Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Chev het volgende:
[..]
Hmm klinkt bekend, zou je adviseren niet te veel van die avonden te maken
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...
Wat let je?quote:
Ik heb van de week ook een soort van date, gewoon gezellig met een dame wat drinken in de stadquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef dreamzk het volgende:
Zo en ik ben ook pas net wakker. Net zoals mstr echt een top avond gehad, er is een zwart gat van 2 tot 5. Wat ik heb gedaan ga ik zo maar eens even checken met mn huisgenoot. En vanavond een date, lekker druk bezig blijven
Wat heb je geschreven dan?quote:
Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben.![]()
Superlame, I know.
Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je die foto's niet in een leeg mailtje kunnen sturen? Of in een envelopje proppen zonder begeleidend schrijven?
Chill, meid! Geef ze gewoon af, zeg niks en draai je om en loop weg. Is het voor hem ook direct duidelijk. Maak het nu niet erger dan het is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.
OOOOH IK BAAL ZO VAN MEZELF NU.![]()
Het is gewoon denk ik dat ik contact met hem wil.
En jij bent ook behoorlijk pislink of niet? Wat heeft ze gedaan joh, behalve die welbekende gevoelskwestie. Laat het je niet verteren kerel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef usrfobiwan het volgende:
mijn ex had me ook ge'smst gister avond.. met een flauwe kut smoes binnen willen komen.. Ja geen interesse.. Voel je maar lekker afgewezen zal je leren
Wat 'n agressie hier de laatste tijd zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
ik word gek van m'n eigen woede en aggressie
* JoeBravo doet heel hard z'n best om aan leuke dingen te denken
Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind mijn geliefde echtgenote ook. En ik was daar ook in het begin ook enorm kwaad over. Maar het begint nu tot me door te dringen dat ze consequenties niet helemaal heeft ingezien. Als in jouw geval weggaan eigenlijk ook niet meer dan vluchtgedrag van haar kant is, heeft zij het volgens mij ook niet helemaal door. En zodra ze dat wel door heeft begint voor háár de ellende.
Ze heeft dus een nieuw vriendje...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.
Maar ja, het duurde even voor ik door had dat je altijd van vlinders verliest als de ander er aan toegeeft.
Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft dus een nieuw vriendje...![]()
En is ze direct gaan samenwonen met die gast? Probeer de scheiding te rekken totdat ze minimaal een half jaar samenwonen. Dan wordt dat namelijk doorgaans gezien als "trouwt of gaat samenwonen met iemand anders alsof zij getrouwd waren of een geregistreerd partnerschap aangegaan zijn."
En daar ging haar recht op alimentatie....
Oh ja, je had inderdaad al gezegd dat ze eventueel van alimentatie af wilde zien...damn, weg stok om mee te slaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.
Ga ook niet vragen wat dat precies inhoud, en hoe ze eea in de toekomst ziet.
Maar als ik dan op een ander forum waar we alledrie veel komen (ik nu minder) berichten van hem zie staan dat hij van iemand houd "waarvan hij de naam niet kan noemen", komt dat op mij niet erg respectvol over.
Ik gun die gast op het moment het licht in de ogen eigenlijk niet
En die alimentatie, daar wil ze zelf mss al vanaf zien als daar de mogelijkheid voor is, dus dat is niet echt een reden voor haat en nijd.
Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef JoeBravo het volgende:
het scheidingsproces vertragen doe ik toch wel, of ik nu wil of niet, want in deze geestestoestand gaat het nog niet werken.
ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?![]()
Kijk, het is al erg genoeg dat je kapot gaat van de scheiding, maar je moet wel verder kijken, anders wordt het alleen maar erger. Concentreer je op je zoontje, dat je leuke dingen gaat doen. Dat deed je de vorige keer ook zo'n goed.
Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb dit het liefst zo snel mogelijk achter de rug.
Dat weet ik, we hebber afgelopen dinsdag een kennismakingsgesprek gehad bij zo'n figuur. Op zich een goeie indruk gemaakt, maar ik heb de afgelopen dagen wel gemerkt wat voor een impact het op me had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.
Maar ook één advocaat of mediator zal ervoor waken dat er voldoende afstand bestaat en dat niet één van de twee ondergesneeuwd raakt door emoties en/of de wensen van de ander. Dat is hun werk namelijk, en het betaald goed.
Je eigen tempo moet je sowieso aanhouden, en ik begrijp je probleem. Neem de tijd die je nodig denkt te hebben. Ik hoop alleen echt dat je jezelf niet meer de put in praat/denkt dan dat je al zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |