abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72583478
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:07 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Omdat in die e-mail veel duidelijker staat hoe slecht die mongool-vriend van haar is en wat ik tegen hem gezegd heb. Aan de telefoon, hell, zelfs in person kan ik echt niet zoiets zonder shit door elkaar te halen iets navertellen
Ik had het beiden gedaan,...
haar aan de foon gezegd iets van: ik had je een mail gestuurd waarin duidelijk werd dat ie vreemt gaat en waarin hij het zelf ook nog bevestigt.
Dan wilde ze het sowieso lezen en had ik hem alsnog verstuurd.
Trouwens ik had alles geprint en was al bij haar aan de deur, maar ik ben ook dan een echte internetheld volgens sommigen

(of gewoon een goede vriendin)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_72583482
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:08 schreef Barbusse het volgende:
De kans bestaat natuurlijk dat vriendlief ook op Fok! zit en dit hele verhaal heeft meegelezen hè?
en dan is het kopbal, want die kan de spanning niet meer aan
pi_72583508
Beter komt die gast zich in dit topic melden.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_72583527
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ik ben geen getraind slecht-nieuws brenger I need support. Anders had ik denk ik allang van angst onder m'n bed gezeten voor die enge vent van haar. Meneer de fitness-instructeur.
Hij heeft dus gewoon te veel testosteron voor zijn vriendin
  woensdag 9 september 2009 @ 15:11:13 #280
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72583532
quote:

[..]

Ik ben geen getraind slecht-nieuws brenger I need support. Anders had ik denk ik allang van angst onder m'n bed gezeten voor die enge vent van haar. Meneer de fitness-instructeur.
Ja het lijkt me idd erg moeilijk. succes
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:12:00 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72583552
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef SlaggY het volgende:
Beter komt die gast zich in dit topic melden.
En vertellen dat zijn vriendin als hoer bijwerkt en dat hij dat niet durfde te vertellen aan TS, omdat ze zich er flink voor schaamt. Maar ze willen zo graag 3 maanden door Zuid Amerika trekken.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:12:34 #282
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72583568
TS, vergeet je niet straks in het tweede deel te posten?
pi_72583579
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik had het beiden gedaan,...
haar aan de foon gezegd iets van: ik had je een mail gestuurd waarin duidelijk werd dat ie vreemt gaat en waarin hij het zelf ook nog bevestigt.
Dan wilde ze het sowieso lezen en had ik hem alsnog verstuurd.
Trouwens ik had alles geprint en was al bij haar aan de deur, maar ik ben ook dan een echte internetheld volgens sommigen

(of gewoon een goede vriendin)
Tuurlijk zou je dat doen, maar laat de echte mensen met het daadwerkelijke probleem nu maar weer hun verhaal doen. Hmmkay?
  woensdag 9 september 2009 @ 15:12:58 #284
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72583581
Okee, ze belde net even terug. Ze was heel rustig, ze bedankte me voor de email ( ) en zei dat ze zoiets al wel vermoedde. Alleen dan niet de hoeren maar de meiden uit zijn fitness-klasje. Ik vroeg wat ze nu ging doen en ze zei dat ze het met hem wilde uitpraten, en dat ze echt niet zonder hem kan Ik denk echt dat ze bij hem blijft. Ze was niet eens boos! Ze zou me bellen als hij thuis is en ze gepraat hadden. Hij is pas om 6 uur vrij ofzo Maar goed ik denk echt niet dat ze hem de deur wijst.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  woensdag 9 september 2009 @ 15:13:27 #285
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72583594
de kerel in kwestie volgt dit topic misschien ook wel en kon zo de mail onderscheppen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_72583610
quote:

[..]

.Meneer de fitness-instructeur.
Het beroep zegt al genoeg
pi_72583612
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Cat_Tank het volgende:
Okee, ze belde net even terug. Ze was heel rustig, ze bedankte me voor de email ( ) en zei dat ze zoiets al wel vermoedde. Alleen dan niet de hoeren maar de meiden uit zijn fitness-klasje. Ik vroeg wat ze nu ging doen en ze zei dat ze het met hem wilde uitpraten, en dat ze echt niet zonder hem kan Ik denk echt dat ze bij hem blijft. Ze was niet eens boos! Ze zou me bellen als hij thuis is en ze gepraat hadden. Hij is pas om 6 uur vrij ofzo Maar goed ik denk echt niet dat ze hem de deur wijst.
Maar ze had de mail toch niet gehad zei je???
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
pi_72583624
* MissMSX popcorn wegzet en weer verder gaat met het dagelijks leven
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 9 september 2009 @ 15:14:35 #289
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72583627
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Mart1n het volgende:

[..]

Ze heeft m nog n keer gestuurd
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_72583629
quote:
Zucht, het bekende Liefde maakt blind-syndroom. Waarom nou, domme domme vriendin van TS
Nu
pi_72583631
quote:

[..]

Ze had het toch weer opnieuw gemaild
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  woensdag 9 september 2009 @ 15:14:43 #292
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_72583632
quote:
Zie je wel! Hij gaat naar de hoeren en neukt zijn fitness klasje (condooms)
  Forum Admin woensdag 9 september 2009 @ 15:14:47 #293
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_72583634
quote:

[..]

Ze heeft hem nog een keer gestuurd
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  woensdag 9 september 2009 @ 15:14:53 #294
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72583643
Wat een anti-climax.
pi_72583648
quote:
Sommige vrouwen doen het zichzelf ook aan hoor...sjonge jonge...

Of ze is bang van hem...
pi_72583653
quote:
Wellicht is het en/en, als je hier de kenners ( ) hoort heb je voor de hoeren geen condooms nodig (aangezien de hoeren die zelf ruim voorradig hebben), dus zal hij wss die voor een ander nodig hebben gehad.

Verder dom en labiel wijf, ik denk als ik vrouw was dat ik 'm sowieso zou smeren bij vreemdgaan, maar als het dan nog met een hoer is helemaal.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:15:09 #297
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72583654
quote:

[..]

ze heeft hem toch opnieuw gestuurd

maare, TS is niet bang dat hij zijn vriendin in mekaar gaat timmeren ofzo als hij om 6 uur thuis komt?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_72583661
quote:
De schok komt later en haar reactie is niet zo vreemd. Veel mensen zijn bang om alleen te zijn, zeker als er al sprake is van een leeftijd waar er over kinderen gedacht word. Want hun vent is anders en kan veranderen. ( )

Misschien verstandig om even afstand te houden komende tijd, voor je de schuld krijgt (waar ik eigenlijk best verbaasd over ben dat dat niet al het geval is)
pi_72583662
quote:
Tuurlijk bedankte ze je!
Je hebt er ook goed aan gedaan

En of ze samen blijven is hun eigen ding. Sommige mensen komen hier wel uit
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Tuurlijk zou je dat doen, maar laat de echte mensen met het daadwerkelijke probleem nu maar weer hun verhaal doen. Hmmkay?
Kick jij erop om op mij te reageren?
get a life ofzo
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 9 september 2009 @ 15:15:26 #300
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72583666
quote:

[..]

Dat was ook zo, en toen ze dus belde en ik 'm al zat te schijten dat ze 'm gelezen had, bleek dus dat ze hem helemaal niet gehad had. Ik heb toen meteen dezelfde mail opnieuw verzonden. Dan kan hij hem natuurlijk niet verwijderen, als zij zit te F5-en tot ie binnen is. Lijkt me dan, ik heb geen verstand van filters en shit.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')