Had je wel een goede indruk van hem? Want dat is erg belangrijk. En als hij een beetje bekwaam is zal hij er ook helemaal geen problemen mee hebben als je hem belt of mailt om door te geven dat het je nu even allemaal teveel wordt. Dat je wat meer tijd nodig hebt om je emoties een plaats te geven. Want er valt nu denk ik niet zoveel voor jou te onderhandelen vrees ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat weet ik, we hebber afgelopen dinsdag een kennismakingsgesprek gehad bij zo'n figuur. Op zich een goeie indruk gemaakt, maar ik heb de afgelopen dagen wel gemerkt wat voor een impact het op me had.
En tja, dat de put in denken gaat beter naar mate ik haar meer zie... dus de optelsom is snel gemaakt
mwah uit medelijden weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:49 schreef Chev het volgende:
Alleen is maar alleen
En als je alleen bent (al is het nog niet zo lang) lijkt die ander toch net even extra aantrekkelijker dan ze nromaal al was.
Staar je niet blind hierop hè, ze steund je waarschijnlijk als 'n vriendin, en wat komt dat komt, maar heb niet te hoge verwachtingen.
Oh geloof me, de boodschap wás voor hem al héél duidelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chill, meid! Geef ze gewoon af, zeg niks en draai je om en loop weg. Is het voor hem ook direct duidelijk. Maak het nu niet erger dan het is.![]()
wist ze dat van te voren al van die nicht? Of kreeg ze een telefoontje?quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:48 schreef dreamzk het volgende:
Terug van mn date, echt een top avond gehad. Heel gezellig gezopen met mn hele jaarclub en hun dates (en natuurlijk met haar). Zelfs eventjes gezoend met haar, helaas moest ze eerder weg omdat haar nicht ziek was ofzo. Ik zie haar volgende week weer, waar ik echt heel erg veel zin in heb aangezien ik al achter haar aanliep voor mn ex. De gevoelens komen direct weer omhoog... Ik ben vrolijk en ga nu slapen!
Tot morgne iedereen
Zozo, gelijk eerste date al gezoend?quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:48 schreef dreamzk het volgende:
Terug van mn date, echt een top avond gehad. Heel gezellig gezopen met mn hele jaarclub en hun dates (en natuurlijk met haar). Zelfs eventjes gezoend met haar, helaas moest ze eerder weg omdat haar nicht ziek was ofzo. Ik zie haar volgende week weer, waar ik echt heel erg veel zin in heb aangezien ik al achter haar aanliep voor mn ex. De gevoelens komen direct weer omhoog... Ik ben vrolijk en ga nu slapen!
Tot morgne iedereen
Zo ken ik er ook nog wel 1, "plotseling" was er iemand ziek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wist ze dat van te voren al van die nicht? Of kreeg ze een telefoontje?
Gek worden op een jongen via chat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:52 schreef HPayne het volgende:
Anderhalf jaar gehad, en deze week is het afgelopen tussen mij en mn vriendin. Ze is opeens verliefd op een ander, en wil me nooit meer terug. Ik heb haar altijd vertrouwd maar ze heeft me dus voorgelogen, ze is helemaal gek van die jongen, maar ze heeft hem nog nooit gezien, laat staat gevoeld of dingen meegemaakt. Alleen via de chat gesproken en gebeld, ze zegt dat ze nooit dit gevoel bij mij heeft gehad.
Het doet zo'n pijn ik had juist weer zin om het met haar helemaal te gaan maken. Nu is alles weg... Ik wil haar alles vergeven en het enige wat ik wil is haar terug, maar het zal niet gaan omdat hij er tussen staat.
Idd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gek worden op een jongen via chat?Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik wel zó gaar, vooral als je al een relatie hebt.
Ach, als je dit draadje doorleest kom je de meest creatieve smoezen tegen om iemand te dumpen.quote:
Zeker ja, maar het ging al een tijdje niet zo goed, en ze twijfelde en wilde het al eerder uitmaken, maar steeds deed ze het niet omdat ik zo veel verdriet had.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gek worden op een jongen via chat?Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik wel zó gaar, vooral als je al een relatie hebt.
Da's ook weer zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, als je dit draadje doorleest kom je de meest creatieve smoezen tegen om iemand te dumpen.
Maar eigenlijk pas sinds ze die jongen leerde kennen, is ze van me afgegroeid. Maar ik was echt bereid er alles aan te doen. Ze heeft me dus eigenlijk nooit een echte kans gegeven om haar echt gelukkig te maken, omdat ze die jongen voorliet, en ondertussen contact met hem zocht als ik er ff niet was of het niet doorhad. Soort van uitlaatklep, ook over mij. Die jongen speelt daar natuurlijk graag op in.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Je moet jezelf weer bij elkaar vegen en verder zonder haar vrees ik. Ik begrijp dat je er kapot van bent, maar als ik het zo hoor had zij er dus al langer geen zin meer in. En dit draadje zit vòl met mensen wiens ex al langer van plan was er een eind aan te maken maar het nooit durfde. En het is pijnlijk, heel pijnlijk.
Ik zou zeggen, sluit maar aan in de lange rij lotgenoten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef HPayne het volgende:
[..]
Maar eigenlijk pas sinds ze die jongen leerde kennen, is ze van me afgegroeid. Maar ik was echt bereid er alles aan te doen. Ze heeft me dus eigenlijk nooit een echte kans gegeven om haar echt gelukkig te maken, omdat ze die jongen voorliet, en ondertussen contact met hem zocht als ik er ff niet was of het niet doorhad. Soort van uitlaatklep, ook over mij. Die jongen speelt daar natuurlijk graag op in.
Ik weet dat ik doormoet nu, maar ik heb nu niks om voor te leven, zo voelt het in ieder geval. Ik heb al mn liefde weggegeven. Wat ik nu ook ga doen, het voelt zo nutteloos. Er is maar 1 ding wat ik wil; bij haar zijn.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef maartjeh het volgende:
Kut. Net m'n ex weer gezien van 8.00 tot een half uurtje geleden. Hij wist dat ik er zou zijn en had precies de kleren aan waarvan hij weet dat ik ze mooi vind staan bij hem. Hij nam me nog even apart en toen ik koffie ging halen kwam hij me helpen.
En nu voel ik me klote. Ik moet zó veel moeite doen om hem niet te knuffelen of aan te raken en ik baal van mezelf. Ik weet dat het wel overgaat maar arghhh.
Ik weet niet of hij spelletjes begint te spelen, maar misschien dat ik binnenkort wel even wat met hem ga drinken (mijn initiatief overigens). Ik heb hem nog wel wat dingen te vertellen die hij toch wel moet weten naar mijn mening, omdat het ons beiden aangaat/aanging.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Ga met een vriendin wat leuks doen vandaag of zo. Hij begint nu spelletjes te spelen. Trap er niet in.
Ik vind het een prima reden. Als zij al meer voelt voor iemand die ze nog nooit gezien heeft, zegt dat genoeg over hun relatie. Goede beslissing dus van haarquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, als je dit draadje doorleest kom je de meest creatieve smoezen tegen om iemand te dumpen.
Kortom je hebt abortus gepleegd en gaat het hem nu vertellen omdat je zwelgt in zelfmedelijden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef maartjeh het volgende:
Ik wil gewoon EVEN zijn armen om me heen. Gewoon even een knuffel die zegt dat het wel goed zit tussen ons, ondanks alles wat er gebeurd is. Een knuffel die zegt dat het wel goed komt met mij. Gewoon even praten over alles wat speelde.
Er zijn zoveel dingen niet uitgesproken en verteld. Er is nooit gesproken over zijn verloving. En er is zo iets belangrijks wat ik hem nooit heb kunnen vertellen maar wat ons beiden wel aangaat en waar we beiden verantwoordelijk voor waren..
bwuh..
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kortom je hebt abortus gepleegd en gaat het hem nu vertellen omdat je zwelgt in zelfmedelijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |