abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72508366
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 82
En weer een nieuwe....

Gaat erg hard zo. LP:
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo dan!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 september 2009 @ 00:17:18 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508406
Ja toch, kom op zeg. En ik heb geleerd wat hij denkt. Ach die Tux zit toch maar alleen dus die reageert wel weer, nou mooi niet dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 7 september 2009 @ 00:18:30 #3
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72508439
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja toch, kom op zeg. En ik heb geleerd wat hij denkt. Ach die Tux zit toch maar alleen dus die reageert wel weer, nou mooi niet dus.
Strakke aktie Tux
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72508441
Lekker links laten liggen. Is je energie niet waard.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 september 2009 @ 00:20:00 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508481
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Lekker links laten liggen. Is je energie niet waard.
Nee daarom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 7 september 2009 @ 00:20:56 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508519
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Strakke aktie Tux
Thnx!
pi_72508655
En nu ga ik proberen te slapen met een volle maag. Eens zien of dat werkt. Of ik blijf nog even hangen hier. Keuzes, keuzes, keuzes....

En Tuxxx, jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
  maandag 7 september 2009 @ 00:28:09 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508700
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
En nu ga ik proberen te slapen met een volle maag. Eens zien of dat werkt. Of ik blijf nog even hangen hier. Keuzes, keuzes, keuzes....

En Tuxxx, jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
Het is hier toch gezellig? Maarja kijk maar.

Ja da's ook weer zo, maarja alles heeft z'n voor- en nadelen denk ik maar.
pi_72508724
tvp ofzo
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72508743
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is hier toch gezellig? Maarja kijk maar.

Ja da's ook weer zo, maarja alles heeft z'n voor- en nadelen denk ik maar.
Ja, maar m'n bier is op.

Je hebt gelijk. Ik ga me eerst maar even focussen op belangrijkere en leukere dingen dan haar.
  maandag 7 september 2009 @ 00:31:56 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508785
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar m'n bier is op.

Je hebt gelijk. Ik ga me eerst maar even focussen op belangrijkere en leukere dingen dan haar.
Ja mijn bier is ook op. Alhoewel ik wel moe ben, heb ik nog geen zin om naar bed te gaan.
  maandag 7 september 2009 @ 00:34:53 #12
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72508838
Moeten jullie niet werken/studeren morgen?
pi_72508870
Ik denk dat ik toch zo maar ga proberen te slapen. En dan echt slapen, niet om de paar uur weer klaarwakker in bed zitten te wachten totdat je weer in slaap valt. Mijn hele ritme is al zwaar genoeg naar de klote.
pi_72508881
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Moeten jullie niet werken/studeren morgen?
Was het maar waar.
  maandag 7 september 2009 @ 00:39:40 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508934
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik toch zo maar ga proberen te slapen. En dan echt slapen, niet om de paar uur weer klaarwakker in bed zitten te wachten totdat je weer in slaap valt. Mijn hele ritme is al zwaar genoeg naar de klote.
Hopelijk lukt het.

Ja misschien moet ik dat toch ook maar eens doen. Sinds er geen contact meer is slaap ik wel een stuk beter. Ik slaap heel diep, moet blijkbaar echt bijkomen van de verspilde energie en de stress.
  maandag 7 september 2009 @ 00:39:59 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508944
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Was het maar waar.
Idd.
pi_72509070
Lieve mensen, ik ga dan nu toch echt naar bed!
  maandag 7 september 2009 @ 00:47:41 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72509091
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga dan nu toch echt naar bed!
Truste.
pi_72509489
@Tuxx, zoals barbusse zei, jij hebt de kans om het contact af te breken. Prijs je gelukkig, het is zwaar frustrerend om pogingen om contact op te pakken worden geblokkeerd. Het steekt en vreet aan je. Gelukkig vind ik het nu steeds minder erg omdat ik het zo ontzettend druk heb nu en de komende weken

Vanavond Inglorious Bastards gezien, wat een film. Het meisje waar ik mee was heeft wel laten zien dat ze niks meer wilt, maar toch was het leuk om weer eens wat te doen. Nu even vlug wat eten en dan maar slapen, morgen weer vroeg college
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72510531
Ik hier?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72520697
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden... of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.

Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 7 september 2009 @ 15:51:57 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72520746
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden... of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.

Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
Jee dat lijkt me ook niks om dan in een half leeg huis te komen. Sterkte.
pi_72521758
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:

Sterkte meid. Het is zwaar, maar zie het maar zo: nu is hij echt "weg", en kun jij je verder richten op je eigen leven.
pi_72521816
thnx guys

het is vast ook beter.. maar toch, het voelt zo stom
pi_72521929
Dat het stom voelt nu is normaal. Hij neemt spullen mee die van jullie waren, en jij zit zo in een huis dat half leeg is, behalve de herinneringen zijn er nog. Maar dat gevoel zal afnemen hoor. En dat zal alleen maar sneller gaan nu hij die spullen heeft meegenomen. Echt, het zal snel beter worden.
Ik kan persoonlijk niet wachten totdat ik uit dit rothol weg ben, alles doet me aan haar denken.
pi_72522681
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:29 schreef littledrummergirl het volgende:
thnx guys

het is vast ook beter.. maar toch, het voelt zo stom
Oei, lijkt me heel erg pijnlijk.. Heel veel sterkte.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 7 september 2009 @ 19:22:09 #27
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72527720
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 7 september 2009 @ 20:46:38 #28
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72531042
Maandag dipdag mensen?
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
  maandag 7 september 2009 @ 20:52:45 #29
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72531302
Maandag tot en met zondag ja
  maandag 7 september 2009 @ 20:54:29 #30
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72531363
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef usrfobiwan het volgende:
Maandag dipdag mensen?
Ja, en zondag
  maandag 7 september 2009 @ 21:23:05 #31
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72532505
Mn afleiding van vanaaf had ook nog afgezegd
pi_72538188
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef zwartedoos het volgende:
Mn afleiding van vanaaf had ook nog afgezegd
Bij deze wat afleiding

I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72538370
Voor mij geen dipdag vandaag. Heerlijk gesprek gehad met een oude en zeer goede vriendin. Deed me wonderbaarlijk veel goed. Nu klaar om lekker te gaan slapen. Geen zin meer in pijn om die doos die dacht dat het verstandig was om bij me weg te gaan.
  maandag 7 september 2009 @ 23:27:14 #34
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72538555
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Voor mij geen dipdag vandaag. Heerlijk gesprek gehad met een oude en zeer goede vriendin. Deed me wonderbaarlijk veel goed. Nu klaar om lekker te gaan slapen. Geen zin meer in pijn om die doos die dacht dat het verstandig was om bij me weg te gaan.
goed zo net ook een heel fijn gesprek gehad, misschien slaap ik nu wat beter
  maandag 7 september 2009 @ 23:28:15 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72538594
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
pi_72538705
vrienden
ik ben nog nooit zo blij met ze geweest als de afgelopen 3 weken. Nu merk ik pas echt wat het doet als je normaal gesproken ook je best doet voor anderen, als jij het nodig hebt geven ze het tien keer terug
pi_72538888
Het leven zit vol met verrassingen. De meeste ervan zijn goed. Geniet ervan. En ja, ik voel me momenteel ERG goed. Zoveel is er niet voor nodig. Een vlinder die rond aan 't fladderen is, een goed gesprek, een mooie zonsondergang. Het leven is goed, hoe zwaar het ook is!
pi_72539143
Slaap is ook een benodigd iets om de gebeurtenissen van de dag te verwerken, af te vallen, je lichaam in balans te brengen en je emoties te kalmeren.

Dus ga lekker slapen mensen.
Welterusten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72539160
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef Barbusse het volgende:
Het leven zit vol met verrassingen. De meeste ervan zijn goed. Geniet ervan. En ja, ik voel me momenteel ERG goed. Zoveel is er niet voor nodig. Een vlinder die rond aan 't fladderen is, een goed gesprek, een mooie zonsondergang. Het leven is goed, hoe zwaar het ook is!
thats the spirit!
pi_72539353
Ah mooi om te horen dat het met iedereen goed gaat, Met mij ook Vandaag drukke dag gehad en zo nog eventjes uurtje de stad in, en dan slapen. Zelfs een date geregeld voor vrijdag als ik een date diner heb, dus het komt allemaal helemaal goed met mij

Slaap lekker iedereen!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72542720
Goedemorgen allemaal

Misschien dat jullie je mening eens kunnen geven wat betreft mijn laatste post hier: Relatieproblemen (door matig seksleven)
pi_72543522
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
..jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
Dat herken ik helaas ook heel erg. Maar heb de laatste dagen een sterk gevoel dat er binnenkort een smsje van hem gaat komen op de één of andere manier.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:39:22 #43
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72543665
Nou coenW je hebt er wel alles aan gedaan om je relatie te redden. Alleen als die vrouwen éénmaal hun 'gevoel' kwijt zijn (wat dat dan ook moge zijn) dan is het voorbij. En dat is echt niet op het moment dat ze het het jouw vertelt, maar loopt daar al maanden mee rond hoor. En die beslissing is dan allang genomen alleen om het de man de vertellen is zo lastig. En je merkt het onbewust want het gaat al een aantal maanden niet helemaal zoals je zou willen. Je probeert het maar ze is al maanden zo afstandelijk. Je hebt alleen nog niet door dat ze er al klaar mee is. Of dat ze verliefd is geworden op een ander en daar al maanden mee rondloopt. En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...

Sorry voor de rant..
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:15:17 #44
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72544375
Ik lees ook weer even mee, blijft toch leuk/boeiend.

Ik heb gisteravond een afspraakje geregeld om volgende week wat met een dame te gaan drinken in de stad.
pi_72544426
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou coenW je hebt er wel alles aan gedaan om je relatie te redden. Alleen als die vrouwen éénmaal hun 'gevoel' kwijt zijn (wat dat dan ook moge zijn) dan is het voorbij. En dat is echt niet op het moment dat ze het het jouw vertelt, maar loopt daar al maanden mee rond hoor. En die beslissing is dan allang genomen alleen om het de man de vertellen is zo lastig. En je merkt het onbewust want het gaat al een aantal maanden niet helemaal zoals je zou willen. Je probeert het maar ze is al maanden zo afstandelijk. Je hebt alleen nog niet door dat ze er al klaar mee is. Of dat ze verliefd is geworden op een ander en daar al maanden mee rondloopt. En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...

Sorry voor de rant..
Nee, niet je excuus aanbieden. Die rant was goed en bovendien zeer herkenbaar. Zulk soort vrouwen die niet aan kunnen of durven geven waarom het "gevoel" weg is...

@Coen: Volgens mij heb je gedaan wat je kon doen. Het is en blijft haar keuze, en ik denk niet dat je die nog verder kunt beinvloeden. Probeer verder te gaan en haar los te laten. Probeer verder in eventueel noodzakelijk contact zo zakelijk mogelijk te blijven. Sterkte verder kerel.

Ik voel me nog steeds erg lekker, alleen ben ik zo gaar als het maar kan. Geen idee waarom eigenlijk.
pi_72544860
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:

Sorry voor de rant..
Klopt wel dat ze inderdaad erg afstandelijk was de laatste maanden en dat ze zich aan alles wat ik ook probeerde alleen maar kon irriteren.... Ze had er in principe in mei/juni al een punt achter gezet maar omdat het zo moeilijk was mee blijven lopen tot twee weken geleden.
Maar als ik haar dan weer zoveel zie huilen en hoe ze dan bij me in mn armen komt liggen en steeds om een knuffel vraagt en een kusje, dan voelt het zo enorm tegenstrijdig....
Dan vraag ik me weer af van, meisje wat wil je nu eigenlijk, weet je het allemaal toch wel zeker.... ?
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, niet je excuus aanbieden. Die rant was goed en bovendien zeer herkenbaar. Zulk soort vrouwen die niet aan kunnen of durven geven waarom het "gevoel" weg is...

@Coen: Volgens mij heb je gedaan wat je kon doen. Het is en blijft haar keuze, en ik denk niet dat je die nog verder kunt beinvloeden. Probeer verder te gaan en haar los te laten. Probeer verder in eventueel noodzakelijk contact zo zakelijk mogelijk te blijven. Sterkte verder kerel.

Ik voel me nog steeds erg lekker, alleen ben ik zo gaar als het maar kan. Geen idee waarom eigenlijk.
Denk ook zeker niet dat ik haar nu kan beinvloeden, en dat zou op dit moment niet goed zijn ook....
Mijn psycholoog zei dat het beste wat ik kan doen is, haar loslaten en haar de wereld laten zien zonder mij.... mocht ze gelukkig worden in die wereld dan moet ik dat accepteren. Mocht ze niet gelukkig worden dan bestaat er misschien nog een kans voor ons... een hele kleine maar niet uitgesloten kans....
Mn verstand is het ook wel eens met die gedachte maar mn gevoel wil nog niet....
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:41:42 #47
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72544873
Nou ik ben ook gaar, want ik ben geestelijk een beetje opgebrand...

Vanmiddag vrij genomen om even met de hond (van moeders) het bos in te gaan om ff te wandelen en de mind the clearen...

Staat het in een vrouwen handleiding (noem die bladen maar op die ze lezen) dat "mijn gevoel is weg" zeggen de beste oplossing is om je vriend te dumpen. Lijkt bijna wel de standaardzin van de 21ste eeuw. Het begint mij namelijk wel heel erg op te vallen. Wat is er mis met voor je relatie te gaan in goede en slechte tijden. Ik zag ook wel eens een andere leuke vrouw waar ik blij van werd. Maar ik ben trouw en heb gekozen voor mijn vriendin in wat voor omstandigheden dan ook.

Als je ook leest waar een man allemaal aan moet voldoen als een vrouw een man zoekt, hele waslijsten komen voorbij met eisen. Uitzonderingen daargelaten die gewoon een eerlijke, trouwe en lieve man zoeken waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. Want dat wil iedere vrouw toch eigenlijk echt.

Vrouwen zijn niet eerlijk en ook niet trouw, ik moet de eerste nog tegenkomen...

[ Bericht 69% gewijzigd door usrfobiwan op 08-09-2009 10:53:14 ]
pi_72544912
Lange wandeling, goed idee!
pi_72545021
Ik ben inmiddels een jaar verder, en voel nog steeds alsof het niet klopt, maar het contact is nu wel sinds een paar maanden helemaal en volledig verbroken. En dat helpt wel echt moet ik zeggen. Had ik eerder moeten doen, dan was ik veel eerder begonnen met m'n eigen doorstart in plaats van te zitten wachten op hem.
pi_72545599
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...
Hoezo herkenbaar .
Na enkele maanden (ongemerkt) langs elkaar heen geleefd te hebben vond ik dat het tijd werd om erover te praten. Mijn insteek was daarbij om aan de relatie te gaan werken en het weer zo te krijgen zoals het 6 jaar lang geweest is. Voor haar bleek het een verlossing van iets waar ze na schatting al een half jaar mee rond liep maar niet over durfde te praten.
In een tijdsbestek van twee weken was ze er plotseling helemaal klaar mee en geeft ze als argumenten dat haar gevoel weg is en zich even niet meer gebonden wil voelen . Weg prachtige vriendin, weg relatie van zes jaar, weg prachtig gerenoveerde woning dat eigendom van haar ouders is, weg alle banden met familie en vrienden etc. .

Zo heb je alle bovengenoemde dingen puik voor elkaar en zo ineens is het over en zit je (tijdelijk) weer bij je pa en ma op de bank en beleef je de slechtse periode uit je tot noch toe gelukkige leventje .

Nu een week of tien verder en begint het al wel lichtjes te slijten maar nog wel regelmatig last van een 'terugval' . Met name de goede verstandhouding met haar doet me bij contact op dat moment goed maar naderhand wordt je er weer erg verdrietig en teleurgesteld van.
pi_72546859
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:41 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou ik ben ook gaar, want ik ben geestelijk een beetje opgebrand...

Vanmiddag vrij genomen om even met de hond (van moeders) het bos in te gaan om ff te wandelen en de mind the clearen...

Staat het in een vrouwen handleiding (noem die bladen maar op die ze lezen) dat "mijn gevoel is weg" zeggen de beste oplossing is om je vriend te dumpen. Lijkt bijna wel de standaardzin van de 21ste eeuw. Het begint mij namelijk wel heel erg op te vallen. Wat is er mis met voor je relatie te gaan in goede en slechte tijden. Ik zag ook wel eens een andere leuke vrouw waar ik blij van werd. Maar ik ben trouw en heb gekozen voor mijn vriendin in wat voor omstandigheden dan ook.

Als je ook leest waar een man allemaal aan moet voldoen als een vrouw een man zoekt, hele waslijsten komen voorbij met eisen. Uitzonderingen daargelaten die gewoon een eerlijke, trouwe en lieve man zoeken waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. Want dat wil iedere vrouw toch eigenlijk echt.

Vrouwen zijn niet eerlijk en ook niet trouw, ik moet de eerste nog tegenkomen...

Zo te lezen wordt iedereen nu gedumpt met de zwakke zin dat "het gevoel weg is". Ikzelf val daar ook onder. Ik had wel door dat het niet echt lekker liep tussen ons, afstandelijk, ik moest al het initiatief nemen enz. Anyway, het is het meest onbevredigende antwoord dat je wil horen als het uitgaat. De redenatie van haar kan val alles zijn en als man zijnde vreet dat je helemaal op, of bij mij deed dat het (nog steeds wel een beetje).

En in al die vrouwenblaadjes word alleen de perfecte man beschreven. Het schept een ideaal beeld waar bijna geen enkele man aan kan tippen (behalve ik mischien ). De vrouwen worden gebrainwashed en als je zelf in eens zo een blaadje doorbladert, zal je zien dat de man helemaal de grond in wordt geboord. Alles is fout en niks bedoelen we goed, allemaal honden zijn we die achter hun pik aanlopen. Gelukkig bestaan er ook nog vrouwen die voor zichzelf kunnen nadenken en beseffen dat het allemaal overdreven bullshit is. Die moet je als vriendin krijgen want dan hebben ze genoeg aan het eerlijke, trouwe lieve man concept. Als wij zouden doen zoals de vrouwen doen, door alles te geloven in blaadjes, dan kan je overal zieke sex hebben met je beste vriend zijn vriendin (verhalen in de FHM, maken me altijd aan het lachen ), zouden alle vrouwen cup D hebben, slank en een prachtig gaaf gezicht. Dat is niet zo, dus streven we ook niet naar zo een vrouw.

Wou ook even mn zegje doen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72547043
Perfecte vrouw - perfecte man
Debiele utopische gedachte dat die bestaan. Het zijn juist ook die kleine, wat mindere trekjes die mensen zo uniek maakt.

En vwb dat "het gevoel is weg"-idee, het is een lamme smoes. En dat ze dat zeggen om de klap minder hard aan te laten komen is nog lammer. Feitelijk komt het er op neer dat zij al een aantal weken of maanden geleden de relatie heeft beëindigd, maar dat nog niet heeft durven zeggen. De bange doos. En alles wat jij doet om de relatie te verbeteren helpt dan toch niet meer, en dat weet zij ook heel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 08-09-2009 12:48:54 ]
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:16:06 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72547162
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Gelukkig bestaan er ook nog vrouwen die voor zichzelf kunnen nadenken en beseffen dat het allemaal overdreven bullshit is. Die moet je als vriendin krijgen want dan hebben ze genoeg aan het eerlijke, trouwe lieve man concept.
Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.
pi_72547957
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.
Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten. Hij gaat er vast en zeker ook nog eens vanuit dat, als ze daadwerkelijk zou bestaan, ze ook nog voor hem zou vallen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:50:32 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548001
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten. Hij gaat er vast en zeker ook nog eens vanuit dat, als ze daadwerkelijk zou bestaan, ze ook nog voor hem zou vallen.
*PROEST"
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:51:00 #56
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72548017
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Barbusse het volgende:
En alles wat jij doet om de relatie te verbeteren helpt dan toch niet meer, en dat weet zij ook heel goed.
En dat is nog het ergste van dat alles. Je probeert "samen" uit het gat te komen maar ze heeft allang besloten. Niks niet praten, of aangeven dat ze zich niet zo happy voelt etc" nee besluit staat al vast zo pats. En altijd maar zeggen dat ze niet begrepen worden en ze graag willen praten. Maar dan moet je wel je bek opendoen want Ik kan niet in je hoofd kijken om te zien wat je gedachten zijn. Nee lekker blijven malen in je hoofd en jezelf zo gek maken net zolang tot er helemaal geen gevoel meer is. Ik weet 100% zeker dat ik als man veel opener en eerlijker ben dan een vrouw dat ooit zou kunnen zijn.
pi_72548119
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef usrfobiwan het volgende:......
Amen
pi_72548199
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Flugel83 het volgende:

[..]

Amen
X 2!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:01:32 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548270
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
pi_72548326
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

*PROEST"
Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
pi_72548344
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
Nee, ik vind niet alle vrouwen kutwijven. Alleen de mijne.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:03:53 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548347
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
Ik heb geen idee.
pi_72548373
quote:
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:06:16 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548407
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:04 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ah, de versterking is gearriveerd.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:09:46 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548499
Pffff, alweer een dipdag Ik dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:10:20 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72548516
Vrouwen zijn geweldig!
tvp dus.
pi_72548531
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ah, de versterking is gearriveerd.
quote:
En hier zittten jullie dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
pi_72548553
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, alweer een dipdag Ik dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:13:46 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548601
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]
Noujaaa zeg.
pi_72548606
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
pi_72548657
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Noujaaa zeg.
Hij was tè makkelijk. Sorry. Zal het nóóóóóít meer doen.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
Kijk, dat is de instelling! Top Maartjeh!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:16:45 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548686
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij was tè makkelijk. Sorry. Zal het nóóóóóít meer doen.
Ok.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:17:47 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548721
quote:

[..]

Da's waar.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:18:57 #74
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548759
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.
Ik haat humor
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:19:44 #75
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548790
quote:

[..]

Jaaaa, weet ik ook wel, maar na 2 weken is het nu opeens 3 dagen dat is wel ff wennen weer Ik wen snel aan iets
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:20:09 #76
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72548804
Ben jij gedumt door je vent op die manier dan?

"ja schat het gevoel is weg"

Zullen we dat maar invoeren als man zijnde:

Eerst 6 maanden lang afstand nemen, geen zin in sex meer, niet meer knuffelen, ontwijken, strak tv blijven kijken, vragen wat er is beantwoorden met "nee niks laat me maar ff". wel leuke dingen doen met vrienden, mijn troep niet meer opruimen, af en toe lief naar haar kijken en een aai geven om haar gerust te stellen, af en toe uitdagend blijven doen om te pesten, naakt in bed stappen en lekker kriebelen en als ze opgegeild is, nou ik ga slapen hoor ...

En dan uiteindelijk denken na 6 maanden...hmm ze snapt het niet laat ik maar ff tranen kweken en zeggen "het gevoel is weg". Tranen drogen, mijn vriendin met ongeloof en bek vol tanden zien staren. En dan zeggen "ik wil het nog wel proberen om het gevoel terug te krijgen" en dan haar lekker laten werken aan onze relatie. Maar ja ik hebt het al 6 maanden geleden uitgemaakt in mijn hoofd, dus laat er maar even in de waan. Want ja woon hier ook nog wel relax, kan ik ondertussen even met die leuke meid van bakker msn'n. hahaha... kijkt af en toe naar vriendin die zielig doet. Nou zeg wat ben jij zielig... etc..

Wil je dat dan meemaken als vrouw?
Zeg het maar...
pi_72548808
quote:
Dat vind ik dus absoluut niet, zelfs de mijne niet . Neem het haar wel kwalijk dat ze zo'n lange tijd haar mond gehouden heeft en zo gauw ik er over ben begonnen, het allemaal al te laat is

Maar ze blijft .....
pi_72548932
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:19 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jaaaa, weet ik ook wel, maar na 2 weken is het nu opeens 3 dagen dat is wel ff wennen weer Ik wen snel aan iets
Je komt die dagen wel door! Ga even iets doen ofzo.
Ik mag morgen weer werken!

Maar straks zie ik m'n ex weer. En ik heb zo, zo, ZO de neiging om te vragen of hij nog wel eens aan 'ons' denkt.

Maar
ik
doe
het
niet.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:29:08 #79
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72549060
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:24 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Maar straks zie ik m'n ex weer. En ik heb zo, zo, ZO de neiging om te vragen of hij nog wel eens aan 'ons' denkt.

Maar
ik
doe
het
niet.
Probleem is dat ik deze week ff totaal geen college heb en het huis heb ik vorige week al helemaal aan kant gemaakt Misschien stap ik zometeen maar de trein in naar een onbekende bestemming ofzo

Niet doen, het gaat alleen maar tegenvallen Been there done that
pi_72549099
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:24 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Maar
ik
doe
het
niet.
Waarom zou je in godsnaam je ex ontmoeten?
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik haat humor
Dude...

dinsdag 8 september 2009 @ 13:31:24 #81
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72549113
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Dude...
[ afbeelding ]
Zie PI
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:32:41 #82
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72549157
quote:

[..]

Dude...
[ afbeelding ]
pi_72549242
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zie PI
Que pasa?
pi_72549749
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef usrfobiwan het volgende:
Ben jij gedumt door je vent op die manier dan?

"ja schat het gevoel is weg"

Zullen we dat maar invoeren als man zijnde:

Eerst 6 maanden lang afstand nemen, geen zin in sex meer, niet meer knuffelen, ontwijken, strak tv blijven kijken, vragen wat er is beantwoorden met "nee niks laat me maar ff". wel leuke dingen doen met vrienden, mijn troep niet meer opruimen, af en toe lief naar haar kijken en een aai geven om haar gerust te stellen, af en toe uitdagend blijven doen om te pesten, naakt in bed stappen en lekker kriebelen en als ze opgegeild is, nou ik ga slapen hoor ...

En dan uiteindelijk denken na 6 maanden...hmm ze snapt het niet laat ik maar ff tranen kweken en zeggen "het gevoel is weg". Tranen drogen, mijn vriendin met ongeloof en bek vol tanden zien staren. En dan zeggen "ik wil het nog wel proberen om het gevoel terug te krijgen" en dan haar lekker laten werken aan onze relatie. Maar ja ik hebt het al 6 maanden geleden uitgemaakt in mijn hoofd, dus laat er maar even in de waan. Want ja woon hier ook nog wel relax, kan ik ondertussen even met die leuke meid van bakker msn'n. hahaha... kijkt af en toe naar vriendin die zielig doet. Nou zeg wat ben jij zielig... etc..

Wil je dat dan meemaken als vrouw?
Zeg het maar...
Ah eindelijk humor in het topic, doet goed dat we ook nog kunnen lachen met elkaar

Zo van plan mn kamer op te ruimen want mischien blijft er een meisje vrijdag slapen Goede indrukken achterlaten
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72549762
quote:

[..]

Waarom zou je in godsnaam je ex ontmoeten?
[..]

Omdat, zoals ik al vaker gezegd heb hier, ik niet om hem heen kan.
pi_72549838
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:57 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Omdat, zoals ik al vaker gezegd heb hier, ik niet om hem heen kan.
Oh, sorry, niet meegekregen. Komt dat door werk of zo?
pi_72550149
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, sorry, niet meegekregen. Komt dat door werk of zo?
Ehm ja, zoiets. Hij werkt voor mijn ouders..
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:15:58 #88
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72550182
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:14 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Da's wel zuur.
pi_72550450
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:14 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Don't get mad, get even! Kun je hem niet duidelijk maken dat het verstandiger is een andere baan te zoeken?
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:22:36 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72553566
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef usrfobiwan het volgende:

[..]

En dat is nog het ergste van dat alles. Je probeert "samen" uit het gat te komen maar ze heeft allang besloten. Niks niet praten, of aangeven dat ze zich niet zo happy voelt etc" nee besluit staat al vast zo pats. En altijd maar zeggen dat ze niet begrepen worden en ze graag willen praten. Maar dan moet je wel je bek opendoen want Ik kan niet in je hoofd kijken om te zien wat je gedachten zijn. Nee lekker blijven malen in je hoofd en jezelf zo gek maken net zolang tot er helemaal geen gevoel meer is. Ik weet 100% zeker dat ik als man veel opener en eerlijker ben dan een vrouw dat ooit zou kunnen zijn.
Ik vind dat je alles wel echt heel mooi verwoord ja. Zo typisch he die vrouwen.
ZO herkenbaar dit stuk

Ik ben gedumpt met het wel bekende:
Het ligt aan mij verhaal. Of, ik ben even in de war met mezelf en heb wat tijd nodig.

[ Bericht 5% gewijzigd door 2NutZ op 08-09-2009 16:27:55 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_72556397
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Da's wel zuur.
Nógal. Hij is een goede werknemer, dus ja.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Don't get mad, get even! Kun je hem niet duidelijk maken dat het verstandiger is een andere baan te zoeken?
Geprobeerd. Mislukt. Hij heeft 't er gewoon super naar z'n zin (ja, nu iets minder omdat een deel van zijn collega's vrienden van me zijn en dus op de hoogte zijn van het hele verhaal ) en hij werkt gewoon goed.

Ik heb 'm net dus gezien. Hij zag er ronduit doodongelukkig en verdrietig uit en nu doe ik HEEEEL HARD m'n best om hem niet te smssen dat ik hem mis.
Ik heb mezelf bijna niet meer in de hand. Voel me zo verdrietig nu omdat ik hem zo gezien heb.
pi_72557254
Volhouden, waarom weet je zelf het best.

Mijn ex kwam gister 'toevallig' nog even vlak voor me langs lopen. Ze durft nog steeds geen gesprek te beginnen en ik ben er nog steeds klaar mee om het te proberen. Kan die muts niet gewoon recht over het plein lopen ipv omlopen om zo nog even mij proberen te sarren?
I do not know the unknown very well... yet
pi_72557339
hmmmzz het lijkt net alsof juist nu zijn broer weer terug is ik nu pas begin te verwerken dat het uit is en nu lopen we elkaar regelmatig tegen het lijf.
Hij is ondertussen niet vergeten dat ik heb laten weten dat ik gevoelens voor hem heb en ik ben juist heel erg dat aan het ontwijken.
Hij wil gewoon weer gewoon doen en ik zit een beetje in de het is over fase geloof ik nu, maar al met al wel gewoon doen.
Het is bij mij heel wisselend laatste paar dagen luister ik ook wat meer naar Avril Lavignes- He wasn't dat is ook een beetje mijn themesong.
Het is dubbel ik blijf een zwak voor hem houden en het contact is er weer een beetje maar weet niet wat ik er mee moet.
pi_72558283
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Forevah het volgende:
Volhouden, waarom weet je zelf het best.

Mijn ex kwam gister 'toevallig' nog even vlak voor me langs lopen. Ze durft nog steeds geen gesprek te beginnen en ik ben er nog steeds klaar mee om het te proberen. Kan die muts niet gewoon recht over het plein lopen ipv omlopen om zo nog even mij proberen te sarren?
Omdat hij verloofd is en ik niet samen wil zijn met hem op de manier waarop hij me behandelde. Maar zelfs dat laatste mis ik.
Ik heb zelfs z'n nummer al opgezocht. Ik ben zó teleurgesteld in mezelf. Nu al.

&Wat lame van je ex zeg. Blijkbaar speelt het voor haar dan toch nog.
pi_72560848
Nou ik ga me ook maar eens melden hier. Het is nu al een tijdje uit tussen mij en me ex. Echt loslaten kan ik het echter niet aangezien we nog steeds contact hebben zo af en toe, dit mede omdat het een directe collega van mij is. Gesprekken blijven wel redelijk op de vlakte wat het wat makkelijker maakt allemaal. Nu is dit verhaal niet zo heel speciaal, het wil echter dat haar nieuwe vriend ook een collega van mij is en ik mag aanzien hoe hun daar rond dartelen. Het is letterlijk zelfpijniging. Wordt er dan ook letterlijk misselijk van soms :s.
Lekker egoïstisch van me, want ze is wel gelukkig samen met hem. Zit er nu aan te denken om maar mijn ontslag in te dienen want dit gaat niet langer goed zo.
pi_72561413
zo, eerste gesprek met scheidingsbemiddelaar overleefd, maar pffff wat heeft me dat een energie gekost de afgelopen dagen.
En ja, ook ik ben een "het gevoel is weg" slachtoffer
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72562180
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Viperke het volgende:
Nou ik ga me ook maar eens melden hier. Het is nu al een tijdje uit tussen mij en me ex. Echt loslaten kan ik het echter niet aangezien we nog steeds contact hebben zo af en toe, dit mede omdat het een directe collega van mij is. Gesprekken blijven wel redelijk op de vlakte wat het wat makkelijker maakt allemaal. Nu is dit verhaal niet zo heel speciaal, het wil echter dat haar nieuwe vriend ook een collega van mij is en ik mag aanzien hoe hun daar rond dartelen. Het is letterlijk zelfpijniging. Wordt er dan ook letterlijk misselijk van soms :s.
Lekker egoïstisch van me, want ze is wel gelukkig samen met hem. Zit er nu aan te denken om maar mijn ontslag in te dienen want dit gaat niet langer goed zo.
Tering, dan zit je er inderdaad lekker tussen zo...heb je dat niet kunnen bespreken met haar? Ik bedoel, dat een relatie voorbij is kan gebeuren. Maar ze kan met de omgang haar nieuwe lief toch wel een beetje rekening houden met jou? Sterkte gast.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
zo, eerste gesprek met scheidingsbemiddelaar overleefd, maar pffff wat heeft me dat een energie gekost de afgelopen dagen.
En ja, ook ik ben een "het gevoel is weg" slachtoffer
Jij bent verder dan ik. M'n ex wil het graag met een scheidingsbemiddelaar "in goed overleg" afronden, maar ze komt met direct een ononderhandelbaar pakket eisen (waar ze juridisch geeneens recht op heeft) en verder wil ze het er niet over hebben. Scheidingsbemiddelaar zat ook een beetje met d'r ogen te rollen...
pi_72566078
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tering, dan zit je er inderdaad lekker tussen zo...heb je dat niet kunnen bespreken met haar? Ik bedoel, dat een relatie voorbij is kan gebeuren. Maar ze kan met de omgang haar nieuwe lief toch wel een beetje rekening houden met jou? Sterkte gast.
[..]

Jij bent verder dan ik. M'n ex wil het graag met een scheidingsbemiddelaar "in goed overleg" afronden, maar ze komt met direct een ononderhandelbaar pakket eisen (waar ze juridisch geeneens recht op heeft) en verder wil ze het er niet over hebben. Scheidingsbemiddelaar zat ook een beetje met d'r ogen te rollen...
Tja dat doet ze ook wel. Ze negeert me voor de rest waar het kan. Maargoed in mijn hoofd blijft het toch goed kut. Is alsof je in een spiegel aan het kijken bent. Ik zie mezelf in hem een maandje of wat geleden zat ik nog in zijn positie. lekker verliefd.
pi_72566315
Kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt. Lekkere kutsituatie voor je. Alleen lijkt ontslag nemen mij wel erg drastisch. Heb je het er al met met je collega over gehad?
pi_72566493
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

de mijne is dusdanig lief dat ze zelf met de vraag kwam of ze van partneralimentatie af kon zien, en wat de mogelijke gevolgen daarvan waren...
hoe kan ik in 's hemelsnaam een hekel aan haar hebben zo?!! AARRGGHH!!

Ik kan er alleen niet tegen hoe vrolijk ze is op het moment, ik word daar dus vreselijk chagerijnig van.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72566494
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef usrfobiwan het volgende:

[..]

QFE.. stomme doos
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
pi_72566724
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

de mijne is dusdanig lief dat ze zelf met de vraag kwam of ze van partneralimentatie af kon zien, en wat de mogelijke gevolgen daarvan waren...
hoe kan ik in 's hemelsnaam een hekel aan haar hebben zo?!! AARRGGHH!!

Ik kan er alleen niet tegen hoe vrolijk ze is op het moment, ik word daar dus vreselijk chagerijnig van.
Begrijpelijk dat je chagerijnig wordt. Zou ik ook worden. Maar ook dat zal wel weer over gaan hoor.

Bij ons is het andersom. Ik heb haar studie betaald, waardoor zij nu een hele goede baan heeft met dito inkomen. Aantoonbaar ten koste van mijn doorstuderen. Ik heb haar al verteld dat als ze zo doorgaat met mij als een klein kind te behandelen ik ga reageren als een lid van the First Wives Club. Ook daarop, na 3 X, geen reactie gehad. Dussss, wat te doen, wat te doen, wat te doen?
pi_72566766
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

QFE.. stomme doos
Je hoort het zo vaak, zou het mode zijn?
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:35:37 #104
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72566788
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je hoort het zo vaak, zou het mode zijn?
Je zou bijna denken van wel.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:37:27 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72566880
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat je chagerijnig wordt. Zou ik ook worden. Maar ook dat zal wel weer over gaan hoor.

Bij ons is het andersom. Ik heb haar studie betaald, waardoor zij nu een hele goede baan heeft met dito inkomen. Aantoonbaar ten koste van mijn doorstuderen. Ik heb haar al verteld dat als ze zo doorgaat met mij als een klein kind te behandelen ik ga reageren als een lid van the First Wives Club. Ook daarop, na 3 X, geen reactie gehad. Dussss, wat te doen, wat te doen, wat te doen?
Waarom heb je dat dan gedaan?
pi_72567055
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom heb je dat dan gedaan?
Haar studie betalen? Omdat ik van haar hou, omdat ik dacht dat ze bij me zou blijven en omdat ik dacht dat we er uiteindelijk beiden beter van zouden worden. Is het zo dom om iets voor iemand te doen, iets voor iemand over te hebben, als je om haar geeft?

Achteraf was het misschien niet zo slim. Maar ik zet mezelf in dezelfde kinderachtige modus als waar zij nu in zit en claim gewoon waar ik recht op heb.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:44:57 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72567265
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Haar studie betalen? Omdat ik van haar hou, omdat ik dacht dat ze bij me zou blijven en omdat ik dacht dat we er uiteindelijk beiden beter van zouden worden. Is het zo dom om iets voor iemand te doen, iets voor iemand over te hebben, als je om haar geeft?

Achteraf was het misschien niet zo slim. Maar ik zet mezelf in dezelfde kinderachtige modus als waar zij nu in zit en claim gewoon waar ik recht op heb.
Nee da's niet dom, maar wel iets wat redelijk wat kost. Het zijn niet zomaar een paar tientjes. Ik weet niet of ik dat zou doen. Juist om die reden van stel dat het voor niks is.
pi_72567432
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee da's niet dom, maar wel iets wat redelijk wat kost. Het zijn niet zomaar een paar tientjes. Ik weet niet of ik dat zou doen. Juist om die reden van stel dat het voor niks is.
Ja, das echt mijn fout geweest. Had ik misschien wel kunnen voorzien, maar ja....
Ik heb vanwege de kosten dus ook niet verder kunnen studeren. Vandaar dat ik van plan ben om op materieel vlak nu niet lief voor haar te zijn. Studeren is immers nog steeds duur.
pi_72567487
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Je zou bijna denken van wel.
Ik hoop voor diegenen die na ons volgen van niet.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:51:12 #110
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72567587
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik hoop voor diegenen die na ons volgen van niet.
Vrouwen zijn altijd heel duidelijk met wat ze willen.
Behalve als het te dicht bij hun komt, dan kan het ineens niet meer.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:54:17 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72567741
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, das echt mijn fout geweest. Had ik misschien wel kunnen voorzien, maar ja....
Ik heb vanwege de kosten dus ook niet verder kunnen studeren. Vandaar dat ik van plan ben om op materieel vlak nu niet lief voor haar te zijn. Studeren is immers nog steeds duur.
Go for it!
pi_72567800
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Vrouwen zijn altijd heel duidelijk met wat ze willen.
Behalve als het te dicht bij hun komt, dan kan het ineens niet meer.
Nou, ik weiger te geloven dat alle vrouwen zo zijn. Veel misschien, maar niet allemaal. Sommige beslissingen zijn moeilijk, en dan is enige aarzeling en twijfel niet raar natuurlijk.
Ik zou het alleen wel fijn vinden als mijn ex haar beslissing met wat meer penàche zou volbrengen. Nu moet ik het doen. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:55:34 #113
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72567810
Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik echt geen fuck van vrouwen snap, terwijl ik hiervoor altijd in de waan was dat dat wel zo was
pi_72567975
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Go for it!
En dat was ik dus ook van plan. Ik heb ook toekomstverwachtingen. No way dat ik die mezelf af laat nemen door een of andere doos die denkt dat ze zelfstandigheid kan vinden door gewoon weg te gaan, mij als een hond te behandelen, haar eigen ding te doen, mijn vrienden op dubieuze wijze in te palmen en daarmee weg denkt te komen.
pi_72568053
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik echt geen fuck van vrouwen snap, terwijl ik hiervoor altijd in de waan was dat dat wel zo was
Dat is juist de reden waarom ze zo interessant zijn kerel. Als je ze wel begreep was je òf zelf vrouw, òf homo. No pun intended tegen de vrouwen natuurlijk.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:07:21 #116
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72568299
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Dat kan ik ergens van ja.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:08:21 #117
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72568336
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is juist de reden waarom ze zo interessant zijn kerel. Als je ze wel begreep was je òf zelf vrouw, òf homo. No pun intended tegen de vrouwen natuurlijk.
Dat is volgens hetzelfde principe als: The chase is better than the catch.
Gewoon de uitdaging om iets te halen of te begrijpen is soms beter dan als je daadwerkelijk datgene gehaald hebt of snapt.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:10:40 #118
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568436
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach joh

Ja, weet ik ook wel, het was waarschijnlijk ook compleet naïef en niet reëel om dat te denken, maar toch Ik dacht dat ik het wel ff allemaal wist Volgens mij maakt iedereen dat mee in zijn of haar leven; opeens er achter komen dat het leven toch niet zo simpel en helder is als hij/zij dacht
pi_72568575
Die smilie
Ach, ik beweeg graag in de mist die een helder oordeel onmogelijk maakt. De vraag is belangrijker dan het antwoord. Wat niet weg neemt dat een duidelijk antwoord van haar zou kunnen helpen nu...
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:15:57 #120
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568653
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Barbusse het volgende:
Die smilie
Ach, ik beweeg graag in de mist die een helder oordeel onmogelijk maakt. De vraag is belangrijker dan het antwoord. Wat niet weg neemt dat een duidelijk antwoord van haar zou kunnen helpen nu...
Ja, ik waarde ook maanden graag in de mist rond, maar na een flinke botsing met de werkelijkheid ben ik toch maar weer het heldere deel van de wereld binnen gelopen
pi_72568746
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, ik waarde ook maanden graag in de mist rond, maar na een flinke botsing met de werkelijkheid ben ik toch maar weer het heldere deel van de wereld binnen gelopen
En, is die HD-wereld beter, scherper en mooier?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:21:03 #122
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568874
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En, is die HD-wereld beter, scherper en mooier?
Hij was de afgelopen weken ff 1080p maar is de afgelopen dagen terug gegaan naar 720p
Maar ik heb besloten morgen niet meer te gaan dippen
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:22:20 #123
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72568924
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hij was de afgelopen weken ff 1080p maar is de afgelopen dagen terug gegaan naar 720p
En anders kom je maar een biertje doen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:23:31 #124
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568974
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef mstr het volgende:

[..]

En anders kom je maar een biertje doen.
Donderdag?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:24:03 #125
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72568995
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Donderdag?
Donderdag is nog vrij bij mij.
Vanaf nu niet meer?
pi_72569018
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Whehehe...is altijd jammer als dat gebeurt hè?
Maar kan jij zo makkelijk beslissen "niet meer te dippen"? Ik zeg het ook tegen mezelf hoor. En ik moet zeggen dat het de afgelopen twee weken veel beter gaat dan daarvoor. Maar soms val ik wel eens hard terug. Het enige pluspuntje is dat ik ook weer redelijk snel weer uit die dip ben. Zaterdag viel ik hard, maar diezelfde nacht was ik er al weer uit. Het verbaasde mezelf zelfs.
pi_72569032
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Vanaf nu niet meer?
Bier?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:25:39 #128
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569054
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bier?
Of een andere alcoholische versnapering.
pi_72569081
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Of een andere alcoholische versnapering.
Klinkt goed, geniet ervan donderdag!
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:26:38 #130
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569095
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Vanaf nu niet meer?
Klopt. Donderdag, bier, Utrecht, komt allen
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:27:41 #131
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569130
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe...is altijd jammer als dat gebeurt hè?
Maar kan jij zo makkelijk beslissen "niet meer te dippen"? Ik zeg het ook tegen mezelf hoor. En ik moet zeggen dat het de afgelopen twee weken veel beter gaat dan daarvoor. Maar soms val ik wel eens hard terug. Het enige pluspuntje is dat ik ook weer redelijk snel weer uit die dip ben. Zaterdag viel ik hard, maar diezelfde nacht was ik er al weer uit. Het verbaasde mezelf zelfs.
Dat weet ik nog niet, maar dat ga ik morgen zien Als ik gewoon minder aan dr denk en mn gedachten verzet moet het wel te regelen zijn denk ik
pi_72569181
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oh, das vlakbij...
pi_72569192
quote:

[..]

op het bier na klinkt het interessant
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:30:07 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569223
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, das vlakbij...
Dat is bekend ja.
Heeeel veel uit omgeving Utrecht hier in het topic
pi_72569231
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet, maar dat ga ik morgen zien Als ik gewoon minder aan dr denk en mn gedachten verzet moet het wel te regelen zijn denk ik
Daar heb je gelijk in. Gewoon doorgaan en proberen niet zo bij je ex stil te staan helpt het beste.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:30:52 #136
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569253
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, das vlakbij...
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

op het bier na klinkt het interessant
Mag ook wat anders zijn hoor Maar het bekt wel lekker (dat klinkt fout )
pi_72569273
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat is bekend ja.
Heeeel veel uit omgeving Utrecht hier in het topic
Hoezo is dat bekend? En misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:31:48 #138
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569282
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Gewoon doorgaan en proberen niet zo bij je ex stil te staan helpt het beste.
Jeps Mja, ik snap mezelf ook niet; het ging weken goed, terwijl ik haar gewoon zag enzo en opeens had ik na zondag een enorme dip Geen ideeeee waarom.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:32:16 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569296
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
Bij mij is het alweer een half jaar geleden.
Ik zit nu nog 1 meter bij het einde van de tunnel vandaan
pi_72569329
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Bravebart het volgende:

[..]

[..]

Mag ook wat anders zijn hoor Maar het bekt wel lekker (dat klinkt fout )
nou ja, als je een geen bier lustende achterhoeker kunt verdragen, vind ik het mss wel leuk die kant op te komen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72569345
maar nu eerst: SLAPEN!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72569375
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoezo is dat bekend? En misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
Ik kom uit regio Den Haag maar m'n Ex werkt in Utrecht.. dus tja hmm eerste keer dat ik er automatisch ex noem.. voelt vreemd
pi_72569458
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jeps Mja, ik snap mezelf ook niet; het ging weken goed, terwijl ik haar gewoon zag enzo en opeens had ik na zondag een enorme dip Geen ideeeee waarom.
Dat weet je echt wel. Je voelt gewoon nog erg veel voor haar. En eerlijk gezegd vind ik dat niet meer dan normaal. Dat je niet zomaar goeiendag kunt zeggen tegen een relatie betekent alleen maar dat je de relatie als een verrijking van jouw en haar leven zag. Sterker nog, mijn ex gaat verder met haar leven alsof de afgelopen 10 jaar niet zijn gebeurd. En dat vind ik dus absoluut niet normaal.
pi_72569517
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nou ja, als je een geen bier lustende achterhoeker kunt verdragen, vind ik het mss wel leuk die kant op te komen
Een Achterhoeker die geen bier lust? Ik ben daar opgegroeid, en in al die jaren nog nooit iemand tegen gekomen die geen bier lustte. Mag ik je handtekening?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:38:17 #145
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569533
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat weet je echt wel. Je voelt gewoon nog erg veel voor haar. En eerlijk gezegd vind ik dat niet meer dan normaal. Dat je niet zomaar goeiendag kunt zeggen tegen een relatie betekent alleen maar dat je de relatie als een verrijking van jouw en haar leven zag. Sterker nog, mijn ex gaat verder met haar leven alsof de afgelopen 10 jaar niet zijn gebeurd. En dat vind ik dus absoluut niet normaal.
Ja maar, ik heb in die weken dat het goed ging, haar even vaak gezien dan toen het opeens weer een dip was Vandaar, de omstandigheden waren niet veranderd, maar de uitwerking op mij wel.
Hoewel ze er wel enorm leuk uit zag
Daar ga ik weer
pi_72569571
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Ik kom uit regio Den Haag maar m'n Ex werkt in Utrecht.. dus tja hmm eerste keer dat ik er automatisch ex noem.. voelt vreemd
Oh, ik begreep je "dat is bekend" verkeerd. En de volgende keer schrijf je ex niet meer met een hoofdletter oké?
pi_72569614
quote:

[..]

Gezellig, was al van plan om donderdag avond wat te gaan drinken. Zeg maar en hoe laat en ik ben erbij

Vandaag met mn ex heel even op msn gepraat. Vroeg haar waarom ze me negeerde, antwoorde ze domweg dat ze me niet negeert. Alleen ze neemt nooit haar telefoon op, reageert niet op smsjes. En ik maar denken dat ik haar echt kende... Gelukkig productieve dag gehad, kamer opgeruimd, colleges gevolgd, college voor morgen voorbereid en nu met wat toastjes tv kijken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72569660
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja maar, ik heb in die weken dat het goed ging, haar even vaak gezien dan toen het opeens weer een dip was Vandaar, de omstandigheden waren niet veranderd, maar de uitwerking op mij wel.
Hoewel ze er wel enorm leuk uit zag
Daar ga ik weer
Niet doen! Nu zit je jezelf weer in de put te praten! En waarom, als ik vragen mag, zie je haar nog? Zelfs met gezamelijke vrienden zijn er ontloopmogelijkheden.
pi_72569716
Het gaat bijna een complete meet worden zo.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:44:55 #150
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569775
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet doen! Nu zit je jezelf weer in de put te praten! En waarom, als ik vragen mag, zie je haar nog? Zelfs met gezamelijke vrienden zijn er ontloopmogelijkheden.
Uuuh nou, omdat we eigenlijk nog gewoon vrienden zijn We begonnen als bios-maatjes en zijn nu ook weer op dat punt; bios-maatjes En dat ging/gaat eigenlijk best prima Op een dipje nu na dan, maar daar kom ik ook wel weer overheen

En ik praat mezelf niet de put in hoor, ik heb het alleen ff totaal rustig qua studie, dus dan heb ik weer te veel tijd om te denken en dat moet ik niet te veel doen

Maar nu eerst maar eens slapen Over die meet posten we morgen nog wel wat heen en weer
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:47:50 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72569882
Hoor ik daar bier?
pi_72569900
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoor ik daar bier?
Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:49:19 #153
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72569922
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.
Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.
pi_72570037
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.
Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:54:37 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570095
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.
pi_72570189
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.
JÁÁÁÁ, IK HEB HIER EEN VLIEGÉÉÉR VOOR M'N MÓÓÉÉÉDÉÉÉÉÉR!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 9 september 2009 @ 00:00:01 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570252
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.
JÁÁÁÁ, IK HEB HIER EEN VLIEGÉÉÉR VOOR M'N MÓÓÉÉÉDÉÉÉÉÉR!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben benieuwd.
pi_72570331
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek! En ik denk niet dat ik mee durf te zingen hoor. Kan momenteel alleen maar blues verdragen.
  woensdag 9 september 2009 @ 00:07:25 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570462
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek! En ik denk niet dat ik mee durf te zingen hoor. Kan momenteel alleen maar blues verdragen.
Haha, tja... Gewoon meezingen.
pi_72570524
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Haha, tja... Gewoon meezingen.
Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.

Ik ga zo ook slaapjes doen btw. Eens zien of morgen weer net zoveel uitdaging kan bieden als vandaag. Ergo: geen.

Truste zo lieve mensen!
  woensdag 9 september 2009 @ 00:12:45 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570617
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.

Ik ga zo ook slaapjes doen btw. Eens zien of morgen weer net zoveel uitdaging kan bieden als vandaag. Ergo: geen.

Truste zo lieve mensen!
Dat zal toch wel meevallen?

Truste!
pi_72570692
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat zal toch wel meevallen?

Truste!
Hope for the best, prepare for the worst.
En ik ben nog niet weg, alleen wel binnen korte tijd.
pi_72573429
ben je eerst blij dat je de dag onverwacht goed door bent gekomen en dan wordt dat gevoel compleet verpest door een slecht nacht
gieb sleep! *geeuw*
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 9 september 2009 @ 08:54:23 #164
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72573792
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
pi_72574471
Ik droom de laatste paar nachten ook super veel en onrustig en ik word elke keer wakker met een heel nerveus gevoel. Schijtirritant en heel erg vermoeiend.
Maarja als je partner (nog wel) niet openstaat voor positiviteit en alleen maar in negatieve gedachten, gevoel etc. blijft hangen...
Soms sta je echt van jezelf te kijken hoeveel (te veel?) je voor iemand over kan hebben.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:58:22 #166
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72585039
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:35 schreef Franneh het volgende:
Ik droom de laatste paar nachten ook super veel en onrustig en ik word elke keer wakker met een heel nerveus gevoel. Schijtirritant en heel erg vermoeiend.
Maarja als je partner (nog wel) niet openstaat voor positiviteit en alleen maar in negatieve gedachten, gevoel etc. blijft hangen...
Soms sta je echt van jezelf te kijken hoeveel (te veel?) je voor iemand over kan hebben.
Jij hoort hier niet want je hebt nog een partner in elk geval
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_72590103
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
Kut, herkenbaar..
pi_72594327
2 dagen achter elkaar met het schilderwerk aan ons (*au*) huis bezig zijn was wat teveel van het goede.
Me goed houden kost zo verrekte veel energie
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72594506
Ik zit er ook een beetje doorheen...maar gelukkig voel ik me wel goed, eigenlijk iedere beter. En ach, die slowchat van gisteren deed ook geen kwaad.

Maar ik stoor me wel aan m'n ex. Ik hoor maar niks van d'r, terwijl zij diegene was die dit "zo snel en zo netjes mogelijk" af wou handelen. Waar is dat kind in hemelsnaam mee bezig?
pi_72594829
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.

Ik heb 'm niet meer gesmst gisteravond. Een beetje trots op mezelf ben ik toch wel.
pi_72595071
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.

Ik heb 'm niet meer gesmst gisteravond. Een beetje trots op mezelf ben ik toch wel.
Wij zijn ook trots op je! En onszelf natuurlijk...
pi_72595720
Koekjes en cake voor degenen die me gister geholpen hebben!
pi_72595768
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef maartjeh het volgende:
Koekjes en cake voor degenen die me gister geholpen hebben!

We wisten wel dat je sterk genoeg was!
pi_72595865
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We wisten wel dat je sterk genoeg was!
Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat ikzelf daar even heeeel sterk aan twijfelde. Had niet veel gescheeld. Had echt even een kutdag gister. Maar vandaag gaat 't weer iets beter, 10 uur gewerkt en morgen ook weer, dus dat scheelt. Ga zo dan ook m'n nestje in.
pi_72599233
rustig hier vanavond
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72599269
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
2 dagen achter elkaar met het schilderwerk aan ons (*au*) huis bezig zijn was wat teveel van het goede.
Me goed houden kost zo verrekte veel energie
Je kan het ook positief zien Joe nu maak je JOU huis in jouw visie, jou smaak, dat zal stukje bij beetje gebeuren en jij gaat er van genieten

3 dagen voordat ik het huis (casco) opgeleverd zou krijgen maakte m'n ex het uit, ik heb 5 weekenden met familie laminaat, keuken, tuin en en andere dingen lopen bouwen en zij hebben mij door de eerste maand zeker samen met 2 vrienden mij er door heen geholpen, ook al zat ik vaak in tranen en in frustratie in mezelf die platen er in te rammen soms.

Uit eindelijk is het iets voor jezelf iets voor het hier en nu en de toekomst niet voor het verleden, misschien heb je nog een bepaalde smaak er aan over gehouden een zure of juist mooie smaak zoals een bepaalde kleur, dat kan je altijd nog vervangen wanneer je wilt.

Sterkte allemaal, hou je taai, en , ga wat doen, naar de bios, films huren, fokken ect om je wat beter te voelen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72599367
was het maar zo Chev, 't is alleen dat de buitenboel gedaan moet worden voor de verkoop.
En zelfs al zou ik het financieel wel kunnen om er te blijven wonen, emotioneel ben ik er zeker niet toe in staat.

haar zien, haar horen en/of daar zijn laat al m'n "ik wil haar terug" gevoelens weer bovenkomen en omdat met die gevoelens en gedachten zeer beperkt wordt in m'n functioneren probeer ik haar zoveel mogelijk te mijden. Liefst zie ik haar atm niet meer dan nodig is om m'n zoontje te kunnen zien, maar omdat er nog zoveel geregeld en gedaan moet worden, is dat lastig uit te voeren.

*probeert weer een ik-wil-haar-terug-gedachte opzij te zetten*

[ Bericht 43% gewijzigd door JoeBravo op 09-09-2009 22:42:21 ]
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72600637
verd^%&$#%, ik voel me steeds meer en meer klote vanavond en het lukt me niet het tegen te gaan.
Ik heb hier geen energie meer voor.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72601913
Pff redelijk nutteloze dag gehad. Net pas begonnen met mn werkgroep en begin mn (positieve) energie kwijt te raken. Dus morgen weer flink veel dingen doen, bezig blijven, dan gaat alles beter

Slaap lekker iedereen, ik ga weer verder met het voorbereiden van mn werkgroep van morgen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72603431
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
was het maar zo Chev, 't is alleen dat de buitenboel gedaan moet worden voor de verkoop.
En zelfs al zou ik het financieel wel kunnen om er te blijven wonen, emotioneel ben ik er zeker niet toe in staat.

haar zien, haar horen en/of daar zijn laat al m'n "ik wil haar terug" gevoelens weer bovenkomen en omdat met die gevoelens en gedachten zeer beperkt wordt in m'n functioneren probeer ik haar zoveel mogelijk te mijden. Liefst zie ik haar atm niet meer dan nodig is om m'n zoontje te kunnen zien, maar omdat er nog zoveel geregeld en gedaan moet worden, is dat lastig uit te voeren.

*probeert weer een ik-wil-haar-terug-gedachte opzij te zetten*
Aye. Ik moet ook verkopen.. red het niet financieel alleen. Plus veel te kut al die herinneringen.. ik zet m'n "ik wil dat het goed komt" gedachten ook opzij en laat de boel de boel, ze zoekt het maar uit en komt er over een half jaar wel achter! (heb een stoer moment nu ) Ben inmiddels beetje op slag verliefd aan het worden op iemand met een vriend die daar ook heel gelukkig mee is. Ik wist dat ik haar met rust moest laten heh.. maarja, lekker mezelf martelen heh.
pi_72603701
That makes three of us....
Kan het ook niet betalen en ik wil hier ook weg. Helaas zit de economie niet echt mee...
Ik dacht dat we ons droomhuis gevonden hadden, maar voor mij is het inmiddels een nachtmerrie geworden.

Ik ga maar weer eens proberen te slapen...
pi_72605512
Weer eens zeer beroerd geslapen vannacht, mede daardoor een absoluut pesthumeur vandaag.
Heb nu niet alleen veel energie nodig om m'n suïcidale gedachten opzij te zetten, maar zit ook vol aggressie richting m'n ex en haar nieuwe liefde.

vraag me nu al af hoe ik het eind van de dag ga halen op deze manier.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72606868
Doe je voorzichtig Joe?
Kan me voorstellen dat je boos bent en zo, maar nu zit je jezelf gewoon een depressie in te praten. Ga sporten of zo, dan gebruik je die negatieve energie voor iets goeds.
pi_72607045
Lees hier weer veel herkenbare dingen. Ook ik zit met het probleem om het huis te verkopen of niet. Ik blijf er zeker niet in wonen want dat gaat emotioneel en financieel niet. Zij kan er eigenlijk ook niet blijven wonen financieel gezien, maar wil het aan de andere kant wel graag. Misschien met hulp van dr ouders.
Een paar weken geleden was ze nog overtuigd dat ze het zo snel mogelijk wilde afhandelen, maar nu heeft ze twijfels.... over het huis, over haar toekomst, over haar beslissing.... zie ook mijn eigen topic voor wat er gebeurd is de afgelopen dagen...
Heb nu ineens weer zoveel hoop dat ze spijt heeft en me niet kwijt wil, maar ergens besef ik ook wel dat dit valse hoop is....
Maakt het wel fucking moeilijk allemaal zo....
Ik wil haar gewoon zo graag terug....
pi_72607126
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef CoendeW het volgende:
Lees hier weer veel herkenbare dingen. Ook ik zit met het probleem om het huis te verkopen of niet. Ik blijf er zeker niet in wonen want dat gaat emotioneel en financieel niet. Zij kan er eigenlijk ook niet blijven wonen financieel gezien, maar wil het aan de andere kant wel graag. Misschien met hulp van dr ouders.
Een paar weken geleden was ze nog overtuigd dat ze het zo snel mogelijk wilde afhandelen, maar nu heeft ze twijfels.... over het huis, over haar toekomst, over haar beslissing.... zie ook mijn eigen topic voor wat er gebeurd is de afgelopen dagen...
Heb nu ineens weer zoveel hoop dat ze spijt heeft en me niet kwijt wil, maar ergens besef ik ook wel dat dit valse hoop is....
Maakt het wel fucking moeilijk allemaal zo....
Ik wil haar gewoon zo graag terug....
Ik heb je topic gelezen. Erg moeilijk allemaal, vooral dat ze nu weer twijfels zou hebben. Maar ik denk dat je er het beste aan doet je eigen leven in te richten. Zelfs al zou ze weer terugkomen, die twijfels zullen niet zomaar weg zijn. Bovendien heeft jouw vertrouwen in de toekomst ook een behoorlijke deuk opgelopen. Dus zorg eerst voor jezelf, en kijk daarna of er nog ruimte is voor een leven samen.
pi_72607466
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Barbusse het volgende:
Doe je voorzichtig Joe?
Kan me voorstellen dat je boos bent en zo, maar nu zit je jezelf gewoon een depressie in te praten. Ga sporten of zo, dan gebruik je die negatieve energie voor iets goeds.
dat weet ik, maar het lukt me nooit lang om m'n negatieve gedachtenspiraal te doorbreken. Contact (op wat voor manier ook) met m'n aanstaande-ex is over het algemeen al genoeg.
En een bezigheid om m'n frustraties in kwijt te raken, heb ik nog niet gevonden.

Wat me op het moment vooral frustreerd is dat nadat ik haar het afgelopen heb gesteund omdat zij erdoorheen zat, ze me als een baksteen laat vallen op het moment dat de rollen zijn omgedraaid.
Ik zit er dermate doorheen, dat het vooruitkijken voor mij hetzelfde is als in een zwart gat kijken. Ik zie gewoon niks positiefs. Daar werk ik wel aan, maar de energie die ik daarvoor heb is beperkt.
En m'n zeer beperkte sociale leven en het gebrek aan zelfvertrouwen om dat uit te breiden maken het er ook niet beter op.

Ben bang dat ik de huisarts moet gaan vragen me anti-depressiva voor te gaan schrijven.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72607647
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:07 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat weet ik, maar het lukt me nooit lang om m'n negatieve gedachtenspiraal te doorbreken. Contact (op wat voor manier ook) met m'n aanstaande-ex is over het algemeen al genoeg.
En een bezigheid om m'n frustraties in kwijt te raken, heb ik nog niet gevonden.

Wat me op het moment vooral frustreerd is dat nadat ik haar het afgelopen heb gesteund omdat zij erdoorheen zat, ze me als een baksteen laat vallen op het moment dat de rollen zijn omgedraaid.
Ik zit er dermate doorheen, dat het vooruitkijken voor mij hetzelfde is als in een zwart gat kijken. Ik zie gewoon niks positiefs. Daar werk ik wel aan, maar de energie die ik daarvoor heb is beperkt.
En m'n zeer beperkte sociale leven en het gebrek aan zelfvertrouwen om dat uit te breiden maken het er ook niet beter op.

Ben bang dat ik de huisarts moet gaan vragen me anti-depressiva voor te gaan schrijven.
Dat laten vallen als een baksteen is erg herkenbaar. Bedenk maar dat hoe gek je ook op haar bent, jij beter verdient. Ze zal er simpelweg niet voor je zijn als het nodig is, en dat is geen goede basis voor een stabiele relatie. Ze zal het vaker doen, nogmaals bij jou of anders in een volgende relatie.
Ik ben ook erg kwaad en boos geweest, en geloof me, dat gaat over. En een beperkt sociaal leven is misschien niet eens zo slecht. Want nu met je depressieve kop in de kroeg zitten tussen de verliefde stelletjes zal je ook geen goed doen. Probeer een toekomst te maken voor jezelf. Als je alleen maar een zwart gat ziet, kan dat toch betekenen dat je in kunt vullen wat je wilt? Je kunt jezelf een depressie aanpraten natuurlijk. En als je antiperssivia gaat gebruiken weet je dat je dat gelukt is. Maar je bent echt wel sterker dan dit hoor.

Sterkte kerel, en als je er doorheen zit mag je ook een pm sturen hoor. Ik heb op vrijwel hetzelfde punt gestaan als jij, en dat was nog maar een maand geleden.
pi_72607889
met beperkt bedoel ik eigenlijk geen. één bevriend stel, m'n familie en een beetje op Fok rondhangen is het eigenlijk wel...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72607958
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef JoeBravo het volgende:
met beperkt bedoel ik eigenlijk geen. één bevriend stel, m'n familie en een beetje op Fok rondhangen is het eigenlijk wel...
Das vrijwel hetzelfde als ik dus. Details ga ik niet op dit forum neerzetten, want volgens mij lezen er mensen mee die ik dit niet hoef te laten weten.
En het is zwaar, dat ben ik met je eens. Maar teruggeworpen op jezelf kan ook zorgen voor veel nieuwe inzichten en zelfkennis. En dan zul je vanzelf een doel vinden.
pi_72609039
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Das vrijwel hetzelfde als ik dus. Details ga ik niet op dit forum neerzetten, want volgens mij lezen er mensen mee die ik dit niet hoef te laten weten.
En het is zwaar, dat ben ik met je eens. Maar teruggeworpen op jezelf kan ook zorgen voor veel nieuwe inzichten en zelfkennis. En dan zul je vanzelf een doel vinden.
Mee eens.

Enneh, naar antidepressiva grijpen is misschien wat voorbarig. Wellicht heeft het meer zin om eerst langs een psycholoog te gaan? In ieder geval helpt dat mij op het moment behoorlijk (al ben ik pas net begonnen ).
pi_72609156
ik ga al bijna 2 maanden zowat iedere week bij een psycholoog langs.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72609368
Het is geen proces dat binnen een week is afgelopen hoor. Hoe spijtig dat ook is natuurlijk.
pi_72611213
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb hetzelfde hoor, maar de regel is wel: Beter 1 goede vriend + vriendin dan 100 kennissen met welbedoeld maar ondoordacht advies, omdat echte vrienden je nu eenmaal beter begrijpen dan de persoon die je 1x per week zie in de kroeg

Je hebt steun nodig van anderen, accepteer dat, het is een hele shock om na zo'n tijd weer alleen te zijn zonder een shouder om op te leunen, maar door vallen en opstaan leer je nieuwe dingen in het leven, ook alleen zijn heeft zijn voordelen dat ga je vanzelf wel merken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72611743
Ik ga maar even een stukje sporten buiten. Het is mooi weer, misschien dat ik wat rust in m'n hoofd krijg.

Sterkte verder Joe, ik weet precies hoe je je voelt. En fijn is niet. Maar blijf volhouden!
  donderdag 10 september 2009 @ 13:17:51 #195
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72612223
Zo, ik heb de dipdagen weer een beetje achter me gelaten geloof ik Niet helemaal, maar ik zit weer beter in mn vel dan de afgelopen dagen
pi_72613221
ging een tijdje heel goed.
weer lekker mijn dingen doen en weer doelstellingen maken.
totdat een van mijn beste vrienden gaat trouwen.

de hele dag op de bruiloft aan mijn ex zitten denken.
toen we nog bij elkaar waren had ik me ontzettend verheugd op het feit dat we samen naar die bruiloft gingen en zij ook die vriendengroep van mij zou leren kennen en lekker feesten.

en dan zie je je beste vriend super gelukkig, word er gepraat over ware liefde en alles wat zij hebben meegemaakt.

wat voelde ik me beroerd zeg

ach zal wel weer een momentje zijn maar ze blijven kut.

donderdag 10 september 2009 @ 16:08:32 #197
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72614842
Dat is inderdaad vervelend om te zien, als je zelf eigenlijk ook al dat geluk wil, trouwen, kinderen, happily ever after. Zat er geen leuke chick tussen de gasten..
pi_72616735
Bruiloften zijn inderdaad een goede manier om een terugvalletje te beleven.

Ik ben een beetje bleu vandaag. Niks kan me boeien, behalve dat ik de woede op m'n ex heel langzaam terug voel komen. En dat wil ik niet, ik wil gewoon verder...
  donderdag 10 september 2009 @ 17:10:33 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72616768
Hoi. Ff bijlezen hoor.
pi_72616805
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef usrfobiwan het volgende:
Dat is inderdaad vervelend om te zien, als je zelf eigenlijk ook al dat geluk wil, trouwen, kinderen, happily ever after. Zat er geen leuke chick tussen de gasten..
ben heel blij voor ze en wat dat betreft was het ook een leuk feest.
maar samen met haar zou het nog mooier zijn geweest

er waren wel een paar dames.
een meisje die leuk was en die helaas een vriend had
en het zusje van de bruidegom

maar eerlijk gezegd wil ik eerst weer alles voor mezelf op een rijtje zetten.
ik mis mijn ex dus zo nu en dan hevig en dan word ik dus extreem depressief.
ik compenseerde dat door veel alcoholgebruik en een beetje veel achter de dames aan gaan.
hierdoor voelde ik me nog ellendiger aangezien ik dat gevoel dat ik bij mijn ex had wou vervangen door sex.

dat werkt dus niet, ik drink dus nu weinig alcohol, sport weer en pak de studie weer op en probeer haar te vergeten.

een ander naar ding is dat ik een meisje heb leren kennen waarmee het goed klikt.
zelfs een keer gezoend en heel veel goede gesprekken.
alleen die merkte heel terecht op dat ik wel veel alcohol dronk en wel heel veel vrouwen afwerkte.
haar beeld van mij is dus enigzins slecht en sinds kort heeft ze dus een vriendje.

ik ben echter mezelf dus een hele tijd niet meer geweest en ik wil weer mezelf worden zoals ik een jaar geleden was.
en dan maar weer eens achter een meisje aan waar ik dus echt gevoelens voor heb.

zoals dat ene meisje zegt: "geen sex zonder gevoelens"
pi_72616993
moeilijk dit weekend een dorpsfeest rondje wormerveer. Waar hij waarschijnlijk is met broer.
Ergens wil ik gewoon doen maar vind ik het ook moeilijk. Wel een berichtje gestuurd met de vraag of die naar rondje wormerveer gaat en dat die me dan waarschijnlijk wel ziet.

Aan een kant het contact wel willen en aan de andere kant niet weten wat je er mee moet.
De eerste keer dat ik hem samen heb gezien met broer ging goed maar ik heb idee omdat zijn broer al gesprek met mij aanging over hem dat het een kwestie van tijd is dat Martin het ook wil en ik juist best daar over bagger schijt. Het is heel dubbel.

Bepaalde gesprekken kan je maar voor een tijd ontwijken. Toenertijd had ik hem bericht gestuurd dat ik gevoelens voor hem had en wilde ik juist een aantal dingen aan hem duidelijk maken, om er voor mezelf vanaf te zijn en dat werkte tot ik weer met hem en broer in contact kwam.

En mannen dus ook niet vergeten dat je verteld dat je gevoelens voor ze hebt Geluk is wel dat die er discreet over is geweest en ook niet bot van ik moet je niet . Wel gewoon proberen het contact weer op te pakken maar ik ben ook een held op sokken en bang dat die toch daarover gaat beginnen.

Waarom is exen en gevoelens altijd zo lekker gecompliceerd
pi_72618433
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Bruiloften zijn inderdaad een goede manier om een terugvalletje te beleven.

en erg genoeg was in mijn geval een begrafenis datgene wat me een beetje uit m'n dip hielp
M'n "ik wil dood" gevoel ebde tijdens de dienst iig zo goed als helemaal weg. De woede blijft, maar dat vind ik op het moment niet zo erg.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72622244
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

en erg genoeg was in mijn geval een begrafenis datgene wat me een beetje uit m'n dip hielp
M'n "ik wil dood" gevoel ebde tijdens de dienst iig zo goed als helemaal weg. De woede blijft, maar dat vind ik op het moment niet zo erg.
dat gevoel van niet meer willen leven had ik heel erg.
ik vind het ook bijzonder moeilijk om weer door te gaan.

heb behoorlijk wat klote dingen meegemaakt de laatste jaren en die breuk kwam zo onverwachts en op de meest foute timing.

en dit is dus ook de eerste keer dat ik denk: "het had niet hoeven uit te gaan"
dat in tegenstelling tot andere relaties...

maar goed, ik heb dus van mijn kant al het contact verbroken, heb haar gezegd dat ik haar nooit meer wil zien of spreken, direct of indirect.

maar je blijft denken...wat als....

(maar vanavond ga ik weer stappen
pi_72623222
Wij hebben ook geen contact meer, maar dat was niet mijn idee. En we zullen nog wel contact moeten hebben, want er moeten nog dingen geregeld worden. Maar er valt met haar geen dialoog aan te gaan. Het enige dat ik hoor is "ik wil, ik wil, ik wil". En ik begin hier ondertussen behoorlijk geïrriteerd van te raken. Dus bij mij is er ook nog steeds (of alweer) woede, ook al vind ik dat persoonlijk een nogal kinderachtige emotie.

Ik denk dat ik zelf ook maar even "Ik wil, ik wil, ik wil" ga schreeuwen, misschien dat er dan een reactie komt.
pi_72623706
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben ook geen contact meer, maar dat was niet mijn idee. En we zullen nog wel contact moeten hebben, want er moeten nog dingen geregeld worden. Maar er valt met haar geen dialoog aan te gaan. Het enige dat ik hoor is "ik wil, ik wil, ik wil". En ik begin hier ondertussen behoorlijk geïrriteerd van te raken. Dus bij mij is er ook nog steeds (of alweer) woede, ook al vind ik dat persoonlijk een nogal kinderachtige emotie.

Ik denk dat ik zelf ook maar even "Ik wil, ik wil, ik wil" ga schreeuwen, misschien dat er dan een reactie komt.
'Spiegelen' wil nog wel eens helpen inderdaad. Misschien dat ze dan inziet dat het niet echt zin heeft om alleen maar over haarzelf te praten en over wat zíj wil, maar dat jullie toch echt sámen beslissingen zullen moeten nemen omwille van wat JULLIE willen, en niet alleen zij.

En ach, woede een kinderachtige emotie.. misschien. Het helpt mij in ieder geval wel in het 'proces' van me beter gaan voelen.
  donderdag 10 september 2009 @ 20:37:33 #206
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72623807
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Barbusse het volgende:

Bij mij hielp dat spiegelen nooit; ze had nooit door dat ik aan het doen was Misschien deed ik het te subtiel
pi_72624060
Dank voor de reacties.
En spiegelen zal ik inderdaad gaan doen. Desnoods ram ik die spiegel in scherven door d'r strot. Want zoals ze nu doet gaan we beiden de goot in. (het betreft namelijk alleen de financiële afhandeling)

En woede is in principe ook niet een kinderachtige emotie hoor. Maar ik ben doorgaans zo'n rustige jongen dat ik schrik van de heftigheid van mijn emoties in deze situatie. Nog nooit zo intens pijn en woede en wanhoop gevoeld. Of maakt dat mij een overjarig klein kind met te weinig levenservaring?
  donderdag 10 september 2009 @ 21:06:53 #208
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72624986
Daar is het wel mee te vergelijken hoor, alsof er iemand waar je liefde, vreugde en leed mee gedeeld hebt in ene uit je leven is gescheurd. Want zij/hij is weg en het beste is om geen contact meer te zoeken. enige nadeel is dat zij/hij wel begraven is maar toch nog leeft.

De verwerking is praktisch het zelfde, je denk aan mooi momenten die je met die persoon hebt meegemaakt, dat je nooit meer eenzelfde persoon tegen zal komen in je leven, dat je nooit meer die speciefieke eigenschappen van zij/hij zal ervaren..

Dus ja, het lijkt een begrafenis...
pi_72625796
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef usrfobiwan het volgende:
Daar is het wel mee te vergelijken hoor, alsof er iemand waar je liefde, vreugde en leed mee gedeeld hebt in ene uit je leven is gescheurd. Want zij/hij is weg en het beste is om geen contact meer te zoeken. enige nadeel is dat zij/hij wel begraven is maar toch nog leeft.

De verwerking is praktisch het zelfde, je denk aan mooi momenten die je met die persoon hebt meegemaakt, dat je nooit meer eenzelfde persoon tegen zal komen in je leven, dat je nooit meer die speciefieke eigenschappen van zij/hij zal ervaren..

Dus ja, het lijkt een begrafenis...
enerzijds kan ik daarin meekomen maar toch is het anders.

als je je geliefde verliest door een sterfgeval dan geld nog steeds, heb elkaar lief tot aan de dood.
elk woord, elke zin die gezegd is heeft nog steeds waarde en ik denk dat je na een tijd nog met een glimlach daaraan terug kan denken.

als je geliefde je opeens in de steek laat dan ben je niet alleen een complete wereld kwijt maar dan blijkt ook nog eens dat de tijd die je samen doorbracht een leugen is geweest.

althans zo ervaar ik dat.

voordat ik de woordjes "ik hou van je" "blijf altijd bij je" over mijn lippen krijg wil ik 100% zeker zijn.
en dan geld dat ook voor de rest van mijn leven ...

een dierbare van mij is gestorven maar ondanks dat ik wel eens verdrietig ben kan ik met een glimlach terug denken, kan ik trots zijn op haar.

dat heb ik dus niet bij mijn laatste ex...

maar goed, ik ga ervan uit dat ik de ware, in zoverre die bestaat wel tegenkom ...
pi_72627304
Ik hoop dat ik later ook met een glimlach kan terugkijken op een relatie van ruim 10 jaar. Maar nu zit dat er nog niet in, te veel kinderachtig gedrag en het is nog lang niet voorbij vrees ik.

Ach, denk dat ik zo maar eens ga slapen, morgen belangrijke dag....
  donderdag 10 september 2009 @ 22:09:07 #211
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72627416
usrfobiwan, daar ben ik het zeker mee eens.
Prima te vergelijken.
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:35:04 #212
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72632042
Ik voel me verdoofd en leeg. En ik had allang in bed moeten liggen, maarja...
pi_72634922
heb 3 uur slaap gehad maar voel me geweldig

het meisje waar ik gek op ben was mee uit, tis dan ook mijn huisgenoot

maar was gezellig.

fucked up: ik probeerde haar vriendin te zoenen zonder succes

waarom, geen fucking idee, geilheid denk ik.

maar beter, wel samen in bed en knuffelen al heeft ze een vriend...
dat is iedere keer zo ongemakkelijk, al voor haar vriend hadden we die connectie en als we dan iets dronken werden we heel close.
]maar we zijn huisgenoten en ik ben iets ouder dan haar.

en ze denkt dat ik een mannelijke hoer ben, dat is dan wel weer jammer
bovendien denkt ze dat ik niet meer verliefd word (omdat ik dat gezegd heb na mijn ex).
de waarheid is dat ik ontzettend verliefd ben op haar en me in moet houden om haar te zeggen hoe lief en leuk ik haar vind.

hele nacht lag ze in mijn armen en heb geen oog dicht gedaan omdat ik zo aan het genieten was van dat moment.
kusje op voorhoofd, handje vasthouden en lepeltje lepeltje liggen

maar after all dus best een fucked up verstandhouding aangezien in dus meer wil en ik niet weet wat zij wil maar ze zei soms dingen waar je dingen van kunt denken.

en... probeer nu celibaat te leven, totdat ik haar echt weer kan zoenen
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:22:56 #214
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72634997
kan je niet naar een ander topic verhuizen ofzo, wordt alleen maar mismoedig van je verhaal
pi_72635062
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:22 schreef usrfobiwan het volgende:
kan je niet naar een ander topic verhuizen ofzo, wordt alleen maar mismoedig van je verhaal
tsss, er is ook hoop na een relatie die kapot gaat

ik heb mezelf bijna kapot gereden totdat ik haar leerde kennen.
ik dacht nooit meer iemand tegen te komen als mijn ex en opeens was dat ene meisje daar.

natuurlijk heb ik het soms moeilijk met mijn verleden maar een van de dingen die ik heb geleerd is het verleden proberen te laten rusten en open te staan voor nieuwe dingen en vooral nieuwe mensen want echt....er zijn ook mensen die beter zijn dan onze exen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:49:52 #216
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72635539
Ja eens daarmee hoor, het beste om een oude liefde te vergeten is een nieuwe liefde. Daar wordt je weer blij van. Naja gisteren een blauwtje gelopen dus excuseer mij voor mijn ochtendhumeur
pi_72636098
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:49 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja eens daarmee hoor, het beste om een oude liefde te vergeten is een nieuwe liefde. Daar wordt je weer blij van. Naja gisteren een blauwtje gelopen dus excuseer mij voor mijn ochtendhumeur
Liefde of scharrel?
Nieuwe liefde is leuk, maar die vind je ook niet overal, daar moet je voor open staan.

Alle leuke vrouwen die ik tegen kom hebben al een vriend
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72636182
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Liefde of scharrel?
Nieuwe liefde is leuk, maar die vind je ook niet overal, daar moet je voor open staan.

Alle leuke vrouwen die ik tegen kom hebben al een vriend
ja, het meisje waar ik gek op ben heeft ook een vriend

maar goed, zolang we het gezellig hebben

heb me gisteren van mijn slechte kant laten zien en vanochtend van de goede kant en aankomende week ga ik met haar picknicken.

ook zoiets...

ik d8: ik neem haar mee op de motor en dan mooi door de natuur rijden en picknicken bij een meertje.

zij gisteren: zullen we binnenkort picknicken bij dat ene meertje

had haar dus niks verteld daarover
pi_72637582
ID,

Dus eigenlijk zit je te daten met een andermans vrouw

Tja als zij vreemd gaat is het niet jou schuld, ik hoop alleen voor je dat je die gast niet kent of niet via via contact soms heb want dat word dan wel lelijk..

Pas wel op, misschien vind ze alleen de aandacht leuk en wil ze niks serieus met je.

Begrijp 't wel, ze is intressant en lief voor je, maar pas op dat je hart niet weer gebroken word, klinkt alsof die meid niet erg gebonden is, en als ze dingen met jou onderneemt kan ze dat misschien ook wel met anderen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72637746
ze heeft net een vriend maar daarvoor hebben we al een keer gezoend en bij elkaar geslapen (geen sex...)

ik verwacht niks maar koester wel de momenten want die zijn gewoon fijn.
haar vriend ken ik ook, en daar hoef ik niet bang voor te zijn, ben ongeveer 2x zo groot als hem

we zullen wel zien, dit sleept al weken btw.... we mogen elkaar allebei,dat zei ze gisteren ook.
alleen dus die dingen als elkaars huisgenoot zijn en zij denkt dus dat ik alles pak wat vast en los zit.

maar ze weet dus niet dat ik al tijden verliefd op haar ben en dat dus niet wil laten merken, heb dat dus met iets teveel verve gedaan kennelijk

ik help der zelfs bij het flirten met kerels

ik ben gewoon bang idd om weer te gaan houden van iemand en gekwetst te worden...

maar dit kan ik niet tegenhouden, droom van haar, denk aan haar en wil lief voor haar zijn
pi_72638576
Alleen is maar alleen

En als je alleen bent (al is het nog niet zo lang) lijkt die ander toch net even extra aantrekkelijker dan ze nromaal al was.

Staar je niet blind hierop hè, ze steund je waarschijnlijk als 'n vriendin, en wat komt dat komt, maar heb niet te hoge verwachtingen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:16:53 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72639335
Oh wat een avond.
Uit geweest met stel klasgenoten, heb me tijden niet meer zo vermaakt
Jammer dat zij niet mee ging
pi_72640091
quote:
Cry ‘havoc!’ and let slip the dogs of war!

Het gaat de goede kant op voor mij....
pi_72644344
Zo en ik ben ook pas net wakker. Net zoals mstr echt een top avond gehad, er is een zwart gat van 2 tot 5. Wat ik heb gedaan ga ik zo maar eens even checken met mn huisgenoot. En vanavond een date, lekker druk bezig blijven
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72644619
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef dreamzk het volgende:
Zo en ik ben ook pas net wakker. Net zoals mstr echt een top avond gehad, er is een zwart gat van 2 tot 5. Wat ik heb gedaan ga ik zo maar eens even checken met mn huisgenoot. En vanavond een date, lekker druk bezig blijven
Hmm klinkt bekend, zou je adviseren niet te veel van die avonden te maken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72644741
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Chev het volgende:

[..]

Hmm klinkt bekend, zou je adviseren niet te veel van die avonden te maken
Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:16:34 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72644787
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...
Ik ook.
pi_72644873
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ook.
Wat let je? Ik denk dat als de scheiding in mijn voordeel uitvalt ik een feestje ga geven!
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:32:16 #229
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72645317
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb van de week ook een soort van date, gewoon gezellig met een dame wat drinken in de stad
pi_72646056
Ik heb m'n ex gesmst.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:55:45 #231
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72646156
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb m'n ex gesmst.
Wat heb je geschreven dan?
pi_72646193
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat heb je geschreven dan?
Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben. Superlame, I know.
pi_72646249
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:56 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben. Superlame, I know.
Had je die foto's niet in een leeg mailtje kunnen sturen? Of in een envelopje proppen zonder begeleidend schrijven?
pi_72646546
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Had je die foto's niet in een leeg mailtje kunnen sturen? Of in een envelopje proppen zonder begeleidend schrijven?
Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.
OOOOH IK BAAL ZO VAN MEZELF NU. Het is gewoon denk ik dat ik contact met hem wil.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:23:03 #235
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72647103
mijn ex had me ook ge'smst gister avond.. met een flauwe kut smoes binnen willen komen.. Ja geen interesse.. Voel je maar lekker afgewezen zal je leren
pi_72647802
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:08 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.
OOOOH IK BAAL ZO VAN MEZELF NU. Het is gewoon denk ik dat ik contact met hem wil.
Chill, meid! Geef ze gewoon af, zeg niks en draai je om en loop weg. Is het voor hem ook direct duidelijk. Maak het nu niet erger dan het is.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef usrfobiwan het volgende:
mijn ex had me ook ge'smst gister avond.. met een flauwe kut smoes binnen willen komen.. Ja geen interesse.. Voel je maar lekker afgewezen zal je leren
En jij bent ook behoorlijk pislink of niet? Wat heeft ze gedaan joh, behalve die welbekende gevoelskwestie. Laat het je niet verteren kerel.
Alhoewel ik je rant van een paar dagen terug wel erg cool vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 11-09-2009 17:36:18 ]
pi_72647810
ik word gek van m'n eigen woede en aggressie

* JoeBravo doet heel hard z'n best om aan leuke dingen te denken
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72647930
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
ik word gek van m'n eigen woede en aggressie

* JoeBravo doet heel hard z'n best om aan leuke dingen te denken
Wat 'n agressie hier de laatste tijd zeg. Ik heb er in ieder geval wat constructiefs me gedaan, en voel me er wel lekker onder.
pi_72647963
Ik voel me verraden, bedrogen en in de steek gelaten, en dat de woede de me dat oplevert begint me te verteren. Het feit dat ze gelooft dat een scheiding voor ons alledrie het beste is en ik het idee heb dat ze dat alleen maar gelooft omdat dat voor haar het makkelijkste is helpt dan ook nog eens niet.

En kan haar ook nog eens niet ontwijken morgen, zal weer een zwaar weekend worden
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72648140
Dat vind mijn geliefde echtgenote ook. En ik was daar ook in het begin ook enorm kwaad over. Maar het begint nu tot me door te dringen dat ze consequenties niet helemaal heeft ingezien. Als in jouw geval weggaan eigenlijk ook niet meer dan vluchtgedrag van haar kant is, heeft zij het volgens mij ook niet helemaal door. En zodra ze dat wel door heeft begint voor háár de ellende.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:53:08 #241
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72648150
Hehe ik kwam vandaag met de post weer eens in een andere wijk (in de middag geen vaste) en kwam daar zowaar een ex-klasgenootje tegen waar ik vroeger nogal een crush op had.
Ze herkende me alleen niet gelijk, ik reageer zo droog "Nou je hebt bij mij duidelijk meer impact gemaakt als andersom he" en toen we aan de praat raakte herkende ze me pas.

"Zo jij bent ook niet verkeerd opgedroogd zeg" floept ze er ineens uit, leuk zo'n ego-boost en weet gelijk waarom ze me toen niet zag staan.
Nu kom ik thuis, heeft ze me op Hyves toegevoegd en gelijk gevraagd of ik naar een lokaal gratis concert met d'r wil om wat bij te praten en dat ze het leuk vond me weer eens gezien te hebben.
Ze was mijn klasgenoot op de middelbare school voor een jaar of 4 trouwens.

Verder gaat het ook wel aardig moet ik zeggen, eerste ronde bij de psych gehad en van te voren gemeld dat ik iemand wil die wat meer out of the box wil en kan denken, gevoel voor humor heeft, sarcastisch is en iemand die niet te zakelijk is en zelf ook open is en zowaar ... die mensen lopen er ook rond op zo'n afdeling.
Alleen heb ik nu nog geen flauw idee wat ik hier aan heb, voorlopig is het gewoon gezellig en lachen we wat af, maar dat kan ik elders ook.
pi_72648239
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind mijn geliefde echtgenote ook. En ik was daar ook in het begin ook enorm kwaad over. Maar het begint nu tot me door te dringen dat ze consequenties niet helemaal heeft ingezien. Als in jouw geval weggaan eigenlijk ook niet meer dan vluchtgedrag van haar kant is, heeft zij het volgens mij ook niet helemaal door. En zodra ze dat wel door heeft begint voor háár de ellende.
Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.
Maar ja, het duurde even voor ik door had dat je altijd van vlinders verliest als de ander er aan toegeeft.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72648447
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.
Maar ja, het duurde even voor ik door had dat je altijd van vlinders verliest als de ander er aan toegeeft.
Ze heeft dus een nieuw vriendje...
En is ze direct gaan samenwonen met die gast? Probeer de scheiding te rekken totdat ze minimaal een half jaar samenwonen. Dan wordt dat namelijk doorgaans gezien als "trouwt of gaat samenwonen met iemand anders alsof zij getrouwd waren of een geregistreerd partnerschap aangegaan zijn."
En daar ging haar recht op alimentatie....
pi_72650296
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze heeft dus een nieuw vriendje...
En is ze direct gaan samenwonen met die gast? Probeer de scheiding te rekken totdat ze minimaal een half jaar samenwonen. Dan wordt dat namelijk doorgaans gezien als "trouwt of gaat samenwonen met iemand anders alsof zij getrouwd waren of een geregistreerd partnerschap aangegaan zijn."
En daar ging haar recht op alimentatie....
Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.
Ga ook niet vragen wat dat precies inhoud, en hoe ze eea in de toekomst ziet.
Maar als ik dan op een ander forum waar we alledrie veel komen (ik nu minder) berichten van hem zie staan dat hij van iemand houd "waarvan hij de naam niet kan noemen", komt dat op mij niet erg respectvol over.
Ik gun die gast op het moment het licht in de ogen eigenlijk niet
En die alimentatie, daar wil ze zelf mss al vanaf zien als daar de mogelijkheid voor is, dus dat is niet echt een reden voor haat en nijd.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72651355
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.
Ga ook niet vragen wat dat precies inhoud, en hoe ze eea in de toekomst ziet.
Maar als ik dan op een ander forum waar we alledrie veel komen (ik nu minder) berichten van hem zie staan dat hij van iemand houd "waarvan hij de naam niet kan noemen", komt dat op mij niet erg respectvol over.
Ik gun die gast op het moment het licht in de ogen eigenlijk niet
En die alimentatie, daar wil ze zelf mss al vanaf zien als daar de mogelijkheid voor is, dus dat is niet echt een reden voor haat en nijd.
Oh ja, je had inderdaad al gezegd dat ze eventueel van alimentatie af wilde zien...damn, weg stok om mee te slaan.
Alleen dat "uit respect op een laag pitje" kan ik maar moeilijk geloven hoor. Zeker na je opmerking over dat forum. Dus ze liegen er ook nog over waarschijnlijk. Zodra de scheiding getekend is hokken ze vrees ik. En die vent is een lafbek dat hij de naam niet durft te noemen terwijl bekend is dat jij ervan weet btw.
Ach, een tijdje geleden waren we bezig met het samenstellen van een Fok!knokploeg, misschien dat we er een doelwitje bij hebben.

Tja, dan weet ik verder eigenlijk ook niet wat er gedaan kan worden, behalve het scheidingsproces frustreren als een klein kind (mocht je dat willen), en de welbekende tips als veel sporten en uitgaan. Sorry, mate.

Maar je mag natuurlijk altijd komen uithuilen, hier of via pm of andere manier! Wij steunen je hier in ieder geval!
pi_72651411
het scheidingsproces vertragen doe ik toch wel, of ik nu wil of niet, want in deze geestestoestand gaat het nog niet werken.

Eerst maar eens zien of m'n schoonmoeder me binnen laat zo, wil ff langs met een bloemetje voor d'r verjaardag.

[ Bericht 33% gewijzigd door JoeBravo op 11-09-2009 18:37:15 ]
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72651615
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef JoeBravo het volgende:
het scheidingsproces vertragen doe ik toch wel, of ik nu wil of niet, want in deze geestestoestand gaat het nog niet werken.
Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?

Kijk, het is al erg genoeg dat je kapot gaat van de scheiding, maar je moet wel verder kijken, anders wordt het alleen maar erger. Concentreer je op je zoontje, dat je leuke dingen gaat doen. Dat deed je de vorige keer ook zo'n goed.
pi_72651726
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?

Kijk, het is al erg genoeg dat je kapot gaat van de scheiding, maar je moet wel verder kijken, anders wordt het alleen maar erger. Concentreer je op je zoontje, dat je leuke dingen gaat doen. Dat deed je de vorige keer ook zo'n goed.
ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb dit het liefst zo snel mogelijk achter de rug.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72652007
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb dit het liefst zo snel mogelijk achter de rug.
Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.
Maar ook één advocaat of mediator zal ervoor waken dat er voldoende afstand bestaat en dat niet één van de twee ondergesneeuwd raakt door emoties en/of de wensen van de ander. Dat is hun werk namelijk, en het betaald goed.

Je eigen tempo moet je sowieso aanhouden, en ik begrijp je probleem. Neem de tijd die je nodig denkt te hebben. Ik hoop alleen echt dat je jezelf niet meer de put in praat/denkt dan dat je al zit...
pi_72652553
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.
Maar ook één advocaat of mediator zal ervoor waken dat er voldoende afstand bestaat en dat niet één van de twee ondergesneeuwd raakt door emoties en/of de wensen van de ander. Dat is hun werk namelijk, en het betaald goed.

Je eigen tempo moet je sowieso aanhouden, en ik begrijp je probleem. Neem de tijd die je nodig denkt te hebben. Ik hoop alleen echt dat je jezelf niet meer de put in praat/denkt dan dat je al zit...
Dat weet ik, we hebber afgelopen dinsdag een kennismakingsgesprek gehad bij zo'n figuur. Op zich een goeie indruk gemaakt, maar ik heb de afgelopen dagen wel gemerkt wat voor een impact het op me had.

En tja, dat de put in denken gaat beter naar mate ik haar meer zie... dus de optelsom is snel gemaakt
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72652817
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Dat weet ik, we hebber afgelopen dinsdag een kennismakingsgesprek gehad bij zo'n figuur. Op zich een goeie indruk gemaakt, maar ik heb de afgelopen dagen wel gemerkt wat voor een impact het op me had.

En tja, dat de put in denken gaat beter naar mate ik haar meer zie... dus de optelsom is snel gemaakt
Had je wel een goede indruk van hem? Want dat is erg belangrijk. En als hij een beetje bekwaam is zal hij er ook helemaal geen problemen mee hebben als je hem belt of mailt om door te geven dat het je nu even allemaal teveel wordt. Dat je wat meer tijd nodig hebt om je emoties een plaats te geven. Want er valt nu denk ik niet zoveel voor jou te onderhandelen vrees ik.

Dus neem je tijd, vraag of het even kan wachten. Dat zal hij zeker respecteren, en je aanstaande ex heeft er maar in mee te gaan vind ik. En als ik het zo hoor zal ze dat waarschijnlijk ook wel doen, zolang het geen jaren gaat duren.
pi_72657206
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:49 schreef Chev het volgende:
Alleen is maar alleen

En als je alleen bent (al is het nog niet zo lang) lijkt die ander toch net even extra aantrekkelijker dan ze nromaal al was.

Staar je niet blind hierop hè, ze steund je waarschijnlijk als 'n vriendin, en wat komt dat komt, maar heb niet te hoge verwachtingen.
mwah uit medelijden weet ik niet.
denk het niet.
we konden het vanaf dag 1 al extreem goed vinden.
ook de derde dag al gezoend en ben ik half bij haar blijven slapen.

alleen na mijn relatiebreuk ben ik wat cynisch.
ze vind me dus a romantisch.
ik zeg dat ik nooit meer verliefd word, dat vind ze dom
ik heb eerlijk gezegd een beetje veel dames gehad en mijn andere huisgenoten maken grapjes over wat sex dingen wat ze gehoord hadden.
kortom ze vind me dus een mannelijke hoer.

en probeerde haar vriendin te zoenen.

maar in feite sta ik bekend bij mijn vrienden als juist super romantisch en dat ben ik ook als ik een lieve vriendin heb.
en verliefd ben ik dus al maar wil haar dat dus niet laten merken aangezien gelijk achter iemand aanlopen ook niet werkt.

maar gisteren waren we allebei goed aangeschoten en dan vind je elkaar weer in de stad en blijf je bij elkaar.
samen thuis how i met your mother kijken en toen begonnen we te knuffelen.
(terwijl de rest van de huisgenoten ons begonnen te irriteren).
zijn we samen dus naar bed gegaan en daar verder geknuffeld en in slaap gevallen

en ook weer gepraat over "ons" waarom het niet kan maar dan klinkt het zo dom.

en we spreken steeds dingen af om samen te doen, deze week dus picknicken en andere dingen.

als ik bij haar ben vergeet ik dus spontaan mijn ex en dan voel ik me zo geweldig.
met haar knuffelen is beter dan sex

maar goed, het blijft echt een kut situatie.
ik ben verliefd op haar en hou ook van haar (krijg je als je samenwoont) en ik heb het gevoel alsof ik haar al lang ken.

en ik vind het dus zo geweldig met haar nu zoals het al is dat ik ook niet echt meer behoefte heb aan andere vrouwen.
mijn fuckbuddy heb ik al afgekapt.

zo sta je op het ene moment te bedenken wanneer en hoe je zelfmoord wil gaan plegen en dan opeens heb je weer een doel in je leven en iemand waarvan je direct zielsveel houdt maar wat zij niet weet:')
pi_72657799
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Chill, meid! Geef ze gewoon af, zeg niks en draai je om en loop weg. Is het voor hem ook direct duidelijk. Maak het nu niet erger dan het is.
Oh geloof me, de boodschap wás voor hem al héél duidelijk.
Heb vanmiddag nog even met hem staan praten met 2 collega's van hem, gewoon een leuk gesprek. Nog wel een lullige opmerking gemaakt (collega trapte hem tussen z'n benen waarop ik reageerde met een 'ach, z'n zaakje heeft 'ie nu toch niet meer nodig ' (omdat hij verloofd is met een turkse maagd die in Turkije woont). )

Ik voel me nu wel goed nadat we daarna eventjes gesmst hadden. Hij wilde de foto's niet hebben, reageerde heel rustig en goed en zei dat ik ze zelf maar moest houden als herinnering en dat hij dat ook deed met foto's van ons samen en van mij. Verder gaf hij nog een complimentje over m'n outfit en dat was 't.
Morgen zie ik 'm waarschijnlijk weer en ik voel me nu best oké. Hoop alleen niet dat dat gevoel van 'oke' naar 'hoop' gaat want dat zou nergens voor nodig zijn.
pi_72660385
net terug van een bezoekje aan m'n schoonouders (ze is morgen jarig). Veel aan gehad, ben weer een stuk rustiger nu.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72666117
Terug van mn date, echt een top avond gehad. Heel gezellig gezopen met mn hele jaarclub en hun dates (en natuurlijk met haar). Zelfs eventjes gezoend met haar, helaas moest ze eerder weg omdat haar nicht ziek was ofzo. Ik zie haar volgende week weer, waar ik echt heel erg veel zin in heb aangezien ik al achter haar aanliep voor mn ex. De gevoelens komen direct weer omhoog... Ik ben vrolijk en ga nu slapen!

Tot morgne iedereen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:10:04 #256
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72666341
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 04:48 schreef dreamzk het volgende:
Terug van mn date, echt een top avond gehad. Heel gezellig gezopen met mn hele jaarclub en hun dates (en natuurlijk met haar). Zelfs eventjes gezoend met haar, helaas moest ze eerder weg omdat haar nicht ziek was ofzo. Ik zie haar volgende week weer, waar ik echt heel erg veel zin in heb aangezien ik al achter haar aanliep voor mn ex. De gevoelens komen direct weer omhoog... Ik ben vrolijk en ga nu slapen!

Tot morgne iedereen
wist ze dat van te voren al van die nicht? Of kreeg ze een telefoontje?
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:52:07 #257
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72669122
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 04:48 schreef dreamzk het volgende:

Tot morgne iedereen
Zozo, gelijk eerste date al gezoend?
pi_72669123
Anderhalf jaar gehad, en deze week is het afgelopen tussen mij en mn vriendin. Ze is opeens verliefd op een ander, en wil me nooit meer terug. Ik heb haar altijd vertrouwd maar ze heeft me dus voorgelogen, ze is helemaal gek van die jongen, maar ze heeft hem nog nooit gezien, laat staat gevoeld of dingen meegemaakt. Alleen via de chat gesproken en gebeld, ze zegt dat ze nooit dit gevoel bij mij heeft gehad.
Het doet zo'n pijn ik had juist weer zin om het met haar helemaal te gaan maken. Nu is alles weg... Ik wil haar alles vergeven en het enige wat ik wil is haar terug, maar het zal niet gaan omdat hij er tussen staat.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:55:30 #259
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72669205
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

wist ze dat van te voren al van die nicht? Of kreeg ze een telefoontje?
Zo ken ik er ook nog wel 1, "plotseling" was er iemand ziek.
pi_72669438
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:52 schreef HPayne het volgende:
Anderhalf jaar gehad, en deze week is het afgelopen tussen mij en mn vriendin. Ze is opeens verliefd op een ander, en wil me nooit meer terug. Ik heb haar altijd vertrouwd maar ze heeft me dus voorgelogen, ze is helemaal gek van die jongen, maar ze heeft hem nog nooit gezien, laat staat gevoeld of dingen meegemaakt. Alleen via de chat gesproken en gebeld, ze zegt dat ze nooit dit gevoel bij mij heeft gehad.
Het doet zo'n pijn ik had juist weer zin om het met haar helemaal te gaan maken. Nu is alles weg... Ik wil haar alles vergeven en het enige wat ik wil is haar terug, maar het zal niet gaan omdat hij er tussen staat.
Gek worden op een jongen via chat? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik wel zó gaar, vooral als je al een relatie hebt.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:09:09 #261
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72669467
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gek worden op een jongen via chat? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik wel zó gaar, vooral als je al een relatie hebt.
Idd.
pi_72669670
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Idd.
Ach, als je dit draadje doorleest kom je de meest creatieve smoezen tegen om iemand te dumpen.
pi_72670169
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zeker ja, maar het ging al een tijdje niet zo goed, en ze twijfelde en wilde het al eerder uitmaken, maar steeds deed ze het niet omdat ik zo veel verdriet had.
Ik twijfelde in het begin van onze relatie, maar op het laatst niet meer en wilde er zo graag voor gaan. Ze zegt dat ze ondanks hem toch ook niet verder wil met me, maar ik weet zeker als hij er niet geweest was dat we er doorheen waren gekomen.
Ik ben gewoon te naief geweest en gedacht dat het allemaal wel goed zo komen.

Die jongen studeert in het buitenland, en heeft zelfs al overwogen om voor haar hier te komen wonen, en omgekeerd. Wat moet ik nu nog......
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:44:36 #264
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72670223
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, als je dit draadje doorleest kom je de meest creatieve smoezen tegen om iemand te dumpen.
Da's ook weer zo.
pi_72670238
Je moet jezelf weer bij elkaar vegen en verder zonder haar vrees ik. Ik begrijp dat je er kapot van bent, maar als ik het zo hoor had zij er dus al langer geen zin meer in. En dit draadje zit vòl met mensen wiens ex al langer van plan was er een eind aan te maken maar het nooit durfde. En het is pijnlijk, heel pijnlijk.
pi_72670594
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Je moet jezelf weer bij elkaar vegen en verder zonder haar vrees ik. Ik begrijp dat je er kapot van bent, maar als ik het zo hoor had zij er dus al langer geen zin meer in. En dit draadje zit vòl met mensen wiens ex al langer van plan was er een eind aan te maken maar het nooit durfde. En het is pijnlijk, heel pijnlijk.
Maar eigenlijk pas sinds ze die jongen leerde kennen, is ze van me afgegroeid. Maar ik was echt bereid er alles aan te doen. Ze heeft me dus eigenlijk nooit een echte kans gegeven om haar echt gelukkig te maken, omdat ze die jongen voorliet, en ondertussen contact met hem zocht als ik er ff niet was of het niet doorhad. Soort van uitlaatklep, ook over mij. Die jongen speelt daar natuurlijk graag op in.

Ik weet dat ik doormoet nu, maar ik heb nu niks om voor te leven, zo voelt het in ieder geval. Ik heb al mn liefde weggegeven. Wat ik nu ook ga doen, het voelt zo nutteloos. Er is maar 1 ding wat ik wil; bij haar zijn.
pi_72670719
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef HPayne het volgende:

[..]

Maar eigenlijk pas sinds ze die jongen leerde kennen, is ze van me afgegroeid. Maar ik was echt bereid er alles aan te doen. Ze heeft me dus eigenlijk nooit een echte kans gegeven om haar echt gelukkig te maken, omdat ze die jongen voorliet, en ondertussen contact met hem zocht als ik er ff niet was of het niet doorhad. Soort van uitlaatklep, ook over mij. Die jongen speelt daar natuurlijk graag op in.

Ik weet dat ik doormoet nu, maar ik heb nu niks om voor te leven, zo voelt het in ieder geval. Ik heb al mn liefde weggegeven. Wat ik nu ook ga doen, het voelt zo nutteloos. Er is maar 1 ding wat ik wil; bij haar zijn.
Ik zou zeggen, sluit maar aan in de lange rij lotgenoten.
Ga sporten, wandelen, met vrienden uit. Blijf niet stil staan bij iets dat er niet meer is. Dat nutteloze gevoel slijt wel hoor. Klinkt misschien hard, maar het is echt zo.
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:05:13 #268
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72670741
Yep, ze wilde al niet meer en bleef eigenlijk omdat ze nergens anders terecht kon. Ze profiteert dus van jouw. En zo te horen al een tijdje. Kan er over meepraten. Ze is waarschijnlijk ook al een paar maanden afstandelijk tegen je. Even je gedachten op een rijtje zetten, dingen goed gaan relativeren. En praat met je beste vrienden(innen) of familie, vertel ze dat het uit is. Je hoort van hun wel hoe of wat, soms zijn dat het echte eye openers...

Het had nooit wat kunnen worden hoeveel hoop je ook hebt en hoeveel je ook van haar houd. Het is allemaal eenzijdig...

Been there done that, i know what you feel right now
pi_72671481
Kut. Net m'n ex weer gezien van 8.00 tot een half uurtje geleden. Hij wist dat ik er zou zijn en had precies de kleren aan waarvan hij weet dat ik ze mooi vind staan bij hem. Hij nam me nog even apart en toen ik koffie ging halen kwam hij me helpen.

En nu voel ik me klote. Ik moet zó veel moeite doen om hem niet te knuffelen of aan te raken en ik baal van mezelf. Ik weet dat het wel overgaat maar arghhh.
pi_72671693
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef maartjeh het volgende:
Kut. Net m'n ex weer gezien van 8.00 tot een half uurtje geleden. Hij wist dat ik er zou zijn en had precies de kleren aan waarvan hij weet dat ik ze mooi vind staan bij hem. Hij nam me nog even apart en toen ik koffie ging halen kwam hij me helpen.

En nu voel ik me klote. Ik moet zó veel moeite doen om hem niet te knuffelen of aan te raken en ik baal van mezelf. Ik weet dat het wel overgaat maar arghhh.

Ga met een vriendin wat leuks doen vandaag of zo. Hij begint nu spelletjes te spelen. Trap er niet in.
pi_72671780
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ga met een vriendin wat leuks doen vandaag of zo. Hij begint nu spelletjes te spelen. Trap er niet in.
Ik weet niet of hij spelletjes begint te spelen, maar misschien dat ik binnenkort wel even wat met hem ga drinken (mijn initiatief overigens). Ik heb hem nog wel wat dingen te vertellen die hij toch wel moet weten naar mijn mening, omdat het ons beiden aangaat/aanging.
Ik ga zo even slapen, vanmorgen 06.30 m'n bed uit gegaan om te werken..
pi_72672318
Ik wil gewoon EVEN zijn armen om me heen. Gewoon even een knuffel die zegt dat het wel goed zit tussen ons, ondanks alles wat er gebeurd is. Een knuffel die zegt dat het wel goed komt met mij. Gewoon even praten over alles wat speelde.
Er zijn zoveel dingen niet uitgesproken en verteld. Er is nooit gesproken over zijn verloving. En er is zo iets belangrijks wat ik hem nooit heb kunnen vertellen maar wat ons beiden wel aangaat en waar we beiden verantwoordelijk voor waren..

bwuh..
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:11:40 #273
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_72672362
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind het een prima reden. Als zij al meer voelt voor iemand die ze nog nooit gezien heeft, zegt dat genoeg over hun relatie. Goede beslissing dus van haar .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:12:48 #274
88139 JoeyT
pi_72672379
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef maartjeh het volgende:
Ik wil gewoon EVEN zijn armen om me heen. Gewoon even een knuffel die zegt dat het wel goed zit tussen ons, ondanks alles wat er gebeurd is. Een knuffel die zegt dat het wel goed komt met mij. Gewoon even praten over alles wat speelde.
Er zijn zoveel dingen niet uitgesproken en verteld. Er is nooit gesproken over zijn verloving. En er is zo iets belangrijks wat ik hem nooit heb kunnen vertellen maar wat ons beiden wel aangaat en waar we beiden verantwoordelijk voor waren..

bwuh..
Kortom je hebt abortus gepleegd en gaat het hem nu vertellen omdat je zwelgt in zelfmedelijden?
pi_72672514
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kortom je hebt abortus gepleegd en gaat het hem nu vertellen omdat je zwelgt in zelfmedelijden?
Subtiel kerel...
pi_72672582
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Subtiel kerel...
Ach wat weet hij d'r nou van?
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:23:36 #277
88139 JoeyT
pi_72672586
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Subtiel kerel...
Vul voor abortus wat dan ook in, maar het komt voort uit zelfmedelijden. Mag dan niet subtiel zijn, maar wel de waarheid. Dingen loslaten is ook liefde.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:24:39 #278
88139 JoeyT
pi_72672600
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ach wat weet hij d'r nou van?
Over jouw situatie vrijwel niets. Over jezelf in de maling nemen des te meer. Ga gewoon door en overdrijf niet zo.
pi_72672649
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Vul voor abortus wat dan ook in, maar het komt voort uit zelfmedelijden. Mag dan niet subtiel zijn, maar wel de waarheid. Dingen loslaten is ook liefde.
Ja, maar jij laat het nu overkomen alsof ze die emoties niet màg voelen, alsof ze zich aanstelt.
pi_72672689
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Over jouw situatie vrijwel niets. Over jezelf in de maling nemen des te meer. Ga gewoon door en overdrijf niet zo.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, met dat doorgaan enzo. Maar jij weet helemaal niets van de relatie die mijn ex en ik hadden en over wat er tussen ons gespeeld heeft. Dus je kunt ook absoluut niet beoordelen of ik iets overdrijf of niet naar jouw zin.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:30:55 #281
88139 JoeyT
pi_72672739
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar jij laat het nu overkomen alsof ze die emoties niet màg voelen, alsof ze zich aanstelt.
Ik zeg nergens dat het niet mag... En wat versta je onder aanstellen? Als je daarmee bedoelt dat haar emoties de realiteit vertroebelen, dan vind ik inderdaad dat ze zich aanstelt. Ik kom hier niet vaak, maar ik kan me van de vorige keer nog herinneren dat ze op precies dezelfde manier bezig was.
pi_72672757
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het niet mag... En wat versta je onder aanstellen? Als je daarmee bedoelt dat haar emoties de realiteit vertroebelen, dan vind ik inderdaad dat ze zich aanstelt. Ik kom hier niet vaak, maar ik kan me van de vorige keer nog herinneren dat ze op precies dezelfde manier bezig was.
De vorige keer? Welke vorige keer? Wil ik dan wel eens weten.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:32:24 #283
88139 JoeyT
pi_72672773
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, met dat doorgaan enzo. Maar jij weet helemaal niets van de relatie die mijn ex en ik hadden en over wat er tussen ons gespeeld heeft. Dus je kunt ook absoluut niet beoordelen of ik iets overdrijf of niet naar jouw zin.
Hij is uitgehuwelijkt en heeft jou moeten verlaten. Een gebroken liefde. Je bent niet de enige in deze wereld. Er zijn zat leuke jongen dus dat wegkwijnen is totaal overbodig.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:32:46 #284
88139 JoeyT
pi_72672784
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:31 schreef maartjeh het volgende:

[..]

De vorige keer? Welke vorige keer? Wil ik dan wel eens weten.
De vorige keer dat ik hier was.
pi_72672833
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De vorige keer dat ik hier was.
Dat vroeg ik niet.
pi_72672873
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De realiteit wordt altijd vertroebeld door emoties. Er bestaat simpelweg geen één realiteit. En sommige gevoelens verdwijnen bij mensen niet in korte tijd. Dat jij dat aanstellen vind getuigd nou niet echt van veel inlevingsvermogen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:36:36 #287
88139 JoeyT
pi_72672874
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:34 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.
Dan stel je je vragen verkeerd. Dus vraag maar opnieuw .

Ik kan me niet voor niets jouw situatie nog herinneren. Ben jammergenoeg niet helderziend .
pi_72672931
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De realiteit wordt altijd vertroebeld door emoties. Er bestaat simpelweg geen één realiteit. En sommige gevoelens verdwijnen bij mensen niet in korte tijd. Dat jij dat aanstellen vind getuigd nou niet echt van veel inlevingsvermogen.
Dat is dan zijn tekortkoming. Niet mijn probleem.

Wat een wijsneus probeer jij te zijn zeg, JoeyT.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:40:32 #289
88139 JoeyT
pi_72672957
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is de kunst van het loslaten van je ex. In zelfmedelijden zit weinig 'kunst'. Emoties is niets mis mee, sterker nog die maken het leven mooi. Niet meer naar de realiteit kunnen kijken door die emoties maakt het leven minder mooi. Ik kan genieten van de zon die opkomt, zij kan hetzelfde doen. Maar toch zal die zon minder mooi zijn doordat ze zelfmedelijden heeft. Accepteren wat er gebeurd is, waarderen wat je gehad hebt, genieten van dit moment en je verheugen op de toekomst. Dat is alles .
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:42:30 #290
88139 JoeyT
pi_72673000
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat is dan zijn tekortkoming. Niet mijn probleem.

Wat een wijsneus probeer jij te zijn zeg, JoeyT.
Dat ben ik ook wel. Maar je vraag was gewoon verkeerd. Als jij dan zegt dat je dat niet vroeg en dus impliceert dat mijn antwoord verkeerd is, dan moet je je vraag even opnieuw lezen .
pi_72673058
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit is de kunst van het loslaten van je ex. In zelfmedelijden zit weinig 'kunst'. Emoties is niets mis mee, sterker nog die maken het leven mooi. Niet meer naar de realiteit kunnen kijken door die emoties maakt het leven minder mooi. Ik kan genieten van de zon die opkomt, zij kan hetzelfde doen. Maar toch zal die zon minder mooi zijn doordat ze zelfmedelijden heeft. Accepteren wat er gebeurd is, waarderen wat je gehad hebt, genieten van dit moment en je verheugen op de toekomst. Dat is alles .
De topictitel geeft al aan dat het loslaten voor veel mensen niet zo makkelijk is als dat men zou willen. Dat wil niet zeggen dat mensen zwelgen in zelfmedelijden en niet proberen los te laten. Het wil alleen maar zeggen dat het voor veel mensen een langdurig en pijnlijk proces is.

Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp jouw pragmatische benadering in uitgerekend dit topic niet echt.
pi_72673059
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nogmaals; Ik héb geen zelfmedelijden. Het gaat best goed met me en ik ben júíst iemand die geniet van de kleine en mooie dingen in het leven. Er zijn gewoon soms nog momenten dat ik me even rot voel en dat mag ook best. Dat accepteer ik gewoon en daarna ga ik gewoon weer verder. Dus, wat is je punt?

Misschien zou jij eens wat meer op jezelf en jouw eigen tekortkomingen moeten letten, Joey.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:46:43 #293
88139 JoeyT
pi_72673087
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De topictitel geeft al aan dat het loslaten voor veel mensen niet zo makkelijk is als dat men zou willen. Dat wil niet zeggen dat mensen zwelgen in zelfmedelijden en niet proberen los te laten. Het wil alleen maar zeggen dat het voor veel mensen een langdurig en pijnlijk proces is.

Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp jouw pragmatische benadering in uitgerekend dit topic niet echt.
En ik zeg alleen maar dat dat niet nodig is. Uitstekende benadering mijn inziens in uitgerekend dit topic.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:48:33 #294
88139 JoeyT
pi_72673137
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nogmaals; Ik héb geen zelfmedelijden. Het gaat best goed met me en ik ben júíst iemand die geniet van de kleine en mooie dingen in het leven. Er zijn gewoon soms nog momenten dat ik me even rot voel en dat mag ook best. Dat accepteer ik gewoon en daarna ga ik gewoon weer verder. Dus, wat is je punt?

Misschien zou jij eens wat meer op jezelf en jouw eigen tekortkomingen moeten letten, Joey.
Mijn punt is duidelijk lijkt mij. Weet zeker dat je begrepen hebt wat ik bedoel.

Wijs mij op mn tekortkomingen en ik zal er wat meer op letten. Graag zelfs.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:48:58 #295
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72673143
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En ik zeg alleen maar dat dat niet nodig is. Uitstekende benadering mijn inziens in uitgerekend dit topic.
Ja en dat weten de meeste mensen ook wel, maar aangezien je je gevoel vrij lastig kan sturen, is het dus een vrij loze opmerking
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:51:29 #296
88139 JoeyT
pi_72673199
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja en dat weten de meeste mensen ook wel, maar aangezien je je gevoel vrij lastig kan sturen, is het dus een vrij loze opmerking
Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uit .
pi_72673224
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uit .
Deel je kennis zou ik zeggen. Leg eens uit hoe je de emoties die gepaard gaan met het gedumpt worden uitgezet kunnen worden, of omgezet in positieve emoties. Passen we jou methode toe en zijn we binnen 5 minuten genezen van deze aanstellerij.

Maken we er een sticky van en kan dit topic op slot.
pi_72673233
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mijn punt is duidelijk lijkt mij. Weet zeker dat je begrepen hebt wat ik bedoel.

Wijs mij op mn tekortkomingen en ik zal er wat meer op letten. Graag zelfs.
Ik begrijp wat je bedoelt maar dat is niet van toepassing op mijzelf. Maar toch bedankt hoor, voor je wijze woorden.

Mijn punt is ook vrij duidelijk volgens mij. Ik denk dat jij héél goed weet waar ik op doel.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:53:47 #299
88139 JoeyT
pi_72673247
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

quote:
Have you seen the girl with the red head?
She got lost one day, and never came back…
Turned her back on a world in black and white
Now she walks with bunnies hopping at her side…
Heel mooi voorbeeld van jezelf. Makkelijk om verhaaltjes te plaatsen, maar denk je er ook bij na?
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:54:55 #300
88139 JoeyT
pi_72673271
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt maar dat is niet van toepassing op mijzelf. Maar toch bedankt hoor, voor je wijze woorden.

Mijn punt is ook vrij duidelijk volgens mij. Ik denk dat jij héél goed weet waar ik op doel.
Ik denk dat jij nog minder van mij weet dan ik van jou, dus nee ik heb werkelijk geen idee waar je op doelt .
pi_72673278
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

[..]

Heel mooi voorbeeld van jezelf. Makkelijk om verhaaltjes te plaatsen, maar denk je er ook bij na?

Zeg, waarom open jij geen eigen praktijk als je het allemaal zo goed weet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')