quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
Fok foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
quote:Dus, gaat iemand nog iets onthullen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
En dan is het hebben van een nepprofiel ineens een schande want dan geef je het verkeerde voorbeeld of zo? Omg, over politiek correct geluldquote:
Even mijn rode pen pakken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Heeft Krentenbol. al gereageerd?
En is er in deel 2 iets interresants gezegt/gebeurt?
+quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef Quir het volgende:
Krentenbol is een faker
Krentenbol is een faker #2
Voor 't geval dat.
interresantsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Het is wel interessant om te zien hoe je er niets van hebt begrepen als mod.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan is het hebben van een nepprofiel ineens een schande want dan geef je het verkeerde voorbeeld of zo? Omg, over politiek correct geluld
Allebei neequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Nee, jij bent een helder licht. We hebben niets te doen vanavond, dus laat ons.quote:
Van mij mag je. Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij bent een helder licht. We hebben niets te doen vanavond, dus laat ons.
waarom doe je niet gewoon gezellig mee met zoeken naar de waarheid ipv "correct" te doen omdat je dat moet met mod-status?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan is het hebben van een nepprofiel ineens een schande want dan geef je het verkeerde voorbeeld of zo? Omg, over politiek correct geluld
Niet echtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Dank je wel. Jij gaat voetbal kijken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van mij mag je. Veel plezier.
Nou, verlicht me dan maar eens met jouw wijsheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is wel interessant om te zien hoe je er niets van hebt begrepen als mod.
Dit heeft niets met 'correct' doen te maken. Ik vraag me alleen af of dit al die ophef waard is. Een mod op een forum heeft een nepprofiel. Wat errug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom doe je niet gewoon gezellig mee met zoeken naar de waarheid ipv "correct" te doen omdat je dat moet met mod-status?
Jawel, in goedkope zakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef CherryLips het volgende:
De AH verkoopt geen popcorn, wat is dat nou voor iets flauws
Salcido maakt verdedigingsfouten en die krijgt er miljoenen voor, trek het je niet aan!quote:
We checken iedereen. Dubbel zelfs. Maar bij een op de duizend missen we wel eens iets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Mozy het volgende:
Dat een fakert ooit een mod heeft kunnen worden!
Ik zeg dat de FOK!-mod-check faalt zodra er tieten worden gespot!
ben je het met me eens? Boeiend.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Salcido maakt verdedigingsfouten en die krijgt er miljoenen voor, trek het je niet aan!
remlof = Krentenbol!11!1!!11!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We checken iedereen. Dubbel zelfs. Maar bij een op de duizend missen we wel eens iets.
ik vind dat niet erg, wel een beetje maf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit heeft niets met 'correct' doen te maken. Ik vraag me alleen af of dit al die ophef waard is. Een mod op een forum heeft een nepprofiel. Wat errug.
Ahja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We checken iedereen. Dubbel zelfs. Maar bij een op de duizend missen we wel eens iets.
Dat sowieso, maar he, er is voetbal op tv, who caresquote:
Engquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij tieten check je dubbelquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was meer een grapje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Zal je zien dat het een nog veel lekkerder wijf isDat zou wel een stunt zijn
Kortom, we hebben een mogelijk naampjequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Vandaar dat we perse een Paypal account moeten aanmaken.
Krentenbol. wilde wel doneren aan de Asielactie (waarvoor dank, wie je ook bent) maar alleen met Paypal.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Prosac het volgende:
En als het geen grap is, dan is maar weer bewezen dat lekkere wijven niet fokken.
Geen slechte gok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, wie luistert er van de fokkers allemaal naar metal, dan komen we misschien nog ergens.
Ik zeg: kloon van The_Ed!!
Omdat ze levenloos zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heeft iedereen haar avator overgenomen
Dat is heul niet waar hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Prosac het volgende:
En als het geen grap is, dan is maar weer bewezen dat lekkere wijven niet fokken.
Krentenbol. heeft haar foto's/identiteit gejat van de Amerikaanse chick uit de OP. En hij/zij heeft zich niet meer laten zien hier.quote:
het is hip om fotos te jatten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
Omdat ik me verveel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
Je hebt dus een e-mailadresquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Vandaar dat we perse een Paypal account moeten aanmaken.
Krentenbol. wilde wel doneren aan de Asielactie (waarvoor dank, wie je ook bent) maar alleen met Paypal.
en waarom zijn daar dan 3 topicsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Krentenbol. heeft haar foto's/identiteit gejat van de Amerikaanse chick uit de OP. En hij/zij heeft zich niet meer laten zien hier.
quote:
Maar Greys heeft de gegevens van haar donatie, ik heb een facebookje daarbij gevonden. Even kijken wat er te vinden is en of het fair is het eea open te geven. Wacht ff afquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom, we hebben een mogelijk naampje![]()
En een mogelijk facebookje
Men wil hun fapmomenten terug.quote:
"Ja, ik had dus geen zin in al die aandacht van al die geile rukkers op fok, dus ik denk: ik pleur wat foto's van een of ander lelijk emowijf in mijn fobo!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Krentenbol is een faker In de OP
fappen op fokstersquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is nu waarschijnlijk massaal die foto's aan het opslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |