Oh jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta gewoon met haar op de foto nogHad iemand in US voor ons bewerkt.
post die foto eens evenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta gewoon met haar op de foto nogHad iemand in US voor ons bewerkt.
Ik ook,quote:
Waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen wie Krentenbol. werkelijk is.
Ze heeft betaald aan de Asielactie, via Paypal via het account van haar vader zei ze.
En die gegevens blijven uiteraard gewoon privé zoals dat hoort met betalingsgegevens
Ter compensatie doorsturen aan die Amerikaanse.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Ze heeft betaald aan de Asielactie, via Paypal via het account van haar vader zei ze.
En die gegevens blijven uiteraard gewoon privé zoals dat hoort met betalingsgegevens
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Je bedoelt... 'haar vader'quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Omdat het er hier al eerder over ging en omdat er iemand vroeg om het emailadres?quote:
QFT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het mooi. Kutwijf dat het was.
+3 bonuspunten voor Emimich als hij het was.
HANGEN MOET ZE !!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
haar sugerdaddyquote:
Hou dan gewoon je mond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Ach, aan de andere kantquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,![]()
.
We zijn gepwnd,.
Jij bent wel echt he? Niet dat ik binnekort ineens bij een dikke, vadsige man voor de deur sta.
tering wat een lelijke wijvenquote:
Hoezo?? kom je bij me langzz dan????quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,![]()
.
We zijn gepwnd,.
Jij bent wel echt he? Niet dat ik binnekort ineens bij een dikke, vadsige man voor de deur sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |