abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:47:50 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72569882
Hoor ik daar bier?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72569900
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoor ik daar bier?
Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:49:19 #153
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72569922
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.
Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72570037
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.
Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:54:37 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570095
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.
pi_72570189
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.
JÁÁÁÁ, IK HEB HIER EEN VLIEGÉÉÉR VOOR M'N MÓÓÉÉÉDÉÉÉÉÉR!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 9 september 2009 @ 00:00:01 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570252
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.
JÁÁÁÁ, IK HEB HIER EEN VLIEGÉÉÉR VOOR M'N MÓÓÉÉÉDÉÉÉÉÉR!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben benieuwd.
pi_72570331
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek! En ik denk niet dat ik mee durf te zingen hoor. Kan momenteel alleen maar blues verdragen.
  woensdag 9 september 2009 @ 00:07:25 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570462
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek! En ik denk niet dat ik mee durf te zingen hoor. Kan momenteel alleen maar blues verdragen.
Haha, tja... Gewoon meezingen.
pi_72570524
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Haha, tja... Gewoon meezingen.
Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.

Ik ga zo ook slaapjes doen btw. Eens zien of morgen weer net zoveel uitdaging kan bieden als vandaag. Ergo: geen.

Truste zo lieve mensen!
  woensdag 9 september 2009 @ 00:12:45 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72570617
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.

Ik ga zo ook slaapjes doen btw. Eens zien of morgen weer net zoveel uitdaging kan bieden als vandaag. Ergo: geen.

Truste zo lieve mensen!
Dat zal toch wel meevallen?

Truste!
pi_72570692
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat zal toch wel meevallen?

Truste!
Hope for the best, prepare for the worst.
En ik ben nog niet weg, alleen wel binnen korte tijd.
pi_72573429
ben je eerst blij dat je de dag onverwacht goed door bent gekomen en dan wordt dat gevoel compleet verpest door een slecht nacht
gieb sleep! *geeuw*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 9 september 2009 @ 08:54:23 #164
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72573792
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72574471
Ik droom de laatste paar nachten ook super veel en onrustig en ik word elke keer wakker met een heel nerveus gevoel. Schijtirritant en heel erg vermoeiend.
Maarja als je partner (nog wel) niet openstaat voor positiviteit en alleen maar in negatieve gedachten, gevoel etc. blijft hangen...
Soms sta je echt van jezelf te kijken hoeveel (te veel?) je voor iemand over kan hebben.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:58:22 #166
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72585039
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:35 schreef Franneh het volgende:
Ik droom de laatste paar nachten ook super veel en onrustig en ik word elke keer wakker met een heel nerveus gevoel. Schijtirritant en heel erg vermoeiend.
Maarja als je partner (nog wel) niet openstaat voor positiviteit en alleen maar in negatieve gedachten, gevoel etc. blijft hangen...
Soms sta je echt van jezelf te kijken hoeveel (te veel?) je voor iemand over kan hebben.
Jij hoort hier niet want je hebt nog een partner in elk geval
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_72590103
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
Kut, herkenbaar..
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72594327
2 dagen achter elkaar met het schilderwerk aan ons (*au*) huis bezig zijn was wat teveel van het goede.
Me goed houden kost zo verrekte veel energie
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72594506
Ik zit er ook een beetje doorheen...maar gelukkig voel ik me wel goed, eigenlijk iedere beter. En ach, die slowchat van gisteren deed ook geen kwaad.

Maar ik stoor me wel aan m'n ex. Ik hoor maar niks van d'r, terwijl zij diegene was die dit "zo snel en zo netjes mogelijk" af wou handelen. Waar is dat kind in hemelsnaam mee bezig?
pi_72594829
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.

Ik heb 'm niet meer gesmst gisteravond. Een beetje trots op mezelf ben ik toch wel.
pi_72595071
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.

Ik heb 'm niet meer gesmst gisteravond. Een beetje trots op mezelf ben ik toch wel.
Wij zijn ook trots op je! En onszelf natuurlijk...
pi_72595720
Koekjes en cake voor degenen die me gister geholpen hebben!
pi_72595768
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef maartjeh het volgende:
Koekjes en cake voor degenen die me gister geholpen hebben!

We wisten wel dat je sterk genoeg was!
pi_72595865
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We wisten wel dat je sterk genoeg was!
Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat ikzelf daar even heeeel sterk aan twijfelde. Had niet veel gescheeld. Had echt even een kutdag gister. Maar vandaag gaat 't weer iets beter, 10 uur gewerkt en morgen ook weer, dus dat scheelt. Ga zo dan ook m'n nestje in.
pi_72599233
rustig hier vanavond
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')