abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72667666
quote:
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders moet zich op 20 januari voor de strafrechter verantwoorden voor zijn uitspraken over moslims. Dat zei de politicus zaterdag in dagblad De Telegraaf.

Het Openbaar Ministerie vervolgt Wilders voor het aanzetten tot discriminatie en haat. De politicus is het hier niet mee eens. ''Ik wil dat de islam terecht staat en niet ik'', aldus de politicus. ''Daarom overweeg ik radicale imams en andere idioten als getuigen op te roepen.''

Wilders windt zich er over op dat hij zich moet verantwoorden voor wat hij zegt. ''Ik vind het heel erg om daar te staan. Ik ben van mening dat het een politiek proces is. Het is triest dat ik me strafrechterlijk moet verdedigen voor politieke uitspraken.'' Wilders, die bijgestaan wordt door advocaat Bram Moszkowicz, denkt dat de rechter hem vrijspreekt.

Gemeenteraadsverkiezingen

De start van het proces komt voor Wilders in een ongunstige periode. In januari is namelijk ook de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen, waaraan de PVV in Den Haag en Almere meedoet.

''Dit kost heel veel tijd en energie. Het is geen debatje, maar gaat over mijn eigen kop. Ik had liever geen proces en vijf zetels minder in de peilingen, ik wil geen verdachte zijn.''
http://www.nu.nl/algemeen(...)voor-de-rechter.html

Sorry mensen, maar ik moet nu toch wel ff heel hard lachen. Wat zegt die idioot nou weer?

''Ik wil dat de islam terecht staat en niet ik''

Geert, lieve krentebol van me, de islam is geen juridische noch natuurlijke persoon. Bij gevolg KAN de islam helemaal niet terecht staan. Je mag toch van een politicus verwachten dat die uitermate basale kennis aanwezig is. Domme uitspraak van een domme man, die applaus krijgt van dom volk.......of, zoals Nietzche het al wist te formuleren:

"Man wird die Menge nicht eher zum Hosianna-rufen bringen, bis man auf einem Esel in die Stadt einreitet."

Het is goed dat Wilders vervolgd wordt. Hij demoniseert 1 miljoen medelanders met zijn leugenachtige propaganda en dat mag best eens bestraft worden door de rechter.
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:33:48 #2
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_72667684
Hij weet wel hoe die de journalisten naar zich toe moet trekken.
pi_72667693
Ik vind het helemaal niet goed dat Wilders vervolgd wordt. Ben het absoluut niet eens met zijn ideeen en denkbeelden, maar denk dat z'n populariteit alleen maar groter wordt dan.
Heeft ie weer aandacht, en meer mensen die straks voor zijn partij stemmen.
pi_72667721
“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.” Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

Heinrich Luitpold Himmler volgde exact dezelfde paranoïde gedachten en groeide uit tot één van de grootste menselijke beesten, welke ooit op deze aardbol hebben vertoefd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Himmler

Een "Reichskristallnacht" is zonder meer ook in Nederland denkbaar, indien er maar langdurig en indringend genoeg geappelleerd wordt aan het wij-zij gevoel en het verongelijkte deel van de bevolking er van overtuigd raakt dat "hun" niet deugen en de schuldigen zijn van...., ja waarvan eigenlijk, oh ja, de files bv.
In peace, sons bury their fathers; in war, fathers bury their sons. (484 BC–ca.425 BC, Herodotus)
He who knows when he can fight and when he cannot will be victorious. (c. 544 – 496 BC, Sun Tzu)
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:35:51 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72667731
Voer voor Wilders. Dit pakt alleen maar positief voor hem uit.
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:37:24 #6
151075 Aboutaleb
Geen fan van de politicus
pi_72667763
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef Aartjan het volgende:

Ik had liever geen proces en vijf zetels minder in de peilingen
Liever beide.
quote:
ik wil geen verdachte zijn.
Moet je maar geen nazi-uitspraken doen.
pi_72667765
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
Inderdaad. Beter laten ze hem maar kletsen. Dit is alleen maar weer in zijn voordeel.
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:37:36 #8
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72667767
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
Kom maar op.

Rot Wilders lekker een cel in en laat dan maar zien of de balletjes van de Wilders aanhang al zijn ingedaald.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:38:29 #9
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72667785
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Kom maar op.

Rot Wilders lekker een cel in en laat dan maar zien of de balletjes van de Wilders aanhang al zijn ingedaald.
Wilders in een cel, denk je dat echt? !
pi_72667827
Wilders begeeft zich bewust op de rand van het toelaatbare. Als je dat doet, dan moet je het niet gek vinden als je je vroeg of laat voor de rechter moet verantwoorden. En als je zeker weet dat je niet over die rand bent gegaan, dan kun je het proces met een gerust hart tegemoet zien.

Of is Wilders misschien bang dat hij wél te ver is gegaan, en dat de rechters toch niet altijd zo soft straffen als hij altijd beweert?
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:42:27 #11
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72667843
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wilders in een cel, denk je dat echt? !
Neuh, maar het zou het tergend langzame proces wellicht wat versnellen.

Ik heb wel zin in een goeie rel.
pi_72667845
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef Djahani het volgende:
Hij weet wel hoe die de journalisten naar zich toe moet trekken.
Dat is inherent aan een politiek proces
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72667921
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 12-09-2009 12:47:34 ]
pi_72667968
Dè advocaat voor Nederlandse topcriminelen Moszkowicz staat hem bij. Maar Wilders' uitspraken hebben niets met politiek te maken, die uitspraken zijn gewoon onrust zaaien, mensen tegen elkaar opstoken en mensen bewust bang maken met verzonnen doem-scenario's. Wilders draagt ertoe bij dat Nederlanders steeds asocialer en onbeschofter worden, kijk maar naar zijn vele uitspraken. Hij zal er wel met een waarschuwing vanaf komen.
pi_72667979
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Gisele het volgende:

[..]

Je blaat je leider na met je politiek proces
Oh dus als Wilders iets zegt mag iemand anders het niet meer zeggen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72668087
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef Aarsjan het volgende:

[..]

''Ik wil dat de islam terecht staat en niet ik''
Klopt. Want de islam is dan ook aanleiding geweest voor zijn vervolging. De rechtszaak is ook heel makkelijk, de Koran erop na slaan, en eens die haatpassages oplezen. Nou, dat gaat een lange rechtszaak worden kan ik je melden. Dat boek staat vol met woede en haat.

Vervolg de islam is mijn advies
quote:
Het is goed dat Wilders vervolgd wordt. Hij demoniseert 1 miljoen medelanders met zijn leugenachtige propaganda en dat mag best eens bestraft worden door de rechter.
De islam demoniseert alle mensen die niet in het straatje passen van dat geloof, het zet aan tot haat, tot oorlog, tot marteling, onderdrukking, en is naar mijns inziens gewoon een excuus wat misdaden tegen de menselijkheid toestaat. Dat is veel erger dan wat Wilders roept (en ook terecht is). Hoeveel mensen zijn Wilders wel niet voorgeweest die hetzelfde riepen, zoniet, erger dan wat Wilders ooit heeft durven roepen over de islam in dit land?

De rest van de wereld lacht zich rot om deze aanfluiting van de rechtsstaat. Het buitenland zal deze zaak dan ook met argusogen volgen.
pi_72668128
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:51 schreef Gisele het volgende:
Dè advocaat voor Nederlandse topcriminelen Moszkowicz staat hem bij. Maar Wilders' uitspraken hebben niets met politiek te maken, die uitspraken zijn gewoon onrust zaaien, mensen tegen elkaar opstoken en mensen bewust bang maken met verzonnen doem-scenario's. Wilders draagt ertoe bij dat Nederlanders steeds asocialer en onbeschofter worden, kijk maar naar zijn vele uitspraken. Hij zal er wel met een waarschuwing vanaf komen.
Het heeft zeker wel met politiek te maken. De islam is namelijk ook een politieke ideologie, al wordt anders beweerd. Een totalitaire islamitische staat is het gevolg als mensen als Wilders niet opstaan en hier tegenin gaan. Er zijn al zoveel boeken geschreven, deskundigen aan het woord geweest over het gevaar wat islam heet.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:01:05 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72668144
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:52 schreef qonmann het volgende:

[..]

Oh dus als Wilders iets zegt mag iemand anders het niet meer zeggen
Liever niet...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72668146
Ik denk dat Wilders het overdrachtelijk bracht, Aarsjan.
BE YOUR DOG
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:02:35 #20
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72668170
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:58 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Klopt. Want de islam is dan ook aanleiding geweest voor zijn vervolging. De rechtszaak is ook heel makkelijk, de Koran erop na slaan, en eens die haatpassages oplezen. Nou, dat gaat een lange rechtszaak worden kan ik je melden. Dat boek staat vol met woede en haat.

Vervolg de islam is mijn advies
Heb je de Bijbel al eens gelezen?
quote:
De islam demoniseert alle mensen die niet in het straatje passen van dat geloof, het zet aan tot haat, tot oorlog, tot marteling, onderdrukking, en is naar mijns inziens gewoon een excuus wat misdaden tegen de menselijkheid toestaat. Dat is veel erger dan wat Wilders roept (en ook terecht is). Hoeveel mensen zijn Wilders wel niet voorgeweest die hetzelfde riepen, zoniet, erger dan wat Wilders ooit heeft durven roepen over de islam in dit land?

De rest van de wereld lacht zich rot om deze aanfluiting van de rechtsstaat. Het buitenland zal deze zaak dan ook met argusogen volgen.
Bron?
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:03:20 #21
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72668183
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bron?
pi_72668214
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef Pim Fortuyn_Cookie het volgende:

[..]

Heb je de Bijbel al eens gelezen?
Ja
quote:
Bron?
Dit:
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:

[..]

pi_72668216
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Het heeft zeker wel met politiek te maken. De islam is namelijk ook een politieke ideologie, al wordt anders beweerd. Een totalitaire islamitische staat is het gevolg als mensen als Wilders niet opstaan en hier tegenin gaan. Er zijn al zoveel boeken geschreven, deskundigen aan het woord geweest over het gevaar wat islam heet.
Wat een onzin. Echt weer dat zwart-wit denken.
Dus als we niet roepen dat de Islam slecht is wordt heel Nederland een Islamitische staat waar de sharia de kepter zwaait? Kom op zeg, de meeste moslims willen dat niet eens.

Maar goed, die mening mag je verder hebben. Wat mij alleen irriteert is dat Wilders altijd meent te spreken voor het Nederlandse volk, terwijl een groot deel zijn mening helemaal niet deelt.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:05:18 #24
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72668223
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef JohannesPaulus het volgende:
Een "Reichskristallnacht" is zonder meer ook in Nederland denkbaar, indien er maar langdurig en indringend genoeg geappelleerd wordt aan het wij-zij gevoel en het verongelijkte deel van de bevolking er van overtuigd raakt dat "hun" niet deugen en de schuldigen zijn van...., ja waarvan eigenlijk
- Berovingen
- mishandelingen
- Vrouwen lastigvallen/onderdrukken
- dierenmishandeling
- hoogste aantal uitkeringen
- hoogste aantal gedetineerden

of dat gelieerd is aan de islam ? niet per definitie maar het feit is wel dat de landen waar de Islam "heerst" de menselijke ontwikkeling praktisch stil staat.
pi_72668290
Zoals het hoort in ons land als je groepen mensen uitmaakt voor allerlei onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')