het is hip om fotos te jatten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heeft iedereen haar avator overgenomen
Omdat ik me verveel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heeft iedereen haar avator overgenomen
Je hebt dus een e-mailadresquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Vandaar dat we perse een Paypal account moeten aanmaken.
Krentenbol. wilde wel doneren aan de Asielactie (waarvoor dank, wie je ook bent) maar alleen met Paypal.
en waarom zijn daar dan 3 topicsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Krentenbol. heeft haar foto's/identiteit gejat van de Amerikaanse chick uit de OP. En hij/zij heeft zich niet meer laten zien hier.
quote:
Maar Greys heeft de gegevens van haar donatie, ik heb een facebookje daarbij gevonden. Even kijken wat er te vinden is en of het fair is het eea open te geven. Wacht ff afquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom, we hebben een mogelijk naampje![]()
En een mogelijk facebookje
Men wil hun fapmomenten terug.quote:
"Ja, ik had dus geen zin in al die aandacht van al die geile rukkers op fok, dus ik denk: ik pleur wat foto's van een of ander lelijk emowijf in mijn fobo!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Krentenbol is een faker In de OP
fappen op fokstersquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is nu waarschijnlijk massaal die foto's aan het opslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |