Beter zoeken, lasteraar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:
Door de mand, en vette fail voor jou
Bedankt. Ik was net ook al aan het checken. Klopt geen hout van.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
De werkelijke citaat is nergens terug te vinden, leugen 1.
[..]
Ook deze citaat is verzonnen, en kan het nergens teruglezen. Leugen 2.
[..]
Zelfde verhaal, Leugen 3.
[..]
Leugen 4. Nergens kan ik, ookal verwissel ik het woordje met islam het geciteerde deel nergens terug lezen.
Kortom: allemaal dingen die je nu uit je duim zuigt. Doet er even gauw een bronvermelding bij om het geloofwaardiger te maken, en het bewijst dus hoe dom je bent. Leuk geprobeerd. Jammer voor je dat er mensen zijn die echt moeite doen en het gaan controleren.
Door de mand, en vette fail voor jou
En nu gaan we kijken of Wilders zich wel binnen die grenzen bevindt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het meer ging om het toestaan van de vrijheid van meningsuiting. Geldt de vrijheid van meningsuiting om wat voor redenen dan ook voor de een, dan lijkt het me logisch dat een ander daar ook recht op heeft.
Ach, er zijn gewoon veel haantjes. Mannen die zich als mannen gedragen, met seks, voetbal en geweld. Vrouwen die als slaafjes leven, en afentoe geneukt worden na zonsondergang. Wij zijn gewoon verwijfd als Nederlanders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:04 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Kritiek = falen in hun ogen.
Moet zeggen dat je eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde hebt in moslims discussies, buiten dat je veel "aanwezig" bent en vol zit met oneliners.quote:
Dus de scheefgroei in het Nederlandse rechtssysteem doet er niet toe?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is juist de reden waarom jouw betoog en die van Zwagermans er niet toe doen.
[..]
Ja, dat je daar mee bekend bent verbaasd me ook niks. Dat die term echter door uitgerekend jou als uithangbord van de moslim community op Fok! wordt gebruikt om autochtonen te beschrijven is wel weer frappant.quote:Slachtofferrol.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik daag jullie uit dit een paar minuten te kijken, en als het even meezit 10 minuten van jullie leven op te offeren om deze beargumentatie te volgen. Het maakt veel duidelijk en hij heeft 100% gelijk.
"Doen ze anders nooit!"quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dit zal toch niet waar zijn..![]()
Dat Mekker7 de zaak zo belazert
Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en foutquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
De werkelijke citaat is nergens terug te vinden, leugen 1.
De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."quote:Ook deze citaat is verzonnen, en kan het nergens teruglezen. Leugen 2.
Ze wil niet zien dat de islam Het Kwaad zelf is.quote:Zelfde verhaal, Leugen 3.
Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische.quote:Leugen 4. Nergens kan ik, ookal verwissel ik het woordje met islam het geciteerde deel nergens terug lezen.
Ik wed dat er ook genoeg leuke verjaardagsdiscussies zijn in huize Rivera danquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
"Doen ze anders nooit!"
Dat roep ik ook elke dinsdagavond cynisch hardop terwijl ik onder het genot van Nutricia Chocomel weer eens de lichtgetinte huidskleurtjes check in Opsporing Verzocht, en hoe hun weekend was.
Zo gek is dat niet. Hoe mooi moslims het ook inpakken en dankzij ons leren het met verwarrende woorden uit kunnen leggen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dus de scheefgroei in het Nederlandse rechtssysteem doet er niet toe?![]()
Tja, zolang de moslims maar buiten beeld blijven doet het er inderdaad niet toe, maar o wee zodra je een hoofddoekje moet afdoen, dan zijn de rapen gaar zo blijkt maar weer in België. Hoe ongelooflijk hypocriet en walgelijk struisvogelgedrag om alles wat anderen aangaat af te doen als "doet er niet toe" en dan zelf er de vruchten van te plukken.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
- Ik ben net begonnen en ik zie hem al wijzen naar anderen: drogreden. (Rabbae)
- Ik ben een paar minuten verder en nog steeds wijst hij naar anderen. (Jan Mulder)
- Nog wat verder en nog steeds wijst hij naar anderen. (Spong)
- @06:50 zegt hij: "je kan niet iemand strafrechtelijk vervolgen als hij zich binnen de kaders van de strafwet bevindt" Dat is nou juist waarom hij vervolgd wordt en niet alleen het oproepen tot geweld is verboden, maar ook groepsbelediging en haatzaaien.
- Nog wat verder en nog steeds is zijn enige argument: "als dit niet mag, dan dat ook niet, dus wilders moet niet vervolgd worden."
- @08:00 Nog zo'n geweldig argument, letterlijk: "Dat kan niet zo zijn".
Was dit het nou? Wijzen naar anderen? Is dit nou waardoor ik van gedachte zou moeten veranderen? Hij heeft geen enkel inhoudelijk op zichzelf staand argument gegeven.
..Oh ja NPS zendt altijd programma's uit waar ze nooit iets verkeerd doen, die programma's worden dan ook gesubsidieerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
"Doen ze anders nooit!"
Dat roep ik ook elke dinsdagavond cynisch hardop terwijl ik onder het genot van Nutricia Chocomel weer eens de lichtgetinte huidskleurtjes check in Opsporing Verzocht, en hoe hun weekend was.
Lichtgetintenteevee, een absoluut toppertje inderdaad!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef RobbieRivera het volgende:
Opsporing Verzocht
Ja, frappant he, dat de mensen die het hardst roepen dat anderen in een slachtofferrol kruipen, het zelf aan het doen zijn. Ironisch bijna.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja, dat je daar mee bekend bent verbaasd me ook niks. Dat die term echter door uitgerekend jou als uithangbord van de moslim community op Fok! wordt gebruikt om autochtonen te beschrijven is wel weer frappant.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=B11NPCFS
[..]
De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
http://spitsnet.nl/nieuws.php/1/83574/cci
[..]
Ze wil niet zien dat de islam Het Kwaad zelf is.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=100&Itemid=22
[..]
Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1395
Wie knuffelt ze dan? Hoe worden ze gesubsidieerd? En hoe kom je erbij dat ze positief worden gediscrimineerd? Als ik aan een Aboutaleb denk, denk ik niet aan Bureau Halt, dus dat beeld klopt niet echt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eigenlijk is het verbazingwekkend hoe weinig moslims ervan bakken. Aan alle kanten worden ze geknuffeld, gesubsidieerd, bevoordeeld en anderszins "positief gediscrimineerd", en nog schopt de gemiddelde Marokkaan het niet verder dan Bureau Halt, als "client" welteverstaan.
Ja, erg frappant. Ironisch bijna.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, frappant he, dat de mensen die het hardst roepen dat anderen in een slachtofferrol kruipen, het zelf aan het doen zijn. Ironisch bijna.
Dan kunnen we net als in een wiskundige formule meteen deze twee doorstrepen en elkaar gaan aanvallen op andere standpunten, want de slachtofferrol doet er blijkbaar ook niet toe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, frappant he, dat de mensen die het hardst roepen dat anderen in een slachtofferrol kruipen, het zelf aan het doen zijn. Ironisch bijna.
Absoluutquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik wed dat er ook genoeg leuke verjaardagsdiscussies zijn in huize Rivera dan
Kijk mannen, we hebben er weer één gevonden!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef Gisele het volgende:
[..]
Wie knuffelt ze dan? Hoe worden ze gesubsidieerd? En hoe kom je erbij dat ze positief worden gediscrimineerd? Als ik aan een Aboutaleb denk, denk ik niet aan Bureau Halt, dus dat beeld klopt niet echt.
Kortom je lult weer eens uit je nek. Misschien dat je serieus wordt genomen door je PVV-holmaten op dit forum, maar daarbuiten word je uitgelachen om je een zielige tokkie bent.
Net alsof we jou serieus nemen, met je vandaag aangemeld. Je bent dus of een domme kloon van een user als Meki of een andere idioot, of je hebt je hier slechts aangemeld om je mening kwijt te raken dat alle PVV'ers nazi's zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef Gisele het volgende:
[..]
Wie knuffelt ze dan? Hoe worden ze gesubsidieerd? En hoe kom je erbij dat ze positief worden gediscrimineerd? Als ik aan een Aboutaleb denk, denk ik niet aan Bureau Halt, dus dat beeld klopt niet echt.
Kortom je lult weer eens uit je nek. Misschien dat je serieus wordt genomen door je PVV-holmaten op dit forum, maar daarbuiten word je uitgelachen omdat je een zielige tokkie bent.
Noem jij Meh een uithangbord van de moslimgemeenschap?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, dat je daar mee bekend bent verbaasd me ook niks. Dat die term echter door uitgerekend jou als uithangbord van de moslim community op Fok! wordt gebruikt om autochtonen te beschrijven is wel weer frappant.
Meh en Meki zijn een uithangbord van de moslimgemeenschap op Fok ja. Ik zeg er toch ook Fok bij? Want ik ken genoeg moslims die niet zo bekrompen zijn als die twee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem jij Meh een uithangbord van de moslimgemeenschap?
Niet netjes om mensen als een homogene groep te zien en individuen over één kam te scheren.
En hier nog eenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:24 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Kijk mannen, we hebben er weer één gevonden!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef Pisana het volgende:
[..]
Noem jij Meh een uithangbord van de moslimgemeenschap?
Niet netjes om mensen als een homogene groep te zien en individuen over één kam te scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |