abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72616993
moeilijk dit weekend een dorpsfeest rondje wormerveer. Waar hij waarschijnlijk is met broer.
Ergens wil ik gewoon doen maar vind ik het ook moeilijk. Wel een berichtje gestuurd met de vraag of die naar rondje wormerveer gaat en dat die me dan waarschijnlijk wel ziet.

Aan een kant het contact wel willen en aan de andere kant niet weten wat je er mee moet.
De eerste keer dat ik hem samen heb gezien met broer ging goed maar ik heb idee omdat zijn broer al gesprek met mij aanging over hem dat het een kwestie van tijd is dat Martin het ook wil en ik juist best daar over bagger schijt. Het is heel dubbel.

Bepaalde gesprekken kan je maar voor een tijd ontwijken. Toenertijd had ik hem bericht gestuurd dat ik gevoelens voor hem had en wilde ik juist een aantal dingen aan hem duidelijk maken, om er voor mezelf vanaf te zijn en dat werkte tot ik weer met hem en broer in contact kwam.

En mannen dus ook niet vergeten dat je verteld dat je gevoelens voor ze hebt Geluk is wel dat die er discreet over is geweest en ook niet bot van ik moet je niet . Wel gewoon proberen het contact weer op te pakken maar ik ben ook een held op sokken en bang dat die toch daarover gaat beginnen.

Waarom is exen en gevoelens altijd zo lekker gecompliceerd
pi_72618433
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Bruiloften zijn inderdaad een goede manier om een terugvalletje te beleven.

en erg genoeg was in mijn geval een begrafenis datgene wat me een beetje uit m'n dip hielp
M'n "ik wil dood" gevoel ebde tijdens de dienst iig zo goed als helemaal weg. De woede blijft, maar dat vind ik op het moment niet zo erg.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72622244
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

en erg genoeg was in mijn geval een begrafenis datgene wat me een beetje uit m'n dip hielp
M'n "ik wil dood" gevoel ebde tijdens de dienst iig zo goed als helemaal weg. De woede blijft, maar dat vind ik op het moment niet zo erg.
dat gevoel van niet meer willen leven had ik heel erg.
ik vind het ook bijzonder moeilijk om weer door te gaan.

heb behoorlijk wat klote dingen meegemaakt de laatste jaren en die breuk kwam zo onverwachts en op de meest foute timing.

en dit is dus ook de eerste keer dat ik denk: "het had niet hoeven uit te gaan"
dat in tegenstelling tot andere relaties...

maar goed, ik heb dus van mijn kant al het contact verbroken, heb haar gezegd dat ik haar nooit meer wil zien of spreken, direct of indirect.

maar je blijft denken...wat als....

(maar vanavond ga ik weer stappen
pi_72623222
Wij hebben ook geen contact meer, maar dat was niet mijn idee. En we zullen nog wel contact moeten hebben, want er moeten nog dingen geregeld worden. Maar er valt met haar geen dialoog aan te gaan. Het enige dat ik hoor is "ik wil, ik wil, ik wil". En ik begin hier ondertussen behoorlijk geïrriteerd van te raken. Dus bij mij is er ook nog steeds (of alweer) woede, ook al vind ik dat persoonlijk een nogal kinderachtige emotie.

Ik denk dat ik zelf ook maar even "Ik wil, ik wil, ik wil" ga schreeuwen, misschien dat er dan een reactie komt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72623706
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben ook geen contact meer, maar dat was niet mijn idee. En we zullen nog wel contact moeten hebben, want er moeten nog dingen geregeld worden. Maar er valt met haar geen dialoog aan te gaan. Het enige dat ik hoor is "ik wil, ik wil, ik wil". En ik begin hier ondertussen behoorlijk geïrriteerd van te raken. Dus bij mij is er ook nog steeds (of alweer) woede, ook al vind ik dat persoonlijk een nogal kinderachtige emotie.

Ik denk dat ik zelf ook maar even "Ik wil, ik wil, ik wil" ga schreeuwen, misschien dat er dan een reactie komt.
'Spiegelen' wil nog wel eens helpen inderdaad. Misschien dat ze dan inziet dat het niet echt zin heeft om alleen maar over haarzelf te praten en over wat zíj wil, maar dat jullie toch echt sámen beslissingen zullen moeten nemen omwille van wat JULLIE willen, en niet alleen zij.

En ach, woede een kinderachtige emotie.. misschien. Het helpt mij in ieder geval wel in het 'proces' van me beter gaan voelen.
  donderdag 10 september 2009 @ 20:37:33 #206
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72623807
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Barbusse het volgende:

Bij mij hielp dat spiegelen nooit; ze had nooit door dat ik aan het doen was Misschien deed ik het te subtiel
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72624060
Dank voor de reacties.
En spiegelen zal ik inderdaad gaan doen. Desnoods ram ik die spiegel in scherven door d'r strot. Want zoals ze nu doet gaan we beiden de goot in. (het betreft namelijk alleen de financiële afhandeling)

En woede is in principe ook niet een kinderachtige emotie hoor. Maar ik ben doorgaans zo'n rustige jongen dat ik schrik van de heftigheid van mijn emoties in deze situatie. Nog nooit zo intens pijn en woede en wanhoop gevoeld. Of maakt dat mij een overjarig klein kind met te weinig levenservaring?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:06:53 #208
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72624986
Daar is het wel mee te vergelijken hoor, alsof er iemand waar je liefde, vreugde en leed mee gedeeld hebt in ene uit je leven is gescheurd. Want zij/hij is weg en het beste is om geen contact meer te zoeken. enige nadeel is dat zij/hij wel begraven is maar toch nog leeft.

De verwerking is praktisch het zelfde, je denk aan mooi momenten die je met die persoon hebt meegemaakt, dat je nooit meer eenzelfde persoon tegen zal komen in je leven, dat je nooit meer die speciefieke eigenschappen van zij/hij zal ervaren..

Dus ja, het lijkt een begrafenis...
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72625796
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef usrfobiwan het volgende:
Daar is het wel mee te vergelijken hoor, alsof er iemand waar je liefde, vreugde en leed mee gedeeld hebt in ene uit je leven is gescheurd. Want zij/hij is weg en het beste is om geen contact meer te zoeken. enige nadeel is dat zij/hij wel begraven is maar toch nog leeft.

De verwerking is praktisch het zelfde, je denk aan mooi momenten die je met die persoon hebt meegemaakt, dat je nooit meer eenzelfde persoon tegen zal komen in je leven, dat je nooit meer die speciefieke eigenschappen van zij/hij zal ervaren..

Dus ja, het lijkt een begrafenis...
enerzijds kan ik daarin meekomen maar toch is het anders.

als je je geliefde verliest door een sterfgeval dan geld nog steeds, heb elkaar lief tot aan de dood.
elk woord, elke zin die gezegd is heeft nog steeds waarde en ik denk dat je na een tijd nog met een glimlach daaraan terug kan denken.

als je geliefde je opeens in de steek laat dan ben je niet alleen een complete wereld kwijt maar dan blijkt ook nog eens dat de tijd die je samen doorbracht een leugen is geweest.

althans zo ervaar ik dat.

voordat ik de woordjes "ik hou van je" "blijf altijd bij je" over mijn lippen krijg wil ik 100% zeker zijn.
en dan geld dat ook voor de rest van mijn leven ...

een dierbare van mij is gestorven maar ondanks dat ik wel eens verdrietig ben kan ik met een glimlach terug denken, kan ik trots zijn op haar.

dat heb ik dus niet bij mijn laatste ex...

maar goed, ik ga ervan uit dat ik de ware, in zoverre die bestaat wel tegenkom ...
pi_72627304
Ik hoop dat ik later ook met een glimlach kan terugkijken op een relatie van ruim 10 jaar. Maar nu zit dat er nog niet in, te veel kinderachtig gedrag en het is nog lang niet voorbij vrees ik.

Ach, denk dat ik zo maar eens ga slapen, morgen belangrijke dag....
  donderdag 10 september 2009 @ 22:09:07 #211
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72627416
usrfobiwan, daar ben ik het zeker mee eens.
Prima te vergelijken.
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:35:04 #212
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72632042
Ik voel me verdoofd en leeg. En ik had allang in bed moeten liggen, maarja...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72634922
heb 3 uur slaap gehad maar voel me geweldig

het meisje waar ik gek op ben was mee uit, tis dan ook mijn huisgenoot

maar was gezellig.

fucked up: ik probeerde haar vriendin te zoenen zonder succes

waarom, geen fucking idee, geilheid denk ik.

maar beter, wel samen in bed en knuffelen al heeft ze een vriend...
dat is iedere keer zo ongemakkelijk, al voor haar vriend hadden we die connectie en als we dan iets dronken werden we heel close.
]maar we zijn huisgenoten en ik ben iets ouder dan haar.

en ze denkt dat ik een mannelijke hoer ben, dat is dan wel weer jammer
bovendien denkt ze dat ik niet meer verliefd word (omdat ik dat gezegd heb na mijn ex).
de waarheid is dat ik ontzettend verliefd ben op haar en me in moet houden om haar te zeggen hoe lief en leuk ik haar vind.

hele nacht lag ze in mijn armen en heb geen oog dicht gedaan omdat ik zo aan het genieten was van dat moment.
kusje op voorhoofd, handje vasthouden en lepeltje lepeltje liggen

maar after all dus best een fucked up verstandhouding aangezien in dus meer wil en ik niet weet wat zij wil maar ze zei soms dingen waar je dingen van kunt denken.

en... probeer nu celibaat te leven, totdat ik haar echt weer kan zoenen
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:22:56 #214
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72634997
kan je niet naar een ander topic verhuizen ofzo, wordt alleen maar mismoedig van je verhaal
pi_72635062
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:22 schreef usrfobiwan het volgende:
kan je niet naar een ander topic verhuizen ofzo, wordt alleen maar mismoedig van je verhaal
tsss, er is ook hoop na een relatie die kapot gaat

ik heb mezelf bijna kapot gereden totdat ik haar leerde kennen.
ik dacht nooit meer iemand tegen te komen als mijn ex en opeens was dat ene meisje daar.

natuurlijk heb ik het soms moeilijk met mijn verleden maar een van de dingen die ik heb geleerd is het verleden proberen te laten rusten en open te staan voor nieuwe dingen en vooral nieuwe mensen want echt....er zijn ook mensen die beter zijn dan onze exen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:49:52 #216
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72635539
Ja eens daarmee hoor, het beste om een oude liefde te vergeten is een nieuwe liefde. Daar wordt je weer blij van. Naja gisteren een blauwtje gelopen dus excuseer mij voor mijn ochtendhumeur
pi_72636098
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:49 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja eens daarmee hoor, het beste om een oude liefde te vergeten is een nieuwe liefde. Daar wordt je weer blij van. Naja gisteren een blauwtje gelopen dus excuseer mij voor mijn ochtendhumeur
Liefde of scharrel?
Nieuwe liefde is leuk, maar die vind je ook niet overal, daar moet je voor open staan.

Alle leuke vrouwen die ik tegen kom hebben al een vriend
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72636182
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Liefde of scharrel?
Nieuwe liefde is leuk, maar die vind je ook niet overal, daar moet je voor open staan.

Alle leuke vrouwen die ik tegen kom hebben al een vriend
ja, het meisje waar ik gek op ben heeft ook een vriend

maar goed, zolang we het gezellig hebben

heb me gisteren van mijn slechte kant laten zien en vanochtend van de goede kant en aankomende week ga ik met haar picknicken.

ook zoiets...

ik d8: ik neem haar mee op de motor en dan mooi door de natuur rijden en picknicken bij een meertje.

zij gisteren: zullen we binnenkort picknicken bij dat ene meertje

had haar dus niks verteld daarover
pi_72637582
ID,

Dus eigenlijk zit je te daten met een andermans vrouw

Tja als zij vreemd gaat is het niet jou schuld, ik hoop alleen voor je dat je die gast niet kent of niet via via contact soms heb want dat word dan wel lelijk..

Pas wel op, misschien vind ze alleen de aandacht leuk en wil ze niks serieus met je.

Begrijp 't wel, ze is intressant en lief voor je, maar pas op dat je hart niet weer gebroken word, klinkt alsof die meid niet erg gebonden is, en als ze dingen met jou onderneemt kan ze dat misschien ook wel met anderen.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72637746
ze heeft net een vriend maar daarvoor hebben we al een keer gezoend en bij elkaar geslapen (geen sex...)

ik verwacht niks maar koester wel de momenten want die zijn gewoon fijn.
haar vriend ken ik ook, en daar hoef ik niet bang voor te zijn, ben ongeveer 2x zo groot als hem

we zullen wel zien, dit sleept al weken btw.... we mogen elkaar allebei,dat zei ze gisteren ook.
alleen dus die dingen als elkaars huisgenoot zijn en zij denkt dus dat ik alles pak wat vast en los zit.

maar ze weet dus niet dat ik al tijden verliefd op haar ben en dat dus niet wil laten merken, heb dat dus met iets teveel verve gedaan kennelijk

ik help der zelfs bij het flirten met kerels

ik ben gewoon bang idd om weer te gaan houden van iemand en gekwetst te worden...

maar dit kan ik niet tegenhouden, droom van haar, denk aan haar en wil lief voor haar zijn
pi_72638576
Alleen is maar alleen

En als je alleen bent (al is het nog niet zo lang) lijkt die ander toch net even extra aantrekkelijker dan ze nromaal al was.

Staar je niet blind hierop hè, ze steund je waarschijnlijk als 'n vriendin, en wat komt dat komt, maar heb niet te hoge verwachtingen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:16:53 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72639335
Oh wat een avond.
Uit geweest met stel klasgenoten, heb me tijden niet meer zo vermaakt
Jammer dat zij niet mee ging
pi_72640091
quote:
Cry ‘havoc!’ and let slip the dogs of war!

Het gaat de goede kant op voor mij....
pi_72644344
Zo en ik ben ook pas net wakker. Net zoals mstr echt een top avond gehad, er is een zwart gat van 2 tot 5. Wat ik heb gedaan ga ik zo maar eens even checken met mn huisgenoot. En vanavond een date, lekker druk bezig blijven
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72644619
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef dreamzk het volgende:
Zo en ik ben ook pas net wakker. Net zoals mstr echt een top avond gehad, er is een zwart gat van 2 tot 5. Wat ik heb gedaan ga ik zo maar eens even checken met mn huisgenoot. En vanavond een date, lekker druk bezig blijven
Hmm klinkt bekend, zou je adviseren niet te veel van die avonden te maken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72644741
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Chev het volgende:

[..]

Hmm klinkt bekend, zou je adviseren niet te veel van die avonden te maken
Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:16:34 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72644787
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Soms best lekker toch? Ik zou ook wel willen...
Ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72644873
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ook.
Wat let je? Ik denk dat als de scheiding in mijn voordeel uitvalt ik een feestje ga geven!
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:32:16 #229
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72645317
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb van de week ook een soort van date, gewoon gezellig met een dame wat drinken in de stad
pi_72646056
Ik heb m'n ex gesmst.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:55:45 #231
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72646156
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb m'n ex gesmst.
Wat heb je geschreven dan?
pi_72646193
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat heb je geschreven dan?
Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben. Superlame, I know.
pi_72646249
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:56 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nou, eh. 't Gaat eigenlijk gewoon nergens om. Maar ik heb 'm vandaag de hele dag gezien en zie 'm zometeen weer en kwam net foto's van hem tegen. Dusseh, of hij die foto's wilde hebben. Superlame, I know.
Had je die foto's niet in een leeg mailtje kunnen sturen? Of in een envelopje proppen zonder begeleidend schrijven?
pi_72646546
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Had je die foto's niet in een leeg mailtje kunnen sturen? Of in een envelopje proppen zonder begeleidend schrijven?
Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.
OOOOH IK BAAL ZO VAN MEZELF NU. Het is gewoon denk ik dat ik contact met hem wil.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:23:03 #235
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72647103
mijn ex had me ook ge'smst gister avond.. met een flauwe kut smoes binnen willen komen.. Ja geen interesse.. Voel je maar lekker afgewezen zal je leren
pi_72647802
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:08 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ehm. Dat laatste; ja. Niet aan gedacht eigenlijk.
OOOOH IK BAAL ZO VAN MEZELF NU. Het is gewoon denk ik dat ik contact met hem wil.
Chill, meid! Geef ze gewoon af, zeg niks en draai je om en loop weg. Is het voor hem ook direct duidelijk. Maak het nu niet erger dan het is.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef usrfobiwan het volgende:
mijn ex had me ook ge'smst gister avond.. met een flauwe kut smoes binnen willen komen.. Ja geen interesse.. Voel je maar lekker afgewezen zal je leren
En jij bent ook behoorlijk pislink of niet? Wat heeft ze gedaan joh, behalve die welbekende gevoelskwestie. Laat het je niet verteren kerel.
Alhoewel ik je rant van een paar dagen terug wel erg cool vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 11-09-2009 17:36:18 ]
pi_72647810
ik word gek van m'n eigen woede en aggressie

* JoeBravo doet heel hard z'n best om aan leuke dingen te denken
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72647930
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
ik word gek van m'n eigen woede en aggressie

* JoeBravo doet heel hard z'n best om aan leuke dingen te denken
Wat 'n agressie hier de laatste tijd zeg. Ik heb er in ieder geval wat constructiefs me gedaan, en voel me er wel lekker onder.
pi_72647963
Ik voel me verraden, bedrogen en in de steek gelaten, en dat de woede de me dat oplevert begint me te verteren. Het feit dat ze gelooft dat een scheiding voor ons alledrie het beste is en ik het idee heb dat ze dat alleen maar gelooft omdat dat voor haar het makkelijkste is helpt dan ook nog eens niet.

En kan haar ook nog eens niet ontwijken morgen, zal weer een zwaar weekend worden
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72648140
Dat vind mijn geliefde echtgenote ook. En ik was daar ook in het begin ook enorm kwaad over. Maar het begint nu tot me door te dringen dat ze consequenties niet helemaal heeft ingezien. Als in jouw geval weggaan eigenlijk ook niet meer dan vluchtgedrag van haar kant is, heeft zij het volgens mij ook niet helemaal door. En zodra ze dat wel door heeft begint voor háár de ellende.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:53:08 #241
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72648150
Hehe ik kwam vandaag met de post weer eens in een andere wijk (in de middag geen vaste) en kwam daar zowaar een ex-klasgenootje tegen waar ik vroeger nogal een crush op had.
Ze herkende me alleen niet gelijk, ik reageer zo droog "Nou je hebt bij mij duidelijk meer impact gemaakt als andersom he" en toen we aan de praat raakte herkende ze me pas.

"Zo jij bent ook niet verkeerd opgedroogd zeg" floept ze er ineens uit, leuk zo'n ego-boost en weet gelijk waarom ze me toen niet zag staan.
Nu kom ik thuis, heeft ze me op Hyves toegevoegd en gelijk gevraagd of ik naar een lokaal gratis concert met d'r wil om wat bij te praten en dat ze het leuk vond me weer eens gezien te hebben.
Ze was mijn klasgenoot op de middelbare school voor een jaar of 4 trouwens.

Verder gaat het ook wel aardig moet ik zeggen, eerste ronde bij de psych gehad en van te voren gemeld dat ik iemand wil die wat meer out of the box wil en kan denken, gevoel voor humor heeft, sarcastisch is en iemand die niet te zakelijk is en zelf ook open is en zowaar ... die mensen lopen er ook rond op zo'n afdeling.
Alleen heb ik nu nog geen flauw idee wat ik hier aan heb, voorlopig is het gewoon gezellig en lachen we wat af, maar dat kan ik elders ook.
pi_72648239
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind mijn geliefde echtgenote ook. En ik was daar ook in het begin ook enorm kwaad over. Maar het begint nu tot me door te dringen dat ze consequenties niet helemaal heeft ingezien. Als in jouw geval weggaan eigenlijk ook niet meer dan vluchtgedrag van haar kant is, heeft zij het volgens mij ook niet helemaal door. En zodra ze dat wel door heeft begint voor háár de ellende.
Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.
Maar ja, het duurde even voor ik door had dat je altijd van vlinders verliest als de ander er aan toegeeft.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72648447
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat door de vlinders in haar buik dat nog wel even kan duren.
Maar ja, het duurde even voor ik door had dat je altijd van vlinders verliest als de ander er aan toegeeft.
Ze heeft dus een nieuw vriendje...
En is ze direct gaan samenwonen met die gast? Probeer de scheiding te rekken totdat ze minimaal een half jaar samenwonen. Dan wordt dat namelijk doorgaans gezien als "trouwt of gaat samenwonen met iemand anders alsof zij getrouwd waren of een geregistreerd partnerschap aangegaan zijn."
En daar ging haar recht op alimentatie....
pi_72650296
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze heeft dus een nieuw vriendje...
En is ze direct gaan samenwonen met die gast? Probeer de scheiding te rekken totdat ze minimaal een half jaar samenwonen. Dan wordt dat namelijk doorgaans gezien als "trouwt of gaat samenwonen met iemand anders alsof zij getrouwd waren of een geregistreerd partnerschap aangegaan zijn."
En daar ging haar recht op alimentatie....
Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.
Ga ook niet vragen wat dat precies inhoud, en hoe ze eea in de toekomst ziet.
Maar als ik dan op een ander forum waar we alledrie veel komen (ik nu minder) berichten van hem zie staan dat hij van iemand houd "waarvan hij de naam niet kan noemen", komt dat op mij niet erg respectvol over.
Ik gun die gast op het moment het licht in de ogen eigenlijk niet
En die alimentatie, daar wil ze zelf mss al vanaf zien als daar de mogelijkheid voor is, dus dat is niet echt een reden voor haat en nijd.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72651355
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ze heeft een nieuw vriendje inderdaad, maar uit "respect" staat dat op een laag pitje.
Ga ook niet vragen wat dat precies inhoud, en hoe ze eea in de toekomst ziet.
Maar als ik dan op een ander forum waar we alledrie veel komen (ik nu minder) berichten van hem zie staan dat hij van iemand houd "waarvan hij de naam niet kan noemen", komt dat op mij niet erg respectvol over.
Ik gun die gast op het moment het licht in de ogen eigenlijk niet
En die alimentatie, daar wil ze zelf mss al vanaf zien als daar de mogelijkheid voor is, dus dat is niet echt een reden voor haat en nijd.
Oh ja, je had inderdaad al gezegd dat ze eventueel van alimentatie af wilde zien...damn, weg stok om mee te slaan.
Alleen dat "uit respect op een laag pitje" kan ik maar moeilijk geloven hoor. Zeker na je opmerking over dat forum. Dus ze liegen er ook nog over waarschijnlijk. Zodra de scheiding getekend is hokken ze vrees ik. En die vent is een lafbek dat hij de naam niet durft te noemen terwijl bekend is dat jij ervan weet btw.
Ach, een tijdje geleden waren we bezig met het samenstellen van een Fok!knokploeg, misschien dat we er een doelwitje bij hebben.

Tja, dan weet ik verder eigenlijk ook niet wat er gedaan kan worden, behalve het scheidingsproces frustreren als een klein kind (mocht je dat willen), en de welbekende tips als veel sporten en uitgaan. Sorry, mate.

Maar je mag natuurlijk altijd komen uithuilen, hier of via pm of andere manier! Wij steunen je hier in ieder geval!
pi_72651411
het scheidingsproces vertragen doe ik toch wel, of ik nu wil of niet, want in deze geestestoestand gaat het nog niet werken.

Eerst maar eens zien of m'n schoonmoeder me binnen laat zo, wil ff langs met een bloemetje voor d'r verjaardag.

[ Bericht 33% gewijzigd door JoeBravo op 11-09-2009 18:37:15 ]
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72651615
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef JoeBravo het volgende:
het scheidingsproces vertragen doe ik toch wel, of ik nu wil of niet, want in deze geestestoestand gaat het nog niet werken.
Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?

Kijk, het is al erg genoeg dat je kapot gaat van de scheiding, maar je moet wel verder kijken, anders wordt het alleen maar erger. Concentreer je op je zoontje, dat je leuke dingen gaat doen. Dat deed je de vorige keer ook zo'n goed.
pi_72651726
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar je moet dit ook niet alleen doen, dat gaat niet lukken. Kun je het niet aan een advocaat overlaten? Die zijn weliswaar koel en zakelijk, maar volgens mij is dat voor jou wel goed. Creëert een afstand die je nodig hebt. Of lul ik nu uit m'n nek?

Kijk, het is al erg genoeg dat je kapot gaat van de scheiding, maar je moet wel verder kijken, anders wordt het alleen maar erger. Concentreer je op je zoontje, dat je leuke dingen gaat doen. Dat deed je de vorige keer ook zo'n goed.
ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb dit het liefst zo snel mogelijk achter de rug.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72652007
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ondanks alles willen we dit geen 2 advocaten scheiding laten worden. Daar wordt alleen ons zoontje maar het slachtoffer van. Dus ze zal maar geduld moeten hebben tot ik wel het idee heb het aan te kunnen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb dit het liefst zo snel mogelijk achter de rug.
Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.
Maar ook één advocaat of mediator zal ervoor waken dat er voldoende afstand bestaat en dat niet één van de twee ondergesneeuwd raakt door emoties en/of de wensen van de ander. Dat is hun werk namelijk, en het betaald goed.

Je eigen tempo moet je sowieso aanhouden, en ik begrijp je probleem. Neem de tijd die je nodig denkt te hebben. Ik hoop alleen echt dat je jezelf niet meer de put in praat/denkt dan dat je al zit...
pi_72652553
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kan het ook door één advocaat of mediator laten doen hoor. Als er weinig wrijvingen zijn over de financiële en materiële afhandeling zal dat geen probleem geven. En je hebt gelijk dat het belang van jullie zoon hierin voorop staat.
Maar ook één advocaat of mediator zal ervoor waken dat er voldoende afstand bestaat en dat niet één van de twee ondergesneeuwd raakt door emoties en/of de wensen van de ander. Dat is hun werk namelijk, en het betaald goed.

Je eigen tempo moet je sowieso aanhouden, en ik begrijp je probleem. Neem de tijd die je nodig denkt te hebben. Ik hoop alleen echt dat je jezelf niet meer de put in praat/denkt dan dat je al zit...
Dat weet ik, we hebber afgelopen dinsdag een kennismakingsgesprek gehad bij zo'n figuur. Op zich een goeie indruk gemaakt, maar ik heb de afgelopen dagen wel gemerkt wat voor een impact het op me had.

En tja, dat de put in denken gaat beter naar mate ik haar meer zie... dus de optelsom is snel gemaakt
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72652817
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Dat weet ik, we hebber afgelopen dinsdag een kennismakingsgesprek gehad bij zo'n figuur. Op zich een goeie indruk gemaakt, maar ik heb de afgelopen dagen wel gemerkt wat voor een impact het op me had.

En tja, dat de put in denken gaat beter naar mate ik haar meer zie... dus de optelsom is snel gemaakt
Had je wel een goede indruk van hem? Want dat is erg belangrijk. En als hij een beetje bekwaam is zal hij er ook helemaal geen problemen mee hebben als je hem belt of mailt om door te geven dat het je nu even allemaal teveel wordt. Dat je wat meer tijd nodig hebt om je emoties een plaats te geven. Want er valt nu denk ik niet zoveel voor jou te onderhandelen vrees ik.

Dus neem je tijd, vraag of het even kan wachten. Dat zal hij zeker respecteren, en je aanstaande ex heeft er maar in mee te gaan vind ik. En als ik het zo hoor zal ze dat waarschijnlijk ook wel doen, zolang het geen jaren gaat duren.
pi_72657206
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:49 schreef Chev het volgende:
Alleen is maar alleen

En als je alleen bent (al is het nog niet zo lang) lijkt die ander toch net even extra aantrekkelijker dan ze nromaal al was.

Staar je niet blind hierop hè, ze steund je waarschijnlijk als 'n vriendin, en wat komt dat komt, maar heb niet te hoge verwachtingen.
mwah uit medelijden weet ik niet.
denk het niet.
we konden het vanaf dag 1 al extreem goed vinden.
ook de derde dag al gezoend en ben ik half bij haar blijven slapen.

alleen na mijn relatiebreuk ben ik wat cynisch.
ze vind me dus a romantisch.
ik zeg dat ik nooit meer verliefd word, dat vind ze dom
ik heb eerlijk gezegd een beetje veel dames gehad en mijn andere huisgenoten maken grapjes over wat sex dingen wat ze gehoord hadden.
kortom ze vind me dus een mannelijke hoer.

en probeerde haar vriendin te zoenen.

maar in feite sta ik bekend bij mijn vrienden als juist super romantisch en dat ben ik ook als ik een lieve vriendin heb.
en verliefd ben ik dus al maar wil haar dat dus niet laten merken aangezien gelijk achter iemand aanlopen ook niet werkt.

maar gisteren waren we allebei goed aangeschoten en dan vind je elkaar weer in de stad en blijf je bij elkaar.
samen thuis how i met your mother kijken en toen begonnen we te knuffelen.
(terwijl de rest van de huisgenoten ons begonnen te irriteren).
zijn we samen dus naar bed gegaan en daar verder geknuffeld en in slaap gevallen

en ook weer gepraat over "ons" waarom het niet kan maar dan klinkt het zo dom.

en we spreken steeds dingen af om samen te doen, deze week dus picknicken en andere dingen.

als ik bij haar ben vergeet ik dus spontaan mijn ex en dan voel ik me zo geweldig.
met haar knuffelen is beter dan sex

maar goed, het blijft echt een kut situatie.
ik ben verliefd op haar en hou ook van haar (krijg je als je samenwoont) en ik heb het gevoel alsof ik haar al lang ken.

en ik vind het dus zo geweldig met haar nu zoals het al is dat ik ook niet echt meer behoefte heb aan andere vrouwen.
mijn fuckbuddy heb ik al afgekapt.

zo sta je op het ene moment te bedenken wanneer en hoe je zelfmoord wil gaan plegen en dan opeens heb je weer een doel in je leven en iemand waarvan je direct zielsveel houdt maar wat zij niet weet:')
pi_72657799
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Chill, meid! Geef ze gewoon af, zeg niks en draai je om en loop weg. Is het voor hem ook direct duidelijk. Maak het nu niet erger dan het is.
Oh geloof me, de boodschap wás voor hem al héél duidelijk.
Heb vanmiddag nog even met hem staan praten met 2 collega's van hem, gewoon een leuk gesprek. Nog wel een lullige opmerking gemaakt (collega trapte hem tussen z'n benen waarop ik reageerde met een 'ach, z'n zaakje heeft 'ie nu toch niet meer nodig ' (omdat hij verloofd is met een turkse maagd die in Turkije woont). )

Ik voel me nu wel goed nadat we daarna eventjes gesmst hadden. Hij wilde de foto's niet hebben, reageerde heel rustig en goed en zei dat ik ze zelf maar moest houden als herinnering en dat hij dat ook deed met foto's van ons samen en van mij. Verder gaf hij nog een complimentje over m'n outfit en dat was 't.
Morgen zie ik 'm waarschijnlijk weer en ik voel me nu best oké. Hoop alleen niet dat dat gevoel van 'oke' naar 'hoop' gaat want dat zou nergens voor nodig zijn.
pi_72660385
net terug van een bezoekje aan m'n schoonouders (ze is morgen jarig). Veel aan gehad, ben weer een stuk rustiger nu.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72666117
Terug van mn date, echt een top avond gehad. Heel gezellig gezopen met mn hele jaarclub en hun dates (en natuurlijk met haar). Zelfs eventjes gezoend met haar, helaas moest ze eerder weg omdat haar nicht ziek was ofzo. Ik zie haar volgende week weer, waar ik echt heel erg veel zin in heb aangezien ik al achter haar aanliep voor mn ex. De gevoelens komen direct weer omhoog... Ik ben vrolijk en ga nu slapen!

Tot morgne iedereen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:10:04 #256
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72666341
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 04:48 schreef dreamzk het volgende:
Terug van mn date, echt een top avond gehad. Heel gezellig gezopen met mn hele jaarclub en hun dates (en natuurlijk met haar). Zelfs eventjes gezoend met haar, helaas moest ze eerder weg omdat haar nicht ziek was ofzo. Ik zie haar volgende week weer, waar ik echt heel erg veel zin in heb aangezien ik al achter haar aanliep voor mn ex. De gevoelens komen direct weer omhoog... Ik ben vrolijk en ga nu slapen!

Tot morgne iedereen
wist ze dat van te voren al van die nicht? Of kreeg ze een telefoontje?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:52:07 #257
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72669122
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 04:48 schreef dreamzk het volgende:

Tot morgne iedereen
Zozo, gelijk eerste date al gezoend?
pi_72669123
Anderhalf jaar gehad, en deze week is het afgelopen tussen mij en mn vriendin. Ze is opeens verliefd op een ander, en wil me nooit meer terug. Ik heb haar altijd vertrouwd maar ze heeft me dus voorgelogen, ze is helemaal gek van die jongen, maar ze heeft hem nog nooit gezien, laat staat gevoeld of dingen meegemaakt. Alleen via de chat gesproken en gebeld, ze zegt dat ze nooit dit gevoel bij mij heeft gehad.
Het doet zo'n pijn ik had juist weer zin om het met haar helemaal te gaan maken. Nu is alles weg... Ik wil haar alles vergeven en het enige wat ik wil is haar terug, maar het zal niet gaan omdat hij er tussen staat.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:55:30 #259
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72669205
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

wist ze dat van te voren al van die nicht? Of kreeg ze een telefoontje?
Zo ken ik er ook nog wel 1, "plotseling" was er iemand ziek.
pi_72669438
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:52 schreef HPayne het volgende:
Anderhalf jaar gehad, en deze week is het afgelopen tussen mij en mn vriendin. Ze is opeens verliefd op een ander, en wil me nooit meer terug. Ik heb haar altijd vertrouwd maar ze heeft me dus voorgelogen, ze is helemaal gek van die jongen, maar ze heeft hem nog nooit gezien, laat staat gevoeld of dingen meegemaakt. Alleen via de chat gesproken en gebeld, ze zegt dat ze nooit dit gevoel bij mij heeft gehad.
Het doet zo'n pijn ik had juist weer zin om het met haar helemaal te gaan maken. Nu is alles weg... Ik wil haar alles vergeven en het enige wat ik wil is haar terug, maar het zal niet gaan omdat hij er tussen staat.
Gek worden op een jongen via chat? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik wel zó gaar, vooral als je al een relatie hebt.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:09:09 #261
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72669467
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gek worden op een jongen via chat? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik wel zó gaar, vooral als je al een relatie hebt.
Idd.
pi_72669670
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Idd.
Ach, als je dit draadje doorleest kom je de meest creatieve smoezen tegen om iemand te dumpen.
pi_72670169
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zeker ja, maar het ging al een tijdje niet zo goed, en ze twijfelde en wilde het al eerder uitmaken, maar steeds deed ze het niet omdat ik zo veel verdriet had.
Ik twijfelde in het begin van onze relatie, maar op het laatst niet meer en wilde er zo graag voor gaan. Ze zegt dat ze ondanks hem toch ook niet verder wil met me, maar ik weet zeker als hij er niet geweest was dat we er doorheen waren gekomen.
Ik ben gewoon te naief geweest en gedacht dat het allemaal wel goed zo komen.

Die jongen studeert in het buitenland, en heeft zelfs al overwogen om voor haar hier te komen wonen, en omgekeerd. Wat moet ik nu nog......
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:44:36 #264
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72670223
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, als je dit draadje doorleest kom je de meest creatieve smoezen tegen om iemand te dumpen.
Da's ook weer zo.
pi_72670238
Je moet jezelf weer bij elkaar vegen en verder zonder haar vrees ik. Ik begrijp dat je er kapot van bent, maar als ik het zo hoor had zij er dus al langer geen zin meer in. En dit draadje zit vòl met mensen wiens ex al langer van plan was er een eind aan te maken maar het nooit durfde. En het is pijnlijk, heel pijnlijk.
pi_72670594
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Je moet jezelf weer bij elkaar vegen en verder zonder haar vrees ik. Ik begrijp dat je er kapot van bent, maar als ik het zo hoor had zij er dus al langer geen zin meer in. En dit draadje zit vòl met mensen wiens ex al langer van plan was er een eind aan te maken maar het nooit durfde. En het is pijnlijk, heel pijnlijk.
Maar eigenlijk pas sinds ze die jongen leerde kennen, is ze van me afgegroeid. Maar ik was echt bereid er alles aan te doen. Ze heeft me dus eigenlijk nooit een echte kans gegeven om haar echt gelukkig te maken, omdat ze die jongen voorliet, en ondertussen contact met hem zocht als ik er ff niet was of het niet doorhad. Soort van uitlaatklep, ook over mij. Die jongen speelt daar natuurlijk graag op in.

Ik weet dat ik doormoet nu, maar ik heb nu niks om voor te leven, zo voelt het in ieder geval. Ik heb al mn liefde weggegeven. Wat ik nu ook ga doen, het voelt zo nutteloos. Er is maar 1 ding wat ik wil; bij haar zijn.
pi_72670719
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef HPayne het volgende:

[..]

Maar eigenlijk pas sinds ze die jongen leerde kennen, is ze van me afgegroeid. Maar ik was echt bereid er alles aan te doen. Ze heeft me dus eigenlijk nooit een echte kans gegeven om haar echt gelukkig te maken, omdat ze die jongen voorliet, en ondertussen contact met hem zocht als ik er ff niet was of het niet doorhad. Soort van uitlaatklep, ook over mij. Die jongen speelt daar natuurlijk graag op in.

Ik weet dat ik doormoet nu, maar ik heb nu niks om voor te leven, zo voelt het in ieder geval. Ik heb al mn liefde weggegeven. Wat ik nu ook ga doen, het voelt zo nutteloos. Er is maar 1 ding wat ik wil; bij haar zijn.
Ik zou zeggen, sluit maar aan in de lange rij lotgenoten.
Ga sporten, wandelen, met vrienden uit. Blijf niet stil staan bij iets dat er niet meer is. Dat nutteloze gevoel slijt wel hoor. Klinkt misschien hard, maar het is echt zo.
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:05:13 #268
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72670741
Yep, ze wilde al niet meer en bleef eigenlijk omdat ze nergens anders terecht kon. Ze profiteert dus van jouw. En zo te horen al een tijdje. Kan er over meepraten. Ze is waarschijnlijk ook al een paar maanden afstandelijk tegen je. Even je gedachten op een rijtje zetten, dingen goed gaan relativeren. En praat met je beste vrienden(innen) of familie, vertel ze dat het uit is. Je hoort van hun wel hoe of wat, soms zijn dat het echte eye openers...

Het had nooit wat kunnen worden hoeveel hoop je ook hebt en hoeveel je ook van haar houd. Het is allemaal eenzijdig...

Been there done that, i know what you feel right now
pi_72671481
Kut. Net m'n ex weer gezien van 8.00 tot een half uurtje geleden. Hij wist dat ik er zou zijn en had precies de kleren aan waarvan hij weet dat ik ze mooi vind staan bij hem. Hij nam me nog even apart en toen ik koffie ging halen kwam hij me helpen.

En nu voel ik me klote. Ik moet zó veel moeite doen om hem niet te knuffelen of aan te raken en ik baal van mezelf. Ik weet dat het wel overgaat maar arghhh.
pi_72671693
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef maartjeh het volgende:
Kut. Net m'n ex weer gezien van 8.00 tot een half uurtje geleden. Hij wist dat ik er zou zijn en had precies de kleren aan waarvan hij weet dat ik ze mooi vind staan bij hem. Hij nam me nog even apart en toen ik koffie ging halen kwam hij me helpen.

En nu voel ik me klote. Ik moet zó veel moeite doen om hem niet te knuffelen of aan te raken en ik baal van mezelf. Ik weet dat het wel overgaat maar arghhh.

Ga met een vriendin wat leuks doen vandaag of zo. Hij begint nu spelletjes te spelen. Trap er niet in.
pi_72671780
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ga met een vriendin wat leuks doen vandaag of zo. Hij begint nu spelletjes te spelen. Trap er niet in.
Ik weet niet of hij spelletjes begint te spelen, maar misschien dat ik binnenkort wel even wat met hem ga drinken (mijn initiatief overigens). Ik heb hem nog wel wat dingen te vertellen die hij toch wel moet weten naar mijn mening, omdat het ons beiden aangaat/aanging.
Ik ga zo even slapen, vanmorgen 06.30 m'n bed uit gegaan om te werken..
pi_72672318
Ik wil gewoon EVEN zijn armen om me heen. Gewoon even een knuffel die zegt dat het wel goed zit tussen ons, ondanks alles wat er gebeurd is. Een knuffel die zegt dat het wel goed komt met mij. Gewoon even praten over alles wat speelde.
Er zijn zoveel dingen niet uitgesproken en verteld. Er is nooit gesproken over zijn verloving. En er is zo iets belangrijks wat ik hem nooit heb kunnen vertellen maar wat ons beiden wel aangaat en waar we beiden verantwoordelijk voor waren..

bwuh..
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:11:40 #273
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_72672362
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind het een prima reden. Als zij al meer voelt voor iemand die ze nog nooit gezien heeft, zegt dat genoeg over hun relatie. Goede beslissing dus van haar .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:12:48 #274
88139 JoeyT
pi_72672379
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef maartjeh het volgende:
Ik wil gewoon EVEN zijn armen om me heen. Gewoon even een knuffel die zegt dat het wel goed zit tussen ons, ondanks alles wat er gebeurd is. Een knuffel die zegt dat het wel goed komt met mij. Gewoon even praten over alles wat speelde.
Er zijn zoveel dingen niet uitgesproken en verteld. Er is nooit gesproken over zijn verloving. En er is zo iets belangrijks wat ik hem nooit heb kunnen vertellen maar wat ons beiden wel aangaat en waar we beiden verantwoordelijk voor waren..

bwuh..
Kortom je hebt abortus gepleegd en gaat het hem nu vertellen omdat je zwelgt in zelfmedelijden?
pi_72672514
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kortom je hebt abortus gepleegd en gaat het hem nu vertellen omdat je zwelgt in zelfmedelijden?
Subtiel kerel...
pi_72672582
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Subtiel kerel...
Ach wat weet hij d'r nou van?
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:23:36 #277
88139 JoeyT
pi_72672586
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Subtiel kerel...
Vul voor abortus wat dan ook in, maar het komt voort uit zelfmedelijden. Mag dan niet subtiel zijn, maar wel de waarheid. Dingen loslaten is ook liefde.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:24:39 #278
88139 JoeyT
pi_72672600
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ach wat weet hij d'r nou van?
Over jouw situatie vrijwel niets. Over jezelf in de maling nemen des te meer. Ga gewoon door en overdrijf niet zo.
pi_72672649
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Vul voor abortus wat dan ook in, maar het komt voort uit zelfmedelijden. Mag dan niet subtiel zijn, maar wel de waarheid. Dingen loslaten is ook liefde.
Ja, maar jij laat het nu overkomen alsof ze die emoties niet màg voelen, alsof ze zich aanstelt.
pi_72672689
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Over jouw situatie vrijwel niets. Over jezelf in de maling nemen des te meer. Ga gewoon door en overdrijf niet zo.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, met dat doorgaan enzo. Maar jij weet helemaal niets van de relatie die mijn ex en ik hadden en over wat er tussen ons gespeeld heeft. Dus je kunt ook absoluut niet beoordelen of ik iets overdrijf of niet naar jouw zin.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:30:55 #281
88139 JoeyT
pi_72672739
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar jij laat het nu overkomen alsof ze die emoties niet màg voelen, alsof ze zich aanstelt.
Ik zeg nergens dat het niet mag... En wat versta je onder aanstellen? Als je daarmee bedoelt dat haar emoties de realiteit vertroebelen, dan vind ik inderdaad dat ze zich aanstelt. Ik kom hier niet vaak, maar ik kan me van de vorige keer nog herinneren dat ze op precies dezelfde manier bezig was.
pi_72672757
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het niet mag... En wat versta je onder aanstellen? Als je daarmee bedoelt dat haar emoties de realiteit vertroebelen, dan vind ik inderdaad dat ze zich aanstelt. Ik kom hier niet vaak, maar ik kan me van de vorige keer nog herinneren dat ze op precies dezelfde manier bezig was.
De vorige keer? Welke vorige keer? Wil ik dan wel eens weten.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:32:24 #283
88139 JoeyT
pi_72672773
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, met dat doorgaan enzo. Maar jij weet helemaal niets van de relatie die mijn ex en ik hadden en over wat er tussen ons gespeeld heeft. Dus je kunt ook absoluut niet beoordelen of ik iets overdrijf of niet naar jouw zin.
Hij is uitgehuwelijkt en heeft jou moeten verlaten. Een gebroken liefde. Je bent niet de enige in deze wereld. Er zijn zat leuke jongen dus dat wegkwijnen is totaal overbodig.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:32:46 #284
88139 JoeyT
pi_72672784
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:31 schreef maartjeh het volgende:

[..]

De vorige keer? Welke vorige keer? Wil ik dan wel eens weten.
De vorige keer dat ik hier was.
pi_72672833
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De vorige keer dat ik hier was.
Dat vroeg ik niet.
pi_72672873
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De realiteit wordt altijd vertroebeld door emoties. Er bestaat simpelweg geen één realiteit. En sommige gevoelens verdwijnen bij mensen niet in korte tijd. Dat jij dat aanstellen vind getuigd nou niet echt van veel inlevingsvermogen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:36:36 #287
88139 JoeyT
pi_72672874
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:34 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.
Dan stel je je vragen verkeerd. Dus vraag maar opnieuw .

Ik kan me niet voor niets jouw situatie nog herinneren. Ben jammergenoeg niet helderziend .
pi_72672931
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De realiteit wordt altijd vertroebeld door emoties. Er bestaat simpelweg geen één realiteit. En sommige gevoelens verdwijnen bij mensen niet in korte tijd. Dat jij dat aanstellen vind getuigd nou niet echt van veel inlevingsvermogen.
Dat is dan zijn tekortkoming. Niet mijn probleem.

Wat een wijsneus probeer jij te zijn zeg, JoeyT.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:40:32 #289
88139 JoeyT
pi_72672957
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is de kunst van het loslaten van je ex. In zelfmedelijden zit weinig 'kunst'. Emoties is niets mis mee, sterker nog die maken het leven mooi. Niet meer naar de realiteit kunnen kijken door die emoties maakt het leven minder mooi. Ik kan genieten van de zon die opkomt, zij kan hetzelfde doen. Maar toch zal die zon minder mooi zijn doordat ze zelfmedelijden heeft. Accepteren wat er gebeurd is, waarderen wat je gehad hebt, genieten van dit moment en je verheugen op de toekomst. Dat is alles .
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:42:30 #290
88139 JoeyT
pi_72673000
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat is dan zijn tekortkoming. Niet mijn probleem.

Wat een wijsneus probeer jij te zijn zeg, JoeyT.
Dat ben ik ook wel. Maar je vraag was gewoon verkeerd. Als jij dan zegt dat je dat niet vroeg en dus impliceert dat mijn antwoord verkeerd is, dan moet je je vraag even opnieuw lezen .
pi_72673058
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit is de kunst van het loslaten van je ex. In zelfmedelijden zit weinig 'kunst'. Emoties is niets mis mee, sterker nog die maken het leven mooi. Niet meer naar de realiteit kunnen kijken door die emoties maakt het leven minder mooi. Ik kan genieten van de zon die opkomt, zij kan hetzelfde doen. Maar toch zal die zon minder mooi zijn doordat ze zelfmedelijden heeft. Accepteren wat er gebeurd is, waarderen wat je gehad hebt, genieten van dit moment en je verheugen op de toekomst. Dat is alles .
De topictitel geeft al aan dat het loslaten voor veel mensen niet zo makkelijk is als dat men zou willen. Dat wil niet zeggen dat mensen zwelgen in zelfmedelijden en niet proberen los te laten. Het wil alleen maar zeggen dat het voor veel mensen een langdurig en pijnlijk proces is.

Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp jouw pragmatische benadering in uitgerekend dit topic niet echt.
pi_72673059
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nogmaals; Ik héb geen zelfmedelijden. Het gaat best goed met me en ik ben júíst iemand die geniet van de kleine en mooie dingen in het leven. Er zijn gewoon soms nog momenten dat ik me even rot voel en dat mag ook best. Dat accepteer ik gewoon en daarna ga ik gewoon weer verder. Dus, wat is je punt?

Misschien zou jij eens wat meer op jezelf en jouw eigen tekortkomingen moeten letten, Joey.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:46:43 #293
88139 JoeyT
pi_72673087
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De topictitel geeft al aan dat het loslaten voor veel mensen niet zo makkelijk is als dat men zou willen. Dat wil niet zeggen dat mensen zwelgen in zelfmedelijden en niet proberen los te laten. Het wil alleen maar zeggen dat het voor veel mensen een langdurig en pijnlijk proces is.

Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp jouw pragmatische benadering in uitgerekend dit topic niet echt.
En ik zeg alleen maar dat dat niet nodig is. Uitstekende benadering mijn inziens in uitgerekend dit topic.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:48:33 #294
88139 JoeyT
pi_72673137
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nogmaals; Ik héb geen zelfmedelijden. Het gaat best goed met me en ik ben júíst iemand die geniet van de kleine en mooie dingen in het leven. Er zijn gewoon soms nog momenten dat ik me even rot voel en dat mag ook best. Dat accepteer ik gewoon en daarna ga ik gewoon weer verder. Dus, wat is je punt?

Misschien zou jij eens wat meer op jezelf en jouw eigen tekortkomingen moeten letten, Joey.
Mijn punt is duidelijk lijkt mij. Weet zeker dat je begrepen hebt wat ik bedoel.

Wijs mij op mn tekortkomingen en ik zal er wat meer op letten. Graag zelfs.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:48:58 #295
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72673143
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En ik zeg alleen maar dat dat niet nodig is. Uitstekende benadering mijn inziens in uitgerekend dit topic.
Ja en dat weten de meeste mensen ook wel, maar aangezien je je gevoel vrij lastig kan sturen, is het dus een vrij loze opmerking
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:51:29 #296
88139 JoeyT
pi_72673199
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja en dat weten de meeste mensen ook wel, maar aangezien je je gevoel vrij lastig kan sturen, is het dus een vrij loze opmerking
Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uit .
pi_72673224
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uit .
Deel je kennis zou ik zeggen. Leg eens uit hoe je de emoties die gepaard gaan met het gedumpt worden uitgezet kunnen worden, of omgezet in positieve emoties. Passen we jou methode toe en zijn we binnen 5 minuten genezen van deze aanstellerij.

Maken we er een sticky van en kan dit topic op slot.
pi_72673233
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mijn punt is duidelijk lijkt mij. Weet zeker dat je begrepen hebt wat ik bedoel.

Wijs mij op mn tekortkomingen en ik zal er wat meer op letten. Graag zelfs.
Ik begrijp wat je bedoelt maar dat is niet van toepassing op mijzelf. Maar toch bedankt hoor, voor je wijze woorden.

Mijn punt is ook vrij duidelijk volgens mij. Ik denk dat jij héél goed weet waar ik op doel.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:53:47 #299
88139 JoeyT
pi_72673247
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

quote:
Have you seen the girl with the red head?
She got lost one day, and never came back…
Turned her back on a world in black and white
Now she walks with bunnies hopping at her side…
Heel mooi voorbeeld van jezelf. Makkelijk om verhaaltjes te plaatsen, maar denk je er ook bij na?
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:54:55 #300
88139 JoeyT
pi_72673271
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt maar dat is niet van toepassing op mijzelf. Maar toch bedankt hoor, voor je wijze woorden.

Mijn punt is ook vrij duidelijk volgens mij. Ik denk dat jij héél goed weet waar ik op doel.
Ik denk dat jij nog minder van mij weet dan ik van jou, dus nee ik heb werkelijk geen idee waar je op doelt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')