abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72577850
Tjah het is nogal een verhaal.
Hij gaat ontkennen, en wat moet ze dan, naar de hoeren en vragen of dr kerel er ooit is geweest.
En dan zit jij ineens te stoken zogezegd.

Wellicht haar een keertje thuis uitnodigen en dan 'toevallig' hem tegenkomen? Ik zou het zelf ook wel bezwaarlijk vinden als iemand gaat trouwen en kinderen krijgt met een vent die regelmatig buiten de deur (betaald) zn zak leegt. En je daar vanaf weet.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:59:08 #52
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72577858
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'.
Dat is ook een ongelooflijke kutredenering natuurlijk
Ze weet allang hoe laat het is, alleen ze wil er nog niet helemaal aan.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_72577866
Ik zou de man in kwestie voor het blok zetten met 2 opties:
1. hij vertelt alles
2. jij vertelt alles
Vervolgens geef je hem een termijn van 2 of 3 dagen waarna je actieplan 2 in actie zet. Op deze manier heb je hem gewaarschuwd en geef je hem de gelegenheid het zelf op te lossen. En ongeacht optie 1 of 2, je kom er zelf betrekkelijk netjes uit.
pi_72577914
Zeg hem wat ze tegen jou heeft gezegd, en dat JIJ nou in de problemen zit door HEM..
Dus dat hij het op moet lossen door het op te biechten of dat jij het anders doet.

Succes!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_72577940
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik had het haar allang verteld. Als je iemand iets ziet stelen van iemand zeg je toch ook wat. Dan houdt je toch ook niet je mond onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet.' Echt zo'n kut smoes om je overal buiten te houden vind ik dat.
Stelen is wel even iets anders dan een wipje buiten de deur hoor...
pi_72577948
Het lijkt me niet dat je bij de hoeren je eigen condooms mee kunt nemen . Dus hij gaat én naar de hoeren én vreemd met nog een andere vrouw.
pi_72577989
Wat je ook doet, uiteindelijk ben jij de boosdoener.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_72578005
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:02 schreef 49R het volgende:

[..]

Stelen is wel even iets anders dan een wipje buiten de deur hoor...
Nou, sorry hoor. Ik vind het bedriegen van je partner waarmee je kinderen wil krijgen (en ook al mee bezig bent) eigenlijk erger dan een zakkenroller. Althans, ik zou het erger vinden als mijn partner vreemd zou gaan, dan als ik gerold zou worden. Jij niet dan?
pi_72578015
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Ripley het volgende:
Ik zou naar hem gaan en aangeven dat ie op het punt staat betrapt te worden en dat het misschien handig is als hij even met zijn vriendin praat. Misschien kunnen ze er samen wel uitkomen

Ik zou iig niet direct iets aan de dame in kwestie zeggen.
Ik denk dat ik dit maar ga doen.

Mensen vroegen hoe goed ik haar ken. Ik ken haar nu ongeveer 2 jaar denk ik, ze was een collega van mij. Af en toe kom ik eens bij ze langs en soms is hij daar dan ook bij (sinds ze samenwonen). Ik zie haar wel als vriendin, maar niet als goeie vriendin. We borstelen niet elkaars haar en doen dan truth or dare ofzo.

Ik zal proberen met die schuinsmarcheerder af te spreken om te zeggen wat in de quote staat, maar of ie komt opdagen of überhaupt wil afspreken, ik denk dat ie de bui wel voelt hangen.

Zelf zou ik willen dat het me verteld werd, maar aan de andere kant dacht ik dat zij misschien elkaar toestonden vreemd te gaan. Zo goed ken ik ze niet, en ze zeiden altijd heel open te zijn over seks enzo. Het leek mij ook niet dat je zelf condooms moet meenemen naar de hoeren, maar ik zou het echt niet weten.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72578021
leuk topic om te volgen, ben benieuwd.
pi_72578034
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef rvtk het volgende:
1. hij vertelt alles
2. jij vertelt alles
Vervolgens geef je hem een termijn van 2 of 3 dagen waarna je actieplan 2 in actie zet. Op deze manier heb je hem gewaarschuwd en geef je hem de gelegenheid het zelf op te lossen. En ongeacht optie 1 of 2, je kom er zelf betrekkelijk netjes uit.
Dat is nog niet zo gek idee, want het is zoals je zelf al zegt, genaaid ben je wss toch wel. Of jij vertelt het en je loopt het risico dat hij zich eronder uit lult en jij lijkt te stoken. Of ze komt erachter en dan reageert hij vast met dat jij hebt wel verteld zal hebben en komt je vriendin erachter dat je het wist en je mond hield.

Gewoon hem een termijn geven zelf schoon schip te maken (stuur hem een email ofzo, heb je tastbaar bewijs als hij antwoord en hoef je hem niet onder ogen te komen), en anders zelf open kaart spelen.
pi_72578074
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Nou, sorry hoor. Ik vind het bedriegen van je partner waarmee je kinderen wil krijgen (en ook al mee bezig bent) eigenlijk erger dan een zakkenroller. Althans, ik zou het erger vinden als mijn partner vreemd zou gaan, dan als ik gerolt zou worden. Jij niet dan?
Als ik écht moet kiezen heb ik liever dat mijn partner vreemd gaat dan dat ze een dievegge blijkt te zijn

Dat neemt overigens niet weg dat buitenwippen niet zo heel erg netjes is
pi_72578090
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef rvtk het volgende:
1. hij vertelt alles
2. jij vertelt alles
Lijkt mij ook de beste optie
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_72578103
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef Cat_Tank het volgende:
Zelf zou ik willen dat het me verteld werd, maar aan de andere kant dacht ik dat zij misschien elkaar toestonden vreemd te gaan. Zo goed ken ik ze niet, en ze zeiden altijd heel open te zijn over seks enzo. Het leek mij ook niet dat je zelf condooms moet meenemen naar de hoeren, maar ik zou het echt niet weten.
Als dat zo zijn, waarom deed die kerel er dan zo moeilijk over. Daarnaast is het dan al helemaal geen punt om het haar gewoon te vertellen, als ze toch al weet dat hij vreemdgaat.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:09:26 #65
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_72578108
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef Laurensius het volgende:
Zeg hem wat ze tegen jou heeft gezegd, en dat JIJ nou in de problemen zit door HEM..
Dus dat hij het op moet lossen door het op te biechten of dat jij het anders doet.

Succes!
En vervolgens ligt je hoofd 10 meter verderop. Ik zou me er niet mee bemoeien.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 september 2009 @ 12:09:50 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72578121
Ik lieg voor niemand. Dus als ze er concreet naar vraagt....
pi_72578221
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Armageddon het volgende:

[..]

En vervolgens ligt je hoofd 10 meter verderop. Ik zou me er niet mee bemoeien.
Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.
Cat_Tank is strong
pi_72578278
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef Rijpie het volgende:
Stuur ze beiden een link naar dit topic
Op die manier heb je niks gezegd, kunnen ze het zelf lezen, en weten ze allebei in wat voor situatie ze jou hebben gebracht.
pi_72578283
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.
MAIL/SMS hem dan
Zoals ik eerder al zei, dan heb je meteen wat tastbaars en de enige manier hier redelijk ongeschonden uit te komen is als hij het gewoon opbiecht nu. Anders zal het je óf door die vriendin verweten word dat je je mond hebt gehouden als ze er zelf achter komt, óf door hem dat jij hem hebt 'verraden'
pi_72578284
Zou die gozert vertellen dat ie een week krijgt om het aan vriendin te vertellen.
Mocht hij het niet doen dat ik het dan doe.
Zeker als het meissie je vriendin is.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:16:34 #71
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72578309
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

In dat geval kan je je er beter buiten houden, zij weet al dat er iets aan de hand is, en hij weet dat hij een keer betrapt is... als ze elkaar vrij hebben gelaten zou het geen probleem zijn, en als ze er allebei mee zitten dan komt het vanzelf uit.

Anders heb jij het gedaan idd
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_72578311
Voor 100 euro zeg ik niets tegen je vriendin.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:18:26 #73
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_72578350
Mooi verhaal. Ik ben benieuwd naar de ontknoping.
pi_72578401
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Wel kut voor je, TS. You're dammed if you do and you're dammed if you don't.
Precies, TS is gefucked.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:22:14 #75
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72578439
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Cat_Tank het volgende:

Wat doet de gemiddelde FOK!er nu?
Nu?

Als n koe die naar een trein staat te staren naar een beeldscherm turen en suffe berichtjes typen
  woensdag 9 september 2009 @ 12:24:38 #76
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72578501
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'. Waarom ze dan bij mij navraag ging doen weet ik ook niet.

Aangezien ze al bezig zijn met kinderen kweken, is het wel extra erg. Straks komt het alsnog een keer uit en zitten die kids er middenin.

Ik denk dat ik vast zit: als ik het vertel, denkt ie dat ik het gezegd heb, als zij hem er ooit mee confronteert denkt hij dat ik het gezegd heb, en als ze er zelf achterkomt, is de kans ook groot dat zij erachter komt dat ik hier meer van wist. Lekker dit.
Dus vertellen ik zou eerst die kerel de kans geven het zelf op te biechten.. Wat zou je zelf willen als je haar was? Dan zou je toch ook willen dat je vriendin eerlijk tegen je was? En als ze het niet wil geloven: haar probleem, dan zou ik (er) niet meer met haar (over) praten..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_72578508
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef PankPinther het volgende:
Voor 100 euro zeg ik niets tegen je vriendin.
En dat iedere week herhalen
pi_72578520
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Extra info:

Ik leerde haar eerst kennen, maar toen was ze al een stel met die hoerenl... eh vriend van haar. Ik wilde me er niet in mengen, inderdaad onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet'. Maar nu vráágt ze er specifiek naar...
Gewoon hup zeggen dat je hem er gezien hebt maar dat je niet weet of die wat gedaan heeft daar.........maar dat je wel kan bedenken waarom die daar was, zeker gezien die condooms.
pi_72578557
Goed, in plaats van afspreken mail ik hem gewoon.

Ik heb in de mail gezet dat:
-zijn vriendin er lucht van heeft dat er iets aan de hand is, omdat ze condooms vond in zijn jas.
-ik niets gezegd heb toen ze me vroeg of ik er iets van wist
-ik vind dat hij haar moet vertellen wat er aan de hand is, omdat het erop lijkt dat het toch wel uit gaat komen, met of zonder mijn hulp
-als hij van haar houdt, hij alles eerlijk zal vertellen en er probeert uit te komen met zijn verloofde.
-als hij toch iets achterhoudt ik dat hoe dan ook toch wel krijg te horen, en ik dan van plan ben het verhaal even fijntjes aan te vullen, en dat dit 100x pijnlijker is voor haar dan als hij het meteen eerlijk helemaal verteld.

Ik twijfel of ik erin moet zetten dat ik twijfel aan het feit of die condooms voor zijn hoerenbezoekjes bedoeld is, gezien een oplettende expert-FOK!er zei dat dit toch niet nodig is... Iemand enige tips voor aanvulling op de mail?
Cat_Tank is strong
  woensdag 9 september 2009 @ 12:28:09 #80
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_72578599
Eerlijkheid duurt het langs.
  Vis een optie? woensdag 9 september 2009 @ 12:28:11 #81
70532 loveli
N
pi_72578601
Ik snap niet waarom het een goed idee is om hem de 'waarheid' te laten vertellen. Tien tegen een dat 'ie er een mooi verhaal van maakt, ervoor zorgt dat z'n vriendin een hekel aan jou krijgt/jou niet gelooft en zelf vrolijk door blijft gaan met het bezoeken van dames van lichte zeden.
crap in = crap out
pi_72578623
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Cat_Tank het volgende:

-zijn vriendin er lucht van heeft dat er iets aan de hand is, omdat ze condooms vond in zijn jas.
-ik vind dat hij haar moet vertellen wat er aan de hand is, omdat het erop lijkt dat het toch wel uit gaat komen, met of zonder mijn hulp
-als hij van haar houdt, hij alles eerlijk zal vertellen en er probeert uit te komen met zijn verloofde.
-als hij toch iets achterhoudt ik dat hoe dan ook toch wel krijg te horen, en ik dan van plan ben het verhaal even fijntjes aan te vullen, en dat dit 100x pijnlijker is voor haar dan als hij het meteen eerlijk helemaal verteld.

Ik twijfel of ik erin moet zetten dat ik twijfel aan het feit of die condooms voor zijn hoerenbezoekjes bedoeld is, gezien een oplettende expert-FOK!er zei dat dit toch niet nodig is... Iemand enige tips voor aanvulling op de mail?
Nee, want dat weet je niet zeker. Blijf bij de dingen die je zeker weet.

En voor de rest heb je alles gezegd waar het om gaat
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_72578647
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Cat_Tank het volgende:

Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ was
pi_72578652
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Cahir het volgende:
Vertellen, doe die kinderen geen gescheiden ouders aan.
Dit is de enige post waar je wat aan hebt. Gewoon vertellen.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:31:01 #85
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72578673
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef zquing het volgende:

[..]

Zeg tegen dr vriend dat zn vriendin condooms heeft ondekt in zn zak
  Vis een optie? woensdag 9 september 2009 @ 12:31:35 #86
70532 loveli
N
pi_72578689
Nog even een vraag... Waarom vertel je wel iets aan hem wat zijn vriendin jou in vertrouwen verteld heeft (condooms in jaszak), maar niet aan haar iets wat je gewoon objectief hebt gezien en waarvan hij je zwijgen wil afdwingen?

Rare gedachtengang hoor.
crap in = crap out
pi_72578694
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ was
Denk je echt dat hoeren het okay vinden als je je eigen condooms meeneemt?
pi_72578714
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Denk je echt dat hoeren het okay vinden als je je eigen condooms meeneemt?
Hmm ja ok true, niet aan gedacht. Die zullen wel dr eigen supply hebben.
Kunnen ze vast ook nog eens als grootgebruiker met korting inkopen
pi_72578725
gewoon vertellen, ze dreigt een relatie in te gaan waar ze nu al niet eerlijk zijn, dat wordt later alleen maar erger.
als ze je niet geloofd, jammer voor nu, maar des te hechter wordt het als het ooit uitkomt, anders is als je het verzwijgt, dan kan ze je gaan haten daarvoor.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:33:10 #90
2964 Armageddon
pi_72578728
Voor de hoeren heb je geen condooms nodig. Die liggen daar zat.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:33:42 #91
2964 Armageddon
pi_72578741
Dus gaat ie ook nog met anderen van bil.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:34:20 #92
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72578755
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoeren hebben (uiteraard) hun eigen condooms. Dit omdat je kans hebt op van die zieke geesten die gaatjes erin gaan prikken oid.
pi_72578767
Of: zeg tegen haar dat je geen idee hebt, maar dat jij je ook zorgen zou maken en haar aanraden om hem er mee te confronteren?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Vis een optie? woensdag 9 september 2009 @ 12:35:08 #94
70532 loveli
N
pi_72578772
Als je hem zo graag wilt mailen, hou het dan zo kort en zakelijk mogelijk.
Hoi,
Je vriendin vroeg bepaalde dingen aan me, ik heb me op de vlakte gehouden. Het lijkt me beter als ze het van jou hoort. Als ze nog eens iets aan me vraagt, kan ik niet doen alsof ik van niets weet.
Groet.
crap in = crap out
pi_72578815
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
Nog even een vraag... Waarom vertel je wel iets aan hem wat zijn vriendin jou in vertrouwen verteld heeft (condooms in jaszak), maar niet aan haar iets wat je gewoon objectief hebt gezien en waarvan hij je zwijgen wil afdwingen?

Rare gedachtengang hoor.
Omdat ik geen focking NSB-er ben. Ik ga niet meteen na de minste geringste info een aangetekende brief sturen naar de vriendin met de info die ik zojuist vergaard heb. Zoals ik eerder zei: ik wist tot dusver niet of ze misschien dit toestonden van elkaar. Zij was -naar haar eigen vertellen- vroeger ook niet helemaal zuiver in een relatie.

En ik vind wel dat hij de kans moet krijgen het zelf te vertellen (al dan niet onder chantage van mij) aangezien het in principe niet aan mij is het te bespreken met haar. Het heeft toch meer waarde als hij het zelf verteld. Ik heb de mail inmiddels verstuurd, ik hoop nu op een goede afloop. Ik moet zo weg dus dan kan ik niet reageren, maar ik zal zsm updaten of ik een reply heb
Cat_Tank is strong
pi_72578857
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:35 schreef loveli het volgende:
Als je hem zo graag wilt mailen, hou het dan zo kort en zakelijk mogelijk.
Hoi,
Je vriendin vroeg bepaalde dingen aan me, ik heb me op de vlakte gehouden. Het lijkt me beter als ze het van jou hoort. Als ze nog eens iets aan me vraagt, kan ik niet doen alsof ik van niets weet.
Groet.
je vergeet de PS

PS: voor 500 euro per week word het makkelijker mn mond te houden
pi_72578901
Dit is wel zo godsgruwelijk spannend dat ik er spontaan van moet poepen!

Goed dat je die mail verzonden hebt btw.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72578905
Lastige situatie.
Ik zou niet weten hoe ik zelf zou reageren.
Misschien dat ik haar eerst zou zeggen, om haar verloofde met die condooms te confronteren.
En als zij dan later zegt wat hij haar verteld heeft en dat verhaal klopt niet, dan zou ik het alsnog aan haar vertellen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_72578919
Ik zou me hier ver van houden. Des al niet te min een erg vermakelijk topic.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_72578927
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Armageddon het volgende:
Dus gaat ie ook nog met anderen van bil.
De snoeperd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')