Gelukkig stop je mensen ook niet in een hokjequote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.
Succesquote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Rustig mensen, ik heb ook nog kids om bijles te geven. Ik moest wachten tot mijn aanstormend cum laude scholiertje de deur uit was.
Ik ben al gebeld door haar, maar kon niet opnemen door bovenstaande. Ik bel haar zodra ik dit gepost heb terug...![]()
Ik wou hier serieus op in gaan maar toen zag ik dat jij het wasquote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.
Omdat hier veertig man met cola en popcorn zit natuurlijk. Wij willen updates!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Succes
Even vraagje trouwens, waarom zou je eerst dit gaan posten op Fok en daarna pas terugbellen?
Tis een bangerik die als ie geen uitweg meer ziet gaat flippen tot er doden vallen, denk dat ie beter van zn steen naar een inrichting kan lopenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wou hier serieus op in gaan maar toen zag ik dat jij het wasterug onder je steentje maar weer!
Deze reactie zegt genoeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig stop je mensen ook niet in een hokje
ga zo door
TS just loooooves the attention..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Succes
Even vraagje trouwens, waarom zou je eerst dit gaan posten op Fok en daarna pas terugbellen?
nja ik ben dus juist GEEN internetheld, maar daar kan ik jou vast niet van overtuigenquote:
Wie denkt hier nou in hokjes?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis een bangerik die als ie geen uitweg meer ziet gaat flippen tot er doden vallen, denk dat ie beter van zn steen naar een inrichting kan lopen
ik ga af op je eigen tekstquote:
the plot thickensquote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Holy. Fucking. Crap.
Ik belde haar dus terug -vrezend voor wat komen ging-. En zij neemt vét blij op, en begint meteen een heel geblaat over a.s. zaterdag. Ze belde me om a.s. zaterdag een afspraak die we hadden af te zeggen omdat haar vriend 'een verrassing voor haar heeft'.
Ik vroeg natuurlijk of ze haar mail al gechecked had. "Ja" zei ze "alleen wat e-mails van het werk enzo. Niks bijzonders. Hoezo vraag je dat?"
Iemand zei het al in dit topic: "Straks weten ze elkaars wachtwoord". Ik denk niet dat zij dat van hem weet, maar ik weet nu wel zeker dat hij die van háár wel heeft en mijn mail van ruim een uur geleden gewist heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wist ook dat zij en ik as zaterdag ergens heen zouden gaan. Ik denk dat hij expres zogenaamd een verrassing voor haar heeft zodat ik haar niet zou zien. Nou mooi niet hè! Ik zei dat ik haar gemaild had maar dit 'op wonderbaarlijke wijze dan verdwenen was' en ik heb haar de mail opnieuw gestuurd net. Ik zei toen dat het geen goed nieuws is en dat ik beter even kon ophangen, en dat als ze er behoefte aan heeft me daarna nog kan terugbellen![]()
Jezus ben pisnerveus nu
Dit kan niet echt zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Holy. Fucking. Crap.
Ik belde haar dus terug -vrezend voor wat komen ging-. En zij neemt vét blij op, en begint meteen een heel geblaat over a.s. zaterdag. Ze belde me om a.s. zaterdag een afspraak die we hadden af te zeggen omdat haar vriend 'een verrassing voor haar heeft'.
Ik vroeg natuurlijk of ze haar mail al gechecked had. "Ja" zei ze "alleen wat e-mails van het werk enzo. Niks bijzonders. Hoezo vraag je dat?"
Iemand zei het al in dit topic: "Straks weten ze elkaars wachtwoord". Ik denk niet dat zij dat van hem weet, maar ik weet nu wel zeker dat hij die van háár wel heeft en mijn mail van ruim een uur geleden gewist heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wist ook dat zij en ik as zaterdag ergens heen zouden gaan. Ik denk dat hij expres zogenaamd een verrassing voor haar heeft zodat ik haar niet zou zien. Nou mooi niet hè! Ik zei dat ik haar gemaild had maar dit 'op wonderbaarlijke wijze dan verdwenen was' en ik heb haar de mail opnieuw gestuurd net. Ik zei toen dat het geen goed nieuws is en dat ik beter even kon ophangen, en dat als ze er behoefte aan heeft me daarna nog kan terugbellen![]()
Jezus ben pisnerveus nu
1 vraagje: waarom heb je het haar niet gewoon verteld?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Holy. Fucking. Crap.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus ben pisnerveus nu
Ik ben geen getraind slecht-nieuws brengerquote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |