abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72644741
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Chev het volgende:

[..]

Hmm klinkt bekend, zou je adviseren niet te veel van die avonden te maken
Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:16:34 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72644787
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...
Ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72644873
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ook.
Wat let je? Ik denk dat als de scheiding in mijn voordeel uitvalt ik een feestje ga geven!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:32:16 #229
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72645317
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef dreamzk het volgende:
Zo en ik ben ook pas net wakker. Net zoals mstr echt een top avond gehad, er is een zwart gat van 2 tot 5. Wat ik heb gedaan ga ik zo maar eens even checken met mn huisgenoot. En vanavond een date, lekker druk bezig blijven
Ik heb van de week ook een soort van date, gewoon gezellig met een dame wat drinken in de stad
pi_72646056
Ik heb m'n ex gesmst.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:55:45 #231
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72646156
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb m'n ex gesmst.
Wat heb je geschreven dan?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72646193
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat heb je geschreven dan?
Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben. Superlame, I know.
pi_72646249
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:56 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben. Superlame, I know.
Had je die foto's niet in een leeg mailtje kunnen sturen? Of in een envelopje proppen zonder begeleidend schrijven?
pi_72646546
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Had je die foto's niet in een leeg mailtje kunnen sturen? Of in een envelopje proppen zonder begeleidend schrijven?
Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.
OOOOH IK BAAL ZO VAN MEZELF NU. Het is gewoon denk ik dat ik contact met hem wil.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:23:03 #235
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72647103
mijn ex had me ook ge'smst gister avond.. met een flauwe kut smoes binnen willen komen.. Ja geen interesse.. Voel je maar lekker afgewezen zal je leren
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72647802
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:08 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.
OOOOH IK BAAL ZO VAN MEZELF NU. Het is gewoon denk ik dat ik contact met hem wil.
Chill, meid! Geef ze gewoon af, zeg niks en draai je om en loop weg. Is het voor hem ook direct duidelijk. Maak het nu niet erger dan het is.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef usrfobiwan het volgende:
mijn ex had me ook ge'smst gister avond.. met een flauwe kut smoes binnen willen komen.. Ja geen interesse.. Voel je maar lekker afgewezen zal je leren
En jij bent ook behoorlijk pislink of niet? Wat heeft ze gedaan joh, behalve die welbekende gevoelskwestie. Laat het je niet verteren kerel.
Alhoewel ik je rant van een paar dagen terug wel erg cool vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 11-09-2009 17:36:18 ]
pi_72647810
ik word gek van m'n eigen woede en aggressie

* JoeBravo doet heel hard z'n best om aan leuke dingen te denken
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72647930
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
ik word gek van m'n eigen woede en aggressie

* JoeBravo doet heel hard z'n best om aan leuke dingen te denken
Wat 'n agressie hier de laatste tijd zeg. Ik heb er in ieder geval wat constructiefs me gedaan, en voel me er wel lekker onder.
pi_72647963
Ik voel me verraden, bedrogen en in de steek gelaten, en dat de woede de me dat oplevert begint me te verteren. Het feit dat ze gelooft dat een scheiding voor ons alledrie het beste is en ik het idee heb dat ze dat alleen maar gelooft omdat dat voor haar het makkelijkste is helpt dan ook nog eens niet.

En kan haar ook nog eens niet ontwijken morgen, zal weer een zwaar weekend worden
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72648140
Dat vind mijn geliefde echtgenote ook. En ik was daar ook in het begin ook enorm kwaad over. Maar het begint nu tot me door te dringen dat ze consequenties niet helemaal heeft ingezien. Als in jouw geval weggaan eigenlijk ook niet meer dan vluchtgedrag van haar kant is, heeft zij het volgens mij ook niet helemaal door. En zodra ze dat wel door heeft begint voor háár de ellende.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:53:08 #241
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72648150
Hehe ik kwam vandaag met de post weer eens in een andere wijk (in de middag geen vaste) en kwam daar zowaar een ex-klasgenootje tegen waar ik vroeger nogal een crush op had.
Ze herkende me alleen niet gelijk, ik reageer zo droog "Nou je hebt bij mij duidelijk meer impact gemaakt als andersom he" en toen we aan de praat raakte herkende ze me pas.

"Zo jij bent ook niet verkeerd opgedroogd zeg" floept ze er ineens uit, leuk zo'n ego-boost en weet gelijk waarom ze me toen niet zag staan.
Nu kom ik thuis, heeft ze me op Hyves toegevoegd en gelijk gevraagd of ik naar een lokaal gratis concert met d'r wil om wat bij te praten en dat ze het leuk vond me weer eens gezien te hebben.
Ze was mijn klasgenoot op de middelbare school voor een jaar of 4 trouwens.

Verder gaat het ook wel aardig moet ik zeggen, eerste ronde bij de psych gehad en van te voren gemeld dat ik iemand wil die wat meer out of the box wil en kan denken, gevoel voor humor heeft, sarcastisch is en iemand die niet te zakelijk is en zelf ook open is en zowaar ... die mensen lopen er ook rond op zo'n afdeling.
Alleen heb ik nu nog geen flauw idee wat ik hier aan heb, voorlopig is het gewoon gezellig en lachen we wat af, maar dat kan ik elders ook.
pi_72648239
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind mijn geliefde echtgenote ook. En ik was daar ook in het begin ook enorm kwaad over. Maar het begint nu tot me door te dringen dat ze consequenties niet helemaal heeft ingezien. Als in jouw geval weggaan eigenlijk ook niet meer dan vluchtgedrag van haar kant is, heeft zij het volgens mij ook niet helemaal door. En zodra ze dat wel door heeft begint voor háár de ellende.
Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.
Maar ja, het duurde even voor ik door had dat je altijd van vlinders verliest als de ander er aan toegeeft.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72648447
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.
Maar ja, het duurde even voor ik door had dat je altijd van vlinders verliest als de ander er aan toegeeft.
Ze heeft dus een nieuw vriendje...
En is ze direct gaan samenwonen met die gast? Probeer de scheiding te rekken totdat ze minimaal een half jaar samenwonen. Dan wordt dat namelijk doorgaans gezien als "trouwt of gaat samenwonen met iemand anders alsof zij getrouwd waren of een geregistreerd partnerschap aangegaan zijn."
En daar ging haar recht op alimentatie....
pi_72650296
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze heeft dus een nieuw vriendje...
En is ze direct gaan samenwonen met die gast? Probeer de scheiding te rekken totdat ze minimaal een half jaar samenwonen. Dan wordt dat namelijk doorgaans gezien als "trouwt of gaat samenwonen met iemand anders alsof zij getrouwd waren of een geregistreerd partnerschap aangegaan zijn."
En daar ging haar recht op alimentatie....
Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.
Ga ook niet vragen wat dat precies inhoud, en hoe ze eea in de toekomst ziet.
Maar als ik dan op een ander forum waar we alledrie veel komen (ik nu minder) berichten van hem zie staan dat hij van iemand houd "waarvan hij de naam niet kan noemen", komt dat op mij niet erg respectvol over.
Ik gun die gast op het moment het licht in de ogen eigenlijk niet
En die alimentatie, daar wil ze zelf mss al vanaf zien als daar de mogelijkheid voor is, dus dat is niet echt een reden voor haat en nijd.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72651355
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.
Ga ook niet vragen wat dat precies inhoud, en hoe ze eea in de toekomst ziet.
Maar als ik dan op een ander forum waar we alledrie veel komen (ik nu minder) berichten van hem zie staan dat hij van iemand houd "waarvan hij de naam niet kan noemen", komt dat op mij niet erg respectvol over.
Ik gun die gast op het moment het licht in de ogen eigenlijk niet
En die alimentatie, daar wil ze zelf mss al vanaf zien als daar de mogelijkheid voor is, dus dat is niet echt een reden voor haat en nijd.
Oh ja, je had inderdaad al gezegd dat ze eventueel van alimentatie af wilde zien...damn, weg stok om mee te slaan.
Alleen dat "uit respect op een laag pitje" kan ik maar moeilijk geloven hoor. Zeker na je opmerking over dat forum. Dus ze liegen er ook nog over waarschijnlijk. Zodra de scheiding getekend is hokken ze vrees ik. En die vent is een lafbek dat hij de naam niet durft te noemen terwijl bekend is dat jij ervan weet btw.
Ach, een tijdje geleden waren we bezig met het samenstellen van een Fok!knokploeg, misschien dat we er een doelwitje bij hebben.

Tja, dan weet ik verder eigenlijk ook niet wat er gedaan kan worden, behalve het scheidingsproces frustreren als een klein kind (mocht je dat willen), en de welbekende tips als veel sporten en uitgaan. Sorry, mate.

Maar je mag natuurlijk altijd komen uithuilen, hier of via pm of andere manier! Wij steunen je hier in ieder geval!
pi_72651411
het scheidingsproces vertragen doe ik toch wel, of ik nu wil of niet, want in deze geestestoestand gaat het nog niet werken.

Eerst maar eens zien of m'n schoonmoeder me binnen laat zo, wil ff langs met een bloemetje voor d'r verjaardag.

[ Bericht 33% gewijzigd door JoeBravo op 11-09-2009 18:37:15 ]
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72651615
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef JoeBravo het volgende:
het scheidingsproces vertragen doe ik toch wel, of ik nu wil of niet, want in deze geestestoestand gaat het nog niet werken.
Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?

Kijk, het is al erg genoeg dat je kapot gaat van de scheiding, maar je moet wel verder kijken, anders wordt het alleen maar erger. Concentreer je op je zoontje, dat je leuke dingen gaat doen. Dat deed je de vorige keer ook zo'n goed.
pi_72651726
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?

Kijk, het is al erg genoeg dat je kapot gaat van de scheiding, maar je moet wel verder kijken, anders wordt het alleen maar erger. Concentreer je op je zoontje, dat je leuke dingen gaat doen. Dat deed je de vorige keer ook zo'n goed.
ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb dit het liefst zo snel mogelijk achter de rug.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72652007
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb dit het liefst zo snel mogelijk achter de rug.
Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.
Maar ook één advocaat of mediator zal ervoor waken dat er voldoende afstand bestaat en dat niet één van de twee ondergesneeuwd raakt door emoties en/of de wensen van de ander. Dat is hun werk namelijk, en het betaald goed.

Je eigen tempo moet je sowieso aanhouden, en ik begrijp je probleem. Neem de tijd die je nodig denkt te hebben. Ik hoop alleen echt dat je jezelf niet meer de put in praat/denkt dan dat je al zit...
pi_72652553
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.
Maar ook één advocaat of mediator zal ervoor waken dat er voldoende afstand bestaat en dat niet één van de twee ondergesneeuwd raakt door emoties en/of de wensen van de ander. Dat is hun werk namelijk, en het betaald goed.

Je eigen tempo moet je sowieso aanhouden, en ik begrijp je probleem. Neem de tijd die je nodig denkt te hebben. Ik hoop alleen echt dat je jezelf niet meer de put in praat/denkt dan dat je al zit...
Dat weet ik, we hebber afgelopen dinsdag een kennismakingsgesprek gehad bij zo'n figuur. Op zich een goeie indruk gemaakt, maar ik heb de afgelopen dagen wel gemerkt wat voor een impact het op me had.

En tja, dat de put in denken gaat beter naar mate ik haar meer zie... dus de optelsom is snel gemaakt
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')