Dat dus...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Re het volgende:
jouw probleem niet, lekker laten gaan dus...
De gemiddelde Fok!er rent naar huis en opent er een topic overquote:[b]-lang verhaal...
Wat doet de gemiddelde FOK!er nu?
Wel eerst cameras ophangen in het huis uiteraard.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Zeg dat hij het aan zijn vriendin moet vertellen en als hij dat niet doet, doe jij het.
Iets in die trant inderdaad. Of anders gewoon niks mee doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Yngwie het volgende:
Is niet aan jou om dat te onthullen. Enige wat ik zou doen is hem op het hart drukken dat ie het maar het best op kan biechten, en haar duidelijk maken dat ze hem gewoon zelf moet confronteren met die condooms.
Dus nu gewoon eerlijk zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef Cat_Tank het volgende:
Maar nu vráágt ze er specifiek naar...
De gemiddelde Fokker vertelt het eerlijk en rent dan naar huis om er een topic over te openen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
De gemiddelde Fok!er rent naar huis en opent er een topic over
Yup...... in dit geval zou liegen op lange termijn weleens teveel onnodig pijn kunnen brengen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat dus...
Hij zal het toch ontkennen en dan ben jij degene die het gedaan heeft.
Juist niet. Eerst hem maar eens op het hart drukken dat'ie iets moet vertellen tegen z'n partner.quote:
dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Hydrogeny het volgende:
Zeg hem te bekennen voor dat ze trouwen anders doe jij het...met als rede al het bovenstaande
Dan zou ik het zéker vertellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Cat_Tank het volgende:
En nu het echte probleem. Vrouwelijke helft neemt je in vertrouwen. Ze heeft condooms gevonden in de mannelijke helft zijn jaszak. Ze doen het nooit met condoom, dus wat moet ze nu doen. "Jij kan zo goed met hem overweg" (jij denkt:![]()
![]()
) "als er iets is dat je weet..."
Wat doet de gemiddelde FOK!er nu?
Dan zit er maar 1 ding op he. Oja, en wel even de resultaten posten in dit topic.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'. Waarom ze dan bij mij navraag ging doen weet ik ook niet.
Aangezien ze al bezig zijn met kinderen kweken, is het wel extra erg. Straks komt het alsnog een keer uit en zitten die kids er middenin.
Ik denk dat ik vast zit: als ik het vertel, denkt ie dat ik het gezegd heb, als zij hem er ooit mee confronteert denkt hij dat ik het gezegd heb, en als ze er zelf achterkomt, is de kans ook groot dat zij erachter komt dat ik hier meer van wist. Lekker dit.
Hoe goed bevriend ben je eigenlijk met haar? Dat zou voor mij de doorslag geven of ik me ermee ging bemoeien.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb haar nog wel gevraagd of ze hem ermee ging confronteren, en ze zei van niet omdat 'ze hem vertrouwd'. Waarom ze dan bij mij navraag ging doen weet ik ook niet.
Aangezien ze al bezig zijn met kinderen kweken, is het wel extra erg. Straks komt het alsnog een keer uit en zitten die kids er middenin.
Ik denk dat ik vast zit: als ik het vertel, denkt ie dat ik het gezegd heb, als zij hem er ooit mee confronteert denkt hij dat ik het gezegd heb, en als ze er zelf achterkomt, is de kans ook groot dat zij erachter komt dat ik hier meer van wist. Lekker dit.
Zeg tegen dr vriend dat zn vriendin condooms heeft ondekt in zn zakquote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Dus of je het vertelt of niet, je hebt een probleem. Dan zou ik het maar aan haar vertellen voor ze zwanger is of een SOA heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef Cat_Tank het volgende:
Inderdaad, als de buurman vreemd gaat zal het me worst wezen maar als 1 van mijn vrienden/vriendinnen wordt besodemieterd dan is het gewoon meteen vertellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik had het haar allang verteld. Als je iemand iets ziet stelen van iemand zeg je toch ook wat. Dan houdt je toch ook niet je mond onder het mom van 'het zijn mijn zaken niet.' Echt zo'n kut smoes om je overal buiten te houden vind ik dat.
Ik kan moeilijk daar foto's gaan staan maken als ie weer een buitenwippie doet. Zullen die dames daar ook leuk vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
en foto en bewijsmateriaal regelen anders blijft het jouw woord tegen de hare...
of in de gaten houden en als je hem ergens naar binnen ziet gaan je vriendin optrommelen
Je bent dus eigenlijk gewoon bang voor hem en verteld het daarom niet. Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk daar foto's gaan staan maken als ie weer een buitenwippie doet. Zullen die dames daar ook leuk vindenBovendien is hij enorm groot en breed en nogal snel ontvlambaar, en TS een klein meisje met de kracht van een kruimeldief motor
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Re het volgende:
jouw probleem niet, lekker laten gaan dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |