abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72583085
Heel goed wat je gedaan hebt TS, die vriendin kan de waarheid het best maar zo snel mogelijk weten.
  woensdag 9 september 2009 @ 14:57:31 #227
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72583091
Ik hoop niet dat ik hier morgen iets over lees in de Telegraaf..
pi_72583099
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.
Gelukkig stop je mensen ook niet in een hokje

ga zo door
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 9 september 2009 @ 14:58:00 #229
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72583106
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Rustig mensen, ik heb ook nog kids om bijles te geven. Ik moest wachten tot mijn aanstormend cum laude scholiertje de deur uit was.

Ik ben al gebeld door haar, maar kon niet opnemen door bovenstaande. Ik bel haar zodra ik dit gepost heb terug...
Succes

Even vraagje trouwens, waarom zou je eerst dit gaan posten op Fok en daarna pas terugbellen?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 9 september 2009 @ 14:58:09 #230
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72583112
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ach, beter dan achter je computertje zitten en de held uit te hangen en ondertussen in de Metro angstig die 5 euro afstaan aan die opdringerige zwerver.
Ik wou hier serieus op in gaan maar toen zag ik dat jij het was terug onder je steentje maar weer!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 9 september 2009 @ 14:59:30 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72583148
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:

[..]

Succes

Even vraagje trouwens, waarom zou je eerst dit gaan posten op Fok en daarna pas terugbellen?
Omdat hier veertig man met cola en popcorn zit natuurlijk. Wij willen updates!
Gourmetten of steengrillen?
pi_72583153
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:

[..]

Ik wou hier serieus op in gaan maar toen zag ik dat jij het was terug onder je steentje maar weer!
Tis een bangerik die als ie geen uitweg meer ziet gaat flippen tot er doden vallen, denk dat ie beter van zn steen naar een inrichting kan lopen
Lid van de MamaSquad
pi_72583188
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Gelukkig stop je mensen ook niet in een hokje

ga zo door
Deze reactie zegt genoeg.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:01:31 #234
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72583218
quote:

[..]

Succes

TS just loooooves the attention..
pi_72583222
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:00 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Deze reactie zegt genoeg.
nja ik ben dus juist GEEN internetheld, maar daar kan ik jou vast niet van overtuigen
Niet dat het me wat boeit. Ik heb namelijk wel IRL vrienden die mij kennen
Lid van de MamaSquad
pi_72583230
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Tis een bangerik die als ie geen uitweg meer ziet gaat flippen tot er doden vallen, denk dat ie beter van zn steen naar een inrichting kan lopen
Wie denkt hier nou in hokjes?
  woensdag 9 september 2009 @ 15:02:17 #237
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_72583242
Kappen met dat gelul. OT!
  woensdag 9 september 2009 @ 15:02:18 #238
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72583243
Holy. Fucking. Crap.

Ik belde haar dus terug -vrezend voor wat komen ging-. En zij neemt vét blij op, en begint meteen een heel geblaat over a.s. zaterdag. Ze belde me om a.s. zaterdag een afspraak die we hadden af te zeggen omdat haar vriend 'een verrassing voor haar heeft'.

Ik vroeg natuurlijk of ze haar mail al gechecked had. "Ja" zei ze "alleen wat e-mails van het werk enzo. Niks bijzonders. Hoezo vraag je dat?"

Iemand zei het al in dit topic: "Straks weten ze elkaars wachtwoord". Ik denk niet dat zij dat van hem weet, maar ik weet nu wel zeker dat hij die van háár wel heeft en mijn mail van ruim een uur geleden gewist heeft.

Hij wist ook dat zij en ik as zaterdag ergens heen zouden gaan. Ik denk dat hij expres zogenaamd een verrassing voor haar heeft zodat ik haar niet zou zien. Nou mooi niet hè! Ik zei dat ik haar gemaild had maar dit 'op wonderbaarlijke wijze dan verdwenen was' en ik heb haar de mail opnieuw gestuurd net. Ik zei toen dat het geen goed nieuws is en dat ik beter even kon ophangen, en dat als ze er behoefte aan heeft me daarna nog kan terugbellen

Jezus ben pisnerveus nu
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  woensdag 9 september 2009 @ 15:02:58 #239
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72583266
Ontopic graag
pi_72583279
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wie denkt hier nou in hokjes?
ik ga af op je eigen tekst
jij zegt min of meer dat je niets meer doet, maar als je wat doet dat je dan "bloed laat vloeien"
held
maar goed, dit topic ging niet over jou

TS, kom op met de laatste stand van zaken, typen en bellen kan heus tegelijk

heh godver.. moet sneller typen
Lid van de MamaSquad
  woensdag 9 september 2009 @ 15:03:27 #241
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_72583281
Wat een pisnicht die gozer
pi_72583284
Bwhehhe !
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72583295
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
the plot thickens
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72583299
Het word wel een beetje te cliffhangerig en melodramatisch hoor.

Wanneer ligt het boek in de winkels?
  woensdag 9 september 2009 @ 15:04:12 #245
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72583305
quote:
Holy. Fucking. Crap.

Ik belde haar dus terug -vrezend voor wat komen ging-. En zij neemt vét blij op, en begint meteen een heel geblaat over a.s. zaterdag. Ze belde me om a.s. zaterdag een afspraak die we hadden af te zeggen omdat haar vriend 'een verrassing voor haar heeft'.

Ik vroeg natuurlijk of ze haar mail al gechecked had. "Ja" zei ze "alleen wat e-mails van het werk enzo. Niks bijzonders. Hoezo vraag je dat?"

Iemand zei het al in dit topic: "Straks weten ze elkaars wachtwoord". Ik denk niet dat zij dat van hem weet, maar ik weet nu wel zeker dat hij die van háár wel heeft en mijn mail van ruim een uur geleden gewist heeft.

Hij wist ook dat zij en ik as zaterdag ergens heen zouden gaan. Ik denk dat hij expres zogenaamd een verrassing voor haar heeft zodat ik haar niet zou zien. Nou mooi niet hè! Ik zei dat ik haar gemaild had maar dit 'op wonderbaarlijke wijze dan verdwenen was' en ik heb haar de mail opnieuw gestuurd net. Ik zei toen dat het geen goed nieuws is en dat ik beter even kon ophangen, en dat als ze er behoefte aan heeft me daarna nog kan terugbellen

Jezus ben pisnerveus nu
  woensdag 9 september 2009 @ 15:04:22 #246
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72583314
WOOOTTT, bizarre wending in dit nu al legendarisch verhaal!

Spannend spannend, ik denk dat die gast nu helemaal zit te flippen overigens.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72583326
quote:
Holy. Fucking. Crap.

Jezus ben pisnerveus nu
Dit kan niet echt zijn .
pi_72583332
quote:
Holy. Fucking. Crap.

Jezus ben pisnerveus nu
1 vraagje: waarom heb je het haar niet gewoon verteld?
Lid van de MamaSquad
  woensdag 9 september 2009 @ 15:05:28 #249
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72583353
quote:

[..]

Succes

Ik ben geen getraind slecht-nieuws brenger I need support. Anders had ik denk ik allang van angst onder m'n bed gezeten voor die enge vent van haar. Meneer de fitness-instructeur.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72583355
Wat weirdo Dus hij zit nu al tijden iedere dag ieder uur haar mail te chacken om jouw zooi eruit te kunnen filteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')