quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
Fok foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
quote:Dus, gaat iemand nog iets onthullen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
En dan is het hebben van een nepprofiel ineens een schande want dan geef je het verkeerde voorbeeld of zo? Omg, over politiek correct geluldquote:
Even mijn rode pen pakken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Heeft Krentenbol. al gereageerd?
En is er in deel 2 iets interresants gezegt/gebeurt?
+quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef Quir het volgende:
Krentenbol is een faker
Krentenbol is een faker #2
Voor 't geval dat.
interresantsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Het is wel interessant om te zien hoe je er niets van hebt begrepen als mod.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan is het hebben van een nepprofiel ineens een schande want dan geef je het verkeerde voorbeeld of zo? Omg, over politiek correct geluld
Allebei neequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Nee, jij bent een helder licht. We hebben niets te doen vanavond, dus laat ons.quote:
Van mij mag je. Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij bent een helder licht. We hebben niets te doen vanavond, dus laat ons.
waarom doe je niet gewoon gezellig mee met zoeken naar de waarheid ipv "correct" te doen omdat je dat moet met mod-status?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan is het hebben van een nepprofiel ineens een schande want dan geef je het verkeerde voorbeeld of zo? Omg, over politiek correct geluld
Niet echtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Dank je wel. Jij gaat voetbal kijken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van mij mag je. Veel plezier.
Nou, verlicht me dan maar eens met jouw wijsheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is wel interessant om te zien hoe je er niets van hebt begrepen als mod.
Dit heeft niets met 'correct' doen te maken. Ik vraag me alleen af of dit al die ophef waard is. Een mod op een forum heeft een nepprofiel. Wat errug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom doe je niet gewoon gezellig mee met zoeken naar de waarheid ipv "correct" te doen omdat je dat moet met mod-status?
Jawel, in goedkope zakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef CherryLips het volgende:
De AH verkoopt geen popcorn, wat is dat nou voor iets flauws
Salcido maakt verdedigingsfouten en die krijgt er miljoenen voor, trek het je niet aan!quote:
We checken iedereen. Dubbel zelfs. Maar bij een op de duizend missen we wel eens iets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Mozy het volgende:
Dat een fakert ooit een mod heeft kunnen worden!
Ik zeg dat de FOK!-mod-check faalt zodra er tieten worden gespot!
ben je het met me eens? Boeiend.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Salcido maakt verdedigingsfouten en die krijgt er miljoenen voor, trek het je niet aan!
remlof = Krentenbol!11!1!!11!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We checken iedereen. Dubbel zelfs. Maar bij een op de duizend missen we wel eens iets.
ik vind dat niet erg, wel een beetje maf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit heeft niets met 'correct' doen te maken. Ik vraag me alleen af of dit al die ophef waard is. Een mod op een forum heeft een nepprofiel. Wat errug.
Ahja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We checken iedereen. Dubbel zelfs. Maar bij een op de duizend missen we wel eens iets.
Dat sowieso, maar he, er is voetbal op tv, who caresquote:
Engquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij tieten check je dubbelquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was meer een grapje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Zal je zien dat het een nog veel lekkerder wijf isDat zou wel een stunt zijn
Kortom, we hebben een mogelijk naampjequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Vandaar dat we perse een Paypal account moeten aanmaken.
Krentenbol. wilde wel doneren aan de Asielactie (waarvoor dank, wie je ook bent) maar alleen met Paypal.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Prosac het volgende:
En als het geen grap is, dan is maar weer bewezen dat lekkere wijven niet fokken.
Geen slechte gok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, wie luistert er van de fokkers allemaal naar metal, dan komen we misschien nog ergens.
Ik zeg: kloon van The_Ed!!
Omdat ze levenloos zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heeft iedereen haar avator overgenomen
Dat is heul niet waar hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Prosac het volgende:
En als het geen grap is, dan is maar weer bewezen dat lekkere wijven niet fokken.
Krentenbol. heeft haar foto's/identiteit gejat van de Amerikaanse chick uit de OP. En hij/zij heeft zich niet meer laten zien hier.quote:
het is hip om fotos te jatten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
Omdat ik me verveel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
Je hebt dus een e-mailadresquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Vandaar dat we perse een Paypal account moeten aanmaken.
Krentenbol. wilde wel doneren aan de Asielactie (waarvoor dank, wie je ook bent) maar alleen met Paypal.
en waarom zijn daar dan 3 topicsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Krentenbol. heeft haar foto's/identiteit gejat van de Amerikaanse chick uit de OP. En hij/zij heeft zich niet meer laten zien hier.
quote:
Maar Greys heeft de gegevens van haar donatie, ik heb een facebookje daarbij gevonden. Even kijken wat er te vinden is en of het fair is het eea open te geven. Wacht ff afquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom, we hebben een mogelijk naampje![]()
En een mogelijk facebookje
Men wil hun fapmomenten terug.quote:
"Ja, ik had dus geen zin in al die aandacht van al die geile rukkers op fok, dus ik denk: ik pleur wat foto's van een of ander lelijk emowijf in mijn fobo!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Krentenbol is een faker In de OP
fappen op fokstersquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is nu waarschijnlijk massaal die foto's aan het opslaan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Dynd het volgende:
Ik vaag me wel af, is dit toeval? Er zijn like 300 miljoen amerikanen ofzo en duizenden Fok!profielen, heeft TS dan elk amerikaans facebookprofiel zitten vergelijken met elk Fok!profiel? wtf?
http://tineye.com/quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Dynd het volgende:
Ik vaag me wel af, is dit toeval? Er zijn like 300 miljoen amerikanen ofzo en duizenden Fok!profielen, heeft TS dan elk amerikaans facebookprofiel zitten vergelijken met elk Fok!profiel? wtf?
Ben jij wel echtquote:
Soms vraag ik me wel eens af hoe groot de accountinteelt hier op fok wel niet is, 10%, 20%, 50%, 80%?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef postmortum het volgende:
omg omg breaking news ik spreek net bowa op msn en die zegt dat die kb is en dat hij doordat account als nog modrechten heeft
vet handig inderdaadquote:
Heeft ze van Krentenbol een tas gemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
Het zal wel die Tinkerbel zijn. En dan komt ze weer met een of andere documentaire.
Tineye. Of ben je nog aan het uitvogelen hoe dat buzzen gaat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Dynd het volgende:
zgquote:
Waarom zie ik je tieten nu pasquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die nu de UI van Kb. gebruiken
Open er een KLB topic over. Misschien komt ze daar nog wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die nu de UI van Kb. gebruiken
Vet, zo'n site zocht ik al eeuwenquote:
Ik zie het ook voor het eerst hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tineye. Of ben je nog aan het uitvogelen hoe dat buzzen gaat?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het ook voor het eerst hoor
Een Krentenbollen tasquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze van Krentenbol een tas gemaakt
Maar hij vind niets als je de foto van krentenbol daarin zetquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vet, zo'n site zocht ik al eeuwen
Ik ben al veel meer dan 40 minuten kwijt en ondertussen had ik heel nuttig kunnen nerden in EVE online en FM 2009quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren? Anders wil ik mijn 40 minuten terug.
Jepquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tineye. Of ben je nog aan het uitvogelen hoe dat buzzen gaat?
Vraag Loveless.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef postmortum het volgende:
msn van krentebol via pm graag
Van jou verwacht ik datquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het ook voor het eerst hoor
probeer een paar anderen zou ik zeggen. Feit is dat dit heel handig kan zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar hij vind niets als je de foto van krentenbol daarin zet
KEELTSIE!quote:
Ik ook,quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
What the hell. Ik ben serieus echt geshockeerd!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef -SG- het volgende:
Sommige mensen hier hadden echt een diep emotionele band met Kb.
Oh jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta gewoon met haar op de foto nogHad iemand in US voor ons bewerkt.
post die foto eens evenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta gewoon met haar op de foto nogHad iemand in US voor ons bewerkt.
Ik ook,quote:
Waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen wie Krentenbol. werkelijk is.
Ze heeft betaald aan de Asielactie, via Paypal via het account van haar vader zei ze.
En die gegevens blijven uiteraard gewoon privé zoals dat hoort met betalingsgegevens
Ter compensatie doorsturen aan die Amerikaanse.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Ze heeft betaald aan de Asielactie, via Paypal via het account van haar vader zei ze.
En die gegevens blijven uiteraard gewoon privé zoals dat hoort met betalingsgegevens
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Je bedoelt... 'haar vader'quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Omdat het er hier al eerder over ging en omdat er iemand vroeg om het emailadres?quote:
QFT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het mooi. Kutwijf dat het was.
+3 bonuspunten voor Emimich als hij het was.
HANGEN MOET ZE !!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
haar sugerdaddyquote:
Hou dan gewoon je mond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Ach, aan de andere kantquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,![]()
.
We zijn gepwnd,.
Jij bent wel echt he? Niet dat ik binnekort ineens bij een dikke, vadsige man voor de deur sta.
tering wat een lelijke wijvenquote:
Hoezo?? kom je bij me langzz dan????quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,![]()
.
We zijn gepwnd,.
Jij bent wel echt he? Niet dat ik binnekort ineens bij een dikke, vadsige man voor de deur sta.
Haar hoofd lijkt ook wel een gevalletje photoshopquote:
Jij bent BT?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hoezo?? kom je bij me langzz dan????
quote:
Ik kom toch ook niet posten dat ik weet wie de echte krentenbol. is en dat ik weer waar hij/zij woont, maar dan vervolgens die informatie niet wil geven omdat die vertrouwelijk is.quote:
Op dit moment is niets meer zekerquote:
http://www.google.nl/sear(...)27t+weer+verstopt%22quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Jajong/43/25#1953803 MSN adresje voor de liefhebbers
nee die dikke fatsige man toch slimpiequote:
interessant doen noemen we datquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kom toch ook niet posten dat ik weet wie de echte krentenbol. is en dat ik weer waar hij/zij woont, maar dan vervolgens die informatie niet wil geven omdat die vertrouwelijk is.
Er is gewoon vrijwel zeker iemand die het is. Maar omwille van 'VRIJWEL' en het feit dat het een donateur is die gewoon verwacht dat zijn/haar gegevens met respect worden behandeld word dat uiteraard hier niet zomaar neergeflikkerd. Tis een lame-ass zieke rukker, geen oorlogsmisdadiger ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hey Gres je kan toch wel ff kijken of die achternaam ofzo van die vader overeenkomt met.... en dat net ja of nee beantwoorden
Flikker op!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Flikker op!
Ik riep alleen maar dat ik nu snapte waarom ze persé met Paypal wilde betalen. Dat hebben we speciaal voor haar aangemaakt, dat account, destijds.
Dat hoeft toch niet te betekenen dat ik de rest van de gegevens ook maar online gooi?
Ga jij anders even bepalen wie hier wel of niet mag posten. Dream on!
hey doe es lief!! ben ik niet gewend van jou!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Flikker op!
Ik riep alleen maar dat ik nu snapte waarom ze persé met Paypal wilde betalen. Dat hebben we speciaal voor haar aangemaakt, dat account, destijds.
Dat hoeft toch niet te betekenen dat ik de rest van de gegevens ook maar online gooi?
Huilen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kom toch ook niet posten dat ik weet wie de echte krentenbol. is en dat ik weer waar hij/zij woont, maar dan vervolgens die informatie niet wil geven omdat die vertrouwelijk is.
Snap ik wel, maar het komt wel over of je interessant wil doen met het feit dat je haar gegevens hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Flikker op!
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Krentenbol zien we dus nooit meer te-rug.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:08 schreef Havoc het volgende:
Mijn kloon is trouwens best een aardige mod, al zeg ik het zelf
Beeld zich een aantal flippende A's en FA's in, die naargeestig op zoek gaan naar een link tussen Havoc en de kloon, don't bother peeps, ik mod met die kloon alleen vanaf een remote lokatie.
Maar...maar.. ze was zó liefquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Godverdomme ik kwam niet meer bij
Nee. Je komt hier roepen dat je het emailadres hebt maar het lekker niet geeft. Rot dan opquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Flikker op!
quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weleens m'n ballen en snikkel tussen m'n benen en ga dan voor de spiegel staan schreeuwen; KUTJUUUUHHHHH![]()
![]()
Bummerquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:46 schreef sig000 het volgende:
De eigenaar van die kloon is al bekend![]()
[..]
Hey!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Je komt hier roepen dat je het emailadres hebt maar het lekker niet geeft. Rot dan op
Hij lijkt er ook gewoon serieus opquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Godverdomme ik kwam niet meer bij
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:46 schreef sig000 het volgende:
De eigenaar van die kloon is al bekend![]()
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook gewoon serieus op.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
Ze had deze opmerking van Bio als homepage ingesteld:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Trust me, dat was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar het komt wel over of je interessant wil doen met het feit dat je haar gegevens hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, dat was niet zo bedoeld.
Het is eigenlijk toch ook gewoon alles behalve interessant?
Nogmaals, ik vond het alleen komisch omdat ik nu snap waarom ze perse Paypal wilde, that's all.
En als er dan iemand roept 'dus we hebben een emailadres' roep ik dat we dat toch niet geven.OPGELOST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze was niet altijd zo lief.
Wie kan zich dit nog herinneren? 30 april:
[ afbeelding ]
smakelijk om gelachen !quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, omdat ze toen nog tieten had, was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iik heb dat topic nog gereportquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daarom dacht ik ook dat Krentenbol een kloon van MASD was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik.
Toen MASD het voor haar opnam.
Geniaal moment.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme wat had ik nu toch nog graag even achter de schermen kunnen lezen
Dat is wellicht haar mailadres helemaal niet maar van degene die de betaling voor haar heeft uitgevoerd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Je komt hier roepen dat je het emailadres hebt maar het lekker niet geeft. Rot dan op
MASD had haar vol op zitten naaien zei die daarnaquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik ook dat Krentenbol een kloon van MASD was.
Havoc, dat staat er tochquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
MASD had haar vol op zitten naaien zei die daarna.
Harry.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef D. het volgende:
Wie is/was Krentenbol?
Zo, spuit 11.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
of ieamand loopt met dr te fucken door nu van allemaal soorten accounts te maken zodat t lijkt of krent liegt ! ;D
Uhh....., let even op de datum van die post.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand, een of andere oldbie die de credits probeert op te eisen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK BEN KRENTENBOL. HELEMAAL NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!
Heb je de echte KB nou al ontmaskerd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef iszinloos het volgende:
18:05 begon ik er over en nu is topic 3 al bijna vol.
Ik doelde eigenlijk meer op wat heeft hij/zij op Fok gedaan?quote:
Ik vind dat dat moet gebeurenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je de echte KB nou al ontmaskerd?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef yvonne het volgende:
* ff
Totaal geen paniek, vette lol juist.
Maarre, vraag MASD hier even hoe hij zich nú voelt, hij is immers een van ZUU
toedels
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef yvonne het volgende:
Geen kloon, maar ik moest wieberen, puzzel het maar uit
Jij bent mijn nieuwe held op fok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef iszinloos het volgende:
18:05 begon ik er over en nu is topic 3 al bijna vol.
ja jij denkt dat ik +- 900 post ga doorlezenquote:
Hij/zij was mod van R&P en daarna PUB.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op wat heeft hij/zij op Fok gedaan?
Ik gok aan de reacties te zien dat er een aantal goedgelovigen waren die dachten dat er werkelijke leuke vrouwen in ONZ rondhangen, maar details heb ik nog niet kunnen lezen.
Nee, 50 waren er al genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja jij denkt dat ik +- 900 post ga doorlezen
Ow, mod zelfsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij/zij was mod van R&P en daarna PUB.
Neejquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je de echte KB nou al ontmaskerd?
Mja, er zijn zelfs mods verzuurd geraakt, omdat ze de held voor hun virtuele godin wilde spelen.quote:
En hij/zij was best aardig,quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook gewoon serieus op.
http://tineye.com/faqquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
Wie legt mij eens in simpele woorden uit hoe dat TinEye werkt??
Ik doe een pic uploaden en dan? Dan checkt hij flickr en andere sites of de foto verder ergens voorkomt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hallo zeg, alsof ik na zoveel tijd afwezigheid vandaag toevallig wél aanwezig ben om dit bericht te lezen.
Coolquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, er zijn zelfs mods verzuurd geraakt, omdat ze de held voor hun virtuele godin wilde spelen.
Kb deed geen gezondheidswetenschappen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Neej![]()
Ik heb daar al een keer eerder naar gezocht , omdat ''ze'' zo mysterieus deed.
De echte kb schijnt wo Gezondheidswetenschappen te doen.
Dit zou best waar kunnen zijn. Aan de andere kant het half noors verhaal geloofde ik vroeger ook.
Hij kan het.quote:
Géén kloon?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Yeah, no.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
! Ze heeft altijd al humor gehad!
.
Hij vindt niks.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://tineye.com/faq
Linkerbovenhoek, faq. Sim-pel.
Niet vaak,quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou met haar in gedachten gesopt?
Whehehe, good one.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kb deed geen gezondheidswetenschappen.
Ofnouja, de KB van fok,, zei tegen mij dat ze altijd tegen andere mensen vertelde dat ze die studie deed, maar dat ze in werkelijkheid psychologie deed,
.
een soort google alleen dan voor foto's ipv een naamquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
Wie legt mij eens in simpele woorden uit hoe dat TinEye werkt??
Ik doe een pic uploaden en dan? Dan checkt hij flickr en andere sites of de foto verder ergens voorkomt?
Te vaak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou met haar in gedachten gesopt?
Dat zei ze nadat ze al met me had aangepapt,quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe, good one.![]()
Ze wilde met je aanpappen en of dat gelukt is.
Ook 1 ding is zeker wie het ook is.... die persoon is zwaar gestoord.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kb deed geen gezondheidswetenschappen.
Ofnouja, de KB van fok,, zei tegen mij dat ze altijd tegen andere mensen vertelde dat ze die studie deed, maar dat ze in werkelijkheid psychologie deed,
.
Dat is voor jou een vraag, voor mij (en heel wat andere mensen) een weet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak op jou gefapt, ben jij nog wel echt?
Ze zei altijd dat ze gezondheidswetenschappen studeerde, omdat ze eens (internet)contact had met een jongen en die had ze wel verteld dat ze psychologie studeerde en die zocht haar op school op enzo en toen durfde ze niet meer,quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ook 1 ding is zeker wie het ook is.... die persoon is zwaar gestoord.![]()
Als iedereen die persoonlijke gesprekken heeft gevoerd met kb even alles dumpt wat ze weten.
Allicht is er iets waar.
Verpest mijn opmerking eens niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zei ze nadat ze al met me had aangepapt,
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zei altijd dat ze gezondheidswetenschappen studeerde, omdat ze eens (internet)contact had met een jongen en die had ze wel verteld dat ze psychologie studeerde en die zocht haar op school op enzo en toen durfde ze niet meer,.
Dát en haar autisme-stoornis zorgde ervoor dat ze niet durfde te meeten ook,.
Helaas, ik was te scherp.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verpest mijn opmerking eens niet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Ok ok jongens, ik ben het. Ben maar boos.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, voor mij (en heel wat andere mensen) een weet.
Heeft iemand d'r al gemaild?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)27t+weer+verstopt%22
we zijn er uit het is gers!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zei altijd dat ze gezondheidswetenschappen studeerde, omdat ze eens (internet)contact had met een jongen en die had ze wel verteld dat ze psychologie studeerde en die zocht haar op school op enzo en toen durfde ze niet meer,.
Whehe, dat heeft ze mij ook ooit verteld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alsof die nog wat komt verdedigenquote:
Dan was ze iig consistent!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, dat heeft ze mij ook ooit verteld.
Alleen liet ze bij mij het woor 'autisme' niet vallen. Wel dat ze heel druk was ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan was ze iig consistent!
En ze had ja ook meegedaan aan die Doe hier een smiley na-contest, dat was volgens mij een webcamfoto.
Dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En ze had ja ook meegedaan aan die Doe hier een smiley na-contest, dat was volgens mij een webcamfoto.
Nee. Want die prive gegevens gaan dus mooi NIET openbaar. Over mijn lijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom, we hebben een mogelijk naampje![]()
En een mogelijk facebookje
Ben je bang dat MikeyMo weer in elkaar geslagen wordt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want die prive gegevens gaan dus mooi NIET openbaar. Over mijn lijk.
Het is dat je het zelf zegt. Hand me the shotgun, guys.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Autisme en ADD had ze volgens mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen liet ze bij mij het woor 'autisme' niet vallen. Wel dat ze heel druk was ofzo.
Thanks. Dat is dus inderdaad absoluut niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |