quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Dynd het volgende:
Ik vaag me wel af, is dit toeval? Er zijn like 300 miljoen amerikanen ofzo en duizenden Fok!profielen, heeft TS dan elk amerikaans facebookprofiel zitten vergelijken met elk Fok!profiel? wtf?
http://tineye.com/quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Dynd het volgende:
Ik vaag me wel af, is dit toeval? Er zijn like 300 miljoen amerikanen ofzo en duizenden Fok!profielen, heeft TS dan elk amerikaans facebookprofiel zitten vergelijken met elk Fok!profiel? wtf?
Ben jij wel echtquote:
Soms vraag ik me wel eens af hoe groot de accountinteelt hier op fok wel niet is, 10%, 20%, 50%, 80%?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef postmortum het volgende:
omg omg breaking news ik spreek net bowa op msn en die zegt dat die kb is en dat hij doordat account als nog modrechten heeft
vet handig inderdaadquote:
Heeft ze van Krentenbol een tas gemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
Het zal wel die Tinkerbel zijn. En dan komt ze weer met een of andere documentaire.
Tineye. Of ben je nog aan het uitvogelen hoe dat buzzen gaat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Dynd het volgende:
zgquote:
Waarom zie ik je tieten nu pasquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die nu de UI van Kb. gebruiken
Open er een KLB topic over. Misschien komt ze daar nog wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die nu de UI van Kb. gebruiken
Vet, zo'n site zocht ik al eeuwenquote:
Ik zie het ook voor het eerst hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tineye. Of ben je nog aan het uitvogelen hoe dat buzzen gaat?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het ook voor het eerst hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |