Neejquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je de echte KB nou al ontmaskerd?
Mja, er zijn zelfs mods verzuurd geraakt, omdat ze de held voor hun virtuele godin wilde spelen.quote:
En hij/zij was best aardig,quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook gewoon serieus op.
http://tineye.com/faqquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
Wie legt mij eens in simpele woorden uit hoe dat TinEye werkt??
Ik doe een pic uploaden en dan? Dan checkt hij flickr en andere sites of de foto verder ergens voorkomt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hallo zeg, alsof ik na zoveel tijd afwezigheid vandaag toevallig wél aanwezig ben om dit bericht te lezen.
Coolquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, er zijn zelfs mods verzuurd geraakt, omdat ze de held voor hun virtuele godin wilde spelen.
Kb deed geen gezondheidswetenschappen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Neej![]()
Ik heb daar al een keer eerder naar gezocht , omdat ''ze'' zo mysterieus deed.
De echte kb schijnt wo Gezondheidswetenschappen te doen.
Dit zou best waar kunnen zijn. Aan de andere kant het half noors verhaal geloofde ik vroeger ook.
Hij kan het.quote:
Géén kloon?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
Ze had deze opmerking van Bio als homepage ingesteld:
[..]
Yeah, no.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
! Ze heeft altijd al humor gehad!
.
Hij vindt niks.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://tineye.com/faq
Linkerbovenhoek, faq. Sim-pel.
Niet vaak,quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou met haar in gedachten gesopt?
Whehehe, good one.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kb deed geen gezondheidswetenschappen.
Ofnouja, de KB van fok,, zei tegen mij dat ze altijd tegen andere mensen vertelde dat ze die studie deed, maar dat ze in werkelijkheid psychologie deed,
.
een soort google alleen dan voor foto's ipv een naamquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
Wie legt mij eens in simpele woorden uit hoe dat TinEye werkt??
Ik doe een pic uploaden en dan? Dan checkt hij flickr en andere sites of de foto verder ergens voorkomt?
Te vaak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou met haar in gedachten gesopt?
Dat zei ze nadat ze al met me had aangepapt,quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe, good one.![]()
Ze wilde met je aanpappen en of dat gelukt is.
Ook 1 ding is zeker wie het ook is.... die persoon is zwaar gestoord.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kb deed geen gezondheidswetenschappen.
Ofnouja, de KB van fok,, zei tegen mij dat ze altijd tegen andere mensen vertelde dat ze die studie deed, maar dat ze in werkelijkheid psychologie deed,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |