quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef TommyGun het volgende:
Eerlijk zijn.
En de afloop hier posten
Noem het maar het minste geringste..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Omdat ik geen focking NSB-er ben. Ik ga niet meteen na de minste geringste info
dit.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Noem het maar het minste geringste..
Als een vriend(in) van mij zoiets wist en het niet vertelde hoefde ik die persoon nooit meer te zien.
Hij is slordig genoeg om naast zijn condooms ook zijn wachtwoord te laten slingeren dus die kans is best groot. En dan is de kans nog groot dat als hij er nog dames ernaast op na houdt dat daar ook nog mails van zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop wel dat zij niet in de wantrouwende staat waarin ze nu is, zijn mail checkt en jouw mail leest..
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Antaresje het volgende:
Zorg hoe dan ook dat dit verhaal bekend wordt bij haar. Beter nu dan dat er straks weer een stel kinderen rond huppelt dat zonder vader wordt opgevoed.
Oei, dat is een goed punt idd!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef hetzwartegat het volgende:
Hoe ga jij eigenijk bij je vriendin polsen of hij het echte verhaal heeft verteld? Als ze niks zegt, wil ze het misschien niet aan de grote klok hangen. En als je er te nadrukkelijk om gaat vragen, weet ze dat jij op de hoogte was maar niks hebt gezegd.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:33 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als deze reactie nog niet geplaatst is: Snel naar huis rennen en een topic openen!!!
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
De gemiddelde Fok!er rent naar huis en opent er een topic over
Nu helemaal vertellen, alleen al om hem te fuckenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Cat_Tank het volgende:
Update:
Ik kon mijn mail hier even checken. Ik was ook wel erg benieuwd, en ik heb een reactie hoor! En wat voor één
Het komt erop neer dat ik me niet zo moet aanstellen. Het is iets tussen hem en zijn vriendin en ik quote: "ze vertrouwt mij toch meer dan jij". Het feit dat ze achterdochtig werd vanwege die condooms zou hij 'zelf wel even oplossen'. Verder vraagt hij zich af 'waar de fuck jij je mee bemoeit' en 'dat hij toch duidelijk geweest is wat betreft dat hoopte dat het niet uit zo komen'.
Ja FOK!ers, we hebben hier te maken met het type dat zo achterbaks is niet eens berouw te tonen. Hij lijkt niet eens bang te zijn dat ik het alsnog aan zijn vriendin meldt. Dit had ik niet verwacht, het leek altijd zo'n sympathieke vent
de idioot heeft je nu wel zwart op wit toegegeven dat het fout zit...dus 'ze vertrouwt hem meer dan jou' doet niet echt meer ter zakequote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Cat_Tank het volgende:
Update:
Ik kon mijn mail hier even checken. Ik was ook wel erg benieuwd, en ik heb een reactie hoor! En wat voor één
Het komt erop neer dat ik me niet zo moet aanstellen. Het is iets tussen hem en zijn vriendin en ik quote: "ze vertrouwt mij toch meer dan jij". Het feit dat ze achterdochtig werd vanwege die condooms zou hij 'zelf wel even oplossen'. Verder vraagt hij zich af 'waar de fuck jij je mee bemoeit' en 'dat hij toch duidelijk geweest is wat betreft dat hoopte dat het niet uit zo komen'.
Ja FOK!ers, we hebben hier te maken met het type dat zo achterbaks is niet eens berouw te tonen. Hij lijkt niet eens bang te zijn dat ik het alsnog aan zijn vriendin meldt. Dit had ik niet verwacht, het leek altijd zo'n sympathieke vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |