jij zogenaamd zo goed kent wordt tuig zoals jij als nazi geportretteerd. Wilders vertegenwoordigd hoogstens 1 op de 5 Nederlanders, dus niet het hele volk. Knoop dat goed in je orenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:58 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wat? In jouw beleving en jouw wereld, en dat van je mede anti-Wilders symphatisanten wordt Wilders als een nazi gezien? Dat zei je toch he?
Jij zegt dat het in de Koran staat, dan kun je vast ook met een vers komen,quote:Bewijs het tegendeel dan
Van het eerste en tweede punt geef je zelf al toe dat ze op de bijbel zijn gebaseerd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hoezo 'christelijke dingen'? Behalve het tweede punt (en eventueel het eerste) gaat dit gewoon over ethiek en die kan zowel op christelijke als op andere gronden gebaseerd zijn. Maw: er zijn zat mensen zonder christelijke achtergrond die het eens zullen zijn met verschillende punten uit dit rijtje.
Als je denkt dat iemand jou serieus neemt met je straattaal heb je het mis. En jouw conclusies zijn pervers. Ik vertel alleen mijn ervaringen dat jouw wereldbeeld in elkaar stort daardoor en vergelijkingen met nazi's maakt geeft aan dat je dus echt lijm in je ogen hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:00 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Dus? Landen met veel moslims die het goed doen, rukker.
[..]
Sure...!
[..]
Wat raar dan dat de meerderheid v/d moslims niet in de cel zit... wie houd je nou voor de gek met je gore laster.
[..]
Voor jodenhaat moeten we bij jou wezen met je all-white-heilsstaat-natte-dromen.
[..]
Want jij kent ze allemaal
Ik heb daar ook wel respect voor, alleen het uitzonderlijke geval nummer_zoveel heb ik geen respect voor. Nouja, er lopen echt meer van dat soort types rond die dan ook zo'n mening erop nahouden en denken wel even te kunnen meekletsen omdat zij zich geroepen voelen, en een vak uitoefenen waarbij enig verantwoordelijkheidsgevoel wordt verlangt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:58 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Tnx. Niet netjes trouwens om verpleegkundigen naar beneden te halen ik heb een groot respect voor mensen die knetterhard werken voor een hongerloontje en erg belangrijk werk. maar goed.
Nouja, de PVV kan jouw ervaring goed gebruiken om te verduidelijken en helder te krijgen waar het probleem nou zit. Daarbij kan er meer gericht worden gewerkt aan een of meerdere mogelijke oplossingen. Op andere partijen hoef je niet echt te rekenen, die laten jou in de kou staan, ookal heb je het idee dat je serieus wirdt genomen. Neem bijvoorbeeld de SP. Uiteindelijk is het schreeuwen tegen een muur.quote:Wat ik deed is niet echt belangrijk. Wat wel belangrijk is is dat ik tijdens de gesprekken was van zowel oudere als jongere moslims. Gesprekken die dus verliepen die ik beschreef. Dat was geen eenzijdige obervatie maar een patroon na 5 jaar. Ik versta een beetje arabisch heb in Turkije gestudeerd en ben wel degelijk ervaringsdeskundige. Bepaalde overheidsdiensten zouden goudgeld overhebben voor mijn gedetailleerde beschrijvingen van structuren en patronen binnen de moslimgemeeschap.
Precies, maar zij willen ondertussen wel 'dialoog'. Ja, zoals het hun uitkomt. Ik kan het eerder indoctrine noemen, en het voorliegen van naieve mensen die SP, GL en PVDA stemmen. Want de islam is écht vredelievend mensen! Terwijl er nog een homo wordt opgehangen in een Islamitisch land, klaagt de imam over het disrespect naar de moslimgemeenschap toe, boehoequote:Dus als de vlam een keer in de pan slaat dan is er geen weerwoord van de moslimgemeenschap. En dat patroon zie je dus terug bij elke escalatie die in de moslimwereld gebeurt naar de westerse maatchappij.
Daarom, nummer_zoveel is daar het schoolvoorbeeld van. Echt het zoveelste nummertjequote:Ach ja met linkse mensen die moslims alleen tijdens de ouderavond zien of als gezondheids/onderwijs medewerkers dan zal dit verhaal ook niet snel als waarheid worden gezien.
Nee, de door jou geliefde NSDAP en bondgenoot in strijd tegen de zionisten staat nu niet ter discussie inderdaad.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:06 schreef Meh7 het volgende:
Bepaalde uitspraken van Wilders passen prima in het nazi-tijdperk als je het woord moslim voor jood omwisselt. Dit staat toch niet ter discussie?
Ik vind dat je bij het CDA aan het verkeerde adres bent met beschuldigingen omtrent het willen opleggen van christelijke normen en waarden aan de ganse bevolking. Ik vind dat je ze daarmee tekort doet. Een beter voorbeeld zou de SGP zijn, of de CU.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je kunt niet met droge ogen beweren dat dit geen denkbeelden zijn die je in deze samenstelling vooral in de Christelijke hoek terug zult vinden.
Apart zullen ze vast her en der ook wel op wat steun kunnen rekenen.
Op deze manier wordt discussie voeren wel een slijtageslag, niet?
Even wat citaten, met alleen de onderwerpen veranderd:quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:06 schreef Meh7 het volgende:
Bepaalde uitspraken van Wilders passen prima in het nazi-tijdperk als je het woord moslim voor jood omwisselt. Dit staat toch niet ter discussie?
Bepaalde uitspraken van imams of moslim-met-de-pet passen er ook prima in. Het is een doodlopende weg om alles en iedereen steeds maar met het Derde Rijk te vergelijken. Je jaagt je discussiepartner tegen je in het harnas en de vergelijking gaat eigenlijk altijd wel mank.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:06 schreef Meh7 het volgende:
Tja, maar ik heb niets met nazi's. Dat zijn randdebielen met een beperkte kijk op de wereld, en zijn niet veel anders dan moslims. Die willen graag haten, en hebben dat als hobby.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:02 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
In de grote-mensen-wereld die jij zogenaamd zo goed kent wordt tuig zoals jij als nazi geportretteerd. Wilders vertegenwoordigd hoogstens 1 op de 5 Nederlanders, dus niet het hele volk. Knoop dat goed in je oren, debiel.
Jammer, ik had graag de vergelijking met Mussolini gezien.quote:Domme vergelijking, Adolf Hitler wannabe!
Oh jawel hoor, u vraagt, ik draaiquote:Maak jezelf vooral belachelijk. Jij zegt dat het in de Koran staat, dan kun je vast ook met een vers komen, idioot.
Maar voor al die dingen waren geen overtuigend bewijs, dat is bij de islam wel, namelijk: de Koran (en dan nog de waslijst met alle aanslagen tot op heden uit naam van de islam)quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Even wat citaten, met alleen de onderwerpen veranderd:
"Ik vind wel dat er minder joden moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van het jodendom abject, fascistisch en fout."
"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan het jodendom."
"Het jodendom is Het Kwaad zelf."
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best christelijke scholen bestaan, maar geen joodse scholen."
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vraag hier voorbeelden van. Maar het enige waar jij mee kan komen zijn voorbeelden van plaatselijke extremistische partijtjes, zoals Elburg. Op landelijk niveau gaan de winkels juist steeds meer op zondag open! Dit terwijl er een Christelijke partij aan het roer staat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Case closed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:11 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb niets met nazi's. Dat zijn randdebielen met een beperkte kijk op de wereld, en zijn niet veel anders dan moslims. Die willen graag haten, en hebben dat als hobby.
[..]
Jammer, ik had graag de vergelijking met Mussolini gezien.Hitler is een mietje
![]()
[..]
Oh jawel hoor, u vraagt, ik draai
Soera 2: 190-193
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven;want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol.
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.
Soera 2: 216
Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent;maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.
Soera 2: 244
Strijdt voor de zaak van God en weet, dat God Alhorend, Alwetend is.
Soera 3: 157-158
En als je voor de zaak van God wordt gedood of sterft, zal God's vergiffenis en barmhartigheid zeker beter zijn, dan hetgeen zij bijeengaren.
En indien je sterft of gedood wordt, voorzeker, tot God zul je worden teruggebracht.
Soera 3: 169
En denkt niet over degenen, die terwille van God zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.
Soera 3: 195
…En Ik zal van hen…die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van God en bij God is de beste beloning."
Soera 4: 101
…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.
Soera 4:74
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.
Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan;voorzeker, Satan's plan is zwak.
Soera 4: 89
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt;en neemt vriend noch helper uit hun midden.
Soera 4: 95
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning
Soera 5: 33
De vergelding degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
Soera 5: 51
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
Soera 8: 12-1
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u;versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, ( wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…
O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.
Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend.
Soera 8: 59-60
En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen. En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.
Soera 8: 65
O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.
Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
Soera 9: 14
Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen...
Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn
Soera 47: 4
Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast…
En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.
Soera 61: 4
Voorzeker, Allah heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bepaalde uitspraken van imams of moslim-met-de-pet passen er ook prima in. Het is een doodlopende weg om alles en iedereen steeds maar met het Derde Rijk te vergelijken. Je jaagt je discussiepartner tegen je in het harnas en de vergelijking gaat eigenlijk altijd wel mank.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Even wat citaten, met alleen de onderwerpen veranderd:
"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan het jodendom."
"Het jodendom is Het Kwaad zelf."
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best christelijke scholen bestaan, maar geen joodse scholen."
Ja, copy-paste. Wat wil je ermee zeggen en doe eens aan bronvermeldingquote:
Whiskey_Tangoquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik hoop dat Wilders wordt vrijgesproken, politieke censuur en beperking van vrijheid van meningsuiting.
Ik lees dit voor het eerst en ik zie niets vreemds aan dit vers:quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:11 schreef RobbieRivera het volgende:
Oh jawel hoor, u vraagt, ik draai
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven;want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.
Vooralsnog zijn al deze zaken toegestaan, terwijl een christelijke partij regeert. Dus, dat loop nogal los.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef Igen het volgende:
[..]
CDA is:
- Tegen abortus
- Tegen homohuwelijk (Daarom heeft het grootste deel van de CDA-fractie in 2000 tegen het de openstelling van het huwelijk gestemd.)
- Tegen koopzondag
- Tegen het hergebruik van leegstaande kerken
- Tegen softdrugs
- Tegen tv-programma's die te losbandig over sex doen (voorbeeld)
Ja, heerlijk geslapen ook, en nu 'n lekker bakkie koffie bij een Wilders topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:16 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Whiskey_TangoOok weer wakker?
Goed punt. Daarbij ben ik wel nieuwsgierig naar waar dat punt over het hergebruik van kerken vandaan komt. Lijkt me erg stug dat dat een punt van het CDA is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn al deze zaken toegestaan, terwijl een christelijke partij regeert. Dus, dat loop nogal los.
Sterker nog: Er zijn kerken waar je als homostel een huwelijksviering kunt houden.
Ik vind het wel grappig eigenlijk, Wilders staat te janken als calimero.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik hoop dat Wilders wordt vrijgesproken, politieke censuur en beperking van vrijheid van meningsuiting.
Jij vindt het maar normale uitlatingen voor een politieke leider?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, copy-paste. Wat wil je ermee zeggen en doe eens aan bronvermelding
Boehoe en moslims zijn bange hypocriete laffe mensen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:16 schreef Aartjan het volgende:
[..]
WAS DIT ALLES?
PVV'ers zijn bange, bange laffe mensen.
Hij leeft zich in in de moslim wereld, immers als goed politicus moet je je kunnen inleven met je 'target-group'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk, Wilders staat te janken als calimero.
Hij drukt zich nog zacht uit. Ik heb nog wel wat betere beschrijvingen voor PVV-aanhangers.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boehoe en moslims zijn bange hypocriete laffe mensen.
Wordt dit het niveau dat je aanhaalt, dan kan ik nog wel even doorgaan als je wenst. Immers, niets leukers dan een PVV basher discussie.
Humour mequote:Op zaterdag 12 september 2009 12:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij drukt zich nog zacht uit. Ik heb nog wel wat betere beschrijvingen voor PVV-aanhangers.
Ha-ha, jouw politieke leider is een calimero, datgene wat je zo bezwaarlijk vindt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hij leeft zich in in de moslim wereld, immers als goed politicus moet je je kunnen inleven met je 'target-group'.
Eerlijk gezegd hebben die beschrijvingen niets met humor te maken en kan je waarschijnlijk al raden wat ze zijn.quote:
Ah dus je geeft toe dat moslims ook calimero's zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ha-ha, jouw politieke leider is een calimero, datgene wat je zo bezwaarlijk vindt.
Wie zegt dat? Hoe kom je daarbij? Is jouw manier van discussiëren anderen zaken in de mond leggen of zo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij vindt het maar normale uitlatingen voor een politieke leider?
Oh laat me raden, iets met racisme en moslims als ras zijnde?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hebben die beschrijvingen niets met humor te maken en kan je waarschijnlijk al raden wat ze zijn.
Misschien moet je die woorden dan uit je mond laten komen, discussiëren zeg maar en niet langs de zijkant blijven lopen. Wat vind je nou van die uitspraken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Hoe kom je daarbij? Is jouw manier van discussiëren anderen zaken in de mond leggen of zo?
Neuh, bij lange na nietquote:
Hier staat de aangifte tegen Wilders, hij wordt niet voor alle uitspraken uit dit bestand vervolgd trouwens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:26 schreef yyentle het volgende:
http://www.trouw.nl/archi(...)praak_El-Moumni.html
Als deze uitspraken mogen, welke uitspraken van Wilders zouden dan verboden moeten worden en waarom eigenlijk?
Ik heb daar eigenlijk geen zin in, maar als het gaat over Wilders heeft hij voor 100% ongelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik daag jullie uit dit een paar minuten te kijken, en als het even meezit 10 minuten van jullie leven op te offeren om deze beargumentatie te volgen. Het maakt veel duidelijk en hij heeft 100% gelijk.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:58 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Klopt. Want de islam is dan ook aanleiding geweest voor zijn vervolging. De rechtszaak is ook heel makkelijk, de Koran erop na slaan, en eens die haatpassages oplezen. Nou, dat gaat een lange rechtszaak worden kan ik je melden. Dat boek staat vol met woede en haat.
Vervolg de islam is mijn advies
[..]
De islam demoniseert alle mensen die niet in het straatje passen van dat geloof, het zet aan tot haat, tot oorlog, tot marteling, onderdrukking, en is naar mijns inziens gewoon een excuus wat misdaden tegen de menselijkheid toestaat. Dat is veel erger dan wat Wilders roept (en ook terecht is). Hoeveel mensen zijn Wilders wel niet voorgeweest die hetzelfde riepen, zoniet, erger dan wat Wilders ooit heeft durven roepen over de islam in dit land?
De rest van de wereld lacht zich rot om deze aanfluiting van de rechtsstaat. Het buitenland zal deze zaak dan ook met argusogen volgen.
Deze twee er even uitlichten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:11 schreef RobbieRivera het volgende:
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u;versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, ( wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…
O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.
Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend.
En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen. En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.
Doe jezelf een plezier en verrijk jezelf met wat westerse beargumentatie, het zal je goed doen. Immers wij moeten ook altijd Meki's Imamfilmpjes bekijken. Ik zou zeggen verdiep je dan ook hier maar eens in, zo vriendelijk ben ik ook geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk geen zin in, maar als het gaat over Wilders heeft hij voor 100% ongelijk.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik daag jullie uit dit een paar minuten te kijken, en als het even meezit 10 minuten van jullie leven op te offeren om deze beargumentatie te volgen. Het maakt veel duidelijk en hij heeft 100% gelijk.
Maar ga nou eens in op het verhaal van Buschetta?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het echt dieptriest dat ik meteen voor 'links' wordt uitgemaakt als ik zeg dat ik andere ervaringen heb met moslims dan dat ze alleen stelen en roven.
Dat er woorden in mijn mond worden gelegd dat het allemaal 'gezellig' is.
Alles wordt zwart-wit gemaakt hier.
Natuurlijk is het zo dat ik ook minder leuke ervaringen heb, maar dat het allemaal slecht is, rooft, verkracht en in de bak zit en de Nederlander als VARKEN ziet is gewoon niet waar.
Jammer. Zie me maar als een dom zielig verpleegstertje.
Ik weet wel beter. Ik ben een stuk wereldwijzer, meer genuanceerd en intelligenter dan zo'n Robbieriviera.
Hiermee geef je goed aan hoe diep geïndoctrineerd je bent.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk geen zin in, maar als het gaat over Wilders heeft hij voor 100% ongelijk.
Lijkt wel een boek van Hitler...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:11 schreef RobbieRivera het volgende:
Soera 2: 216
Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent;maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.
Soera 2: 244
Strijdt voor de zaak van God en weet, dat God Alhorend, Alwetend is.
Soera 3: 157-158
En als je voor de zaak van God wordt gedood of sterft, zal God's vergiffenis en barmhartigheid zeker beter zijn, dan hetgeen zij bijeengaren.
En indien je sterft of gedood wordt, voorzeker, tot God zul je worden teruggebracht.
Soera 3: 169
En denkt niet over degenen, die terwille van God zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.
Soera 3: 195
…En Ik zal van hen…die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van God en bij God is de beste beloning."
Soera 4: 101
…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.
Soera 4:74
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.
Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan;voorzeker, Satan's plan is zwak.
Soera 4: 89
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt;en neemt vriend noch helper uit hun midden.
Soera 4: 95
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning
Soera 5: 33
De vergelding degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
Soera 5: 51
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
Soera 8: 65
O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.
Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
Soera 9: 14
Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen...
Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn
Soera 47: 4
Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast…
En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.
Soera 61: 4
Voorzeker, Allah heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.
Volgens mij is dat slechts een relkloon. Iemand die zich een stuk dommer voordoet dan 'ie is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet wel beter. Ik ben een stuk wereldwijzer, meer genuanceerd en intelligenter dan zo'n Robbieriviera.
Ik vroeg je om bronvermelding, die heb ik nog niet gezien. Maar het zou me niet verbazen als Wilders dit daadwerkelijk gezegd heeft, over moslims welteverstaan, en dat vind ik laakbaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien moet je die woorden dan uit je mond laten komen, discussiëren zeg maar en niet langs de zijkant blijven lopen. Wat vind je nou van die uitspraken?
Wat valt er op in te gaan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Maar ga nou eens in op het verhaal van Buschetta?Kun je niet he?
Betoog waarom. Zwagerman staat er niet om bekend dat hij zomaar wat voor de vuist weg roept, zijn betogen zijn vaak goed doorwrocht.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
There are conflicting reports as to which group was the aggressor. News agency AFP reported that many of the SIOE supporters were skinheads.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:26 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
11. September Gedenkdemo - Muslime greifen Demonstranten an
Samstag, 12. September 2009 um 06:39 Uhr WS Redaktion
En dat wordt dan vergeleken met een verbod op abortus, canabis, winkels open op zondag enz....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:34 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Lijkt wel een boek van Hitler...
Verscheuren die dat ding. Tenzij je voor geweld bent natuurlijk.
Weer een mislukte Wilders/PVV bash kloon.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef Gisele het volgende:
[..]
There are conflicting reports as to which group was the aggressor. News agency AFP reported that many of the SIOE supporters were skinheads.
Vuile skinhead nazi racistenGoed dat de antifa en de moslims klaarstonden om dat nazituig een lesje te leren
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:58 schreef Buschetta het volgende:
Maar goed wat het punt is dat het moslimgeloof een "sluimerend" gevaar is. Er zijn niet veel echt radicale moslims. Maar wat ik altiijd zag als patroon is dat de radicalen vaak hoger geschoold zijn en dus rolpatronen zijn voor het gros van de moslims die hen kennen. Oudere moslims zullen oogluikend toehoren en instemmend reageren waar jongere moslims al snel leuzen roepen als "we nemen het hier over" en "varkens dit varkens dat".
Dus als de vlam een keer in de pan slaat dan is er geen weerwoord van de moslimgemeenschap. En dat patroon zie je dus terug bij elke escalatie die in de moslimwereld gebeurt naar de westerse maatchappij.
Tuurlijk, verdedig jij geweld maar, want dat is echt de oplossing voor meningsverschillenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef Gisele het volgende:
[..]
There are conflicting reports as to which group was the aggressor. News agency AFP reported that many of the SIOE supporters were skinheads.
Vuile skinhead nazi racistenGoed dat de antifa en de moslims klaarstonden om dat nazituig een lesje te leren
Ja, goed idee, pleur Wilders maar in het gevang! Eens kijken wat er dan gebeurt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kom maar op.
Rot Wilders lekker een cel in en laat dan maar zien of de balletjes van de Wilders aanhang al zijn ingedaald.
- Ik ben net begonnen en ik zie hem al wijzen naar anderen: drogreden. (Rabbae)quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Waarmee je bewijst de hele insteek van het filmpje niet begrepen te hebben, het gaat er niet om om argumenten aan te dragen waarom of Wilders niet discrimineert. Het gaat er om om de scheefgroei in het Nederlandse rechtssysteem aan te kaarten, en aan te tonen dat er sprake is van positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
- Ik ben net begonnen en ik zie hem al wijzen naar anderen: drogreden. (Rabbae)
- Ik ben een paar minuten verder en nog steeds wijst hij naar anderen. (Jan Mulder)
- Nog wat verder en nog steeds wijst hij naar anderen. (Spong)
- @06:50 zegt hij: "je kan niet iemand strafrechtelijk vervolgen als hij zich binnen de kaders van de strafwet bevindt" Dat is nou juist waarom hij vervolgd wordt en niet alleen het oproepen tot geweld is verboden, maar ook groepsbelediging en haatzaaien.
- Nog wat verder en nog steeds is zijn enige argument: "als dit niet mag, dan dat ook niet, dus wilders moet niet vervolgd worden."
- @08:00 Nog zo'n geweldig argument, letterlijk: "Dat kan niet zo zijn".
Was dit het nou? Wijzen naar anderen? Is dit nou waardoor ik van gedachte zou moeten veranderen? Hij heeft geen enkel inhoudelijk op zichzelf staand argument gegeven.
Feit dat ik na een zin van haar al kon aangeven waarom zij moslims kende en haar beroepsgroep kon aangeven zegt ook een hoop over mijn "profiler" kennis en dus mijn abiliteit om mensen goed in te schatten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:30 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Maar ga nou eens in op het verhaal van Buschetta?Kun je niet he?
Die Khalil el Moummi kwam er mee weg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
- @06:50 zegt hij: "je kan niet iemand strafrechtelijk vervolgen als hij zich binnen de kaders van de strafwet bevindt" Dat is nou juist waarom hij vervolgd wordt en niet alleen het oproepen tot geweld is verboden, maar ook groepsbelediging en haatzaaien.
Dat is dus ook precies het probleem dat hij tracht aan te kaarten, waar we in Nederland allemaal met de pet op zitten te kijken naar een politiek showproces tegen Wilders en kijken hoe moreel superieur we met z'n allen wel niet zijn, mogen mensen als Spong en anderen gewoon PVV'ers als Nazi neerzetten, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:51 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Die Khalil el Moummi kwam er mee weg.
Door te wijzen naar anderen, leid je alleen maar af van de inhoudelijke discussie over de uitspraken van Wilders zelf. En trouwens, Wilders' uitspraken stoppen niet eens bij nazivergelijkingen, Zwagerman gebruikt hier dus gewoon een drogreden: de stroman.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Waarmee je bewijst de hele insteek van het filmpje niet begrepen te hebben, het gaat er niet om om argumenten aan te dragen waarom of Wilders niet discrimineert. Het gaat er om om de scheefgroei in het Nederlandse rechtssysteem aan te kaarten, en aan te tonen dat er sprake is van positieve discriminatie.
Want blijkbaar mogen anderen wel wat zeggen over PVV'ers, en over de Christenen, maar de andere kant op geld die zelfde vrijheid van meningsuiting niet.
Door te wijzen naar anderen, kom je in deze huidige positief discriminerende samenleving al confronterend achter het ware doen en denken van het kabinet en het rechtssysteem. Waarom heeft Mr. Spong meer recht om mensen uit te schelden dan Wilders?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
'
Door te wijzen naar anderen, leid je alleen maar af van de inhoudelijke discussie over de uitspraken van Wilders zelfs. En trouwens, Wilders' uitspraken stoppen niet eens bij nazivergelijkingen, Zwagerman bezigt hier dus gewoon een drogreden: de stroman.
Ik denk dat Wilders hierdoor uiteindelijk nog véél groter gaat worden. Beetje het Nelson Mandela-effect. Uiteindelijk wordt hij premier van dit land. Vooral mensen gaan opsluiten. Goed plan....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:45 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Ja, goed idee, pleur Wilders maar in het gevang! Eens kijken wat er dan gebeurt!
Dat staat niet ter discussie en dat is al helemaal geen argument wat in de rechtszaal doorslaggevend zal zijn. Je kan niet roepen "pietje doet het ook, dus ik mag het ook", nee Wilders en zijn uitspraken staan ter discussie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Door te wijzen naar anderen, kom je in deze huidige positief discriminerende samenleving al confronterend achter het ware doen en denken van het kabinet en het rechtssysteem. Waarom heeft Mr. Spong meer recht om mensen uit te schelden dan Wilders?
Waarom hebben Imams meer recht om mensen te discrimineren, waarom hebben moslims meer recht om ongenoegen te uiten, en waarom moeten autochtonen voor deze uitspraken voor de rechter verschijnen, en moslims niet.
Dus niet. Het gaat om de inhoud van de uitspraken van Wilders tijdens deze strafzaak.quote:Dát is het probleem, niet de inhoud van de uitspraken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik bedoel, vindt je het gek dat de Nederlandse bevolking op een gegeven moment over de rooie gaat als deze segregatie van rechtspraak in favor of the muslim community blijft doorgaan?
En dit beste fokkertjes, is dus de realiteit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eigenlijk is het verbazingwekkend hoe weinig moslims ervan bakken. Aan alle kanten worden ze geknuffeld, gesubsidieerd, bevoordeeld en anderszins "positief gediscrimineerd", en nog schopt de gemiddelde Marokkaan het niet verder dan Bureau Halt, als "client" welteverstaan.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eigenlijk is het verbazingwekkend hoe weinig moslims ervan bakken. Aan alle kanten worden ze geknuffeld, gesubsidieerd, bevoordeeld en anderszins "positief gediscrimineerd", en nog schopt de gemiddelde Marokkaan het niet verder dan Bureau Halt, als "client" welteverstaan.
Wat dus ook dezelfde gevolgen zal zijn voor mensen die oproepen tot haat tegen homo's en niet-gelovigen. En dus ook andere mensen die weer andere mensen uitmaakt voor allerlei onzin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef GoodGovernance het volgende:
Zoals het hoort in ons land als je groepen mensen uitmaakt voor allerlei onzin.
Kritiek = falen in hun ogen. En dan kom je dus aan de islam, en als je aan de islam komt heb je oorlog. =quote:
Ah de hele moslim community gaat van je héla héla héla hoooo lala hé. "ich habe es nicht gewusst", zo moeten we dan maar redeneren, want Wilders staat terecht, en de rest doet er niet toe. Heerlijk is dat of niet met die oogkleppen door het leven gaan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie en dat is al helemaal geen argument wat in de rechtszaal doorslaggevend zal zijn. Je kan niet roepen "pietje doet het ook, dus ik mag het ook", nee Wilders en zijn uitspraken staan ter discussie.
[..]
Ik ben voor ergere dingen uitgemaakt, en ik moest zelfs "haram" geslacht worden omdat ik een ongelovig varken was, maar denk je dat ook maar iemand naar mij luistert als ik naar de rechtbank stap? Nee natuurlijk niet, want ik ben geen moslim.quote:Dus niet. Het gaat om de inhoud van de uitspraken van Wilders tijdens deze strafzaak.
"Ik vind wel dat er minder joden moeten zijn in Nederland.quote:
Misschien komt dat omdat Wilders terecht staat en niet de islam of de moslims. Wilders snapt het zelf ook niet zo goed volgens mij, getuige zijn uitspraak in de OP.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah de hele moslim community gaat van je héla héla héla hoooo lala hé. "ich habe es nicht gewusst", zo moeten we dan maar redeneren, want Wilders staat terecht, en de rest doet er niet toe. Heerlijk is dat of niet met die oogkleppen door het leven gaan?
Nog een drogreden, want alleen moslims stappen naar de rechtbank? Zwak.quote:Ik ben voor ergere dingen uitgemaakt, en ik moest zelfs "haram" geslacht worden omdat ik een ongelovig varken was, maar denk je dat ook maar iemand naar mij luistert als ik naar de rechtbank stap? Nee natuurlijk niet, want ik ben geen moslim.
Dat is toch ook juist het hele punt van mijn betoog, en die van Zwagermans?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat Wilders terecht staat en niet de islam of de moslims. Wilders snapt het zelf ook niet zo goed volgens mij, getuige zijn uitspraak in de OP.
[..]
Nu klopt het.quote:Nog een drogreden, want alleen moslims stappen naar de rechtbankworden serieus genomen. Zwak.
Dat schetst wel een goed beeld van de gemiddelde Marokkaan inderdaad. Een soort woonwagenbewoners, maar dan nog erger, want de islam (een militaristische, fascitische wereld"godsdienst") is hun "Opel Manta".quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:04 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Kritiek = falen in hun ogen. En dan kom je dus aan de islam, en als je aan de islam komt heb je oorlog. Het zijn net paupertjes uit een achterstandsbuurt. Kom je aan hun Opel Manta, heb je ook oorlog
Dat is juist de reden waarom jouw betoog en die van Zwagermans er niet toe doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist het hele punt van mijn betoog, en die van Zwagermans?![]()
Slachtofferrol.quote:Nu klopt het.
Hoppa... case closed. Hiermee is het wel zonbeetje gezegt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Inderdaad.
De werkelijke citaat is nergens terug te vinden, leugen 1.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=B11NPCFS
Ook deze citaat is verzonnen, en kan het nergens teruglezen. Leugen 2.quote:"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan het jodendom."
http://spitsnet.nl/nieuws.php/1/83574/cci
Zelfde verhaal, Leugen 3.quote:"Het jodendom is Het Kwaad zelf."
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=100&Itemid=22
Leugen 4. Nergens kan ik, ookal verwissel ik het woordje met islam het geciteerde deel nergens terug lezen.quote:"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best christelijke scholen bestaan, maar geen joodse scholen."
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1395
Maar dan moslims ipv joden en islam ipv jodendom.
Dit zal toch niet waar zijn..quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
De werkelijke citaat is nergens terug te vinden, leugen 1.
[..]
Ook deze citaat is verzonnen, en kan het nergens teruglezen. Leugen 2.
[..]
Zelfde verhaal, Leugen 3.
[..]
Leugen 4. Nergens kan ik, ookal verwissel ik het woordje met islam het geciteerde deel nergens terug lezen.
Kortom: allemaal dingen die je nu uit je duim zuigt. Doet er even gauw een bronvermelding bij om het geloofwaardiger te maken, en het bewijst dus hoe dom je bent. Leuk geprobeerd. Jammer voor je dat er mensen zijn die echt moeite doen en het gaan controleren.
Door de mand, en vette fail voor jou
Ik dacht eigenlijk dat het meer ging om het toestaan van de vrijheid van meningsuiting. Geldt de vrijheid van meningsuiting om wat voor redenen dan ook voor de een, dan lijkt het me logisch dat een ander daar ook recht op heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie en dat is al helemaal geen argument wat in de rechtszaal doorslaggevend zal zijn. Je kan niet roepen "pietje doet het ook, dus ik mag het ook", nee Wilders en zijn uitspraken staan ter discussie.
Beter zoeken, lasteraar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:
Bedankt. Ik was net ook al aan het checken. Klopt geen hout van.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
[..]
Ook deze citaat is verzonnen, en kan het nergens teruglezen. Leugen 2.
[..]
Zelfde verhaal, Leugen 3.
[..]
Leugen 4. Nergens kan ik, ookal verwissel ik het woordje met islam het geciteerde deel nergens terug lezen.
Kortom: allemaal dingen die je nu uit je duim zuigt. Doet er even gauw een bronvermelding bij om het geloofwaardiger te maken, en het bewijst dus hoe dom je bent. Leuk geprobeerd. Jammer voor je dat er mensen zijn die echt moeite doen en het gaan controleren.
En nu gaan we kijken of Wilders zich wel binnen die grenzen bevindt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het meer ging om het toestaan van de vrijheid van meningsuiting. Geldt de vrijheid van meningsuiting om wat voor redenen dan ook voor de een, dan lijkt het me logisch dat een ander daar ook recht op heeft.
Ach, er zijn gewoon veel haantjes. Mannen die zich als mannen gedragen, met seks, voetbal en geweld. Vrouwen die als slaafjes leven, en afentoe geneukt worden na zonsondergang. Wij zijn gewoon verwijfd als Nederlanders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:04 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Kritiek = falen in hun ogen.
Moet zeggen dat je eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde hebt in moslims discussies, buiten dat je veel "aanwezig" bent en vol zit met oneliners.quote:
Dus de scheefgroei in het Nederlandse rechtssysteem doet er niet toe?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is juist de reden waarom jouw betoog en die van Zwagermans er niet toe doen.
[..]
Ja, dat je daar mee bekend bent verbaasd me ook niks. Dat die term echter door uitgerekend jou als uithangbord van de moslim community op Fok! wordt gebruikt om autochtonen te beschrijven is wel weer frappant.quote:Slachtofferrol.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
"Doen ze anders nooit!"quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dit zal toch niet waar zijn..![]()
Dat Mekker7 de zaak zo belazert
Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en foutquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."quote:Ook deze citaat is verzonnen, en kan het nergens teruglezen. Leugen 2.
Ze wil niet zien dat de islam Het Kwaad zelf is.quote:Zelfde verhaal, Leugen 3.
Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische.quote:Leugen 4. Nergens kan ik, ookal verwissel ik het woordje met islam het geciteerde deel nergens terug lezen.
Ik wed dat er ook genoeg leuke verjaardagsdiscussies zijn in huize Rivera danquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
"Doen ze anders nooit!"
Dat roep ik ook elke dinsdagavond cynisch hardop terwijl ik onder het genot van Nutricia Chocomel weer eens de lichtgetinte huidskleurtjes check in Opsporing Verzocht, en hoe hun weekend was.
Zo gek is dat niet. Hoe mooi moslims het ook inpakken en dankzij ons leren het met verwarrende woorden uit kunnen leggen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dus de scheefgroei in het Nederlandse rechtssysteem doet er niet toe?![]()
Tja, zolang de moslims maar buiten beeld blijven doet het er inderdaad niet toe, maar o wee zodra je een hoofddoekje moet afdoen, dan zijn de rapen gaar zo blijkt maar weer in België. Hoe ongelooflijk hypocriet en walgelijk struisvogelgedrag om alles wat anderen aangaat af te doen als "doet er niet toe" en dan zelf er de vruchten van te plukken.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
- Ik ben net begonnen en ik zie hem al wijzen naar anderen: drogreden. (Rabbae)
- Ik ben een paar minuten verder en nog steeds wijst hij naar anderen. (Jan Mulder)
- Nog wat verder en nog steeds wijst hij naar anderen. (Spong)
- Nog wat verder en nog steeds is zijn enige argument: "als dit niet mag, dan dat ook niet, dus wilders moet niet vervolgd worden."
- @08:00 Nog zo'n geweldig argument, letterlijk: "Dat kan niet zo zijn".
Was dit het nou? Wijzen naar anderen? Is dit nou waardoor ik van gedachte zou moeten veranderen? Hij heeft geen enkel inhoudelijk op zichzelf staand argument gegeven.
..Oh ja NPS zendt altijd programma's uit waar ze nooit iets verkeerd doen, die programma's worden dan ook gesubsidieerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
"Doen ze anders nooit!"
Dat roep ik ook elke dinsdagavond cynisch hardop terwijl ik onder het genot van Nutricia Chocomel weer eens de lichtgetinte huidskleurtjes check in Opsporing Verzocht, en hoe hun weekend was.
Lichtgetintenteevee, een absoluut toppertje inderdaad!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef RobbieRivera het volgende:
Opsporing Verzocht
Ja, frappant he, dat de mensen die het hardst roepen dat anderen in een slachtofferrol kruipen, het zelf aan het doen zijn. Ironisch bijna.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja, dat je daar mee bekend bent verbaasd me ook niks. Dat die term echter door uitgerekend jou als uithangbord van de moslim community op Fok! wordt gebruikt om autochtonen te beschrijven is wel weer frappant.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout
[..]
De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
[..]
Ze wil niet zien dat de islam Het Kwaad zelf is.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=100&Itemid=22
[..]
Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische.
Wie knuffelt ze dan? Hoe worden ze gesubsidieerd? En hoe kom je erbij dat ze positief worden gediscrimineerd? Als ik aan een Aboutaleb denk, denk ik niet aan Bureau Halt, dus dat beeld klopt niet echt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja, erg frappant. Ironisch bijna.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, frappant he, dat de mensen die het hardst roepen dat anderen in een slachtofferrol kruipen, het zelf aan het doen zijn. Ironisch bijna.
Dan kunnen we net als in een wiskundige formule meteen deze twee doorstrepen en elkaar gaan aanvallen op andere standpunten, want de slachtofferrol doet er blijkbaar ook niet toe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, frappant he, dat de mensen die het hardst roepen dat anderen in een slachtofferrol kruipen, het zelf aan het doen zijn. Ironisch bijna.
Absoluutquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik wed dat er ook genoeg leuke verjaardagsdiscussies zijn in huize Rivera dan
Kijk mannen, we hebben er weer één gevonden!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef Gisele het volgende:
[..]
Wie knuffelt ze dan? Hoe worden ze gesubsidieerd? En hoe kom je erbij dat ze positief worden gediscrimineerd? Als ik aan een Aboutaleb denk, denk ik niet aan Bureau Halt, dus dat beeld klopt niet echt.
Kortom je lult weer eens uit je nek. Misschien dat je serieus wordt genomen door je PVV-holmaten op dit forum, maar daarbuiten word je uitgelachen om je een zielige tokkie bent.
Net alsof we jou serieus nemen, met je vandaag aangemeld. Je bent dus of een domme kloon van een user als Meki of een andere idioot, of je hebt je hier slechts aangemeld om je mening kwijt te raken dat alle PVV'ers nazi's zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef Gisele het volgende:
[..]
Wie knuffelt ze dan? Hoe worden ze gesubsidieerd? En hoe kom je erbij dat ze positief worden gediscrimineerd? Als ik aan een Aboutaleb denk, denk ik niet aan Bureau Halt, dus dat beeld klopt niet echt.
Kortom je lult weer eens uit je nek. Misschien dat je serieus wordt genomen door je PVV-holmaten op dit forum, maar daarbuiten word je uitgelachen omdat je een zielige tokkie bent.
Noem jij Meh een uithangbord van de moslimgemeenschap?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, dat je daar mee bekend bent verbaasd me ook niks. Dat die term echter door uitgerekend jou als uithangbord van de moslim community op Fok! wordt gebruikt om autochtonen te beschrijven is wel weer frappant.
Meh en Meki zijn een uithangbord van de moslimgemeenschap op Fok ja. Ik zeg er toch ook Fok bij? Want ik ken genoeg moslims die niet zo bekrompen zijn als die twee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem jij Meh een uithangbord van de moslimgemeenschap?
Niet netjes om mensen als een homogene groep te zien en individuen over één kam te scheren.
En hier nog eenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Kijk mannen, we hebben er weer één gevonden!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef Pisana het volgende:
[..]
Niet netjes om mensen als een homogene groep te zien en individuen over één kam te scheren.
Daar valt niets aan te reageren aangezien het alleen maar in jouw hoofd bestaat. Door te wijzen naar anderen kan je de uitspraken van Wilders niet verdedigen, dat doe je simpel: door de uitspraken van Wilders te verdedigen. Wilders moet straks uitleggen waarom zijn uitspraken niet haatzaaiend zijn als de rechtbank oordeelt van wel, dan kan je huilen dat de rechtsspraak aan het islamiseren is, maar dat is geen argument.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nu graag nog een reactie op je gebaggetaliseer dat er niks mis mee is dat de Nederlandse rechtsspraak zich aanpast aan de Islam.
quote:
Heb je ze nu wel kunnen vinden? Lasteraar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout
[..]
[..]
[..]
Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische.
Als het zelfs in discussie programma's zo wordt aangekaart en onderbouwd, dan is het alsnog een fabel in mijn hoofd? Kom op zeg Meh, ik denk eerder dat je er geen last van hebt omdat het in je voordeel is, maar voor autochtonen is het wel degelijk duidelijk merkbaar dat er een verschil gemaakt wordt tussen allochtoon en autochtoon.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daar valt niets aan te reageren aangezien het alleen maar in jouw hoofd bestaat. Door te wijzen naar anderen kan je de uitspraken van Wilders niet verdedigen, dat doe je simpel: door de uitspraken van Wilders te verdedigen. Wilders moet straks uitleggen waarom zijn uitspraken niet haatzaaiend zijn als de rechtbank oordeelt van wel, dan kan je huilen dat de rechtsspraak aan het islamiseren is, maar dat is geen argument.
Ik zie ze ook als uithangbord, zolang andere Moslims/Marokkane ze niet echt bekritiseren op dit forum.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Heb je ze nu wel kunnen vinden? Lasteraar.
Mee eens, wat is het probleem?quote:Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout
Mee eens, wat is het probleem?quote:De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
Mee eens, wat is het probleem?quote:Ze wil niet zien dat de islam Het Kwaad zelf is.
Mee eens, wat is het probleem?quote:Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische.
"Als het zelfs", nog een drogreden. Sinds wanneer zijn discussieprogramma's doorslaggevend voor de waarheid? Ik vind je normaal wel sterker in het argumenteren, Whiskey.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:29 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Als het zelfs in discussie programma's zo wordt aangekaart en onderbouwd, dan is het alsnog een fabel in mijn hoofd?
Wie zegt dat ik het aankaart als de waarheid? Ik spreek enkel je argument tegen dat het slechts in mijn hoofd zou bestaan. De PVV heeft geen 30 zetels omdat ze zo tevreden zijn over het huidige beleid met allochtonen, en ik denk dat je het daar niet anders dan met me eens kan zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
"Als het zelfs", nog een drogreden. Sinds wanneer zijn discussieprogramma's doorslaggevend voor de waarheid? Ik vind je normaal wel sterker in het argumenteren, Whiskey.
Uhm...dan deze hier even tegenover zettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:11 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
En jij bent moslim? En jij hebt de koran gelezen? En jij bent wel eens in islamitische landen geweest? Denk het niet,..
[..]
Wat Buschetta zegt:
- Berovingen
- mishandelingen
- Vrouwen lastigvallen/onderdrukken
- dierenmishandeling
- hoogste aantal uitkeringen
- hoogste aantal gedetineerden
of dat gelieerd is aan de islam ? niet per definitie maar het feit is wel dat de landen waar de Islam "heerst" de menselijke ontwikkeling praktisch stil staat.
En die mening delen toch veel mensen. Het zijn feitelijkheden. Daarnaast hoef je alleen maar Opsporing Verzocht op te zetten op dinsdagavond en de licht getinte huidskleuren van Marokkaanse afkomst vliegen je om de oren. Deze islamitsiche jongens haten het westen, en juist de islam staat deze misdaden toe. Want de westerse samenleving dient te worden ontwricht. Dat wordt ook keer op keer gepredikt in o.a. moskeetjes in Rotterdam en Amsterdam.
Bron De berichten zijn een contradictie op elkaar dus.quote:Jongens van Marokkaanse afkomst die in de gevangenis belanden, hebben verhoudingsgewijs lichtere vergrijpen gepleegd dan jongens van Nederlandse komaf. Waar Nederlandse jongens vaak vastzitten voor zedendelicten, geweldpleging of brandstichting, is er bij Marokkaanse jongens meestal sprake van een vermogensdelict, al dan niet met geweld.
Een rapport dat Gonneke Stevens en Violaine Veen van de Universiteit Utrecht vandaag presenteren, rekent af met een aantal heersende ideeën over Marokkaanse jeugddelinquenten. Vaak worden deze jongens puur en alleen maar weggezet als jonge veelplegers.
Volgens de sociale wetenschapsters is voor het eerst inzicht verkregen in het soort delicten dat deze groep pleegt. Meer dan 80 procent van Marokkaanse jongens zit in een justitiële jeugdinrichting voor een vermogensdelict, tegenover 45 procent bij de Nederlandse groep. Het resterende deel zit vast voor een zwaarder vergrijp.
En dat is niet het enige. Marokkaanse jongens uit beter geïntegreerde gezinnen blijken het vaker aan de stok te krijgen met justitie dan Marokkanen uit armere gezinnen. Opvallend, omdat dit bij de Nederlandse groep precies andersom is. "Mogelijk zijn Marokkanen die deel willen uitmaken van de Nederlandse samenleving, extra gevoelig voor het leven in een maatschappij die weinig positief staat tegenover hun etnische groep. Bij sommige jongens kan dit tot crimineel gedrag leiden", lichtte Stevens toe.
De onderzoeksters namen driehonderd Marokkaanse en Nederlandse gevangenen in de leeftijd van twaalf tot achttien jaar en hun ouders onder de loep. Deze twee groepen werden ook nog eens vergeleken met vijfhonderd leeftijdsgenoten die niet in een gevangenis zitten.
Voor de verschillen tussen jonge gevangenen van Marokkaanse en Nederlandse komaf zijn meerdere verklaringen mogelijk. Het kan iets zeggen over de delicten van Marokkaanse jongens in het algemeen. Maar het kan ook iets zeggen over justitie; uit eerder onderzoek blijkt dat Marokkanen sneller worden opgepakt dan Nederlandse jongens. Stevens vraagt zich ook af of het justitiële systeem wel even goed werkt voor de Marokkaanse als voor de Nederlandse jongens.
WT vertegenwoordigt de joodse gemeenschap, dat zei hij in een ander topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ben jij dan een uithangbord van? Extreem rechts radicaal? PVV stemmers? Zionisten?
Ik vind het niet kunnen dat je gewone posters wegzet als vertegenwoordigers van een gemeenschap.
Nu ga je van "het staat er niet, je valt door de mand" naar "oke, het staat er wat is het probleem". Wie valt er nu door de mand?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:31 schreef RobbieRivera het volgende:
Mee eens, wat is het probleem?
Misschien moet Wilders dan maar verhuizen naar een land waar hij zich niet voor de rechter hoeft te verantwoorden en alles kan roepen wat hij wil.quote:Dus, het is jouw probleem. Leer er mee leven, of ga naar een land waar je middels stok & zweepslagen jouw ware islam kunt ondervinden. Moet je helemaal zelf weten. Dit is Europa, niet Eurabia
Ik heb laatst nog een leuk lijstje gemaakt met wat ik allemaal was;quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ben jij dan een uithangbord van? Extreem rechts radicaal? PVV stemmers? Zionisten?
Ik vind het niet kunnen dat je gewone posters wegzet als vertegenwoordigers van een gemeenschap.
Ach kom op, doe nou niet alsof hij de enige is. Heel wat fokkers met meningen die ver naar rechts opschuiven maken tig profieltjes aan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Geregistreerd zaterdag 12 september 2009
Durf je dit niet onder je eigen account te posten ?
6 posts ....
![]()
Geef me maar eens een link, want ik ben alles behalve Joods.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef Gisele het volgende:
[..]
WT vertegenwoordigt de joodse gemeenschap, dat zei hij in een ander topic.
Ik heb liever dat de intolerante, onaangepaste, criminele moslims verhuizenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu ga je van "het staat er niet, je valt door de mand" naar "oke, het staat er wat is het probleem". Wie valt er nu door de mand?
[..]
Misschien moet Wilders dan maar verhuizen naar een land waar hij zich niet voor de rechter hoeft te verantwoorden en alles kan roepen wat hij wil.
Ohja? Noem er eens één...quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach kom op, doe nou niet alsof hij de enige is. Heel wat fokkers met meningen die ver naar rechts opschuiven maken tig profieltjes aan.
Dat zijn geen bevolkingsgroepen, fascisten-lover <-quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een leuk lijstje gemaakt met wat ik allemaal was;
- Racist
- Discriminerende
- Haram
- Warmongerkind
- Nazi
- NSB'er
- Mongool/monster
En ga zo maar door, dus tja, blijkbaar hoor ik ook bij veel groepen.
Je gebruikt een autoriteitsdrogreden, dat iemand het zegt op TV, is geen echt argument.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het aankaart als de waarheid?
In de context van de strafzaak doet het er inderdaad niet toe. Je zal dus gewoon moeten uitleggen waarom zijn uitspraken niet haatzaaiend zijn en niet vallen onder groepsbelediging als je zijn uitspraken wil verdedigen, wijzen naar anderen helpt niet.quote:Maar dat zal waarschijnlijk wel niet boeien, want "dat doet er niet toe".
Je bent ook extreem en radicaal in je wereldvisie, maar daar gaat het niet om. Waarom zet je moslimposters weg als uithangbord voor een hele groep?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een leuk lijstje gemaakt met wat ik allemaal was;
- Racist
- Discriminerende
- Haram
- Warmongerkind
- Nazi
- NSB'er
- Mongool/monster
En ga zo maar door, dus tja, blijkbaar hoor ik ook bij veel groepen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach kom op, doe nou niet alsof hij de enige is. Heel wat fokkers met meningen die ver naar rechts opschuiven maken tig profieltjes aan.
Daarom verdenk ik jou daar ook van, vooral met zo'n domme onderschrift bij je profielquote:Ben een vrouw!
Omdat ik de eerste moslim hier op Fok nog moet tegenkomen die hen tegensprak, of die een ander soort taal uitsloeg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent ook extreem en radicaal in je wereldvisie, maar daar gaat het niet om. Waarom zet je moslimposters weg als uithangbord voor een hele groep?
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef HiZ het volgende:
Soms vraag ik me af of degenen die hebben besloten dat Wilders vervolgd kan worden niet stiekum PVV sympathisanten zijn. Deze rechtszaak is vanuit Wilders gezien gewoon een paar maanden gratis publiciteit en het moet wel raar lopen als zijn partij niet weer gaat stijgen in de peilingen.
Ik ben 100% zuiver Hollands, daar zal ik me inderdaad voor schamen als Nazi jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:36 schreef Gisele het volgende:
[..]
ontken het maar, je schaamt je voor je eigen afkomst en denkt dat iedereen een nazi is, triest kind
Heeft hij veel aan als hij 10 jaar verbannen wordt uit de politiek. Zie ook: http://weblogs.nrc.nl/uit(...)slamisering-aanviel/quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef HiZ het volgende:
Soms vraag ik me af of degenen die hebben besloten dat Wilders vervolgd kan worden niet stiekum PVV sympathisanten zijn. Deze rechtszaak is vanuit Wilders gezien gewoon een paar maanden gratis publiciteit en het moet wel raar lopen als zijn partij niet weer gaat stijgen in de peilingen.
Jij bent ook erg extreemlinks en radicaal in je slinkse wereldvisie, maar daar gaat het niet om. Waarom zet je posters weg als extreem rechts, Wildersstemmers voor een hele groep?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent ook extreem en radicaal in je wereldvisie, maar daar gaat het niet om. Waarom zet je moslimposters weg als uithangbord voor een hele groep?
Dat is omdat ik vaak in nieuws en achtergronden en politieke fora vertoef, en al vaker voor 'gast' ben uitgemaakt enzo. Denken ze dat ik een kerel ben.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:36 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
[..]
Daarom verdenk ik jou daar ook van, vooral met zo'n domme onderschrift bij je profiel
Omdat jij je dan ook zo opstelt en gedraagd? Zal echt wel een reden voor zijn,quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is omdat ik vaak in nieuws en achtergronden en politieke fora vertoef, en al vaker voor 'gast' ben uitgemaakt enzo. Denken ze dat ik een kerel ben.
In het Nieuwe Testament: Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Ging ook om het stenigen van een vrouw toen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de koran, wat simpelweg een wetboek is, wat voor elke dagelijkse situatie aan de beminde gelovigen oplegt hoe te handelen. Zelfs voor het menstrueren van de vrouw wordt beschreven hoe ze moet handelen en wat wel en niet mag.
Volgens mij weet je helemaal de betekenis van 'uithangbord' niet en riep je maar wat om moslimposters als mensen met een irrelevante mening weg te zetten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat ik de eerste moslim hier op Fok nog moet tegenkomen die hen tegensprak, of die een ander soort taal uitsloeg.
Het ergste scheldwoord dat bestaat is: PVV'er.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Omdat jij je dan ook zo opstelt en gedraagd? Zal echt wel een reden voor zijn, of ga je hier ook al om janken?
manwijf
Omdat ze zich zo gedragen en zelf wegzetten. Punt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:42 schreef Gisele het volgende:
Je bent zo gek als een deur en een gevaar voor islam ideologie.
Waarom stoor je jezelf dan zo erg aan mij, als ik toch niet in je gezichtsveld zit? Blijkbaar ben ik wel een steen in je schoen, anders ageerde je je ook niet zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef Gisele het volgende:
[..]
Je doet je nu belangrijker voor dan je bent... je stelt niets voor, je bent nog minder dan een nul met een kleine lul.
Hoi mekiquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:41 schreef Gisele het volgende:
[..]
Het ergste scheldwoord dat bestaat is: PVV'er.
Hoe ironisch iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:46 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het ook duidelijk. Zo'n figuur kan ik echt niet serieus nemen.
En dan ook nog het lef hebben anderen voor "PVV-tokkie" uit te schelden...
Zo praat je maar tegen je moeder die je niet heeft opgevoed, tokkie-nazi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:46 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Hmm, wil je een grote dan? Je lijkt me wel een gewillig geyl wild sletje.
Wij zijn tenminste niet opgevoed door een of andere Robin Hood slet die geld jat van de rijken en 't wil uitdelen aan de minder bedeelden onder het motto socialisme. Ga nu maar weer je rode rozen kweken en protesteren tegen bont en bonussen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:47 schreef Gisele het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je moeder die je niet heeft opgevoed, tokkie-nazi.![]()
![]()
Ooit gehoord van het woord "Jurisprudentie"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Dus niet. Het gaat om de inhoud van de uitspraken van Wilders tijdens deze strafzaak.
Naar mijn weten waren jij en ik aardig serieus aan het discussiëren met Meh7, totdat een bepaald persoon kwam met z'n "Dritte Reich" vergelijkingen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, kunnen we ook met elkaar discussieren zonder elkaar persoonlijk aan te vallen? Het niveau is weer flink aan het dalen hier.
Waarschijnlijk heb jij daar alleen maar van gehoord, ja. Jurisprudentie is niet zo simpel als "pietje mag het, dus ik mag het ook" en argumenten als "hij zei ook iets, maar hij is niet vervolgd" is al helemaal geen argument. De rechter zal vooral kijken naar de uitspraken van Wilders zelf en of die uitspraken onder strafbare bepalingen vallen. Mocht er toevallig een vergelijkbare zaak geweest zijn, waar een vergelijkbare uitspraak dat onder een vergelijkbaar artikel viel, dan kan dat altijd meegewogen worden. Maar in principe is elke zaak een specifieke zaak die zodanig behandeld wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:49 schreef Gia het volgende:
Ooit gehoord van het woord "Jurisprudentie"?
Ik ben het betreffende dit onderwerp niet met je eens hoor. Behalve dat Wilders niet vervolgd moet worden, ben bang dat ie dan nog populairder wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Naar mijn weten waren jij en ik aardig serieus aan het discussiëren met Meh7, totdat een bepaald persoon kwam met z'n "Dritte Reich" vergelijkingen.
Dat mag hij toch vinden!! Pas als er een wetsvoorstel komt om bijvoorbeeld punt 4 vast te leggen, is hij in overtreding. Voor de rest is het zijn mening. Zoals ik ook mijn mening heb over de Islam.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Contradictie ? Waarop baseer je die conclusie ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Uhm...dan deze hier even tegenover zetten
[..]
Bron De berichten zijn een contradictie op elkaar dus.
Gebruik even wat minder drogredenaties aub.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag hij toch vinden!! Pas als er een wetsvoorstel komt om bijvoorbeeld punt 4 vast te leggen, is hij in overtreding. Voor de rest is het zijn mening. Zoals ik ook mijn mening heb over de Islam.
Maar ja, volgens de Moslims mag je niets zeggen over de islam, want dan moet je gedood worden. Staat in de koran. Als je tegen de islam bent, ben je een vijand en de vijanden van de islam mogen gedood worden.
En dat mag dan wel weer hardop in de moskee gezegd worden.
Als moeder van een kind zul je later niet kunnen voorkomen dat jouw 'Julian' gaat stemmen op iets als de PVV. Wat dan? Is jouw kind dan ook minderwaardig omdat ie toevallig andere ideeen er op nahoudt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben het betreffende dit onderwerp niet met je eens hoor. Behalve dat Wilders niet vervolgd moet worden, ben bang dat ie dan nog populairder wordt.
Denk dat zulke dingen in een moskee niet gezegd mogen worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag hij toch vinden!! Pas als er een wetsvoorstel komt om bijvoorbeeld punt 4 vast te leggen, is hij in overtreding. Voor de rest is het zijn mening. Zoals ik ook mijn mening heb over de Islam.
Maar ja, volgens de Moslims mag je niets zeggen over de islam, want dan moet je gedood worden. Staat in de koran. Als je tegen de islam bent, ben je een vijand en de vijanden van de islam mogen gedood worden.
En dat mag dan wel weer hardop in de moskee gezegd worden.
Zullen we eens wedden dat het woord "el moumni" echt wel zal vallen in de rechtzaal?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij daar alleen maar van gehoord, ja. Jurisprudentie is niet zo simpel als "pietje mag het, dus ik mag het ook" en argumenten als "hij zei ook iets, maar hij is niet vervolgd" is al helemaal geen argument. De rechter zal vooral kijken naar de uitspraken van Wilders zelf en of die uitspraken onder strafbare bepalingen vallen. Mocht er toevallig een vergelijkbare zaak geweest zijn, waar een vergelijkbare uitspraak dat onder een vergelijkbaar artikel viel, dan kan dat altijd meegewogen worden. Maar in principe is elke zaak een specifieke zaak die zodanig behandeld wordt.
Ik respecteer dan ook jouw mening, net zoals ik die van Meh respecteer. Het ging me er alleen om om te wijzen dat er wel degelijk een discussie gevoerd werd totdat bepaalde mensen weer met vergelijkingen van 70 jaar oud gingen smijten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben het betreffende dit onderwerp niet met je eens hoor. Behalve dat Wilders niet vervolgd moet worden, ben bang dat ie dan nog populairder wordt.
Julian moet zelf weten waar ie op gaat stemmen later.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Als moeder van een kind zul je later niet kunnen voorkomen dat jouw 'Julian' gaat stemmen op iets als de PVV. Wat dan? Is jouw kind dan ook minderwaardig omdat ie toevallig andere ideeen er op nahoudt?
Ben benieuwd naar je bevindingen. En nee, dit is niet op de man, maar gewoon een intelligentietest voor de zorgmevrouw in kwestie.
Dat kan dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heeft hij veel aan als hij 10 jaar verbannen wordt uit de politiek. Zie ook: http://weblogs.nrc.nl/uit(...)slamisering-aanviel/
Dit bedoel ik nou. Je kan niet zeggen wat hij zegt was veel erger, dan mag ik dit ook wel zeggen. Het gaat om strafbare bepalingen. Als beide uitspraken onder dezelfde strafbare bepaling vallen, zal de rechter daar naar kijken. Je kan echter niet zeggen: "pietje doet het, dan mag ik het ook". De rechter zal jou met pietje vergelijken, jouw zaak met pietje vergelijken, jouw argumenten met die van pietje, jouw omstandigheden, de impact van jouw uitspraak, de context etc. etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we eens wedden dat het woord "el moumni" echt wel zal vallen in de rechtzaal?
De uitspraken van die man zijn vele malen erger dan die van Wilders. Wilders roept niet op tot geweld en zet niet aan tot haat. Hij verkondigd alleen zijn mening.
Daar lijkt het niet op, gezien de motivering van het hof in de uitspraak over zijn vervolging.quote:Dit wordt dus gewoon vrijspraak.
Eh, tussen iets denken, en de werkelijkheid zit een verschil.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat zulke dingen in een moskee niet gezegd mogen worden.
Oh, het lijkt je interessant om het eens te lezen, terwijl je het er niet mee eens bent wat erin staat? Hoe kun je dat nou vinden terwijl je het nog wilt lezen?quote:En mij lijkt het best interessant om het eens te lezen, ook al ben ik het er niet mee eens (wat er in staat).
Oh, dat respecteer je wel omdat het je kind is? Maar als het iemand anders is, niet bloedverwant ben je het er maar niet mee eens en ga je zelfs lopen klagen in Feed over mij?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Julian moet zelf weten waar ie op gaat stemmen later.
De keuzes die je kind maakt moet je respecteren (of het moeten wel hele idiote dingen zijn). En als je kinderen op een partij stemmen waar je zelf niks in ziet is geen ramp. Mijn kind hoeft geen kloon te zijn van mij.
Ik ben wel geinteresseerd in z'n hersenspinsels, maar weet vantevoren wel dat ik het nooit eens zou zijn met z'n ideeen over Joden en vernietigingskampen. Wat is daar vreemd aan? Je weet de grote lijnen wel, maar bent geinteresseerd in achtergrondinformatie, het dieper ingaan op dit onderwerp.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:07 schreef RobbieRivera het volgende:
Oh, het lijkt je interessant om het eens te lezen, terwijl je het er niet mee eens bent wat erin staat? Hoe kun je dat nou vinden terwijl je het nog wilt lezen?
Ik weet bij god niet waar je het over hebt. Heb ik eens over een kloon van jou zitten klagen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Oh, dat respecteer je wel omdat het je kind is? Maar als het iemand anders is, niet bloedverwant ben je het er maar niet mee eens en ga je zelfs lopen klagen in Feed over mij?Dat is hetzelfde als klagen over je kind, en die aangeven!
Denk toch eens na voor je wat roept of schrijft, ik ben het niet die jou belachelijk maakt, dat doe je zelf al wijsneus.
Nee, jij valt gewoon keer op keer door de mand met je limbo opmerkingen. Jij bent aangever van dat ik jou dis, niet andersom. Ga nou niet de rollen omdraaien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in z'n hersenspinsels, maar weet vantevoren wel dat ik het nooit eens zou zijn met z'n ideeen over Joden en vernietigingskampen. Wat is daar vreemd aan? Je weet de grote lijnen wel, maar bent geinteresseerd in achtergrondinformatie, het dieper ingaan op dit onderwerp.
En dan heb je het over levenservaring, je komt niet eens zover dat je dit snapt.
Daar is wel wat meer voor nodig dan wat Wilders heeft gedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat kan niet? Kan in Nederland het actief en passief kiesrecht niet afgenomen worden?
Olifantengeheugen, mwa, het is een half uur geleden geplaatst. Lul eens niet zo dom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet waar je het over hebt. Heb ik eens over een kloon van jou zitten klagen?
Je hebt een olifantengeheugen, dat moet ik je nageven. Maar je zult in je leven wel weinig anders hebben dan een beetje fokken.
En nu ontopic.
Als jij en RobbieRivera links zijn, dan heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:18 schreef bwgrainer het volgende:
Het is zolangzamerhand wel een linkse klonenparade hier. Erg grappig.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:18 schreef bwgrainer het volgende:
Het is zolangzamerhand wel een linkse klonenparade hier. Erg grappig.
Ik heb nooit gezegd 'de waarheid in pacht te hebben' .quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:18 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Doe je het weer
Ga nou eens inhoudelijk in dan op de discussie? Kun je niet he? Deed je ook al met de posts van Buschetta.... Typerend...
Nou, jij doet dat eigenlijk. Laten we even de feiten erbij halen dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd 'de waarheid in pacht te hebben' .
Alleen dat ik het beeld dat door sommigen geschetst wordt wil nuanceren. Want mensen als jij denken wel de waarheid in pacht te hebben, en iedereen die een beetje van jouw mening afwijkt wordt uitgemaakt voor 'linkse boomknuffelaar'.
.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben objectiever dan jou.
Ik ben wijkverpleegkundige, en kom bij zieke mensen thuis. En afkomst speelt daarbij geen rol, in tegenstelling tot jou, engerd.
Verder wordt criminele jongeren zeker niet geleerd in de moskee hoe ze moeten stelen.
Sterker nog, het moskee-bezoek door jongeren neemt af. Vooral oudere mensen bezoeken de moskee nog veel, en laten we daar nu juist geen last van hebben.
En wat heb jij al allemaal gezien van de wereld dat je denkt de Islam zo goed te kennen?
Ach kom op, da's mijn reactie nadat jij mij vergelijkt met een landverrader, dat ze m'n kop moeten kaalscheren enz.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:25 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nou, jij doet dat eigenlijk. Laten we even de feiten erbij halen dan.
[..]
.....
Links, rechts.. nazi's boomknuffelaars...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd 'de waarheid in pacht te hebben' .
Alleen dat ik het beeld dat door sommigen geschetst wordt wil nuanceren. Want mensen als jij denken wel de waarheid in pacht te hebben, en iedereen die een beetje van jouw mening afwijkt wordt uitgemaakt voor 'linkse boomknuffelaar'.
Ach, doe maar geen moeite. Het wordt haar te heet onder de voeten, en komt er niet meer uit. Dan moet ze zogenaamd ineens weg...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jammer dat deze discussies altijd zo verlopen en als mensen met feiten of ervaringen komen die aanneembaar zijn word er niet op gereageerd.
You sir, are correct.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Links, rechts.. nazi's boomknuffelaars...
Jammer dat deze discussies altijd zo verlopen en als mensen met feiten of ervaringen komen die aanneembaar zijn word er niet op gereageerd.
Het trieste is dat jouw kinderen moeten opgroeien in een land waar ze niet meer vrij zijn omdat de pressie om maar mee te knikken met de waanzin van de Koran al in zicht is. In de UK lopen ze een paar jaar voor. Vooral de middenklasse (veelal links) met sociale beroepen zijn door de WO2 traumas zo politiek correct dat ze blind zijn geworden voor de aankomende problemen.
Juist deze groep gaat het ergst leidden onder de politieke beslissingen van nu. Aangezien hun "liberaliteit" langzaam ondergeschoven wordt door het jaknikken. De underdog positie zal hen ten dele vallen todat ze geassimileerd zijn door de Koran.
Ik zal het met lede ogen bekijken uit mijn Ivoren toren op honderden kilometers van Nederland wetende dat ik nooit afhankelijk zal zijn van politieke beslissingen als top manager. Maar goed als jouw collegas weer eens klagen over de stenen die op ze gegooit worden bij een ambulance. Of als jouw kinderen niet veilig naar het zwembad kunnen door geile moslimventjes. Of wanneer je Sinterklaasfeest en Kerstmis verdwijnen op scholen.
Dan denk ik een volk krijgt de leiders die ze verdient.
Je denkt echt dat je slim bent he met je zogenaamde levenservaring honderden kilometers ver van Nederlandquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het trieste is dat jouw kinderen moeten opgroeien in een land waar ze niet meer vrij zijn omdat de pressie om maar mee te knikken met de waanzin van de Koran al in zicht is. In de UK lopen ze een paar jaar voor. Vooral de middenklasse (veelal links) met sociale beroepen zijn door de WO2 traumas zo politiek correct dat ze blind zijn geworden voor de aankomende problemen.
Juist deze groep gaat het ergst leidden onder de politieke beslissingen van nu. Aangezien hun "liberaliteit" langzaam ondergeschoven wordt door het jaknikken. De underdog positie zal hen ten dele vallen todat ze geassimileerd zijn door de Koran.
Ik zal het met lede ogen bekijken uit mijn Ivoren toren op honderden kilometers van Nederland wetende dat ik nooit afhankelijk zal zijn van politieke beslissingen als top manager. Maar goed als jouw collegas weer eens klagen over de stenen die op ze gegooit worden bij een ambulance. Of als jouw kinderen niet veilig naar het zwembad kunnen door geile moslimventjes. Of wanneer je Sinterklaasfeest en Kerstmis verdwijnen op scholen.
Klopt, daar hebben ze inmiddels ook sharia rechtbanken. En ISLAM Channel komt daar trouwens ook vandaan. Daar wordt constant haat gepredikt, en kunnen we diverse haatimams aan het woord zien. Dit kanaal is trouwens hier in Nederland te zien als je in het bezit bent van een schotel dat gericht staat op Astra 2. http://www.islamchannel.tv/quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het trieste is dat jouw kinderen moeten opgroeien in een land waar ze niet meer vrij zijn omdat de pressie om maar mee te knikken met de waanzin van de Koran al in zicht is. In de UK lopen ze een paar jaar voor.
Precies! Ze zitten gewoon vastgeroest in hun blindheid door WO2 traumas dat ze zometeen een nieuwe ondergaan: onderwerping, oftewel islam.quote:Vooral de middenklasse (veelal links) met sociale beroepen zijn door de WO2 traumas zo politiek correct dat ze blind zijn geworden voor de aankomende problemen.
Beter gezegd stel je nu dat Nederland Wilders niet verdiend? of juist wel?quote:Ik zal het met lede ogen bekijken uit mijn Ivoren toren op honderden kilometers van Nederland wetende dat ik nooit afhankelijk zal zijn van politieke beslissingen als top manager. Maar goed als jouw collegas weer eens klagen over de stenen die op ze gegooit worden bij een ambulance. Of als jouw kinderen niet veilig naar het zwembad kunnen door geile moslimventjes. Of wanneer je Sinterklaasfeest en Kerstmis verdwijnen op scholen.
Sinterklaas komt toch uit Turkije? Dus moslim? Dus toch een islamitisch feest?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef Gisele het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je slim bent he met je zogenaamde levenservaring honderden kilometers ver van NederlandEr wordt meestal niet gereageerd op jouw reacties omdat ze zo dom zijn, te triest voor woorden. Je bent een gehersenspoeld ventje, je denkt dat je weet wat er speelt in Nederland maar je weet geen moer. Net of een miljoen moslims niets beters te doen hebben dan ambulancebroeders lastigvallen of meisjes in de zwembad
Sinterklaasfeest en Kerstmis verdwijnen niet, meeste moslims doen gezellig mee. Ben je toevallig familie van Goebbels, want je reacties bevatten een en al leugens.
Schattig. Een soort Marcel van Dam, maar dan minder bekend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef Gisele het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je slim bent he met je zogenaamde levenservaring honderden kilometers ver van NederlandEr wordt meestal niet gereageerd op jouw reacties omdat ze zo dom zijn, te triest voor woorden. Je bent een gehersenspoeld ventje, je denkt dat je weet wat er speelt in Nederland maar je weet geen moer. Net of een miljoen moslims niets beters te doen hebben dan ambulancebroeders lastigvallen of meisjes in 't zwembad
Sinterklaasfeest en Kerstmis verdwijnen niet, meeste moslims doen gezellig mee. Ben je toevallig familie van Goebbels, want je reacties bevatten een en al leugens.
Helemaal niet, Engeland loopt juist beduidend ACHTER in dit hele proces, daar is de discussie nog helemaal niet op gang gekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De discussie is daar niet meer mogelijk, omdat iedereen al flink is geindoctrineerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Helemaal niet, Engeland loopt juist beduidend ACHTER in dit hele proces, daar is de discussie nog helemaal niet op gang gekomen.
Lees dit topic over 5 jaar nog maar een keer. En weer komt er een nazi vergelijking om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef Gisele het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je slim bent he met je zogenaamde levenservaring honderden kilometers ver van NederlandEr wordt meestal niet gereageerd op jouw reacties omdat ze zo dom zijn, te triest voor woorden. Je bent een gehersenspoeld ventje, je denkt dat je weet wat er speelt in Nederland maar je weet geen moer. Net of een miljoen moslims niets beters te doen hebben dan ambulancebroeders lastigvallen of meisjes in 't zwembad
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Lees dit topic over 5 jaar nog maar een keer. En weer komt er een nazi vergelijking om de hoek kijken.
Ik kom met feiten en realistiche verhalen jij met schelden en vergelijkingen.
En ik ben Obama's dochter. En nu optieven, megalomaan.quote:Ik zou me trouwens maar zorgen gaan maken als je me zo paranoia vind want jouw overheid heeft me meerdere malen benaderd (lees gesmeekt) om bepaalde informatie vrij te geven en zeker de helft van de multinationals in NL draaien op mijn BCP/DR standaard
Wie ben jij ? een nobody.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:53 schreef OldJeller het volgende:
Wie gaat er met spandoeken die dag voor de rechtbank protesteren/demonstreren?Daar is het helemaal niet belangrijk genoeg voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wilders zelf verontrust me niet, het is het grote aantal mensen dat achter hem aanloopt en oprecht denkt dat hij iets waar kan maken dat me verontrust.
Wie weet wordt Wilders wel gewoon vrijgesproken hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Lees dit topic over 5 jaar nog maar een keer.
Drogreden van authoriteit.quote:Ik zou me trouwens maar zorgen gaan maken als je me zo paranoia vind want jouw overheid heeft me meerdere malen benaderd (lees gesmeekt) om bepaalde informatie vrij te geven en zeker de helft van de multinationals in NL draaien op mijn BCP/DR standaard
Wie ben jij ? een nobody.
Ach ja aan je taal te zien en je manier van handelen zie ik wel uit wat voor een nest jij komt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Gisele het volgende:
[..]Over welke realistiche (SIC) verhalen heb je het eigenlijk? Ik ken geen enkele moslim die voldoet aan jouw Goebbels-beschrijving van 'de moslim'.
[..]
En ik ben Obama's dochter. En nu optieven, megalomaan.
Jammer dat er nooit topics zijn die daar nu juist eens over gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Eens, al kan ik dit nooit helemaal serieus nemen omdat je m.i. vergeet dat de conservatieve krachten OOK uit onze eigen fijne christelijke hoek komen.quote:Het trieste is dat jouw kinderen moeten opgroeien in een land waar ze niet meer vrij zijn omdat de pressie om maar mee te knikken met de waanzin van de Koran al in zicht is.
Het is opvallend te zien hoe de Britten balanceren tussen de belangen van de "oorspronkelijke" Britse bevolking enerzijds en de belangen die men schijnbaar heeft in de islamitische wereld anderzijds.quote:In de UK lopen ze een paar jaar voor. Vooral de middenklasse (veelal links) met sociale beroepen zijn door de WO2 traumas zo politiek correct dat ze blind zijn geworden voor de aankomende problemen.
Proestquote:Ik zal het met lede ogen bekijken uit mijn Ivoren toren op honderden kilometers van Nederland wetende dat ik nooit afhankelijk zal zijn van politieke beslissingen als top manager.
Lelijk Nederlandsquote:Maar goed als jouw collegas weer eens klagen over de stenen die op ze gegooit worden bij een ambulance.
Idd opvallend hoe een dergelijk simpel probleem door een handjevol zwakkelingen toegestaan wordt voort te woekeren.quote:Of als jouw kinderen niet veilig naar het zwembad kunnen door geile moslimventjes.
Dat reken ik de Nederlanders aan, niet de moslims.quote:Of wanneer je Sinterklaasfeest en Kerstmis verdwijnen op scholen.
Ik denk dat die uitspraak in de complexe wereld anno 2009 niet meer zo toepasbaar is.quote:Dan denk ik een volk krijgt de leiders die ze verdient.
Natuurlijk verontrust dat je. Want je weet net zo goed als ik dat als Wilders maar genoeg mensen achter zich krijgt, hij alles zal kunnen waarmaken wat hij belooft. En juist dáár ben je zo bang voor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is het helemaal niet belangrijk genoeg voor![]()
Wilders zelf verontrust me niet, het is het grote aantal mensen dat achter hem aanloopt en oprecht denkt dat hij iets waar kan maken dat me verontrust.
Maar het laat wel zien dat men écht achter hem en zijn standpunten staat. En dat is hier toch bij velen op het forum ook wel het geval?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is het helemaal niet belangrijk genoeg voor![]()
Dan hebben we:quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. tot over 5 jaar in dit topic kijken nog maar
Ik meld me, maar niet voor de spandoeken actie, sowieso vind ik protesteren niet voor mij weggelegdquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar het laat wel zien dat men écht achter hem en zijn standpunten staat. En dat is hier toch bij velen op het forum ook wel het geval?
Dus kom op, wie gaat er de betreffende dag voor de rechtbank protesteren met spandoeken? NOU, WIE?! [ afbeelding ]
Zolang het maar geweldsloos is wel ja, dus ook niet met graffiti spuiten op moskeeën of mohamed poppen in de fik zetten. Het moet wel bij verbale acties blijven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef Bowlingbal het volgende:
Als een politicus nooit aangeklaagd zou mogen worden omdat hij stemmen heeft van het volk, betekent dat dan dat hij alles mag doen?
Ik ben totaal niet onder de indruk. Je blijft een hersenloze tokkie voor mij, een Wilders-adept, dommer volk dan dat tuig bestaat niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ach ja aan je taal te zien en je manier van handelen zie ik wel uit wat voor een nest jij komt.
Ik laat het hier dus ook bij.
Lijkt me duidelijk dat we uit diverse opmerkingen in dit topic kunnen opmaken dat de gemiddelde pro-moslim niet al te hoog opgeleid is en dus ook dergelijke taal bezigt.
Om even toch in te gaan op je opmerking. Nee jij als kefir zal ook nooit die link kunnen leggen omdat ze nooit open zullen spreken tegen jou. Als je toegang had tot aivd opnames uit moskees en taps en wellicht je talen sprak kon je je eigen conclusies trekken.
Zoals ik al zei. tot over 5 jaar in dit topic kijken nog maar
Islam & verbaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zolang het maar geweldsloos is wel ja, dus ook niet met graffiti spuiten op moskeeën of mohamed poppen in de fik zetten. Het moet wel bij verbale acties blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |