Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.quote:
Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je daar wakker van zou worden.
Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klinkt niet goed als ik voorspelbaar begin te worden.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Maak je zorgen als mensen hier op het forum digitaal met je mee kunnen zingen terwijl jij onder de douche de vlieger van André aan het jengelen bent.
Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra we dat hier gaan doen lach jij niet meer meisje.![]()
JÁÁÁÁ, IK HEB HIER EEN VLIEGÉÉÉR VOOR M'N MÓÓÉÉÉDÉÉÉÉÉR!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek!quote:
Haha, tja...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geschokt dat jij het af durft te wachten! Gij vuige lefbek!En ik denk niet dat ik mee durf te zingen hoor. Kan momenteel alleen maar blues verdragen.
![]()
Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha, tja...![]()
Gewoon meezingen.
![]()
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik zing vals genoeg om je bierglas te laten springen.![]()
Ik ga zo ook slaapjes doen btw. Eens zien of morgen weer net zoveel uitdaging kan bieden als vandaag. Ergo: geen.
Truste zo lieve mensen!![]()
Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen?![]()
Truste!![]()
Jij hoort hier niet want je hebt nog een partner in elk gevalquote:Op woensdag 9 september 2009 09:35 schreef Franneh het volgende:
Ik droom de laatste paar nachten ook super veel en onrustig en ik word elke keer wakker met een heel nerveus gevoel. Schijtirritant en heel erg vermoeiend.
Maarja als je partner (nog wel) niet openstaat voor positiviteit en alleen maar in negatieve gedachten, gevoel etc. blijft hangen...
Soms sta je echt van jezelf te kijken hoeveel (te veel?) je voor iemand over kan hebben.
Kut, herkenbaar..quote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja ik ken dat. hele week gaat het goed en opeens heb je zo een ''momenten" nacht. Dat is slopend
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel ja. Kut is dat.
Ik heb 'm niet meer gesmst gisteravond.Een beetje trots op mezelf ben ik toch wel.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef maartjeh het volgende:
Koekjes en cake voor degenen die me gister geholpen hebben!
Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat ikzelf daar even heeeel sterk aan twijfelde. Had niet veel gescheeld. Had echt even een kutdag gister. Maar vandaag gaat 't weer iets beter, 10 uur gewerkt en morgen ook weer, dus dat scheelt. Ga zo dan ook m'n nestje in.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We wisten wel dat je sterk genoeg was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |