Vul voor abortus wat dan ook in, maar het komt voort uit zelfmedelijden. Mag dan niet subtiel zijn, maar wel de waarheid. Dingen loslaten is ook liefde.quote:
Over jouw situatie vrijwel niets. Over jezelf in de maling nemen des te meer. Ga gewoon door en overdrijf niet zo.quote:
Ja, maar jij laat het nu overkomen alsof ze die emoties niet màg voelen, alsof ze zich aanstelt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vul voor abortus wat dan ook in, maar het komt voort uit zelfmedelijden. Mag dan niet subtiel zijn, maar wel de waarheid. Dingen loslaten is ook liefde.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, met dat doorgaan enzo. Maar jij weet helemaal niets van de relatie die mijn ex en ik hadden en over wat er tussen ons gespeeld heeft. Dus je kunt ook absoluut niet beoordelen of ik iets overdrijf of niet naar jouw zin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over jouw situatie vrijwel niets. Over jezelf in de maling nemen des te meer. Ga gewoon door en overdrijf niet zo.
Ik zeg nergens dat het niet mag... En wat versta je onder aanstellen? Als je daarmee bedoelt dat haar emoties de realiteit vertroebelen, dan vind ik inderdaad dat ze zich aanstelt. Ik kom hier niet vaak, maar ik kan me van de vorige keer nog herinneren dat ze op precies dezelfde manier bezig was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar jij laat het nu overkomen alsof ze die emoties niet màg voelen, alsof ze zich aanstelt.
De vorige keer? Welke vorige keer? Wil ik dan wel eens weten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag... En wat versta je onder aanstellen? Als je daarmee bedoelt dat haar emoties de realiteit vertroebelen, dan vind ik inderdaad dat ze zich aanstelt. Ik kom hier niet vaak, maar ik kan me van de vorige keer nog herinneren dat ze op precies dezelfde manier bezig was.
Hij is uitgehuwelijkt en heeft jou moeten verlaten. Een gebroken liefde. Je bent niet de enige in deze wereld. Er zijn zat leuke jongen dus dat wegkwijnen is totaal overbodig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, met dat doorgaan enzo. Maar jij weet helemaal niets van de relatie die mijn ex en ik hadden en over wat er tussen ons gespeeld heeft. Dus je kunt ook absoluut niet beoordelen of ik iets overdrijf of niet naar jouw zin.
De vorige keer dat ik hier was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:31 schreef maartjeh het volgende:
[..]
De vorige keer? Welke vorige keer? Wil ik dan wel eens weten.
De realiteit wordt altijd vertroebeld door emoties. Er bestaat simpelweg geen één realiteit. En sommige gevoelens verdwijnen bij mensen niet in korte tijd. Dat jij dat aanstellen vind getuigd nou niet echt van veel inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag... En wat versta je onder aanstellen? Als je daarmee bedoelt dat haar emoties de realiteit vertroebelen, dan vind ik inderdaad dat ze zich aanstelt. Ik kom hier niet vaak, maar ik kan me van de vorige keer nog herinneren dat ze op precies dezelfde manier bezig was.
Dan stel je je vragen verkeerd. Dus vraag maar opnieuwquote:
Dat is dan zijn tekortkoming.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit wordt altijd vertroebeld door emoties. Er bestaat simpelweg geen één realiteit. En sommige gevoelens verdwijnen bij mensen niet in korte tijd. Dat jij dat aanstellen vind getuigd nou niet echt van veel inlevingsvermogen.
Dit is de kunst van het loslaten van je ex. In zelfmedelijden zit weinig 'kunst'. Emoties is niets mis mee, sterker nog die maken het leven mooi. Niet meer naar de realiteit kunnen kijken door die emoties maakt het leven minder mooi. Ik kan genieten van de zon die opkomt, zij kan hetzelfde doen. Maar toch zal die zon minder mooi zijn doordat ze zelfmedelijden heeft. Accepteren wat er gebeurd is, waarderen wat je gehad hebt, genieten van dit moment en je verheugen op de toekomst. Dat is allesquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit wordt altijd vertroebeld door emoties. Er bestaat simpelweg geen één realiteit. En sommige gevoelens verdwijnen bij mensen niet in korte tijd. Dat jij dat aanstellen vind getuigd nou niet echt van veel inlevingsvermogen.
Dat ben ik ook wel. Maar je vraag was gewoon verkeerd. Als jij dan zegt dat je dat niet vroeg en dus impliceert dat mijn antwoord verkeerd is, dan moet je je vraag even opnieuw lezenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is dan zijn tekortkoming.Niet mijn probleem.
Wat een wijsneus probeer jij te zijn zeg, JoeyT.
De topictitel geeft al aan dat het loslaten voor veel mensen niet zo makkelijk is als dat men zou willen. Dat wil niet zeggen dat mensen zwelgen in zelfmedelijden en niet proberen los te laten. Het wil alleen maar zeggen dat het voor veel mensen een langdurig en pijnlijk proces is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit is de kunst van het loslaten van je ex. In zelfmedelijden zit weinig 'kunst'. Emoties is niets mis mee, sterker nog die maken het leven mooi. Niet meer naar de realiteit kunnen kijken door die emoties maakt het leven minder mooi. Ik kan genieten van de zon die opkomt, zij kan hetzelfde doen. Maar toch zal die zon minder mooi zijn doordat ze zelfmedelijden heeft. Accepteren wat er gebeurd is, waarderen wat je gehad hebt, genieten van dit moment en je verheugen op de toekomst. Dat is alles.
Nogmaals; Ik héb geen zelfmedelijden. Het gaat best goed met me en ik ben júíst iemand die geniet van de kleine en mooie dingen in het leven. Er zijn gewoon soms nog momenten dat ik me even rot voel en dat mag ook best. Dat accepteer ik gewoon en daarna ga ik gewoon weer verder. Dus, wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit is de kunst van het loslaten van je ex. In zelfmedelijden zit weinig 'kunst'. Emoties is niets mis mee, sterker nog die maken het leven mooi. Niet meer naar de realiteit kunnen kijken door die emoties maakt het leven minder mooi. Ik kan genieten van de zon die opkomt, zij kan hetzelfde doen. Maar toch zal die zon minder mooi zijn doordat ze zelfmedelijden heeft. Accepteren wat er gebeurd is, waarderen wat je gehad hebt, genieten van dit moment en je verheugen op de toekomst. Dat is alles.
En ik zeg alleen maar dat dat niet nodig is. Uitstekende benadering mijn inziens in uitgerekend dit topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De topictitel geeft al aan dat het loslaten voor veel mensen niet zo makkelijk is als dat men zou willen. Dat wil niet zeggen dat mensen zwelgen in zelfmedelijden en niet proberen los te laten. Het wil alleen maar zeggen dat het voor veel mensen een langdurig en pijnlijk proces is.
Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp jouw pragmatische benadering in uitgerekend dit topic niet echt.
Mijn punt is duidelijk lijkt mij. Weet zeker dat je begrepen hebt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nogmaals; Ik héb geen zelfmedelijden. Het gaat best goed met me en ik ben júíst iemand die geniet van de kleine en mooie dingen in het leven. Er zijn gewoon soms nog momenten dat ik me even rot voel en dat mag ook best. Dat accepteer ik gewoon en daarna ga ik gewoon weer verder. Dus, wat is je punt?
Misschien zou jij eens wat meer op jezelf en jouw eigen tekortkomingen moeten letten, Joey.![]()
Ja en dat weten de meeste mensen ook wel, maar aangezien je je gevoel vrij lastig kan sturen, is het dus een vrij loze opmerkingquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik zeg alleen maar dat dat niet nodig is. Uitstekende benadering mijn inziens in uitgerekend dit topic.
Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dat weten de meeste mensen ook wel, maar aangezien je je gevoel vrij lastig kan sturen, is het dus een vrij loze opmerking
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik zeg alleen maar dat dat niet nodig is. Uitstekende benadering mijn inziens in uitgerekend dit topic.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als iets makkelijk te sturen is dan is het wel je gevoel. Probeer het eens uit.
Ik begrijp wat je bedoelt maar dat is niet van toepassing op mijzelf. Maar toch bedankt hoor, voor je wijze woorden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn punt is duidelijk lijkt mij. Weet zeker dat je begrepen hebt wat ik bedoel.
Wijs mij op mn tekortkomingen en ik zal er wat meer op letten. Graag zelfs.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dat weten de meeste mensen ook wel, maar aangezien je je gevoel vrij lastig kan sturen, is het dus een vrij loze opmerking
Heel mooi voorbeeld van jezelf. Makkelijk om verhaaltjes te plaatsen, maar denk je er ook bij na?quote:Have you seen the girl with the red head?
She got lost one day, and never came back…
Turned her back on a world in black and white
Now she walks with bunnies hopping at her side…
Ik denk dat jij nog minder van mij weet dan ik van jou, dus nee ik heb werkelijk geen idee waar je op doeltquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar dat is niet van toepassing op mijzelf. Maar toch bedankt hoor, voor je wijze woorden.![]()
Mijn punt is ook vrij duidelijk volgens mij. Ik denk dat jij héél goed weet waar ik op doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |