Misschien is die vriendin nu ook wel even buiten de deur aan het "eten".quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Slome computer heeft die vriendin. 9 minuten!
Zoiets dacht ik dus ook... Misschien een kleine waarschuwing to soften the blow.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Misschien zou TS nog een smsje kunnen sturen dat er slecht nieuws in haar e-mail staat.
Ja, hallo! Wie gaan nou voor, FOK! of je kinderen?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Rustig mensen, ik heb ook nog kids om bijles te geven. Ik moest wachten tot mijn aanstormend cum laude scholiertje de deur uit was.
Ik ben al gebeld door haar, maar kon niet opnemen door bovenstaande. Ik bel haar zodra ik dit gepost heb terug...![]()
Dit gaat een drama worden vrees ik...quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik ben al gebeld door haar, maar kon niet opnemen door bovenstaande. Ik bel haar zodra ik dit gepost heb terug...![]()
Of de braille-vertaler werkt niet helemaal goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Slome computer heeft die vriendin. 9 minuten!
Gesprek wel ff integraal uittiepen of opnemen hequote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Rustig mensen, ik heb ook nog kids om bijles te geven. Ik moest wachten tot mijn aanstormend cum laude scholiertje de deur uit was.
Neem het gesprek op.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Jij gaat het maken in dit leven, ik voel het gewoon!!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Er is zo veel meer dan lastig vallen en bedreigen, en dan nog. Wie zegt dat het waar is, het is jouw woord tegen die van hem. Jongen die ik ken had 2 jongens achter hem aan die:
- Voor zijn werk gingen staan en klanten lastig vallen
- Reden recht op hem in terwijl hij op de motor zat
- Op een vol terras met vele getuigen hem mishandelden.
- Valse aangifte hebben gedaan dat hij een wapen bij zich droeg (met gevolg dat hij een gehele nacht op het bureau heeft mogen doorbrengen).
En wat krijgt hij te horen van de politie als hij aangifte wilt doen:
Het is jouw woord tegen die van hun, heb je bewijzen? (getuigen wouden ze niet eens aanhoren).
Mensen kunnen je het leven zuur maken zonder dat je er iets tegen kan doen, ik ben sindsdien voorzichtiger (en agressiever) geworden. Het heeft mij geleerd om dingen uit de weg te gaan en als dat niet kan vol erin te gaan tot de spetters op de muur zitten.
Open een live-feed!quote:
Waarom denk je dat een kijkers-file altijd langer is dan de file achter het ongeluk?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef PankPinther het volgende:
Mensen in hun ware vorm, genietend van andermans ellende.
Mooi topic.
Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij gaat het maken in dit leven, ik voel het gewoon!!
Ontopic: dit is toch wel spannund hoor!
Hoeveel minuten blessuretijd?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef Silenus het volgende:
TVP voor de ongetwijfeld spannende slotfase!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |