Bummerquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:46 schreef sig000 het volgende:
De eigenaar van die kloon is al bekend![]()
[..]
Hey!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Je komt hier roepen dat je het emailadres hebt maar het lekker niet geeft. Rot dan op
Hij lijkt er ook gewoon serieus opquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Godverdomme ik kwam niet meer bij
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:46 schreef sig000 het volgende:
De eigenaar van die kloon is al bekend![]()
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook gewoon serieus op.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
Ze had deze opmerking van Bio als homepage ingesteld:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
Ze had deze opmerking van Bio als homepage ingesteld:
[..]
Trust me, dat was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar het komt wel over of je interessant wil doen met het feit dat je haar gegevens hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, dat was niet zo bedoeld.
Het is eigenlijk toch ook gewoon alles behalve interessant?
Nogmaals, ik vond het alleen komisch omdat ik nu snap waarom ze perse Paypal wilde, that's all.
En als er dan iemand roept 'dus we hebben een emailadres' roep ik dat we dat toch niet geven.OPGELOST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze was niet altijd zo lief.
Wie kan zich dit nog herinneren? 30 april:
[ afbeelding ]
smakelijk om gelachen !quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, omdat ze toen nog tieten had, was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iik heb dat topic nog gereportquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daarom dacht ik ook dat Krentenbol een kloon van MASD was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik.
Toen MASD het voor haar opnam.
Geniaal moment.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme wat had ik nu toch nog graag even achter de schermen kunnen lezen
Dat is wellicht haar mailadres helemaal niet maar van degene die de betaling voor haar heeft uitgevoerd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Je komt hier roepen dat je het emailadres hebt maar het lekker niet geeft. Rot dan op
MASD had haar vol op zitten naaien zei die daarnaquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik ook dat Krentenbol een kloon van MASD was.
Havoc, dat staat er tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |