Dat is ook een ongelooflijke kutredenering natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'.
Stelen is wel even iets anders dan een wipje buiten de deur hoor...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik had het haar allang verteld. Als je iemand iets ziet stelen van iemand zeg je toch ook wat. Dan houdt je toch ook niet je mond onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet.' Echt zo'n kut smoes om je overal buiten te houden vind ik dat.
Nou, sorry hoor. Ik vind het bedriegen van je partner waarmee je kinderen wil krijgen (en ook al mee bezig bent) eigenlijk erger dan een zakkenroller. Althans, ik zou het erger vinden als mijn partner vreemd zou gaan, dan als ik gerold zou worden. Jij niet dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:02 schreef 49R het volgende:
[..]
Stelen is wel even iets anders dan een wipje buiten de deur hoor...
Ik denk dat ik dit maar ga doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Ripley het volgende:
Ik zou naar hem gaan en aangeven dat ie op het punt staat betrapt te worden en dat het misschien handig is als hij even met zijn vriendin praat. Misschien kunnen ze er samen wel uitkomen
Ik zou iig niet direct iets aan de dame in kwestie zeggen.
Dat is nog niet zo gek idee, want het is zoals je zelf al zegt, genaaid ben je wss toch wel. Of jij vertelt het en je loopt het risico dat hij zich eronder uit lult en jij lijkt te stoken. Of ze komt erachter en dan reageert hij vast met dat jij hebt wel verteld zal hebben en komt je vriendin erachter dat je het wist en je mond hield.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef rvtk het volgende:
Ik zou de man in kwestie voor het blok zetten met 2 opties:
1. hij vertelt alles
2. jij vertelt alles
Vervolgens geef je hem een termijn van 2 of 3 dagen waarna je actieplan 2 in actie zet. Op deze manier heb je hem gewaarschuwd en geef je hem de gelegenheid het zelf op te lossen. En ongeacht optie 1 of 2, je kom er zelf betrekkelijk netjes uit.
Als ik écht moet kiezen heb ik liever dat mijn partner vreemd gaat dan dat ze een dievegge blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Nou, sorry hoor. Ik vind het bedriegen van je partner waarmee je kinderen wil krijgen (en ook al mee bezig bent) eigenlijk erger dan een zakkenroller. Althans, ik zou het erger vinden als mijn partner vreemd zou gaan, dan als ik gerolt zou worden. Jij niet dan?
Lijkt mij ook de beste optiequote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef rvtk het volgende:
Ik zou de man in kwestie voor het blok zetten met 2 opties:
1. hij vertelt alles
2. jij vertelt alles
Vervolgens geef je hem een termijn van 2 of 3 dagen waarna je actieplan 2 in actie zet. Op deze manier heb je hem gewaarschuwd en geef je hem de gelegenheid het zelf op te lossen. En ongeacht optie 1 of 2, je kom er zelf betrekkelijk netjes uit.
Als dat zo zijn, waarom deed die kerel er dan zo moeilijk over. Daarnaast is het dan al helemaal geen punt om het haar gewoon te vertellen, als ze toch al weet dat hij vreemdgaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef Cat_Tank het volgende:
Zelf zou ik willen dat het me verteld werd, maar aan de andere kant dacht ik dat zij misschien elkaar toestonden vreemd te gaan. Zo goed ken ik ze niet, en ze zeiden altijd heel open te zijn over seks enzo. Het leek mij ook niet dat je zelf condooms moet meenemen naar de hoeren, maar ik zou het echt niet weten.
En vervolgens ligt je hoofd 10 meter verderop. Ik zou me er niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef Laurensius het volgende:
Zeg hem wat ze tegen jou heeft gezegd, en dat JIJ nou in de problemen zit door HEM..
Dus dat hij het op moet lossen door het op te biechten of dat jij het anders doet.
Succes!
Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En vervolgens ligt je hoofd 10 meter verderop. Ik zou me er niet mee bemoeien.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef Rijpie het volgende:
Stuur ze beiden een link naar dit topic![]()
Op die manier heb je niks gezegd, kunnen ze het zelf lezen, en weten ze allebei in wat voor situatie ze jou hebben gebracht.
MAIL/SMS hem danquote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.
In dat geval kan je je er beter buiten houden, zij weet al dat er iets aan de hand is, en hij weet dat hij een keer betrapt is... als ze elkaar vrij hebben gelaten zou het geen probleem zijn, en als ze er allebei mee zitten dan komt het vanzelf uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Ik vind die vent een beetje eng. Zeker die blik toen hij me even op het hart drukte dat hij hoopte dat ze er niet achter zou komen.
Precies, TS is gefucked.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Wel kut voor je, TS. You're dammed if you do and you're dammed if you don't.
Nu?quote:
Dus vertellenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'. Waarom ze dan bij mij navraag ging doen weet ik ook niet.
Aangezien ze al bezig zijn met kinderen kweken, is het wel extra erg. Straks komt het alsnog een keer uit en zitten die kids er middenin.
Ik denk dat ik vast zit: als ik het vertel, denkt ie dat ik het gezegd heb, als zij hem er ooit mee confronteert denkt hij dat ik het gezegd heb, en als ze er zelf achterkomt, is de kans ook groot dat zij erachter komt dat ik hier meer van wist. Lekker dit.
En dat iedere week herhalenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef PankPinther het volgende:
Voor 100 euro zeg ik niets tegen je vriendin.
Gewoon hup zeggen dat je hem er gezien hebt maar dat je niet weet of die wat gedaan heeft daar.........maar dat je wel kan bedenken waarom die daar was, zeker gezien die condooms.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Extra info:
Ik leerde haar eerst kennen, maar toen was ze al een stel met die hoerenl... eh vriend van haar. Ik wilde me er niet in mengen, inderdaad onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet'. Maar nu vráágt ze er specifiek naar...
Nee, want dat weet je niet zeker. Blijf bij de dingen die je zeker weet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Cat_Tank het volgende:
Goed, in plaats van afspreken mail ik hem gewoon.
Ik heb in de mail gezet dat:
-zijn vriendin er lucht van heeft dat er iets aan de hand is, omdat ze condooms vond in zijn jas.
-ik niets gezegd heb toen ze me vroeg of ik er iets van wist
-ik vind dat hij haar moet vertellen wat er aan de hand is, omdat het erop lijkt dat het toch wel uit gaat komen, met of zonder mijn hulp
-als hij van haar houdt, hij alles eerlijk zal vertellen en er probeert uit te komen met zijn verloofde.
-als hij toch iets achterhoudt ik dat hoe dan ook toch wel krijg te horen, en ik dan van plan ben het verhaal even fijntjes aan te vullen, en dat dit 100x pijnlijker is voor haar dan als hij het meteen eerlijk helemaal verteld.
Ik twijfel of ik erin moet zetten dat ik twijfel aan het feit of die condooms voor zijn hoerenbezoekjes bedoeld is, gezien een oplettende expert-FOK!er zei dat dit toch niet nodig is... Iemand enige tips voor aanvulling op de mail?
Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ wasquote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Cat_Tank het volgende:
Goed, in plaats van afspreken mail ik hem gewoon.
Ik heb in de mail gezet dat:
-zijn vriendin er lucht van heeft dat er iets aan de hand is, omdat ze condooms vond in zijn jas.
-ik niets gezegd heb toen ze me vroeg of ik er iets van wist
-ik vind dat hij haar moet vertellen wat er aan de hand is, omdat het erop lijkt dat het toch wel uit gaat komen, met of zonder mijn hulp
-als hij van haar houdt, hij alles eerlijk zal vertellen en er probeert uit te komen met zijn verloofde.
-als hij toch iets achterhoudt ik dat hoe dan ook toch wel krijg te horen, en ik dan van plan ben het verhaal even fijntjes aan te vullen, en dat dit 100x pijnlijker is voor haar dan als hij het meteen eerlijk helemaal verteld.
Ik twijfel of ik erin moet zetten dat ik twijfel aan het feit of die condooms voor zijn hoerenbezoekjes bedoeld is, gezien een oplettende expert-FOK!er zei dat dit toch niet nodig is... Iemand enige tips voor aanvulling op de mail?
Dit is de enige post waar je wat aan hebt. Gewoon vertellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Cahir het volgende:
Vertellen, doe die kinderen geen gescheiden ouders aan.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Zeg tegen dr vriend dat zn vriendin condooms heeft ondekt in zn zak
Denk je echt dat hoeren het okay vinden als je je eigen condooms meeneemt?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ was
Hmm ja ok true, niet aan gedacht. Die zullen wel dr eigen supply hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Denk je echt dat hoeren het okay vinden als je je eigen condooms meeneemt?
Hoeren hebben (uiteraard) hun eigen condooms. Dit omdat je kans hebt op van die zieke geesten die gaatjes erin gaan prikken oid.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet voor die hoeren zijn dan? Lijkt me dat je wel een condoom gebruikt bij die ranzige wijven. Waarom zou je in godsnaam als 25 jarige met een relatie naar de hoeren gaan. Dacht dat dat meer voor sexloze mannetjes van 40+ was
Omdat ik geen focking NSB-er ben. Ik ga niet meteen na de minste geringste info een aangetekende brief sturen naar de vriendin met de info die ik zojuist vergaard heb. Zoals ik eerder zei: ik wist tot dusver niet of ze misschien dit toestonden van elkaar. Zij was -naar haar eigen vertellen- vroeger ook niet helemaal zuiver in een relatie.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
Nog even een vraag... Waarom vertel je wel iets aan hem wat zijn vriendin jou in vertrouwen verteld heeft (condooms in jaszak), maar niet aan haar iets wat je gewoon objectief hebt gezien en waarvan hij je zwijgen wil afdwingen?
Rare gedachtengang hoor.
je vergeet de PSquote:Op woensdag 9 september 2009 12:35 schreef loveli het volgende:
Als je hem zo graag wilt mailen, hou het dan zo kort en zakelijk mogelijk.
Hoi,
Je vriendin vroeg bepaalde dingen aan me, ik heb me op de vlakte gehouden. Het lijkt me beter als ze het van jou hoort. Als ze nog eens iets aan me vraagt, kan ik niet doen alsof ik van niets weet.
Groet.
De snoeperd!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Armageddon het volgende:
Dus gaat ie ook nog met anderen van bil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |