Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.quote:
Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.
Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.
Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.![]()
JÁÁÁÁ, IK HEB HIER EEN VLIEGÉÉÉR VOOR M'N MÓÓÉÉÉDÉÉÉÉÉR!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek!quote:
Haha, tja...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek!En ik denk niet dat ik mee durf te zingen hoor. Kan momenteel alleen maar blues verdragen.
![]()
Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha, tja...![]()
Gewoon meezingen.
![]()
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.![]()
Ik ga zo ook slaapjes doen btw. Eens zien of morgen weer net zoveel uitdaging kan bieden als vandaag. Ergo: geen.
Truste zo lieve mensen!![]()
Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen?![]()
Truste!![]()
Jij hoort hier niet want je hebt nog een partner in elk gevalquote:Op woensdag 9 september 2009 09:35 schreef Franneh het volgende:
Ik droom de laatste paar nachten ook super veel en onrustig en ik word elke keer wakker met een heel nerveus gevoel. Schijtirritant en heel erg vermoeiend.
Maarja als je partner (nog wel) niet openstaat voor positiviteit en alleen maar in negatieve gedachten, gevoel etc. blijft hangen...
Soms sta je echt van jezelf te kijken hoeveel (te veel?) je voor iemand over kan hebben.
Kut, herkenbaar..quote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.
Ik heb 'm niet meer gesmst gisteravond.Een beetje trots op mezelf ben ik toch wel.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef maartjeh het volgende:
Koekjes en cake voor degenen die me gister geholpen hebben!
Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat ikzelf daar even heeeel sterk aan twijfelde. Had niet veel gescheeld. Had echt even een kutdag gister. Maar vandaag gaat 't weer iets beter, 10 uur gewerkt en morgen ook weer, dus dat scheelt. Ga zo dan ook m'n nestje in.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We wisten wel dat je sterk genoeg was!
Je kan het ook positief zien Joe nu maak je JOU huis in jouw visie, jou smaak, dat zal stukje bij beetje gebeuren en jij gaat er van genietenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
2 dagen achter elkaar met het schilderwerk aan ons (*au*) huis bezig zijn was wat teveel van het goede.
Me goed houden kost zo verrekte veel energie
Aye. Ik moet ook verkopen.. red het niet financieel alleen. Plus veel te kut al die herinneringen.. ik zet m'n "ik wil dat het goed komt" gedachten ook opzij en laat de boel de boel, ze zoekt het maar uit en komt er over een half jaar wel achter! (heb een stoer moment nuquote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
was het maar zo Chev, 't is alleen dat de buitenboel gedaan moet worden voor de verkoop.
En zelfs al zou ik het financieel wel kunnen om er te blijven wonen, emotioneel ben ik er zeker niet toe in staat.
haar zien, haar horen en/of daar zijn laat al m'n "ik wil haar terug" gevoelens weer bovenkomen en omdat met die gevoelens en gedachten zeer beperkt wordt in m'n functioneren probeer ik haar zoveel mogelijk te mijden. Liefst zie ik haar atm niet meer dan nodig is om m'n zoontje te kunnen zien, maar omdat er nog zoveel geregeld en gedaan moet worden, is dat lastig uit te voeren.
*probeert weer een ik-wil-haar-terug-gedachte opzij te zetten*
Ik heb je topic gelezen. Erg moeilijk allemaal, vooral dat ze nu weer twijfels zou hebben. Maar ik denk dat je er het beste aan doet je eigen leven in te richten. Zelfs al zou ze weer terugkomen, die twijfels zullen niet zomaar weg zijn. Bovendien heeft jouw vertrouwen in de toekomst ook een behoorlijke deuk opgelopen. Dus zorg eerst voor jezelf, en kijk daarna of er nog ruimte is voor een leven samen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef CoendeW het volgende:
Lees hier weer veel herkenbare dingen. Ook ik zit met het probleem om het huis te verkopen of niet. Ik blijf er zeker niet in wonen want dat gaat emotioneel en financieel niet. Zij kan er eigenlijk ook niet blijven wonen financieel gezien, maar wil het aan de andere kant wel graag. Misschien met hulp van dr ouders.
Een paar weken geleden was ze nog overtuigd dat ze het zo snel mogelijk wilde afhandelen, maar nu heeft ze twijfels.... over het huis, over haar toekomst, over haar beslissing.... zie ook mijn eigen topic voor wat er gebeurd is de afgelopen dagen...
Heb nu ineens weer zoveel hoop dat ze spijt heeft en me niet kwijt wil, maar ergens besef ik ook wel dat dit valse hoop is....
Maakt het wel fucking moeilijk allemaal zo....
Ik wil haar gewoon zo graag terug....
dat weet ik, maar het lukt me nooit lang om m'n negatieve gedachtenspiraal te doorbreken. Contact (op wat voor manier ook) met m'n aanstaande-ex is over het algemeen al genoeg.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Barbusse het volgende:
Doe je voorzichtig Joe?![]()
Kan me voorstellen dat je boos bent en zo, maar nu zit je jezelf gewoon een depressie in te praten. Ga sporten of zo, dan gebruik je die negatieve energie voor iets goeds.
Dat laten vallen als een baksteen is erg herkenbaar. Bedenk maar dat hoe gek je ook op haar bent, jij beter verdient. Ze zal er simpelweg niet voor je zijn als het nodig is, en dat is geen goede basis voor een stabiele relatie. Ze zal het vaker doen, nogmaals bij jou of anders in een volgende relatie.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat weet ik, maar het lukt me nooit lang om m'n negatieve gedachtenspiraal te doorbreken. Contact (op wat voor manier ook) met m'n aanstaande-ex is over het algemeen al genoeg.
En een bezigheid om m'n frustraties in kwijt te raken, heb ik nog niet gevonden.
Wat me op het moment vooral frustreerd is dat nadat ik haar het afgelopen heb gesteund omdat zij erdoorheen zat, ze me als een baksteen laat vallen op het moment dat de rollen zijn omgedraaid.
Ik zit er dermate doorheen, dat het vooruitkijken voor mij hetzelfde is als in een zwart gat kijken. Ik zie gewoon niks positiefs. Daar werk ik wel aan, maar de energie die ik daarvoor heb is beperkt.
En m'n zeer beperkte sociale leven en het gebrek aan zelfvertrouwen om dat uit te breiden maken het er ook niet beter op.
Ben bang dat ik de huisarts moet gaan vragen me anti-depressiva voor te gaan schrijven.
Das vrijwel hetzelfde als ik dus. Details ga ik niet op dit forum neerzetten, want volgens mij lezen er mensen mee die ik dit niet hoef te laten weten.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef JoeBravo het volgende:
met beperkt bedoel ik eigenlijk geen. één bevriend stel, m'n familie en een beetje op Fok rondhangen is het eigenlijk wel...
Mee eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das vrijwel hetzelfde als ik dus. Details ga ik niet op dit forum neerzetten, want volgens mij lezen er mensen mee die ik dit niet hoef te laten weten.
En het is zwaar, dat ben ik met je eens. Maar teruggeworpen op jezelf kan ook zorgen voor veel nieuwe inzichten en zelfkennis. En dan zul je vanzelf een doel vinden.
Ik heb hetzelfde hoor, maar de regel is wel: Beter 1 goede vriend + vriendin dan 100 kennissen met welbedoeld maar ondoordacht advies, omdat echte vrienden je nu eenmaal beter begrijpen dan de persoon die je 1x per week zie in de kroegquote:Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef JoeBravo het volgende:
met beperkt bedoel ik eigenlijk geen. één bevriend stel, m'n familie en een beetje op Fok rondhangen is het eigenlijk wel...
ben heel blij voor ze en wat dat betreft was het ook een leuk feest.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef usrfobiwan het volgende:
Dat is inderdaad vervelend om te zien, als je zelf eigenlijk ook al dat geluk wil, trouwen, kinderen, happily ever after. Zat er geen leuke chick tussen de gasten..
en erg genoeg was in mijn geval een begrafenis datgene wat me een beetje uit m'n dip hielpquote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Bruiloften zijn inderdaad een goede manier om een terugvalletje te beleven.![]()
dat gevoel van niet meer willen leven had ik heel erg.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en erg genoeg was in mijn geval een begrafenis datgene wat me een beetje uit m'n dip hielp
M'n "ik wil dood" gevoel ebde tijdens de dienst iig zo goed als helemaal weg. De woede blijft, maar dat vind ik op het moment niet zo erg.
'Spiegelen' wil nog wel eens helpen inderdaad. Misschien dat ze dan inziet dat het niet echt zin heeft om alleen maar over haarzelf te praten en over wat zíj wil, maar dat jullie toch echt sámen beslissingen zullen moeten nemen omwille van wat JULLIE willen, en niet alleen zij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben ook geen contact meer, maar dat was niet mijn idee. En we zullen nog wel contact moeten hebben, want er moeten nog dingen geregeld worden. Maar er valt met haar geen dialoog aan te gaan. Het enige dat ik hoor is "ik wil, ik wil, ik wil". En ik begin hier ondertussen behoorlijk geïrriteerd van te raken. Dus bij mij is er ook nog steeds (of alweer) woede, ook al vind ik dat persoonlijk een nogal kinderachtige emotie.![]()
Ik denk dat ik zelf ook maar even "Ik wil, ik wil, ik wil" ga schreeuwen, misschien dat er dan een reactie komt.
Bij mij hielp dat spiegelen nooit; ze had nooit door dat ik aan het doen wasquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben ook geen contact meer, maar dat was niet mijn idee. En we zullen nog wel contact moeten hebben, want er moeten nog dingen geregeld worden. Maar er valt met haar geen dialoog aan te gaan. Het enige dat ik hoor is "ik wil, ik wil, ik wil". En ik begin hier ondertussen behoorlijk geïrriteerd van te raken. Dus bij mij is er ook nog steeds (of alweer) woede, ook al vind ik dat persoonlijk een nogal kinderachtige emotie.![]()
Ik denk dat ik zelf ook maar even "Ik wil, ik wil, ik wil" ga schreeuwen, misschien dat er dan een reactie komt.
enerzijds kan ik daarin meekomen maar toch is het anders.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef usrfobiwan het volgende:
Daar is het wel mee te vergelijken hoor, alsof er iemand waar je liefde, vreugde en leed mee gedeeld hebt in ene uit je leven is gescheurd. Want zij/hij is weg en het beste is om geen contact meer te zoeken. enige nadeel is dat zij/hij wel begraven is maar toch nog leeft.
De verwerking is praktisch het zelfde, je denk aan mooi momenten die je met die persoon hebt meegemaakt, dat je nooit meer eenzelfde persoon tegen zal komen in je leven, dat je nooit meer die speciefieke eigenschappen van zij/hij zal ervaren..
Dus ja, het lijkt een begrafenis...
tsss, er is ook hoop na een relatie die kapot gaatquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:22 schreef usrfobiwan het volgende:
kan je niet naar een ander topic verhuizen ofzo, wordt alleen maar mismoedig van je verhaal
Liefde of scharrel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:49 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja eens daarmee hoor, het beste om een oude liefde te vergeten is een nieuwe liefde. Daar wordt je weer blij van. Naja gisteren een blauwtje gelopen dus excuseer mij voor mijn ochtendhumeur
ja, het meisje waar ik gek op ben heeft ook een vriendquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Liefde of scharrel?![]()
Nieuwe liefde is leuk, maar die vind je ook niet overal, daar moet je voor open staan.
Alle leuke vrouwen die ik tegen kom hebben al een vriend
quote:Cry ‘havoc!’ and let slip the dogs of war!
Hmm klinkt bekend, zou je adviseren niet te veel van die avonden te makenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef dreamzk het volgende:
Zo en ik ben ook pas net wakker. Net zoals mstr echt een top avond gehad, er is een zwart gat van 2 tot 5. Wat ik heb gedaan ga ik zo maar eens even checken met mn huisgenoot. En vanavond een date, lekker druk bezig blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |