abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72579065
Hangt een beetje af van wie ik het beste ken:

Als het een vriendin van mij zou zijn en ik had hem later leren kennen door haar, dan zou ik eerst tegen hem zeggen dat hij het haar dient te vertellen. Doet hij dat niet, dan vertel ik het wel.

Als het een vriend van mij zou zijn en haar heb ik later door hem leren kennen dan vertel ik haar niets. Ik zou wel een gesprek met hem voeren en vragen waarom hij in vredesnaam wil trouwen als hij niet 100% zeker is en dat het wel zo fair is dat hij het haar vertelt. Hij kan dan mijn raad ter harte nemen of er niets mee doen. Even goede vrienden, maar maten naai je niet. Dus van mij zou ze niets horen.

Als het een stelletje is was ik oppervlakkig ken dan vertel ik hun direct niets. Ik zou het waarschijnlijk wel als leuk gespreks onderwerp invoeren bij goede vrienden, dan hebben die ook nog iets te lachen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:48:50 #102
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72579142
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef TommyGun het volgende:
Eerlijk zijn.

En de afloop hier posten
pi_72579171
Ik hoop wel dat dit topic afgerond wordt, die cliffhangers ben ik zat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72579273
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Omdat ik geen focking NSB-er ben. Ik ga niet meteen na de minste geringste info
Noem het maar het minste geringste..
Als een vriend(in) van mij zoiets wist en het niet vertelde hoefde ik die persoon nooit meer te zien.
pi_72579299
Zorg hoe dan ook dat dit verhaal bekend wordt bij haar. Beter nu dan dat er straks weer een stel kinderen rond huppelt dat zonder vader wordt opgevoed.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:56:50 #106
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_72579406
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Noem het maar het minste geringste..
Als een vriend(in) van mij zoiets wist en het niet vertelde hoefde ik die persoon nooit meer te zien.
dit.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_72579462
Ik ben heel benieuwd... goede mail denk ik.

Ik hoop wel dat zij niet in de wantrouwende staat waarin ze nu is, zijn mail checkt en jouw mail leest..
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_72579554
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop wel dat zij niet in de wantrouwende staat waarin ze nu is, zijn mail checkt en jouw mail leest..
Hij is slordig genoeg om naast zijn condooms ook zijn wachtwoord te laten slingeren dus die kans is best groot. En dan is de kans nog groot dat als hij er nog dames ernaast op na houdt dat daar ook nog mails van zijn.

tip van de week: apart mailadres voor scharrels
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_72579630
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Antaresje het volgende:
Zorg hoe dan ook dat dit verhaal bekend wordt bij haar. Beter nu dan dat er straks weer een stel kinderen rond huppelt dat zonder vader wordt opgevoed.
pi_72579841
tvp
pi_72579954
Ik ben reuze benieuwd hoe dit af gaat lopen.
pi_72580371
Ik ken ook wat personen die ondanks een vaste relatie tegenover vrienden, collega's en kennissen erover opscheppen dat ze naar de hoeren gaan. Lijkt me dat in zo'n geval de vriendin 'informeel' ook wel op de hoogte zijn. Als dat hier ook zo is, zou ik het lekker laten zitten.

Als zij echt gelooft in huwelijkse trouw en één sekspartner, enzovoorts, zit je in een verdomde lastige situatie. Ik weet niet wat ik zou doen. Het zijn twee kwaden; of je voelt je een nsb'er of je ziet de relatie van je vriendin naar de kloten gaan. Nu ik het zo opschrijf, zou ik toch voor het eerste kiezen. Dan maar een NSB'er. Ik zou er toch nog even over nadenken of je het hem inderdaad moet laten vertellen. Dat had hij eerder moeten doen, waarschijnlijk gaat hij namelijk de open en eerlijke goedzak spelen die vindt dat er wat ontbreekt op het gebied van seks in de relatie en dat hij zelfs zou kunnen overwegen om naar de hoeren te gaan.

Hoe ga jij eigenijk bij je vriendin polsen of hij het echte verhaal heeft verteld? Als ze niks zegt, wil ze het misschien niet aan de grote klok hangen. En als je er te nadrukkelijk om gaat vragen, weet ze dat jij op de hoogte was maar niks hebt gezegd.
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2009 @ 13:27:38 #113
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72580405
laat het ze zelf uitzoeken
aan het einde van het verhaal heb jij het gedaan
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:31:53 #114
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72580511
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef hetzwartegat het volgende:

Hoe ga jij eigenijk bij je vriendin polsen of hij het echte verhaal heeft verteld? Als ze niks zegt, wil ze het misschien niet aan de grote klok hangen. En als je er te nadrukkelijk om gaat vragen, weet ze dat jij op de hoogte was maar niks hebt gezegd.
Oei, dat is een goed punt idd!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  Redactie Games woensdag 9 september 2009 @ 13:32:16 #115
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_72580528
Blackmailen!!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_72580566
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Cat_Tank het volgende:
Wat doet de gemiddelde FOK!er nu?
Als deze reactie nog niet geplaatst is: Snel naar huis rennen en een topic openen!!!
  woensdag 9 september 2009 @ 13:38:37 #117
82589 S-Two
barba macacu
pi_72580688
Moeilijk probleem, maar ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Benieuwd naar zijn reactie!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 9 september 2009 @ 13:44:00 #118
264478 nl1970
en dat dus....
pi_72580832
ff bookmarken voor de afloop.......

oeps..... overbodig
  woensdag 9 september 2009 @ 13:44:24 #119
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72580853
Update:

Ik kon mijn mail hier even checken. Ik was ook wel erg benieuwd, en ik heb een reactie hoor! En wat voor één

Het komt erop neer dat ik me niet zo moet aanstellen. Het is iets tussen hem en zijn vriendin en ik quote: "ze vertrouwt mij toch meer dan jij". Het feit dat ze achterdochtig werd vanwege die condooms zou hij 'zelf wel even oplossen'. Verder vraagt hij zich af 'waar de fuck jij je mee bemoeit' en 'dat hij toch duidelijk geweest is wat betreft dat hoopte dat het niet uit zo komen'.

Ja FOK!ers, we hebben hier te maken met het type dat zo achterbaks is niet eens berouw te tonen. Hij lijkt niet eens bang te zijn dat ik het alsnog aan zijn vriendin meldt. Dit had ik niet verwacht, het leek altijd zo'n sympathieke vent
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72580860
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:33 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Als deze reactie nog niet geplaatst is: Snel naar huis rennen en een topic openen!!!
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

De gemiddelde Fok!er rent naar huis en opent er een topic over

Is de mail al verstuurd trouwens? ja dus
  woensdag 9 september 2009 @ 13:44:40 #121
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72580861
Zou denk ik vriendelijk verzoeken om het zelf op te biechten, anders doe ik het wel.
Het is dan wel niet mijn zaak in directe zin, maar toch.
Zeker wanneer ik de vriendin in kwestie al langer zou kennen en hier een prima band mee zou hebben zou ik zoiets niet luchtig naast me neer kunnen leggen.
pi_72580877
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Cat_Tank het volgende:
Update:

Ik kon mijn mail hier even checken. Ik was ook wel erg benieuwd, en ik heb een reactie hoor! En wat voor één

Het komt erop neer dat ik me niet zo moet aanstellen. Het is iets tussen hem en zijn vriendin en ik quote: "ze vertrouwt mij toch meer dan jij". Het feit dat ze achterdochtig werd vanwege die condooms zou hij 'zelf wel even oplossen'. Verder vraagt hij zich af 'waar de fuck jij je mee bemoeit' en 'dat hij toch duidelijk geweest is wat betreft dat hoopte dat het niet uit zo komen'.

Ja FOK!ers, we hebben hier te maken met het type dat zo achterbaks is niet eens berouw te tonen. Hij lijkt niet eens bang te zijn dat ik het alsnog aan zijn vriendin meldt. Dit had ik niet verwacht, het leek altijd zo'n sympathieke vent
Nu helemaal vertellen, alleen al om hem te fucken

En het mailtje even forwarden
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:46:22 #123
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72580908
Vertellen en het mailtje doorsturen inderdaad. Of ben je nog steeds bang voor z'n brede borstkas?
  woensdag 9 september 2009 @ 13:50:17 #124
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_72581012
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Cat_Tank het volgende:
Update:

de idioot heeft je nu wel zwart op wit toegegeven dat het fout zit...dus 'ze vertrouwt hem meer dan jou' doet niet echt meer ter zake

binnenkort dan maar bij die vriendin checken wat hij vertel heeft, lijkt me...en dan kun je eventueel alsnog alles vertellen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:50:18 #125
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72581013
Ik heb mijn mail inclusief zijn reply geforward naar haar. Ik weet dat ze op woensdagen om half 3 ongeveer thuis is... Wordt spoedig vervolgd verwacht ik
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')