Nee, jij bent een helder licht. We hebben niets te doen vanavond, dus laat ons.quote:
Van mij mag je. Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij bent een helder licht. We hebben niets te doen vanavond, dus laat ons.
waarom doe je niet gewoon gezellig mee met zoeken naar de waarheid ipv "correct" te doen omdat je dat moet met mod-status?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan is het hebben van een nepprofiel ineens een schande want dan geef je het verkeerde voorbeeld of zo? Omg, over politiek correct geluld
Niet echtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Heeft Krentenbol. al gereageerd?
En is er in deel 2 iets interresants gezegt/gebeurt?
Dank je wel. Jij gaat voetbal kijken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van mij mag je. Veel plezier.
Nou, verlicht me dan maar eens met jouw wijsheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is wel interessant om te zien hoe je er niets van hebt begrepen als mod.
Dit heeft niets met 'correct' doen te maken. Ik vraag me alleen af of dit al die ophef waard is. Een mod op een forum heeft een nepprofiel. Wat errug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom doe je niet gewoon gezellig mee met zoeken naar de waarheid ipv "correct" te doen omdat je dat moet met mod-status?
Jawel, in goedkope zakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef CherryLips het volgende:
De AH verkoopt geen popcorn, wat is dat nou voor iets flauws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |