Dat dus...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Re het volgende:
jouw probleem niet, lekker laten gaan dus...
De gemiddelde Fok!er rent naar huis en opent er een topic overquote:[b]-lang verhaal...
Wat doet de gemiddelde FOK!er nu?
Wel eerst cameras ophangen in het huis uiteraard.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Zeg dat hij het aan zijn vriendin moet vertellen en als hij dat niet doet, doe jij het.
Iets in die trant inderdaad. Of anders gewoon niks mee doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Yngwie het volgende:
Is niet aan jou om dat te onthullen. Enige wat ik zou doen is hem op het hart drukken dat ie het maar het best op kan biechten, en haar duidelijk maken dat ze hem gewoon zelf moet confronteren met die condooms.
Dus nu gewoon eerlijk zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Maar nu vráágt ze er specifiek naar...
De gemiddelde Fokker vertelt het eerlijk en rent dan naar huis om er een topic over te openen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
De gemiddelde Fok!er rent naar huis en opent er een topic over
Yup...... in dit geval zou liegen op lange termijn weleens teveel onnodig pijn kunnen brengen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat dus...
Hij zal het toch ontkennen en dan ben jij degene die het gedaan heeft.
Juist niet. Eerst hem maar eens op het hart drukken dat'ie iets moet vertellen tegen z'n partner.quote:
dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Hydrogeny het volgende:
Zeg hem te bekennen voor dat ze trouwen anders doe jij het...met als rede al het bovenstaande
Dan zou ik het zéker vertellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Cat_Tank het volgende:
En nu het echte probleem. Vrouwelijke helft neemt je in vertrouwen. Ze heeft condooms gevonden in de mannelijke helft zijn jaszak. Ze doen het nooit met condoom, dus wat moet ze nu doen. "Jij kan zo goed met hem overweg" (jij denkt:![]()
![]()
) "als er iets is dat je weet..."
Wat doet de gemiddelde FOK!er nu?
Dan zit er maar 1 ding op he. Oja, en wel even de resultaten posten in dit topic.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'. Waarom ze dan bij mij navraag ging doen weet ik ook niet.
Aangezien ze al bezig zijn met kinderen kweken, is het wel extra erg. Straks komt het alsnog een keer uit en zitten die kids er middenin.
Ik denk dat ik vast zit: als ik het vertel, denkt ie dat ik het gezegd heb, als zij hem er ooit mee confronteert denkt hij dat ik het gezegd heb, en als ze er zelf achterkomt, is de kans ook groot dat zij erachter komt dat ik hier meer van wist. Lekker dit.
Hoe goed bevriend ben je eigenlijk met haar? Dat zou voor mij de doorslag geven of ik me ermee ging bemoeien.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'. Waarom ze dan bij mij navraag ging doen weet ik ook niet.
Aangezien ze al bezig zijn met kinderen kweken, is het wel extra erg. Straks komt het alsnog een keer uit en zitten die kids er middenin.
Ik denk dat ik vast zit: als ik het vertel, denkt ie dat ik het gezegd heb, als zij hem er ooit mee confronteert denkt hij dat ik het gezegd heb, en als ze er zelf achterkomt, is de kans ook groot dat zij erachter komt dat ik hier meer van wist. Lekker dit.
Zeg tegen dr vriend dat zn vriendin condooms heeft ondekt in zn zakquote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Dus of je het vertelt of niet, je hebt een probleem. Dan zou ik het maar aan haar vertellen voor ze zwanger is of een SOA heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Inderdaad, als de buurman vreemd gaat zal het me worst wezen maar als 1 van mijn vrienden/vriendinnen wordt besodemieterd dan is het gewoon meteen vertellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik had het haar allang verteld. Als je iemand iets ziet stelen van iemand zeg je toch ook wat. Dan houdt je toch ook niet je mond onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet.' Echt zo'n kut smoes om je overal buiten te houden vind ik dat.
Ik kan moeilijk daar foto's gaan staan maken als ie weer een buitenwippie doet. Zullen die dames daar ook leuk vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
en foto en bewijsmateriaal regelen anders blijft het jouw woord tegen de hare...
of in de gaten houden en als je hem ergens naar binnen ziet gaan je vriendin optrommelen
Je bent dus eigenlijk gewoon bang voor hem en verteld het daarom niet. Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk daar foto's gaan staan maken als ie weer een buitenwippie doet. Zullen die dames daar ook leuk vindenBovendien is hij enorm groot en breed en nogal snel ontvlambaar, en TS een klein meisje met de kracht van een kruimeldief motor
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Re het volgende:
jouw probleem niet, lekker laten gaan dus...
Dat is ook een ongelooflijke kutredenering natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'.
Stelen is wel even iets anders dan een wipje buiten de deur hoor...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik had het haar allang verteld. Als je iemand iets ziet stelen van iemand zeg je toch ook wat. Dan houdt je toch ook niet je mond onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet.' Echt zo'n kut smoes om je overal buiten te houden vind ik dat.
Nou, sorry hoor. Ik vind het bedriegen van je partner waarmee je kinderen wil krijgen (en ook al mee bezig bent) eigenlijk erger dan een zakkenroller. Althans, ik zou het erger vinden als mijn partner vreemd zou gaan, dan als ik gerold zou worden. Jij niet dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:02 schreef 49R het volgende:
[..]
Stelen is wel even iets anders dan een wipje buiten de deur hoor...
Ik denk dat ik dit maar ga doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Ripley het volgende:
Ik zou naar hem gaan en aangeven dat ie op het punt staat betrapt te worden en dat het misschien handig is als hij even met zijn vriendin praat. Misschien kunnen ze er samen wel uitkomen
Ik zou iig niet direct iets aan de dame in kwestie zeggen.
Dat is nog niet zo gek idee, want het is zoals je zelf al zegt, genaaid ben je wss toch wel. Of jij vertelt het en je loopt het risico dat hij zich eronder uit lult en jij lijkt te stoken. Of ze komt erachter en dan reageert hij vast met dat jij hebt wel verteld zal hebben en komt je vriendin erachter dat je het wist en je mond hield.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef rvtk het volgende:
Ik zou de man in kwestie voor het blok zetten met 2 opties:
1. hij vertelt alles
2. jij vertelt alles
Vervolgens geef je hem een termijn van 2 of 3 dagen waarna je actieplan 2 in actie zet. Op deze manier heb je hem gewaarschuwd en geef je hem de gelegenheid het zelf op te lossen. En ongeacht optie 1 of 2, je kom er zelf betrekkelijk netjes uit.
Als ik écht moet kiezen heb ik liever dat mijn partner vreemd gaat dan dat ze een dievegge blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Nou, sorry hoor. Ik vind het bedriegen van je partner waarmee je kinderen wil krijgen (en ook al mee bezig bent) eigenlijk erger dan een zakkenroller. Althans, ik zou het erger vinden als mijn partner vreemd zou gaan, dan als ik gerolt zou worden. Jij niet dan?
Lijkt mij ook de beste optiequote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef rvtk het volgende:
Ik zou de man in kwestie voor het blok zetten met 2 opties:
1. hij vertelt alles
2. jij vertelt alles
Vervolgens geef je hem een termijn van 2 of 3 dagen waarna je actieplan 2 in actie zet. Op deze manier heb je hem gewaarschuwd en geef je hem de gelegenheid het zelf op te lossen. En ongeacht optie 1 of 2, je kom er zelf betrekkelijk netjes uit.
Als dat zo zijn, waarom deed die kerel er dan zo moeilijk over. Daarnaast is het dan al helemaal geen punt om het haar gewoon te vertellen, als ze toch al weet dat hij vreemdgaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef Cat_Tank het volgende:
Zelf zou ik willen dat het me verteld werd, maar aan de andere kant dacht ik dat zij misschien elkaar toestonden vreemd te gaan. Zo goed ken ik ze niet, en ze zeiden altijd heel open te zijn over seks enzo. Het leek mij ook niet dat je zelf condooms moet meenemen naar de hoeren, maar ik zou het echt niet weten.
En vervolgens ligt je hoofd 10 meter verderop. Ik zou me er niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef Laurensius het volgende:
Zeg hem wat ze tegen jou heeft gezegd, en dat JIJ nou in de problemen zit door HEM..
Dus dat hij het op moet lossen door het op te biechten of dat jij het anders doet.
Succes!
Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En vervolgens ligt je hoofd 10 meter verderop. Ik zou me er niet mee bemoeien.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef Rijpie het volgende:
Stuur ze beiden een link naar dit topic![]()
Op die manier heb je niks gezegd, kunnen ze het zelf lezen, en weten ze allebei in wat voor situatie ze jou hebben gebracht.
MAIL/SMS hem danquote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.
In dat geval kan je je er beter buiten houden, zij weet al dat er iets aan de hand is, en hij weet dat hij een keer betrapt is... als ze elkaar vrij hebben gelaten zou het geen probleem zijn, en als ze er allebei mee zitten dan komt het vanzelf uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.
Precies, TS is gefucked.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Wel kut voor je, TS. You're dammed if you do and you're dammed if you don't.
Nu?quote:
Dus vertellenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
En dat iedere week herhalenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef PankPinther het volgende:
Voor 100 euro zeg ik niets tegen je vriendin.
Gewoon hup zeggen dat je hem er gezien hebt maar dat je niet weet of die wat gedaan heeft daar.........maar dat je wel kan bedenken waarom die daar was, zeker gezien die condooms.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Extra info:
Ik leerde haar eerst kennen, maar toen was ze al een stel met die hoerenl... eh vriend van haar. Ik wilde me er niet in mengen, inderdaad onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet'. Maar nu vráágt ze er specifiek naar...
Nee, want dat weet je niet zeker. Blijf bij de dingen die je zeker weet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Cat_Tank het volgende:
Goed, in plaats van afspreken mail ik hem gewoon.
Ik heb in de mail gezet dat:
-zijn vriendin er lucht van heeft dat er iets aan de hand is, omdat ze condooms vond in zijn jas.
-ik niets gezegd heb toen ze me vroeg of ik er iets van wist
-ik vind dat hij haar moet vertellen wat er aan de hand is, omdat het erop lijkt dat het toch wel uit gaat komen, met of zonder mijn hulp
-als hij van haar houdt, hij alles eerlijk zal vertellen en er probeert uit te komen met zijn verloofde.
-als hij toch iets achterhoudt ik dat hoe dan ook toch wel krijg te horen, en ik dan van plan ben het verhaal even fijntjes aan te vullen, en dat dit 100x pijnlijker is voor haar dan als hij het meteen eerlijk helemaal verteld.
Ik twijfel of ik erin moet zetten dat ik twijfel aan het feit of die condooms voor zijn hoerenbezoekjes bedoeld is, gezien een oplettende expert-FOK!er zei dat dit toch niet nodig is... Iemand enige tips voor aanvulling op de mail?
Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ wasquote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Cat_Tank het volgende:
Goed, in plaats van afspreken mail ik hem gewoon.
Ik heb in de mail gezet dat:
-zijn vriendin er lucht van heeft dat er iets aan de hand is, omdat ze condooms vond in zijn jas.
-ik niets gezegd heb toen ze me vroeg of ik er iets van wist
-ik vind dat hij haar moet vertellen wat er aan de hand is, omdat het erop lijkt dat het toch wel uit gaat komen, met of zonder mijn hulp
-als hij van haar houdt, hij alles eerlijk zal vertellen en er probeert uit te komen met zijn verloofde.
-als hij toch iets achterhoudt ik dat hoe dan ook toch wel krijg te horen, en ik dan van plan ben het verhaal even fijntjes aan te vullen, en dat dit 100x pijnlijker is voor haar dan als hij het meteen eerlijk helemaal verteld.
Ik twijfel of ik erin moet zetten dat ik twijfel aan het feit of die condooms voor zijn hoerenbezoekjes bedoeld is, gezien een oplettende expert-FOK!er zei dat dit toch niet nodig is... Iemand enige tips voor aanvulling op de mail?
Dit is de enige post waar je wat aan hebt. Gewoon vertellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Cahir het volgende:
Vertellen, doe die kinderen geen gescheiden ouders aan.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Zeg tegen dr vriend dat zn vriendin condooms heeft ondekt in zn zak
Denk je echt dat hoeren het okay vinden als je je eigen condooms meeneemt?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ was
Hmm ja ok true, niet aan gedacht. Die zullen wel dr eigen supply hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Denk je echt dat hoeren het okay vinden als je je eigen condooms meeneemt?
Hoeren hebben (uiteraard) hun eigen condooms. Dit omdat je kans hebt op van die zieke geesten die gaatjes erin gaan prikken oid.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ was
Omdat ik geen focking NSB-er ben. Ik ga niet meteen na de minste geringste info een aangetekende brief sturen naar de vriendin met de info die ik zojuist vergaard heb. Zoals ik eerder zei: ik wist tot dusver niet of ze misschien dit toestonden van elkaar. Zij was -naar haar eigen vertellen- vroeger ook niet helemaal zuiver in een relatie.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
Nog even een vraag... Waarom vertel je wel iets aan hem wat zijn vriendin jou in vertrouwen verteld heeft (condooms in jaszak), maar niet aan haar iets wat je gewoon objectief hebt gezien en waarvan hij je zwijgen wil afdwingen?
Rare gedachtengang hoor.
je vergeet de PSquote:Op woensdag 9 september 2009 12:35 schreef loveli het volgende:
Als je hem zo graag wilt mailen, hou het dan zo kort en zakelijk mogelijk.
Hoi,
Je vriendin vroeg bepaalde dingen aan me, ik heb me op de vlakte gehouden. Het lijkt me beter als ze het van jou hoort. Als ze nog eens iets aan me vraagt, kan ik niet doen alsof ik van niets weet.
Groet.
De snoeperd!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Armageddon het volgende:
Dus gaat ie ook nog met anderen van bil.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef TommyGun het volgende:
Eerlijk zijn.
En de afloop hier posten
Noem het maar het minste geringste..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Omdat ik geen focking NSB-er ben. Ik ga niet meteen na de minste geringste info
dit.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Noem het maar het minste geringste..
Als een vriend(in) van mij zoiets wist en het niet vertelde hoefde ik die persoon nooit meer te zien.
Hij is slordig genoeg om naast zijn condooms ook zijn wachtwoord te laten slingeren dus die kans is best groot. En dan is de kans nog groot dat als hij er nog dames ernaast op na houdt dat daar ook nog mails van zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop wel dat zij niet in de wantrouwende staat waarin ze nu is, zijn mail checkt en jouw mail leest..
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Antaresje het volgende:
Zorg hoe dan ook dat dit verhaal bekend wordt bij haar. Beter nu dan dat er straks weer een stel kinderen rond huppelt dat zonder vader wordt opgevoed.
Oei, dat is een goed punt idd!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef hetzwartegat het volgende:
Hoe ga jij eigenijk bij je vriendin polsen of hij het echte verhaal heeft verteld? Als ze niks zegt, wil ze het misschien niet aan de grote klok hangen. En als je er te nadrukkelijk om gaat vragen, weet ze dat jij op de hoogte was maar niks hebt gezegd.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:33 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als deze reactie nog niet geplaatst is: Snel naar huis rennen en een topic openen!!!
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
De gemiddelde Fok!er rent naar huis en opent er een topic over
Nu helemaal vertellen, alleen al om hem te fuckenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Cat_Tank het volgende:
Update:
Ik kon mijn mail hier even checken. Ik was ook wel erg benieuwd, en ik heb een reactie hoor! En wat voor één
Het komt erop neer dat ik me niet zo moet aanstellen. Het is iets tussen hem en zijn vriendin en ik quote: "ze vertrouwt mij toch meer dan jij". Het feit dat ze achterdochtig werd vanwege die condooms zou hij 'zelf wel even oplossen'. Verder vraagt hij zich af 'waar de fuck jij je mee bemoeit' en 'dat hij toch duidelijk geweest is wat betreft dat hoopte dat het niet uit zo komen'.
Ja FOK!ers, we hebben hier te maken met het type dat zo achterbaks is niet eens berouw te tonen. Hij lijkt niet eens bang te zijn dat ik het alsnog aan zijn vriendin meldt. Dit had ik niet verwacht, het leek altijd zo'n sympathieke vent
de idioot heeft je nu wel zwart op wit toegegeven dat het fout zit...dus 'ze vertrouwt hem meer dan jou' doet niet echt meer ter zakequote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Cat_Tank het volgende:
Update:
Ik kon mijn mail hier even checken. Ik was ook wel erg benieuwd, en ik heb een reactie hoor! En wat voor één
Het komt erop neer dat ik me niet zo moet aanstellen. Het is iets tussen hem en zijn vriendin en ik quote: "ze vertrouwt mij toch meer dan jij". Het feit dat ze achterdochtig werd vanwege die condooms zou hij 'zelf wel even oplossen'. Verder vraagt hij zich af 'waar de fuck jij je mee bemoeit' en 'dat hij toch duidelijk geweest is wat betreft dat hoopte dat het niet uit zo komen'.
Ja FOK!ers, we hebben hier te maken met het type dat zo achterbaks is niet eens berouw te tonen. Hij lijkt niet eens bang te zijn dat ik het alsnog aan zijn vriendin meldt. Dit had ik niet verwacht, het leek altijd zo'n sympathieke vent
...dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb mijn mail inclusief zijn reply geforward naar haar. Ik weet dat ze op woensdagen om half 3 ongeveer thuis is... Wordt spoedig vervolgd verwacht ik![]()
![]()
Ik ga popcorn bakken...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb mijn mail inclusief zijn reply geforward naar haar. Ik weet dat ze op woensdagen om half 3 ongeveer thuis is... Wordt spoedig vervolgd verwacht ik![]()
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoute graag, dank je
Absoluut de goede beslissing imho.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Wat een actie!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Dit wil ik even volgenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Houdt jij het ook al niet meer droog daaronder!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
De suspense!
Wat?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Houdt jij het ook al niet meer droog daaronder!!!
subtielquote:Op woensdag 9 september 2009 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
lees ik met mijn ogen dicht of staan de mails niet in dit topic
Het eerste lijkt me sowieso al vrij lastig, dus het is het tweede. Er staat alleen korte compilatiequote:Op woensdag 9 september 2009 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
lees ik met mijn ogen dicht of staan de mails niet in dit topic
don't shoot the messenger gaat hier nooit werken, denk ikquote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat dus...
Hij zal het toch ontkennen en dan ben jij degene die het gedaan heeft.
Krijgt TS een mailtje terug met een invite voor de wekelijkse gangbang bij die vrienden thuisquote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Armageddon het volgende:
En dan blijkt straks dat hij dat gewoon mag allemaal.
die van mij was heul geen tvpquote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Mordreth het volgende:
tvp is prima maar laat die plaatjes achterwege.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Krijgt TS een mailtje terug met een invite voor de wekelijkse gangbang bij die vrienden thuis
Door een mailtje of door een hoerenlopende leugenaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind dit wel erg hoor... Ik ben zelf ook vreselijk benieuwd naar de afloop, maar we zitten hier wel te wachten op een reactie van iemand die waarschijnlijk haar hele wereld door een mailtje ziet instorten...
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef LastRequest het volgende:
we zitten hier wel te wachten op een reactie van iemand die waarschijnlijk haar hele wereld door een mailtje ziet instorten...
Jij hebt duidelijk ervaring met smoesjes verzinnenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef daNpy het volgende:
Dalijk is hij gewoon een vrijgezellenfeest voor een maat aan het organiseren incl grap met condoom en strippers
Ben je gek, veel leuker als hij niet weet wat hem te wachten staat. Geeft hem anders alleen maar tijd om smoezen te verzinnen. Of TS een paar klappen te komen verkopenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
Eigenlijk had TS de man in kwestie even moet ccen
En heeft hij de handelswaar zelf even uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk ervaring met smoesjes verzinnen
mja, of hij weet haar wachtwoord en delete het hele emailtje.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
Eigenlijk had TS de man in kwestie even moeten ccen
Hm, denk het niet. De condoom situatie is toch redelijk een peiler dat het niet toegestaan of besproken is.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Armageddon het volgende:
En dan blijkt straks dat hij dat gewoon mag allemaal.
Idd wel kut om zoiets in een mailtje te moeten lezen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind dit wel erg hoor... Ik ben zelf ook vreselijk benieuwd naar de afloop, maar we zitten hier wel te wachten op een reactie van iemand die waarschijnlijk haar hele wereld door een mailtje ziet instorten...
Hoezo? Als jij het mag van je vrouw/vriendin dan neuk je zonder condoom?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hm, denk het niet. De condoom situatie is toch redelijk een peiler dat het niet toegestaan of besproken is.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Als je anderen moet vragen of ze iets weten waarom jouw vriend condooms met zich mee draagt, dan lijkt me niet dat een open relatie besproken is of dat er bekend is dat hoerenlopen toegestaan is.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij het mag van je vrouw/vriendin dan neuk je zonder condoom?
Ow dat stukje had ik gemist.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je anderen moet vragen of ze iets weten waarom jouw vriend condooms met zich mee draagt, dan lijkt me niet dat een open relatie besproken is of dat er bekend is dat hoerenlopen toegestaan is.
Dan is jou vriend zeker wel tevredenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk daar foto's gaan staan maken als ie weer een buitenwippie doet. Zullen die dames daar ook leuk vindenBovendien is hij enorm groot en breed en nogal snel ontvlambaar, en TS een klein meisje met de kracht van een kruimeldief motor
Wat wil ie doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]Maareh, hij weet waar je woont en werkt?
Dat was m'n punt niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Door een mailtje of door een hoerenlopende leugenaar?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:35 schreef Aneurism het volgende:
F5 F5 F5 F5
waarna TS een reactie plaats met de cover van haar nieuwe boek of iets in de trant van: Haha, sukkelssssssssssss
Wat TS doet is geen misdaad, als die kerel TS gaat lastig vallen/bedreigen welquote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]Maareh, hij weet waar je woont en werkt?
hoe mooi zou dat zijn!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef Antaresje het volgende:
Al iemand met een collega die zojuist een telefoontje van z'n vriendin kreeg en daarna woedend naar buiten stormde?
nja beter dan dat ze achteloos op straat loopt en haar vent betraptquote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat was m'n punt niet.
Ik bedoelde meer dat vriendin achteloos haar mailbox opent en zoiets ontdekt.
Misschien zou TS nog een smsje kunnen sturen dat er slecht nieuws in haar e-mail staat.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat was m'n punt niet.
Ik bedoelde meer dat vriendin achteloos haar mailbox opent en zoiets ontdekt.
Er is zo veel meer dan lastig vallen en bedreigen, en dan nog. Wie zegt dat het waar is, het is jouw woord tegen die van hem. Jongen die ik ken had 2 jongens achter hem aan die:quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat TS doet is geen misdaad, als die kerel TS gaat lastig vallen/bedreigen wel
(ja, ik snap dat hij TS kan vermoorden, maar zo'n vaart zal het wel niet lopen: als die man ruggengraat had, had hij wel eerlijk opgebiecht dat hij zijn relatie niks meer vindt)
Dan horen wij ook sneller wat.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Misschien zou TS nog een smsje kunnen sturen dat er slecht nieuws in haar e-mail staat.
Misschien is die vriendin nu ook wel even buiten de deur aan het "eten".quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Slome computer heeft die vriendin. 9 minuten!
Zoiets dacht ik dus ook... Misschien een kleine waarschuwing to soften the blow.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Misschien zou TS nog een smsje kunnen sturen dat er slecht nieuws in haar e-mail staat.
Ja, hallo! Wie gaan nou voor, FOK! of je kinderen?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Rustig mensen, ik heb ook nog kids om bijles te geven. Ik moest wachten tot mijn aanstormend cum laude scholiertje de deur uit was.
Ik ben al gebeld door haar, maar kon niet opnemen door bovenstaande. Ik bel haar zodra ik dit gepost heb terug...![]()
Dit gaat een drama worden vrees ik...quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik ben al gebeld door haar, maar kon niet opnemen door bovenstaande. Ik bel haar zodra ik dit gepost heb terug...![]()
Of de braille-vertaler werkt niet helemaal goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Slome computer heeft die vriendin. 9 minuten!
Gesprek wel ff integraal uittiepen of opnemen hequote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Rustig mensen, ik heb ook nog kids om bijles te geven. Ik moest wachten tot mijn aanstormend cum laude scholiertje de deur uit was.
Neem het gesprek op.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Jij gaat het maken in dit leven, ik voel het gewoon!!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Er is zo veel meer dan lastig vallen en bedreigen, en dan nog. Wie zegt dat het waar is, het is jouw woord tegen die van hem. Jongen die ik ken had 2 jongens achter hem aan die:
- Voor zijn werk gingen staan en klanten lastig vallen
- Reden recht op hem in terwijl hij op de motor zat
- Op een vol terras met vele getuigen hem mishandelden.
- Valse aangifte hebben gedaan dat hij een wapen bij zich droeg (met gevolg dat hij een gehele nacht op het bureau heeft mogen doorbrengen).
En wat krijgt hij te horen van de politie als hij aangifte wilt doen:
Het is jouw woord tegen die van hun, heb je bewijzen? (getuigen wouden ze niet eens aanhoren).
Mensen kunnen je het leven zuur maken zonder dat je er iets tegen kan doen, ik ben sindsdien voorzichtiger (en agressiever) geworden. Het heeft mij geleerd om dingen uit de weg te gaan en als dat niet kan vol erin te gaan tot de spetters op de muur zitten.
Open een live-feed!quote:
Waarom denk je dat een kijkers-file altijd langer is dan de file achter het ongeluk?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef PankPinther het volgende:
Mensen in hun ware vorm, genietend van andermans ellende.
Mooi topic.
Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij gaat het maken in dit leven, ik voel het gewoon!!
Ontopic: dit is toch wel spannund hoor!
Hoeveel minuten blessuretijd?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef Silenus het volgende:
TVP voor de ongetwijfeld spannende slotfase!
Gelukkig stop je mensen ook niet in een hokjequote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.
Succesquote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik wou hier serieus op in gaan maar toen zag ik dat jij het wasquote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.
Omdat hier veertig man met cola en popcorn zit natuurlijk. Wij willen updates!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Succes
Even vraagje trouwens, waarom zou je eerst dit gaan posten op Fok en daarna pas terugbellen?
Tis een bangerik die als ie geen uitweg meer ziet gaat flippen tot er doden vallen, denk dat ie beter van zn steen naar een inrichting kan lopenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wou hier serieus op in gaan maar toen zag ik dat jij het wasterug onder je steentje maar weer!
Deze reactie zegt genoeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig stop je mensen ook niet in een hokje
ga zo door
TS just loooooves the attention..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Succes
Even vraagje trouwens, waarom zou je eerst dit gaan posten op Fok en daarna pas terugbellen?
nja ik ben dus juist GEEN internetheld, maar daar kan ik jou vast niet van overtuigenquote:
Wie denkt hier nou in hokjes?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis een bangerik die als ie geen uitweg meer ziet gaat flippen tot er doden vallen, denk dat ie beter van zn steen naar een inrichting kan lopen
ik ga af op je eigen tekstquote:
the plot thickensquote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Holy. Fucking. Crap.
Ik belde haar dus terug -vrezend voor wat komen ging-. En zij neemt vét blij op, en begint meteen een heel geblaat over a.s. zaterdag. Ze belde me om a.s. zaterdag een afspraak die we hadden af te zeggen omdat haar vriend 'een verrassing voor haar heeft'.
Ik vroeg natuurlijk of ze haar mail al gechecked had. "Ja" zei ze "alleen wat e-mails van het werk enzo. Niks bijzonders. Hoezo vraag je dat?"
Iemand zei het al in dit topic: "Straks weten ze elkaars wachtwoord". Ik denk niet dat zij dat van hem weet, maar ik weet nu wel zeker dat hij die van háár wel heeft en mijn mail van ruim een uur geleden gewist heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wist ook dat zij en ik as zaterdag ergens heen zouden gaan. Ik denk dat hij expres zogenaamd een verrassing voor haar heeft zodat ik haar niet zou zien. Nou mooi niet hè! Ik zei dat ik haar gemaild had maar dit 'op wonderbaarlijke wijze dan verdwenen was' en ik heb haar de mail opnieuw gestuurd net. Ik zei toen dat het geen goed nieuws is en dat ik beter even kon ophangen, en dat als ze er behoefte aan heeft me daarna nog kan terugbellen![]()
Jezus ben pisnerveus nu
Dit kan niet echt zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Holy. Fucking. Crap.
Ik belde haar dus terug -vrezend voor wat komen ging-. En zij neemt vét blij op, en begint meteen een heel geblaat over a.s. zaterdag. Ze belde me om a.s. zaterdag een afspraak die we hadden af te zeggen omdat haar vriend 'een verrassing voor haar heeft'.
Ik vroeg natuurlijk of ze haar mail al gechecked had. "Ja" zei ze "alleen wat e-mails van het werk enzo. Niks bijzonders. Hoezo vraag je dat?"
Iemand zei het al in dit topic: "Straks weten ze elkaars wachtwoord". Ik denk niet dat zij dat van hem weet, maar ik weet nu wel zeker dat hij die van háár wel heeft en mijn mail van ruim een uur geleden gewist heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wist ook dat zij en ik as zaterdag ergens heen zouden gaan. Ik denk dat hij expres zogenaamd een verrassing voor haar heeft zodat ik haar niet zou zien. Nou mooi niet hè! Ik zei dat ik haar gemaild had maar dit 'op wonderbaarlijke wijze dan verdwenen was' en ik heb haar de mail opnieuw gestuurd net. Ik zei toen dat het geen goed nieuws is en dat ik beter even kon ophangen, en dat als ze er behoefte aan heeft me daarna nog kan terugbellen![]()
Jezus ben pisnerveus nu
1 vraagje: waarom heb je het haar niet gewoon verteld?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Holy. Fucking. Crap.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus ben pisnerveus nu
Ik ben geen getraind slecht-nieuws brengerquote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Succes
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 9 september 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Het word wel een beetje te cliffhangerig en melodramatisch hoor.
Wanneer ligt het boek in de winkels?
of even tijdelijk een filtertje aanmakenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef Wazeggie het volgende:
Wat weirdoDus hij zit nu al tijden iedere dag ieder uur haar mail te chacken om jouw zooi eruit te kunnen filteren
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1 vraagje: waarom heb je het haar niet gewoon verteld?
Ssst! Wil weten hoe het aflooptquote:Op woensdag 9 september 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Het word wel een beetje te cliffhangerig en melodramatisch hoor.
Wanneer ligt het boek in de winkels?
Neejoh.. hij zag de bui gewoon hangen na hun mailverkeer van vanmiddag.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef Wazeggie het volgende:
Wat weirdoDus hij zit nu al tijden iedere dag ieder uur haar mail te chacken om jouw zooi eruit te kunnen filteren
Omdat in die e-mail veel duidelijker staat hoe slecht die mongool-vriend van haar is en wat ik tegen hem gezegd heb. Aan de telefoon, hell, zelfs in person kan ik echt niet zoiets zonder shit door elkaar te halen iets navertellenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1 vraagje: waarom heb je het haar niet gewoon verteld?
Je had toch in grote lijnen kunnen vertellen. Of haal je zoveel door elkaar dat je zou zeggen:quote:Op woensdag 9 september 2009 15:07 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Omdat in die e-mail veel duidelijker staat hoe slecht die mongool-vriend van haar is en wat ik tegen hem gezegd heb. Aan de telefoon, hell, zelfs in person kan ik echt niet zoiets zonder shit door elkaar te halen iets navertellen
Ja of na de mail van TS gewoon ff bij die vriendin inloggen en een rule instellen dat haar mail meteen naar trash of spam gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 15:07 schreef Prosac het volgende:
Wat een baas die vent, gewoon de hele dag de mail van je vriendin checken om te zorgen dat bepaalde dingen niet uit komen.
Die heb ervaring.
Ik had het beiden gedaan,...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:07 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Omdat in die e-mail veel duidelijker staat hoe slecht die mongool-vriend van haar is en wat ik tegen hem gezegd heb. Aan de telefoon, hell, zelfs in person kan ik echt niet zoiets zonder shit door elkaar te halen iets navertellen
en dan is het kopbal, want die kan de spanning niet meer aanquote:Op woensdag 9 september 2009 15:08 schreef Barbusse het volgende:
De kans bestaat natuurlijk dat vriendlief ook op Fok! zit en dit hele verhaal heeft meegelezen hè?
Hij heeft dus gewoon te veel testosteron voor zijn vriendinquote:Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik ben geen getraind slecht-nieuws brengerI need support. Anders had ik denk ik allang van angst onder m'n bed gezeten voor die enge vent van haar. Meneer de fitness-instructeur.
Ja het lijkt me idd erg moeilijk. succesquote:Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik ben geen getraind slecht-nieuws brengerI need support. Anders had ik denk ik allang van angst onder m'n bed gezeten voor die enge vent van haar. Meneer de fitness-instructeur.
En vertellen dat zijn vriendin als hoer bijwerkt en dat hij dat niet durfde te vertellen aan TS, omdat ze zich er flink voor schaamt. Maar ze willen zo graag 3 maanden door Zuid Amerika trekken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef SlaggY het volgende:
Beter komt die gast zich in dit topic melden.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het beiden gedaan,...
haar aan de foon gezegd iets van: ik had je een mail gestuurd waarin duidelijk werd dat ie vreemt gaat en waarin hij het zelf ook nog bevestigt.
Dan wilde ze het sowieso lezen en had ik hem alsnog verstuurd.
Trouwens ik had alles geprint en was al bij haar aan de deur, maar ik ben ook dan een echte internetheld volgens sommigen
(of gewoon een goede vriendin)
Het beroep zegt al genoegquote:Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
.Meneer de fitness-instructeur.
Maar ze had de mail toch niet gehad zei je???quote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
Okee, ze belde net even terug. Ze was heel rustig, ze bedankte me voor de email () en zei dat ze zoiets al wel vermoedde. Alleen dan niet de hoeren maar de meiden uit zijn fitness-klasje. Ik vroeg wat ze nu ging doen en ze zei dat ze het met hem wilde uitpraten, en dat ze echt niet zonder hem kan
![]()
Ik denk echt dat ze bij hem blijft. Ze was niet eens boos! Ze zou me bellen als hij thuis is en ze gepraat hadden. Hij is pas om 6 uur vrij ofzo
Maar goed ik denk echt niet dat ze hem de deur wijst.
Ze heeft m nog n keer gestuurdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Maar ze had de mail toch niet gehad zei je???
Zucht, het bekende Liefde maakt blind-syndroom. Waarom nou, domme domme vriendin van TSquote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
Okee, ze belde net even terug. Ze was heel rustig, ze bedankte me voor de email () en zei dat ze zoiets al wel vermoedde. Alleen dan niet de hoeren maar de meiden uit zijn fitness-klasje. Ik vroeg wat ze nu ging doen en ze zei dat ze het met hem wilde uitpraten, en dat ze echt niet zonder hem kan
![]()
Ik denk echt dat ze bij hem blijft. Ze was niet eens boos! Ze zou me bellen als hij thuis is en ze gepraat hadden. Hij is pas om 6 uur vrij ofzo
Ze had het toch weer opnieuw gemaildquote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Zie je wel! Hij gaat naar de hoeren en neukt zijn fitness klasje (condooms)quote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Ze heeft hem nog een keer gestuurdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen het zichzelf ook aan hoor...sjonge jonge...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Wellicht is het en/en, als je hier de kenners (quote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
ze heeft hem toch opnieuw gestuurdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:
[..]
De schok komt later en haar reactie is niet zo vreemd. Veel mensen zijn bang om alleen te zijn, zeker als er al sprake is van een leeftijd waar er over kinderen gedacht word. Want hun vent is anders en kan veranderen. (quote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Tuurlijk bedankte ze je!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
![]()
Kick jij erop om op mij te reageren?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Aneurism het volgende:
[..]Tuurlijk zou je dat doen, maar laat de echte mensen met het daadwerkelijke probleem nu maar weer hun verhaal doen. Hmmkay?
Dat was ook zo, en toen ze dus belde en ik 'm al zat te schijten dat ze 'm gelezen had, bleek dus dat ze hem helemaal niet gehad had. Ik heb toen meteen dezelfde mail opnieuw verzonden. Dan kan hij hem natuurlijk niet verwijderen, als zij zit te F5-en tot ie binnen is. Lijkt me dan, ik heb geen verstand van filters en shit.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:
[..]
ondanks de anti-climax wel goed lezen,quote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Ze had hem nog een keer gestuurd.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Idd.. uiteindelijk is TS straks dus toch de lulquote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef Prosac het volgende:
Wel fucking voorspelbaar dat ze het met hem wil uitpraten en dat ze niet zonder hem kan.![]()
![]()
TS kan daar nooit meer thuiskomen en die vent gaat uiteindelijk gewoon door met zijn praktijken.
Jewel, maar wie weet blijft deze geschiedenis toch in haar hoofd (van vriendin) nagalmen...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd.. uiteindelijk is TS straks dus toch de lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |